Новини

Україна стала повноправним членом Міжнародного агентства з відновлюваних джерел енергії (IRENA)

24 лютого ц.р. Українанабула статусу повноправного члена Міжнародного агентства з відновлюваних джерел енергії (IRENA, http://www.irena.org).Про це йдеться в офіційному документі, опублікованому Міністерством закордонних справ Німеччини: https://www.auswaertiges-amt.de/blob/241662/66101f9c2b110fab420e6b6ff2b46721/statusliste-de-data.pdf.

«Це довгоочікувана подія та результат спільних зусиль Уряду, Парламенту, Держенергоефективності та всієї країни!», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та пояснив, що відповідний Закон України № 2222-VIII(http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2222-viii), розроблений Агентством, прийнято Парламентом 5 грудня 2017 р., а вже 26 грудня минулого року підписано Президентом України П. Порошенком.

Наприкінці січня ц.р. інструмент про приєднання України до Статуту IRENA передано до Депозитарію IRENA -  МЗС Німеччини. Сьогодні Україна - офіційно у складі IRENA.

Для України приєднання до IRENAозначає вихід на міжнародну арену гравців ринку відновлюваної енергетики. Це, безперечно, покращення інвестиційного іміджу держави, широкі можливості залучення найкращих світових практик та технологій, а головне – «зелених» інвестицій.

Участь України в  IRENA дозволить:

-         подавати заявки до Фонду розвитку Абу-Дабі (https://www.adfd.ae) щодо отримання пільгових кредитів на «зелені» проекти (під 1-2 % терміном до 20 років, включаючи 5-річний пільговий період, за умови співфінансування 50% вартості проекту);

-         тісно та плідно співпрацювати із розвинутими державами;

-         мати доступ до передових досліджень, практик та технологій щодо використання відновлюваних джерел енергії;

-         збільшувати інвестиції у вітчизняну відновлювану енергетику;

-         удосконалювати законодавчу базу та розробляти ефективні механізми стимулювання розвитку «чистої» енергетики.


Важливо, що звіти IRENA щодо розвитку відновлюваної енергетики України будуть одним з ключових факторів для інвесторів при прийнятті рішення реалізації проектів у цій сфері.

Крім цього, Україна буде офіційним учасником щорічних засідань Асамблеї IRENA, де законодавці та підприємці більше 150 країн світу визначають курс подальших дій та рішень заради зменшення енергозалежності та розвитку «чистої» енергетики.

Довідково:

Цьогоріч Голова Держенергоефективності С.Савчук на чолі української делегації взяв участь у 8-ій сесії Асамблеї IRENA в Абу-Дабі (ОАЕ), де презентував відновлювану енергетику України та закликав представників різних країн світу до співпраці (http://saee.gov.ua/uk/news/2141).

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Середня зарплата в країні має дорівнювати не менше 10 тис грн, – Прем’єр-міністр

Середня заробітна плата в Україні в нинішніх умовах має дорівнювати не менше 10 тис. грн, і цей показник формується за рахунок зростання економіки та виводу економіки з тіні. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Середня заробітна плата в Україні в нинішніх умовах має дорівнювати не менше 10 тис. грн, - сказав Глава Уряду. - Ми віддаємо людям борги. Людей перетримали на мінімальній зарплаті і зарплатах в конвертах. А потім, коли люди виходять на пенсії, вони отримують мінімальні пенсії. Зарплату треба виводити з тіні».

Прем’єр-міністр підкреслив, що зростання зарплат не веде до безконтрольного зростання цін. «Підвищення зарплат не вплинуло на зростання цін. Кошти були в тіні, наша система детінізації спрацювала таким чином, що ми забрали кошти з тіні, і вони почали працювати на легальну економіку. І ці кошти ми інвестували, наприклад, в освітян, в підвищення поваги до українського вчителя», - додав Глава Уряду.

Уряд підтримує внесення в порядок денний роботи Парламенту законопроекту про Антикорупційний суд, – Володимир Гройсман

Кабінет Міністрів України підтримує внесення в порядок денний роботи Верховної Ради України проект закону про створення в Україні Антикорупційного суду. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимр Гройсман під час спілкування з регіональними ЗМІ. Глава Уряду висловив сподівання, що документ швидко буде розглянутий в комітетах, і вже в четвер, 1 березня, проголосований в першому читанні.

«Це буде означати, що через місяць півтора зможемо ухвалити рішення в цілому», - додав Прем’єр-міністр.

Довідково 

Формування в Україні Антикорупційного суду є однією з головних умов продовження співпраці з одним з найбільших фінансових партнерів України – Міжнародним валютним фондом. Окрім того, створення суду входить до переліку очікувань ділових кіл. Як підкреслював Глава Уряду, створення суду поставить крапку в дискусіях щодо корупції в Україні, що стане позитивним сигналом для інвесторів.

