Новини

Поетична вечірка «Розкажу вам про любов» у Баришівській районній бібліотеці для дітей

Ту істину – любов’ю називають,

Від неї плачуть,мучаться – страждають…

Від неї сонечком вуста всміхаються,

І дві душі в одну нову зливаються!

Г.Фесенко

5 березня 2019 року в Баришівській районній бібліотеці для дітей відбулася поетична вечірка «Розкажу вам про любов», присвячена Міжнародному жіночому дню.У ці дні весняного пробудження й оновлення вшановують жінку.Неможливо навіть уявити собі життя без неї: чарівна, лагідна, щира на любов, берегиняродинного вогнища, мудра наставниця, просвітницядушевного спокою, доброти та злагоди!

 Захід відбувся за ініціативи керівника апарату Баришівської районної державної адміністрації Т.О.Брилюк  та головного спеціаліста з оборонної роботи Баришівської районної державної адміністрації  Н.В.Шило. Його підготували  спільно працівники Баришівської районної бібліотеки для дітей та бібліотекар шкільної бібліотеки  Баришівського НВК гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів М.М.Милашич.

На зустріч з  поетесою з міста Березань Галиною Миколаївною Фесенко завітали учні 10-Б та 10-В класу Баришівської загальноосвітньої  школи 1-3 ступенів ім. М.Зерова (кл. керівники Л.В.Савун та Л.В.Мареніченко) та учні 8-В та 9-Б класу Баришівського НВК гімназія – загальноосвітня школа 1-3 ступенів (кл. керівники Т.М.Нагорна та Т.Ю. Шевченко).

Ведучі вечірки завідуюча Баришівською районною бібліотекою для дітей О.І.Биба та провідний бібліотекар Ю.А.Гранько  запросили присутніх у світ поетичного слова, присвяченого Весні і любові. Вони розповіли про життєвий і творчий шлях Галини Миколаївни Фесенко, керівника літературної спілки «Калинове гроно»,  автора поетичних збірок «Я з хлібом-сіллю зустрічаю тебе,Весно…» та «Із кроку в крок».

«Ми маємоповернутися обличчям до прекрасного і  побачити  все те, що надихає, спрямовує і спонукає..; відчути, що нас люблять і у нас вірять, нас цінують і на нас надіються. Адже,коли ми комусь потрібні - ми живемо!  І щоб наше життя було кращим, треба його наповнювати всім прекрасним – мистецтвом, .поезією  і красою,що нас оточує...»  -- так пише Галина Миколаївна у передмові до своєї збірки.

Поетеса прочитала вірші про багатогранне почуття любові. Адже кохання – це щастя, радість, нові відчуття. Прозвучали  вірші, присвячені  своєму чоловіку. найдорожчій людині на землі – матері.

Вчитель історії Баришівської загальноосвітньої школи ім..М.Зерова А.О.Михайленко  розповів історію появи Міжнародного жіночого дня та привітав найпрекраснішу половину людства з святом.  Святкування Міжнародного жіночого дня -- це була спроба  вирівняти права жінок, адже  бути жінкою, ще якихось 100-150 років тому означало тільки одне повне безправ’я. На сьогоднішній день цивілізоване суспільство офіційно закріпило і вирівняло права жінок.

Керівник апарату Баришівської районної державної адміністрації Т.О.Брилюк  подякувала Г.В.Фесенко за чудову поезію, за зустріч, яка нікого не залишила байдужими.

 З нагоди свята дівчатка отримали солодощі  від волонтерів.

 

Зав. методично-бібліографічним відділом Баришівської ЦБС  Лавріненко Н.І.

Заможна розвинена країна без провінції і периферії – такою має бути Україна найближчого майбутнього

Заможна розвинена країна без провінції і периферії – такою має бути Україна найближчого майбутнього. Президент заявив – вже цьогоріч створення об’єднаних тергромад в регіонах стане обов’язковим. Бо його мета, як Глави держави – зробити реформу децентралізації і ефект від неї незворотнім. З тим, щоби кожен українець відчув зміни на рівні власного добробуту. Про це Петро Порошенко говорив із чиновниками і мешканцями Дніпропетровщини.

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Засідання організаційного комітету

05 березня 2019 року у малій залі райдержадміністрації відбулося засідання організаційного комітету з нагоди 205-ї річниці від дня народження Т.Г. Шевченка.

У засіданні взяли участь заступник голови Баришівської райдержадміністрації О.В. Плясецький, керівник апарату райдержадміністрації Т.О. Брилюк, заступник голови районної ради С.І. Богдан, керівники відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації, представники ЗМІ.

Під час засідання оргкомітету розглянули план підготовки та проведення 205-ї річниці від дня народження Т.Г. Шевченка, обговорені актуальні питання щодо належного рівня проведення даного заходу.

