Д О В І Д К А

Шановні мешканці Баришівського району!

З усіх питань, які Вас турбують, можете звертатись до керівництва райдержадміністрації через електронну пошту, по телефону або записавшись на особистий прийом згідно графіка.

Адреса Баришівської районної державної адміністрації
Пош. інд. 07500 смт Баришівка пл. Леніна, 1
Код 04576 . Телефон: 5-14-44, факс: 5-23-82
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Д О В І Д К А

про  підсумки розгляду звернень громадян у Баришівській райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

Робота щодо розгляду звернень громадян у Баришівській райдержадміністрації здійснюється згідно з Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації з цих питань та інших нормативних документів.

Організацію роботи із зверненнями громадян покладено на відділ контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації. Положення про відділ затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 21.03.2013 №71. Посадові інструкції спеціалістів відділу затверджені керівником апарату райдержадміністрації.

Відділ контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації забезпечений телефонним зв’язком, має в наявності три комп’ютера, до одного з них підключена програма “АСКОД”.

Реєстрація і опрацювання письмових звернень громадян здійснюється за картковою системою у відповідності з вимогами Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Баришівської районної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови адміністрації від 30.05.2013 №151.

Зазначена інструкція надіслана в усі структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми сільських та селищної рад, керівникам районних підприємств, установ та організацій для використання в роботі. Діловодство ведеться у відповідності до вимог зазначеної інструкції.

Відповідно до ст.22 Закону України „Про звернення громадян” та п.1 ст.6 УказуПрезидента України, з метою створення кращих умов для реалізації конституційного права громадян на звернення розпорядженням голови Баришівської районної державної адміністрації від 05.01.2015 №3 „Про затвердження графіків проведення особистих виїзних прийомів, проведення „прямого телефонного зв’язку”, перевірок та звітувань про стан організації роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік”,від 10.08.2015 №; 223 « Про затвердження графіків проведення особистих виїзних прийомів, проведення «прямого телефонного зв’язку» на ІІ півріччя 2015 року», від 10.08.2015 № 222 « Про затвердження графіків проведення особистого прийому громадян керівництвом Баришівської райдержадміністрації» затверджені відповідні графіки.  Графіки розміщено на інформаційному стенді райдержадміністрації, в управліннях, відділах, органах місцевого самоврядування, оприлюднені в місцевій газеті „Баришівський вісник” та на сайті Баришівської адміністрації.

За 9 місяців 2015року головою адміністрації проведено 18особистих прийомів громадян (при плані - 18), зареєстровано 46звернень.

Згідно затверджених графіків за 9 місяців 2015 року головою райдержадміністрації здійснено 17 виїзний прийом громадян за місцем їх основної роботи і проживання (за графіком передбачено 17), на яких звернулось 35 осіб.

За 9 місяців 2015 року до райдержадміністрації надійшло 302 звернень громадян.

До вищестоящих органів від жителів Баришівського району надійшло 175 звернень, із них було направлено на розгляд до Баришівської райдержадміністрації, а саме:

20- Адміністрації Президента України;

1- Апарату Верховної Ради України;

1- Кабінет Міністрів України;

6- Київська обласна державна адміністрація;

2 – Народні депутати України;

1-  Прокуратура Київської області;

144- «Урядова гаряча лінія».

Повторних  звернень за звітний період надійшло - 3, колективних - 6.

Громадяни звертаються щодо вирішення  питань сільського господарства, земельних та майнових відносин, надання матеріальної допомоги та соціального захисту, транспорту і зв’язку, комунального господарства, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, охорони здоров’я, освіти тощо.

Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Якщо питання, що порушуються, не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, або не відносяться до компетенції райдержадміністрації, заявникам надаються обґрунтовані відповіді з роз'ясненням щодо шляхів їх вирішення.

Відповідно до п.п. 4-5 ст. 1 Указу Президента України в Баришівській райдержадміністрації першочергова увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, жінки, яким  присвоєно звання „Мати-героїня”, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Розгляд звернень цих категорій громадян перебуває під особистим контролем керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їм надається посильна допомога.

У зв’язку з відсутністю фінансування районної Програми «Турбота» протягом 9 місяців поточного року  усі звернення громадян, які надходили до райдержадміністрації щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціальних питань були направлені для вирішення до відповідних сільських та селищної рад за місцем проживання заявника.

Відповідно до п.6 ст.1 Указу здійснюється постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

Спеціалістами відділу здійснюється контроль за виконанням доручень голови райдержадміністрації, що стосуються розгляду звернень громадян, виданих за підсумками засідань колегії, нарад, особистих та виїзних прийомів, прямого телефонного зв’язку.

Розпорядженням голови адміністрації від 10.08.2015 № 224 затверджено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Засідання комісії проводиться щомісячно, на них розглядаються найбільш актуальні звернення, що надходять до райдержадміністрації, всі протоколи засідань є в наявності, зберігаються в окремій папці.

Відповідно до п.9 ст.1 Указу в Баришівській райдержадміністрації функціонує „прямий телефонний зв’язок” з населенням району. Через телефонний зв’язок населення має можливість спілкуватись з керівництвом райдержадміністрації. Звернення, які надходять під час проведення „прямого телефонного зв‘язку” реєструються в окремих журналах.

Розпорядженням голови адміністрації від 28.03.2008 №240 створено „Службу 05” для оперативного вирішення пропозицій, заяв, скарг громадян. За І квартал 2015 року  у журналі оперативного реагування „Служби - 05” зареєстровано 3 звернення,  які вирішені у визначений законодавством термін позитивно, про що свідчать відмітки у журналі.

При розгляді звернень громадян в райдержадміністрації додержуються вимог Закону України „Про звернення громадян”, приймаються об’єктивні рішення, заявникам вчасно надсилаються письмові відповіді. Протягом звітного періоду порушень термінів виконання доручень за зверненнями громадян не було.

Баришівська райдержадміністрація співпрацює з редакцією районної газети „Баришівський вісник”. На сторінках газети опубліковуються довідки по підсумках роботи зі зверненнями громадян, графіки виїзних прийомів,  прямого телефонного зв’язку, особистого прийому громадян, роз’яснюючи матеріали з відділів та управлінь.”

У райдержадміністрації склалася система роботи зі зверненнями громадян, яка спрямована на забезпечення якісного, своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

Відділом контролю та звернень громадян апарату  райдержадміністрації систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам, виконавчим комітетам місцевих рад з питань розгляду звернень громадян, організації особистих прийомів.

Зусилля районної державної адміністрації і надалі будуть спрямовані на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивне вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Виконуюча обов’язки начальника відділу контролю та звернень громадян  В.В. Демещук