Управління соціального захисту населення

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

БАРИШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Підпорядкованість:

ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

Поштова адреса:  КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, смт. БАРИШІВКА, вул. КИЇВСЬКИЙ ШЛЯХ, 36

 

Електронна адресаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Начальник управління: МАЦЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

тел. 5-25-86

Заступник начальника управління: СУХЕНКО ЛЮДМИЛА ДМИТРІВНА

тел. 5-25-48

 

ГРАФІК РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК – ЧЕТВЕР 8.00 – 17.00

П”ЯТНИЦЯ 8.00 – 16.00

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА 12.00 – 12.45

 

ВІДДІЛ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ УСІХ ВИДІВ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ПРАЦЮЄ БЕЗ ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ.

У РАЗІ ПОТРЕБИ ГРОМАДЯНИ МАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ЗДІЙСНИТИ ПОПЕРЕДНІЙ ЗАПИС НА ПРИЙОМ СПЕЦІАЛІСТА ТА ОДЕРЖАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПОТРІБНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ ЗА тел. 5-23-05

 

1. Забезпечує прийняття заяв і документів від жителів району на призначення:

- державної допомоги сім’ям з дітьми, а саме:

* допомоги по вагітності та пологах;

* допомоги при народженні дитини;

* допомоги одиноким матерям;

* допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х років;

* допомоги на дітей, які перебувають під опікою;

* допомоги при усиновленні дитини.

* допомоги малозабезпеченим сім’ям ;

* державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

* грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу на догляд за інвалідом;

* субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

* тимчасової державної допомоги дітям у випадку, якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину;

* державної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошової винагороди батькам-вихователям і прийомним батькам;

* компенсаційної виплати особам, які надають соціальні послуги.

 

2.Забезпечує у межах своїх повноважень, дотримання законодавства про соціальний захист малозабезпечених громадян шляхом надання компенсацій та допомог громадянам, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

3. Здійснює контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню компенсаційних виплат громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи та своєчасності розрахунків з організаціями, що надають житлово-комунальні послуги.

 

4. Вирішує питання організації та направлення на оздоровлення постраждалих громадян та їх дітей.

 

5. Організовує, координує та контролює надання пільг громадянам на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати тощо, на придбання твердого і рідкого газу, компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, послуг зв’язку та інших передбачених законодавством послуг.

 

6. Здійснює контроль за правильністю і своєчасністю нарахування пільг громадянам на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати тощо, на придбання твердого і рідкого газу, компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, послуг зв’язку та інших передбачених законодавством послуг.

 

7. Здійснює контроль за правильністю призначення пенсій.

 

8. Здійснює перевірку нарахування та виплати допомоги на поховання пенсіонерів.

 

9. Забезпечує інвалідів спеціальними засобами пересування та іншими засобами реабілітації.

 

10. Видає посвідчення ветеранам війни та праці і листки талонів на право пільгового проїзду ветеранам війни.

 

11. Проводить видачу направлень на забезпечення протезними виробами інвалідів та інших осіб.

 

12. Здійснює видачу інвалідам направлення до лікувально-профілактичного закладу для проходження медогляду та направлення на МСЕК для визначення показників для забезпечення автомобілем.

 

13. Направляє до Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації документи інвалідів для взяття на облік для забезпечення автомобілем.

 

14. Забезпечує інвалідів та ветеранів війни санаторно-курортними путівками.

 

 

Основні напрями роботи підрозділів управління соціального захисту населення Баришівської райдержадміністрації

 

Відділ звернень громадян:

1.      Надає громадянам інформацію з питань надання державних соціальних допомог та компенсацій,  здійснює прийом громадян, які звертаються  за призначенням  всіх видів соціальних допомог, проводить  реєстрацію заяв і документів на призначення соціальних допомог, які визначені законодавчими і нормативно-правовими актами.

2.      За результатами співбесіди із заявниками визначає необхідність проведення обстеження сім”ї чи особи державним соціальним інспектором, формує особові справи з призначення всіх видів соціальних допомог, веде журнали реєстрації особових справ.