Керівникам відповідних служб, відповідальних за проведення даного заходу дано відповідні доручення до виконання.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

1. Доступ до державних реєстрів:

Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:

отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно

перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно

попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)

поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:

отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:

безкоштовно отримати відомості онлайн

отримати електронну виписку (довідку, витяг)

отримати відповідь на запит

подати заяву для проведення державної реєстрації

Реєстру громадських об’єднань

Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності

Єдиного реєстру громадських формувань

Єдиного реєстру арбітражних керуючих

Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень

Єдиного державного реєстру судових рішень

Єдиного реєстру апостилів

Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення

Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"

Єдиного реєстру нотаріусів

2. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:

подати заяву онлайн

записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час

задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

3. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

4. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:

безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації

отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки

отримати відповідь на запит

оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

5. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

6. Доступ до послуг електронного суду:

сплата судового збору онлайн

отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи

доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень

отримання процесуальних документів в електронному вигляді

надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень

вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

7. Замовлення електронного цифрового підпису

 

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/

Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ IVФОРУМ СІМ’Ї

Інститут батьківства в Україні знаходиться у критичному стані. Про це свідчать факти і статистичні дані. Зокрема, на початку незалежності у 1991 році в Україні налічувалося понад 14 млн. дітей, а станом на 2018 рік менше 7 млн. На фоні невтішної статистики смертності та розлучень, складної економічної ситуації, високої трудової міграції населення та зменшення народжуваності, проти української сім’ї розгорнулась потужна гібридна війна, заснована на антиукраїнській гендерній ідеології.

Щоб мобілізувати зусилля усіх, хто переживає та бореться за українську родину у Національному центрі ділового та культурного співробітництва «Український дім» за підтримки Всеукраїнської ради Церков та Міжфракційного депутатського об’єднання «За духовність, за моральність та здоров’я України»  відбувся IV Всеукраїнський форум сім’ї.

Всеукраїнський Форум сім’ї зібрав близько тисячі делегатів зі всіх областей України, гостей із США, Ірландії, Литви, Латвії, громадських активістів, представників влади та ЗМІ, священнослужителів, військовослужбовців. Очільник держави Петро Порошенко привітав учасників форуму та подякував організаторам, наголосивши, що сьогодні необхідно зміцнювати українську сім’ю.

«Немає потреби говорити про актуальність захисту сімейних цінностей, адже українська сім’я знаходиться у хворобливому і немічному стані, сирітство, розлучення… Священне Писання – це не людська вигадка, а Боже звершення, сім’я – союз двох статей, чоловічої та жіночої», – наголосив голова Православної Церкви України митрополит Єпіфаній.

 Іноземні гості Президент Всесвітнього Конгресу сімей Брайан Браун зі США, депутат Сейма Латвії Інга Біте, засновник просімейного руху в Ірландії Лоркан Прайс запевнили українців, що вони рухаються в правильному напрямку та закликали не піддаватися на закиди з Заходу щодо ґендерної ідеології.

Баришівський район представляли на Форумі головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА - Юлія Ілляш, депутат Баришівської селищної ради виборчого округу № 4 - Юліан Москаленко та активна учасниця сімейного руху  - Оксана Москаленко. Із великим задоволенням  вони взяли участь у презентації різноманітних ініціатив з питань формування відповідального батьківства та тематичних секціях стратегії сімейного руху.

Результом Форуму стала Резолюція, у якій учасники Всеукраїнського форуму сім’ї наголосили на природній суті подружжя та родини – законного союзу чоловіка і жінки, які народжують/адаптують та виховують дітей.

Згідно з Конституцією України, національним законодавством та визнаними Україною міжнародними правовими документами, держава має зобов’язання розвивати та захищати інститут сім’ї. Сімейна політика є ключовою складовою стратегії національної безпеки України. Захист інституту сім’ї повинен стати пріоритетним у державній політиці та національній стратегії.

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА

Нарада - семінар

05 березня 2019 року у малій залі Баришівської районної державної адміністрації архівним сектором проведено нараду-семінар на тему: «Передавання документів у разі зміни керівника юридичної особи та у разі ліквідації чи реорганізації юридичної особи. Вимоги щодо технічного упорядкування архівних документів».

В нараді взяли участь заступник голови Баришівської районної державної адміністрації Плясецький О.В., керівник апарату Баришівської районної державної адміністрації Брилюк Т.О., а також керівники юридичних осіб та особи,  відповідальні за ведення діловодства та архівного зберігання документів у відповідних юридичних особах.

Також в порядку денному розглядалося питання щодо стану упорядкування документів юридичних осіб у зв`язку із створенням Баришівської ОТГ та керівництвом надані вказівки юридичним особам щодо термінового упорядкування документів відповідно до чинного законодавства.

 В нараді взяли участь 25 осіб.

 

Н.Г. Голіяд, завідувач архівним сектором райдержадміністрації

ТАРИФНИЙ СЕЛЕКТОР: УРЯД ДОРУЧИВ МІСЦЕВІЙ ВЛАДІ НАВЕСТИ ЛАД З ТАРИФОУТВОРЕННЯМ

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман зібрав селектор з головами обласних державних адміністрацій та мерами міст і висловив стурбованість великою різницею в тарифах на централізоване опалення в українських містах.

Після проведення тарифної децентралізації повноваження по встановленню тарифів частині суб’єктів господарювання, які не підпадають під критерії ліцензування Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, перейшли до місцевих органів влади. Отримавши такі повноваження деякі органи місцевого самоврядування розпочали встановлювати завищені і нічим не обґрунтовані тарифи на житлово-комунальні послуги.

