Виїзний прийом громадян «мобільного соціального офісу» при Селищанському старостинському окрузі

23 січня 2020 року,  начальником Баришівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Наталією Коваленко,  проведено виїзний прийом громадян «мобільного соціального офісу» в селі Селище.

Під час зустрічі надано роз’яснення щодо перерахунку пенсії з 1 грудня 2019 року, у зв’язку зі збільшенням розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність з 1564,00 грн. до 1638,00 грн. та встановлення мінімального розміру пенсії з 1 січня 2020 року, для осіб, які досягли віку 65 років.

Поінформувала про роботу нового сервісу вебпорталу електронних послуг Фонду – призначення пенсії в «один дотик», якийпередбачає подання документів для призначення та перерахунку пенсії дистанційно в електронному вигляді.

Проведено опитування громадян щодо вчасності виплати пенсії через вузол поштового зв’язку с.Селище.

Проведення навчання по вивченню законодавства щодо пенсійного забезпечення

16 січня 2020 року в приміщенні Баришівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану проведено навчання по вивченню законодавства щодо пенсійного забезпечення за участю заступника начальника відділу з питань перерахунків пенсій № 4 управління застосування пенсійного законодавства Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області – Світлани Володько.

Під час проведення навчання всім присутнім було надано роз’яснення щодо змін в пенсійному законодавстві з 01.12.2019 р.та з 01.01.2020 р. та щодо запровадження нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через вебпортал електронних послуг Фонду.

Виїзний прийом село Гостролуччя 10.01.2020 року

10 cічня  2020 року  в приміщенні Гостролуцької сільської ради відбувся виїзний прийом громадян  з питань пенсійного забезпечення  та своєчасності виплати пенсії за участю заступника начальника  відділу з питань виплати пенсій №4  Яксун Л.Д.

Пенсіонерам, які звернулися, надано роз’яснення щодо   перерахунку пенсій з грудня 2019 та січня 2020 року. Проведено опитування громадян щодо своєчасності виплати пенсії.

Надано оновленні інформаційні матеріали.

Проведення навчання в Баришівському районному відділі виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області

14 січня 2020 року в приміщенні Баришівського районного відділу виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області проведено навчання за участю головного спеціаліста Баришівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області – Людмили Бобренко.

Під час проведення навчання, всім присутнім було надано роз’яснення щодо запровадження нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через вебпортал електронних послуг Фонду.

Зустріч РЦЗ

Переваги сервісу

у сфері надання послуг через  вебпортал електронних послуг Фонду «Е-пенсія» - призначення пенсії в «один дотик»

08 січня 2020 року, заступником начальника Баришівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Надією Чередніченко, прийнято участь у семінарі з безробітними при Баришівській районній філії Київського обласного центру зайнятості. Під час зустрічі обговорено основні аспекти пенсійної реформи,  роль страхового стажу для визначення права на пенсію за віком в 60, 63 чи в 65 років.Можливість «придбання» стажу, якого не вистачає для призначення пенсії.   

Поінформувала про роботу нового сервісу вебпорталу електронних послуг Фонду – призначення пенсії в «один дотик», якийпередбачає подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);

Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі «Е-ПЕНСІЯ».

Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Надання електронних послуг кожній особі індивідуально через вебпортал Пенсійного фонду України. Можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на Ваші пенсійні права.

Під час зустрічі надано інформаційні матеріали та роз’ясненняна всі поставлені запитання.