 

Відділ призначення  соціальних допомог та компенсацій:

1.Формує в електронному вигляді особові справи з призначення усіх видів соціальних допомог, формує базу даних отримувачів усіх видів допомог.

2. Розраховує розмір та терміни надання:                    

- державної  допомоги сім’ям з дітьми, а саме:

* допомоги по вагітності та пологах;

* допомоги при народженні дитини;

* допомоги одиноким матерям;

* допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х   років;

* допомоги на дітей, які перебувають під опікою;

* допомоги при усиновленні дитини.

- допомоги малозабезпеченим сім’ям ;

- державної  соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

- грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу на догляд за інвалідом;

- субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

- тимчасової державної допомоги дітям у випадку, якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину;

- державної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошової винагороди батькам-вихователям і прийомним батькам;

-    компенсаційної виплати особам, які надають соціальні послуги.

3. Готує проекти рішення щодо призначення соціальних допомог.

 

Відділ виплати соціальних допомог та компенсацій:

1. Веде особові рахунки отримувачів усіх видів соціальних допомог, здійснює котроль за їх призначенням.

2.      Забезпечує своєчасне нарахування коштів для виплати.

3. Готуєдокументи для готівкових та безготівкових виплат, що передаються банківським установам та підприємствам зв”язку, організаціям-надавачам послуг.

4. Здійснює контроль використання бюджетних коштів при призначенні державних допомог сім”ям з дітьми, призначенні житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива; призначенні допомог малозабезпеченим сім”ям та сім”ям –інвалідам, пенсіонерам.

 

Відділ з питань захисту внутрішньо переміщених осіб та громадян потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи:

1.Забезпечує розгляд  звернень громадян з питань соціального захисту  населення, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи та  внутрішньо переміщених осіб.

2.Розраховує потребу   коштів на забезпечення  виконання державних програм соціального захисту внутрішньо переміщених осіб та населення,  постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.

3.Вносить  пропозиції щодо розподілу коштів, спрямованих на соціальний захист внутрішньо переміщених осіб та громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

4.Здійснює контроль за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню компенсаційних виплат громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи та внутрішньо переміщених осіб.

5. Вирішує питання організації та проведення санаторно-курортного  оздоровлення постраждалих громадян.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення:

1.   Організовує, координує та контролює надання пільг громадянам на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати тощо, на придбання твердого палива та скрапленого газу та інших передбачених законодавством послуг.

2. Проводить розрахунки та звірки нарахованих сум за надані житлово-комунальні послуги з організаціями-надавачами послуг та з

фінансовими органами.   

3. Здійснює контроль за правильністю використання бюджетних коштів житлово-комунальними  організаціями за надання  пільг громадянам району.

          

Відділ з питань праці та контролю за призначенням і виплатою пенсій:

1. Надає методичну та практичну допомогу в розробці колективних договорів, атестації робочих місць підприємств та організацій району.

2. Проводить щотижневий та щодекадний  моніторинги показників виплати  заробітної плати на підприємствах- боржниках Баришівського району.

3.  Здійснює контроль за правильністю призначення пенсій.  

4. Здійснює перевірку нарахування та виплати допомоги на поховання пенсіонерів.

 

Відділ фінансово-господарського обліку:

1. Забезпечує виплату грошових допомог сім”ям з дітьми, компенсаційних виплат інвалідам та малозабезпеченим особам.

2. Здійснює фінансовий контроль за використанням бюджетних коштів на всі види соціальних допомог та компенсаційних виплат.

3. Забезпечує інвалідів спеціальними засобами пересування та іншими засобами реабілітації.

4. Видає посвідчення ветеранам війни та праці і листки талонів на право пільгового проїзду ветеранам війни.

5. Проводить видачу направлень на забезпечення протезними виробами інвалідів та інших осіб.

6. Направляє до Департаментусоціального захисту населення облдержадміністрації документи інвалідів для взяття на облік для забезпечення автомобілем.

7. Забезпечує інвалідів та ветеранів війни, вт.ч.учасників АТОсанаторно – курортними путівками.