Вартість одиниці тепла – 1 гігакалорії – розраховується комунальними та комерційними компаніями – постачальниками тепла та гарячої води на основі розрахунків, погоджених і затверджених у більшості випадках органами місцевого самоврядування.

Ціна на тепло складається з вартості палива та електроенергії, ремонту обладнання та мереж, зарплати персоналу, витрат на інвестиційні програми, втрати, поточні видатки та ін. Якщо котельня модернізована та рівень втрат у мережах мінімальний, то, відповідно, і вартість 1 Гкал нижча.

«Тарифи на газ для теплокомуненерго однакові. Але коли ми дивимося на тарифи на тепло по всій країні, у нас є різниця щодо вартості тепла в різних містах. Кінцева вартість тепла і гарячої води залежить від технології виробництва тепла, мінімізації втрат, об'єктивного обліку, від заходів енергозбереження, для яких можливості рівні завдяки децентралізації», - наголосив під час селектору Прем'єр-міністр.

І додав, що при однаковій ціні на газ різниця може сягати 30-40% на вартість тепла. До прикладу, в Івано-Франківську 1 ГКал тепла коштує 1 312 грн, а в Луцьку – 1 847 грн, у Кропивницькому – 1 852 грн, у Полтаві – майже 1 600 грн.

У мера Сміли тариф на тепло найбільший в Україні – 2 310, 41 грн/Гкал. У місті Камінець-Подільському мер подбав про енергоефективність у місті, переобладнав газові котельні на енергоефективні, які працюють на альтернативних видах палива, і знизив тариф для містян. У місті найнижча ціна гігакалорії тепла - 1 293,53 грн/Гкал. Сусіднє місто, яке опалюється газом, платить - 1 748,58 грн/Гкал.

Ціна калорії тепла має коштувати менше ніж 1,4 тис. грн за гігакалорію

Голова Уряду доручив головам ОДА та мерам міст підготувати чітку стратегію підготовки до опалювального сезону 2019-2020 років.

«У кожного міста має бути чітка стратегія, як мінімізувати споживання дорогого газу для виробництва тепла. Втрати на виробництві та транспортуванні - 15%. З кожного тарифу - 15%. Люди платять за це. Невже вони мають платити за діряві труби, за неутеплені підвали, відсутність засобів обліку?» - наголосив В. Гройсман.

Він зазначив, що керівники місцевої влади мають системно підходити до підготовки до опалювального періоду.

«Закликаю міських голів - чіткий план модернізації та підготовки комплексу до опалювального сезону 2019-2020. Я би хотів, щоб з 12,5 млрд. грн, які ми виділяємо на підготовку до зими, ви інвестували левову частку в нові котельні та труби. Я переконаний, більшість розуміє, як це потрібно робити», - сказав Прем'єр-міністр.

Мери міст мають захисти українців від «завищених» платіжок за газ

Прем'єр-міністр поцікавився у представників міської влади, чи достатньо вони зробили, як представники державної влади на місцях, щоб захистити людей від неправомірних нарахувань за газ.

І нагадав, що облгази подали на державу в суд, через що в країну повернулися завищені, нічим не обґрунтовані норми газу. Уряд унеможливив неправомірні нарахування постачальників газу для домогосподарств без лічильників і затвердив нові норми газу 3,28 кубів газу. Тому за завищеними нормами – 9,8 кубів газу, які виставляють облгази, платити не потрібно.

«Ми нікому не дамо втричі завищувати норми газу і дурити людей. Я закликаю усіх голів облдержадміністрації, міських голів, будь ласка, колеги, захистіть своїх громадян. Це ваша справа – захистити кожного українця, вимагати перерахунку завищених платіжок», - додав В. Гройсман.

Лічильник в кожну хату

Лише 80% мешканців багатоповерхівок мають прилади обліку. 20% тепла в Україні не обліковується. Це дає величезну можливість теплопостачальним організаціям нараховувати українцям завищені платіжки за тепло. Лічильники газу сьогодні відсутні у 3 мільйонів домогосподарств.

30 січня 2019 року Уряд зобов’язав НАК «Нафтогаз України» зайнятися питання обліку газу, щоб у кожній український хаті був лічильник. І доручив Міністерству енергетики та вугільної промисловості України вести жорсткий контроль на виконанням рішення Уряду Нафтогазом.

«До кінця року в кожній хаті, де немає лічильника газу, Нафтогаз має його встановити безкоштовно. Кошти на це закладені у фінансовому плані компанії. Вимагаю конкретний план від Нафтогазу, коли людям буде встановлено безкоштовний лічильник» - наголосив Прем’єр країни.

І також доручив головам обласних державних адміністрацій і мерам міст навести лад у центрах обслуговування й пунктах укладання договорів з надавачами комунальних послуг.

«Не важливо — це приватні компанії або державні, черг не повинно бути. Для людей з інвалідністю та пенсіонерів мають бути забезпечені належні умови. Покажіть, що ви на місцях ефективна влада, і не даєте нікому знущатися над простими людьми», - резюмував В.Гройсман.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Дайджест новин Уряду за 04.03.2019

Володимир Гройсман в інтерв’ю Latvijas Avīze: Зростання економіки в Україні неодмінно вплине на події в окупованих областях

Завдяки Новому освітньому простору у Путрівському НВК на 30% скоротилися прогули

Павло Петренко: 5,2 млрд грн боргів з аліментів повернено дітям з моменту запуску ініціативи #ЧужихДітейНеБуває

Мінприроди: Верховна Рада схвалила за основу законопроект, який передбачає створення в Україні Єдиного реєстру імпортерів озоноруйнівних речовин

Унікальність кожного регіону є компонентом успіху всієї України, – Геннадій Зубко

Уряд запрошує 130 студентів долучитися до Національної програми стажувань у центральних органах виконавчої влади

МОЗ запроваджує використання оцінки медичних технологій

Енергоефективність у промисловості – прямий шлях до зменшення собівартості продукції та підвищення конкурентоздатності

Держенергоефективності розпочинає інформаційну кампанію з енергоефективності для об’єднаних територіальних громад

Мінрегіон розширив зонування України за світловим кліматом для підвищення інсоляції і комфорту в приміщеннях, - вступили в дію ДБН

За підтримки Уряду Німеччини відкрито першу в Україні Мережу енергоефективних хлібопекарів

У нас є незламний дух і прагнення жити в незалежній державі, - заявила Ірина Фріз українській громаді США

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

Новини за 04.03.2019 від ГУ ДФС у Київській області

У міжнародних поштових відправленнях виявлено препарати для схуднення, які містили психотропну речовину

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії заявлено факти незаконного переміщення товарів через митний кордон України.

Під час проведення митного огляду чотирьох міжнародних експрес-відправлень на території дільниці обміну авіапошти  в зоні митного контролю одного з підрозділів митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС, було виявлено загалом 36 картонних упаковок з маркуванням «V7 капсулы с фруктовыми экстрактами для похудения». Інформація щодо вмісту поштового відправлення та його вартості у митній декларації була відсутня. Відправлення прямували від двох адресатів з Казахстану до чотирьох отримувачів  з України, що мали одну спільну адресу.

Митники вирішили ретельніше перевірити дане відправлення і направили капсули для проведення експертного дослідження. Як виявили фахівці, у складі наданих на дослідження капсул було виявлено сибутрамін, який відноситься до психотропних речовин, обіг яких обмежено (таблиця ІІ список 2), згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000р. № 770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів” (зі змінами та доповненнями).

Складено протоколи про порушення митних правил за ст. 473 Митного кодексу України. Капсули вилучено до винесення судом рішення у справах.

За даними інтернет-сайтів, вартість однієї упаковки подібного препарату коштує понад 1 000 гривень.

Довідково: відповідно до ст. 26 Закону України від 15.02.1995 № 60/95-ВР "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори" та ст. 37 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.09 № 270 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв`язку" пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у поштових (у тому числі міжнародних) відправленнях забороняється. 

Додому із району проведення операції Об'єднаних сил повернулися податківці Київщини

Після чергової ротації в останній день зими повернулися додому 16 співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Київській області, котрі несли службу в районі проведення операції Об'єднаних сил.

Під час проведення урочистої зустрічі начальник ГУ ДФС у Київській області привітав їх зі словами вдячності за професіоналізм, мужність, сумлінне виконання службових обов’язків, а також вручив пам’ятні відзнаки «За мужність та відвагу». 

Відтак, вже більше половини особового складу оперативних підрозділів податкової міліції області виконали свій військовий обов’язок та успішно пройшли службу на окремих територіях проведення Операції об'єднаних сил.

У фокусі: станом на 1 березня сума задекларованих громадянами доходів складає 516 млн. грн.

«З початку поточного року мешканці Київської області подали 2 489 декларацій про майновий стан та доходи, отримані у 2018 році. При цьому, загальна сума задекларованих коштів складає 516,4 млн. гривень. З них – 235 млн. грн. вказано громадянами-мільйонерами. Відповідно до визначених податковим законодавством термінів, з них до самостійної сплати до бюджету підлягають 8,9 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 1,7 млн. грн. військового збору, який спрямовується на підтримку збройних сил України», - повідомив  начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

За наданою ним інформацією, із загальної кількості поданих декларацій 1 275 – на право скористатися податковою знижкою на загальну суму 3,9 млн. грн. При цьому, Олексій Кавилін зауважив, що подати таку декларацію можна до 31 грудня поточного року.

Так, найбільша сума – 271,4 млн. грн. або 53% (1 386 декларацій) – це дохід, отриманий у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами. На другому місці – доходи від операцій з продажу або обміну об’єктів рухомого та нерухомого майна – 112 мільйонів гривень або 22% (124 декларації). Завершує трійку лідерів задекларований дохід від надання майна в лізінг, оренду чи суборенду та житловий найм із сумою у 66 мільйонів гривень або 13% (375 декларацій).  Сума, зазначена фізичною особою-громадянином у поданій річній декларації, сплачується самостійно до 1 серпня 2018 року.

На вибір платника податків декларацію можна подати особисто за місцем своєї податкової адреси або уповноваженою на це особою. Крім цього, громадяни мають можливість надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Зробити це необхідно за п’ять днів до закінчення граничного строку. Втім, найзручніше ж подати декларацію в електронному вигляді через Інтернет, дотримуючись вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Граничним терміном вважається остання година дня, в якому спливає строк подання.

Як розрахувати суму податкової знижки за витратами на навчання

ГУ ДФС у Київській області нагадує,  що відповідно до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Підпунктом 166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

Під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на сумуподаткової соціальної пільги (далі – ПСП) за її наявності (п. 164.6 ст. 164 ПКУ).

Враховуючи вищевикладене, алгоритм нарахування податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку на суму витрат, понесених за навчання, за наслідками звітного податкового року розраховується наступним чином:

Визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а також на суму ПСП за її наявності.

Звертаємо увагу, що інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих ПСП, утриманого податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця;

До  прикладу:

Батько поніс у 2018р. витрати на навчання сина (члена сім’ї першого ступеня споріднення) у розмірі 30000,0грн.

Річна сума нарахованої заробітної плати батька  – 120000,0грн.

 Страхові внески до Накопичувального фонду у 2018р. не сплачувалися –  0

Податкова соціальна пільга  до заробітної плати батька у 2018р.не застосовувалась -  0

 База оподаткування ПДФО:  120000,0 – 0 – 0 = 120000,0 грн.

Сума фактично утриманого (сплаченого) ПДФО із заробітної плати батька за 2018р.: (120000,0 Х 18%)= 21600,0 грн.- ця сума має відповідати сумі ПДФО, зазначеній у довідці про доходи, отриманій від свого роботодавця.

На підставі підтверджувальних документів, наданих платником податку, визначається сума (вартість) витрат платника податку – резидента, дозволених до включення до податкової знижки – 30000,0грн.

Визначаємо суму ПДФО на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку:

Із суми ПДФО, фактично утриманого (сплаченого) із заробітної плати за рік (21600,0грн.) віднімаємо суму ПДФО, визначену як добуток бази оподаткування, зменшеної на суму понесених платником податку витрат на оплату за навчання, та ставки податку):

21600,0 - (120000,0 - 30000,0) Х 18% = 5400,0грн.

     Платнику податку повернеться з бюджету 5400,0грн. ПДФО внаслідок зменшення загального річного оподатковуваного доходу, отриманого у вигляді зарплати,  у зв’язку з використанням права на податкову знижку.

Відповідно до п.179.8 ст.179 ПКУ сума, що має бути повернута, зараховується на банківський рахунок платника податку, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Фізична особа, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, на вимогу контролюючого органу, крім декларації про майновий стан і доходи, надає відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема:

квитанції, фіскальніаботоварні чеки, прибуткові касові ордери;

договір з навчальним закладом;

довідку про отримані у звітному році доходи;

документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення); тощо.

Нова форма податкової декларації з податку на нерухоме майно

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що наказом Міністерства фінансів України від 15.11.2018 № 897 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» (далі – Наказ №897), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України   26.12.2018 за №1473/32925, затверджено нову форму податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі-Декларація).

Наказ набрав чинності 18.01.2019 (з дати опублікування у «Офіційному віснику України», 2019, №5).

Основною метою внесення змін до форми Декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №408, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.04. 2015 за №479/26924, є врегулювання питання щодо визначення податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі-Податок), по об’єктах як житлової, так і нежитлової нерухомості та забезпечення зручності суб’єктам господарювання уточнювати свої податкові зобов’язання.

Окрім цього Декларація має такі новації.

1.     Запровадження у процедурі справляння Податку єдиних державних

норм шляхом використання офіційно затверджених класифікаторів.

Попередньою формою Декларації передбачено застосування умовних ознак типів нерухомості (від 1 до 9), що не відповідало даним реєстраційних документів. В умовах здійснення заходів щодо автоматизації та спрощення процедури справляння податків і зборів платникам надано можливість зазначати у деклараціях коди нерухомості згідно з реєстраційними документами.

Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №483 “Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки” забезпечено єдиний підхід до встановлення органами місцевого самоврядування податкових ставок Податку відповідно до класифікатора будівель та споруд згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 №507.

Запровадження у формі Декларації єдиного підходу до визначення типів нерухомості спрощує користування рішеннями органів місцевого самоврядування при складанні Декларації та сприятиме прозорості контролю за правильністю виконання цих рішень як з боку органів місцевого самоврядування, так і з боку контролюючих органів.

2. Декларацією передбачено, що до контролюючого органу за місцезнаход-женням об’єкта/об’єктів оподаткування подається одна Декларація. У разі існування об’єктів нерухомості, що знаходяться на території адміністративно-територіальних одиниць, які відповідають різним кодам органів місцевого самоврядування за КОАТУУ, але ці адміністративно-територіальні одиниці обслуговуються одним контролюючим органом, Декларація подається з кількома додатками відповідного типу (попередня Декларація надавалась окремо по кожній адміністративно-територіальній одиниці).

Нова форма Декларації сприятиме скороченню кількості податкової звітності: Декларація надається одна, а кількість додатків залежить від кількості органів місцевого самоврядування, на території адміністративно-територіальних одиниць на яких розташовані об’єкти нерухомого майна.

Електронна форма Декларації розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці “Електронна звітність / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення/ Реєстр форм електронних документів”.

 

ГУ ДФС у Київській області

Робоча нарада

04 березня 2019 року під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації В.М. Гордієнка, за участю начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Л.В. Маценко відбулася робоча нарада з керівниками та відповідальними особами за формування реєстрів та актів звірки.

У нараді взяли участь представники Баришівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, керівник відділення Ощадного банку смт Баришівка, представники комунальних організацій та підприємств району, які надають комунальні послуги.

Під час засідання розглянули питання:

1. Виплата житлової субсидії в грошовій та готівковій формі з березня 2019 року.

2. Взаємодія між установами та надавачами комунальних послуг.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

ОГОЛОШЕННЯ!

05 березня 2019 року о 13.30 годині  в бібліотеці для дітей ЦПР «Мрія» відбудеться поетична вечірка «Розкажіть нам про любов», для учнів старших класів Баришівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М. Зерова та Баришівського НВК «гімназія ЗОШ І-ІІІ ступенів» з поетесою-землячкою Галиною Фесенко (Галина Березанка) з м. Березань та вчителем історії  Баришівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М. Зерова Артемом Михайленком.

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь в заході!

 

Оргкомітет

ОГОЛОШЕННЯ!

З нагоди відзначення Дня добровольця України 13 березня 2019 року о 13.30 годині в бібліотеці для дітей ЦПР «Мрія» відбудеться зустріч з  добровольцем, учасником АТО, поетом-земляком Борисом Гуменюком, жителем с. Войкове,  Згурівського району Київської області та презентація його двотомника «Вірші з війни» і «100 новел про війну»,  для учнів старших класів Баришівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М. Зерова та Баришівського НВК «гімназія ЗОШ І-ІІІ ступенів».

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь в заході!

Всі присутні заходу матимуть можливість придбати збірку з автографом автора.

 

Оргкомітет

Благодійна акція зі здачі донорської крові

 

 

Декларування доходів 2019

Порядок подання

е-деклараціїособою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Декларувати свої доходи — це конституційний обов’язок громадян (ч. 2 ст. 67 Конституції України).

1 січня 2019 року розпочавсячерговий етап подання щорічних електронних декларацій за 2018 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Подання електронних декларацій обов’язкове для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Строк подачі декларації

Відповідно до ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції» державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

Види декларації

щорічні (до 1 квітня щороку);

перед звільненням (припиненням діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування);

після звільнення (до 1 квітня наступного після звільнення року);

декларації кандидатів на посади;

виправлена (протягом 7 днів після подання е-декларації).

Електронний цифровий підпис (ЕЦП)

Для входу в систему Єдиного державного реєстру декларацій та подання електронної декларації необхідно отримати ЕЦП. Потрібний для авторизації ЕЦП видається лише акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК), зокрема АЦСК органів юстиції, АЦСК ІДД Державної фіскальної служби та ін. Подати заявку до цих центрів та здійснити оплату можна в електронному вигляді. Однак для отримання ЕЦП потрібно буде особисто з’явитись до офісу установи. Зручною альтернативою є сервіси онлайн-банкінгів (наприклад, «Приват24»), які дозволяють своїм клієнтам миттєво згенерувати ЕЦП онлайн в особистому кабінеті. 

Якщо Ви вже маєте ЕЦП та зареєстровані в системі, слід перевірити термін дії Вашого ЕЦП (зазвичай складає 1-3 роки). Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат ЕЦП з сайту АЦСК, в якому отримувався ключ. У завантаженому сертифікаті буде зазначена дата, до якої ЕЦП вважається чинним.

Реєстраціяв Єдиному державного реєстрідекларацій

Після отримання ЕЦП необхідно пройти процедуру онлайн-реєстрації в Єдиному державному реєстрі декларацій на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК). Під час здійснення реєстрації важливо вказувати правильний e-mail, оскільки саме на нього прийде посилання з підтвердженням.

Якщо Ви вже зареєстровані в системі та строк дії отриманого ЕЦП ще не закінчився, Ви зможете безперешкодно увійти в особистий кабінет.

Увага! На сайті НАЗК(https://nazk.gov.ua) розміщено роз’ясненнята відеодля суб’єктів декларування, що допоможуть правильно заповнити е-декларацію.

Як подати виправлену декларацію?

Суб'єкт декларування має право подати за власною ініціативою виправлену декларацію упродовж семи календарних днів після дня подання відповідної декларації.

Для подання виправленої декларації слід натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є видимою упродовж відповідного строку у персональному електронному кабінеті суб'єкта декларування у полі поданої декларації. При цьому суб'єкт декларування має право подати виправлену декларацію лише один раз.

Відповідальність за не подання е-декларації та подання недостовірних відомостей

За порушення законодавства передбачено адміністративну(ст. 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення)і кримінальну відповідальність(ст. 366 Кримінального кодексу України)зокремаза:

несвоєчасне подання без поважних причин декларації;

неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані;

подання завідомо недостовірних  відомостей у декларації.

подання суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей у декларації, передбаченої Законом України "Про запобігання корупції", або умисне неподання суб’єктом декларування зазначеної декларації.

Державні органи, зобов’язані перевіряти факт подання суб’єктами декларування,які в них працюють, декларацій та повідомляти НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку.

Якщо за результатами контролю встановлено, що суб’єкт декларування не подав декларацію, НАЗК письмово повідомляє такого суб’єкта про факт неподання декларації, і суб’єкт декларування повинен протягом 10 днів з дня отримання такого повідомлення подати декларацію в порядку, визначеному частиною першою статті 45 ЗУ «Про запобігання корупції». 

У разі встановлення за результатами повної перевірки недостовірних відомостей у декларації, НАЗК письмово повідомляє про це керівника відповідного державного органу, в якому працює відповідний суб’єкт декларування, та спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції.

Суб’єкт декларування зобов’язаний подати відповідну декларацію з достовірними відомостями у випадку притягнення його до відповідальності за неподання, несвоєчасне подання е-декларації або в разі виявлення у ній недостовірних відомостей.

 

 

 

Інформативна нарада на тему: «Е-декларування»

01 березня 2019 року у великій залі засідань Баришівської райдержадміністрації відбулась нарада з працівниками районної державної адміністрації, під час якої надано роз’яснення щодо виготовлення кваліфікованих електронних цифрових підписів та правил заповнення та подання електронної декларації на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації було ознайомлено присутніх з порядком виготовлення електронного цифрового підпису, переліком суб'єктів їх сертифікації для роботи в єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, також уповноважена особа роз’яснила присутнім що і як потрібно декларувати, які бувають типи декларацій, строки подання,  як заповняти декларацію, якщо член сім’ї відмовляє у наданні необхідної для декларування інформації, пороги декларування, можливість подання виправленої декларації, правила заповнення форми повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування, яка інформація у декларації є конфіденційною та інше.

Під час семінару учасники мали змогу задавати додаткові питання щодо електронного декларування та інших положень антикорупційного законодавства.

На завершення присутніх попереджено про відповідальність за неподання, несвоєчасне подання декларацій уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також за зазначені в них завідомо неправдивих відомостей.

 

А.М. Падун, провідний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації

Дайджест новин Уряду за 01.03.2019

Уряд додатково виділив 10 млн грн на добудову нового корпусу Острозької академії

Нашою національною ідеєю має стати побудова сильної та успішної України, – Володимир Гройсман

Міненерговугілля продовжує здійснення заходів, спрямованих на запровадження повномасштабного ринку електричної енергії

В Україні вступила в дію норма щодо використання світловодів для природного освітлення приміщень

Перевірити стан оформлення біометричної посвідки на проживання іноземці можуть на сайті міграційної служби

Степан Кубів: Україна є стратегічним партнером ЄС у розширенні Єдиного цифрового ринку

Павло Розенко: Ми вийшли на траєкторію стабільного зростання економіки і соцстандартів

В Україні розпочалася масштабна монетизація субсидій

Глава Уряду: Наше стратегічне завдання – відмовитися від закупівлі газу за кордоном

Цього року ми передаємо на місцеві дороги 15 млрд грн, – Прем’єр-міністр

Прем’єр-міністр: Ми проводимо перерахунок пенсій, він торкнеться 10 млн людей

Нові можливості та ресурси від децентралізації потрібно вкладати в усі сфери розвитку регіонів, і передусім – в освіту, – Володимир Гройсман

Бренд Ukraine Now здобув перемогу в конкурсі найкращих маркетинг-революціонерів

МІП відзвітувало за підсумками діяльності у 2018 році

Пенсійний фонд України розпочав фінансування пенсій та житлових субсидій

Відтепер поліція в регіонах звітуватиме перед громадянами про свою роботу у новому форматі, – Сергій Князєв

У Нацполіції проводиться максимальна концентрація сил для надійного забезпечення публічної безпеки під час виборів, – Сергій Князєв

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Семінар-нарада з питань бджільництва

01 березня 2019 року у малій залі Баришівської районної державної адміністрації управлінням агропромислового розвитку Баришівської районної державної адміністрації спільно з Баришівським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби було проведено нараду - семінарна тему: «Державне регулювання у галузі бджільництва, заходи з ліквідації хвороб бджіл та профілактика щодо їх отруєнь пестицидами» за участю спеціалістів управління агропромислового розвитку, спеціалістів  Держпродспоживслужби,бджолярів та представників сільськогосподарських підприємств району.

На нараді-семінарі розглядались такі питання:

- Ветеринарно – санітарні вимоги, обов’язкові до виконання в галузі бджільництва;

-Порядок застосування засобів захисту рослин та заходи профілактики щодо отруєнь бджіл пестицидами;

- Порядок  проведення заходів державного нагляду (контролю) у сфері насінництва та розсадництва, охорона прав на сорти рослин, ГМО, що використовуються у відкритих системах ;

- Здійснення обстежень полів протягом 2019 року на предмет відповідності фіто санітарних вимог.

 

Г.П. Василяка, начальник управлінняагропромислового розвитку райдержадміністрації

В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛАСЯ МАСШТАБНА МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ

З березня 2019 року Уряд розпочав виплату субсидій готівкою тим громадянам, яким субсидію призначено у 2018 році.

Першими «живі» кошти для оплати комунальних рахунків за лютий отримають пенсіонери, які отримують пенсію 4 березня. Тим, у кого є пенсійна картка, субсидія буде зарахована туди. Тим, у кого немає, додому принесе листоноша.

 Усі НЕ пенсіонери зможуть отримати свою монетизовану субсидію з 12 березня у будь-якому відділені Ощадбанку.

У платіжках за лютий субсидії відображено не буде – її видадуть на руки

Комунальні рахунки за лютий 2019 року субсидіантам надійдуть без відображення субсидії. Її у березні видадуть грошиматим, кому допомогу призначено з 2018 року. Ними субсидіант має самостійно розрахуватися за лютневі комунальні платежі. Гроші, які залишаться після оплати комуналки, домогосподарство може використати на власні потреби.

Обов'язковий платіж скасовується

З березня таке поняття як обов'язковий платіж скасовується. Субсидіанти отримуватимуть всю суму допомоги на руки і мають самостійно розрахуватися за спожитий у лютому газ, електроенергію, воду та тепло. Монетизована субсидія, яка залишиться після оплати комуналки, може бути використана на власний розсуд домогосподарства.

За оплату комуналки після 25 числа субсидії не відмінятимуть

Є громадяни, яким субсидія надійде разом з пенсією у 20 числах березня - у їхній пенсійний день. У переважній більшості це працюючі пенсіонери. Виникає запитання - як встигнути оплатити комунальні платежі за лютий і чи не відмінять субсидію якщо оплата відбудеться після 25 числа?

Субсидію не відмінять! Допомога готівкою наступного місяця так само прийде у день виплати пенсії. Головне, щоб заборгованості не було станом на травень 2019 - тоді, коли відбувається перепризначення субсидій на новий рік.

НЕ пенсіонери зможуть отримати свою субсидію у будь-якому відділені Ощадбанку

Усі одержувачі житлових субсидій, які НЕ є пенсіонерами та користуються допомогою з 2018 року, з 12 березня зможуть забрати свою монетизовану субсидію у будь-якому відділені Ощадбанку. Потрібен лише паспорт та ідентифікаціний код. Немає жодної прив'язки до місця реєстрації громадянина, якому призначено державну допомогу для оплати комунальних платежів.

На SMS-повідомлення від Ощадбанку чекати не потрібно

З 12 березня монетизована субсидія чекатиме в Ощадбанку усіх тих, хто не є пенсіонером. У березні субсидія прийде грошовим переказом "Швидка копійка", у квітні вже на картку, яку банк одразу видасть під час березневого візиту в Ощадбанк.

Для зручності субсидіантам, які не є пенсіонерами, запропоновано перед відвідуванням банку ПРОЙТИ РЕЄСТРАЦІЮ на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua/ua/sb або в Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Це дасть субсидіанту змогу самостійно обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

Відбулося засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї при Баришівській райдержадміністрації

В приміщенні  Баришівської райдержадміністрації під головуванням начальника служби у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації Ігнатенко Г.І. за участю керівників організацій, установ, управлінь району та структурних підрозділів райдержадміністрації відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї.

На розгляд членів ради та запрошених були винесені наступні питання:

- «Про затвердження плану роботи Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї», ознайомила членів Ради начальник служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА Ігнатенко Ганна Іванівна.

- «Про призначення виплат державної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою/піклуванням, у прийомних сім’ях або у відповідних закладах за принципом «гроші ходять за дитиною» та їх цільове використання», доповіла заступник начальника управління соціального захисту населення Сухенко Людмила Дмитрівна.

- «Про стан реалізації в районі державної політики щодо створення умов для реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї та утримання за принципом родинності. Ефективність діяльності в районі Комісії з питань захисту прав дитини», доповіла головний спеціаліст Служби Майорова Тетяна Іванівна.

- «Про стан утримання, виховання та розвитку дітей в прийомних сім’ях Баришівського району», доповіли головний спеціаліст Служби Ілляш Юлія Вікторівна та директор Баришівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Борзак Лариса Василівна.

За підсумками Координаційної ради прийнято відповідні рішення

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Дайджест новин Уряду за 28.02.2019

Іванна Климпуш-Цинцадзе: Для багатьох стане несподіванкою донецьке коріння всесвітньо відомого «Щедрика»

Аби перетворити Україну на регіонального лідера, потрібна консолідація всіх рівнів влади, – Геннадій Зубко

ЄС готовий запропонувати пакет проектів розвитку Приазов’я, – зустріч Володимира Гройсмана з Віце-президентом ЄК

Global Digital Health Partnership: Україна продовжить співпрацю з іншими країнами для розвитку цифрового здоров’я

Шкільний спорт виходить на новий якісний рівень, – Роман Греба

Держкомтелерадіо розпочав прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка

В’ячеслав Кириленко взяв участь у відкритті перших Всеукраїнських ігор «Combat Games»

Уряд, Парламент і громадськість мають об’єднати зусилля для подальшої реалізації реформи держуправління, – Олександр Саєнко

Прем’єр-міністр: Індексація пенсій, монетизація субсидій та підтримка сім’ї – ключові завдання Мінсоцполітики

З початку передвиборчої кампанії поліція відкрила 106 кримінальних проваджень

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України