 

Урядовий портал

Про розгортання пунктів обігріву на території Баришівського району

У зв’язку з погіршенням погодних умов, для запобігання випадкам переохолодження людей під час пониження температури у Баришівському районі організовано роботу стаціонарних пунктів обігріву.

У такий пункт обігріву може звернутися кожен, хто потребує допомоги в морозні дні.

ПЕРЕЛІК

стаціонарних пунктів обігріву на території Баришівського району

 № п/п

Адреса

Графік роботи

1.           

Київська обл., смт Баришівка, вул.Центральна 22а/2

кафе «Молодіжне»

10.00-23.00

2.           

Київська обл., смт Баришівка, пл. Привокзальна,2

 кафе-готель «Транзит»

10.00-23.00

3.           

Київська обл., смт Баришівка вул. Київський шлях,126

 Приймальне відділення Баришівської ЦРЛ

цілодобовий

4.           

Київська обл., смт Баришівка, вул.Привокзальна,3

Залізничний вокзал

 

цілодобовий

 

5.           

Київська обл., Баришівський р-н., с. Веселинівка,

вул. Богдана Хмельницького, 59.

Приміщення сільської ради

 

 

08.00-17.00

 

 

6.           

Київська обл., Баришівський р-н., с. Волошинівка

вул. Миру, 23

Приміщення: сільської ради

 

 

8.00-17.00

 

 

7.           

Київська обл., Баришівський р-н., с. Волошинівка

вул. Гагаріна, 16

Приміщення ФАПу

08.30-15.30

8.           

с. Борщів:

вул. Богдана Хмельницького, 1

вул. Лесі Українки 8/2

Приміщення ФАПу

 

 

08.30-14.00

 

9.           

Київська обл., Баришівський р-н., с. Дернівка.

Приміщення сільської ради

 

08.00-17.00

 

10.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Корніївка.

вул. Бовищанська, 319, вул. Незалежності, 348
вул. Свободи, 4

Приміщення сільської ради

 

08.00-17.00

11.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Корніївка.

вул. Незалежності, 348
Приміщення ФАПу

08.30-16.00

12.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Корніївка.
вул. Свободи, 4

Приміщення ФАПу

08.30.-16.00

13.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Лехнівка.

вул. Роговця, 7

Приміщення ФАПу

 

8.30-17.00

 

14.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Лук’янівка.

вул. Кирпоноса, 2-а

Приміщення  сільської ради

 

8.00-17.00

 

15.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Масківці.

вул. Шевченка 2

Приміщення сільської ради

 

08.00-17.00

8.00-17.00

 

16.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Недра.

вул. Чорнобильська, 47-а

Приміщення ФАПу

 

8.30.-16.00

 

17.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Паришків.

вул. Голосіївська, 1

Приміщення ФАПу

 

8.30-17.00

 

18.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Перемога.

вул. Київська, 5-а, вул. Садова, 4-а

Приміщення:  ФАПу

 

8.30-17.00

 

19.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Пилипче.

вул. Шевченка, 6,

Приміщення сільської ради

 

8.00-17.00

 

20.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Пилипче.

вул. Щаслива, 5

Приміщення  ФАПу

08.30-16.00

21.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Поділля.

вул. Покровська, 44

Приміщення сільської ради

 

8.00-17.00

 

 

22.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Поділля.

вул. Покровська, 44

Приміщення ФАПу

08.30-16.00

23.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Рудницьке.

вул. Гагаріна, 1

Приміщення сільської ради

 

8.00-17.00

 

24.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Сезенків.

вул. Центральна, 34

Приміщення 2 ФАПів

 

8.30-16.00

 

25.       

Київська обл., Баришівський р-н., с.Власівка вул.Шевченка, 1-а

08.30-13.00

26.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Семенівка.

вул. Піщана, 1

Приміщення медичної амбулаторії

 

9.00-16.00

 

 

 

27.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Леляки

 вул. Польова, 2

Приміщення ФАПу

09.00-14.00

28.       

Київська обл., Баришівський р-н., с. Ярешки.

вул. Дружби, 12

Приміщення ФАПу

 

8.00-14.00

 

 
 

Відділ цивільного захисту та житлово-комунального господарства Баришівської райдержадміністрації

 

Увага штормове попередження!!!

У зв’язку з оголошенням Українським гідрометеорологічним центром штормового попередження з 27 лютого 2018 року, Баришівська районна державна адміністрація звертається до громадян району з проханням бути особливо обережними під час перебування на вулиці.

Враховуючи можливістьпорушення та припинення руху транспорту на окремих ділянках доріг, рекомендуємо по можливості не планувати поїздки на далекі відстані та обмежити користування власним транспортом начас снігопадів.

 

 

Відділ цивільного захисту та житлово-комунального господарства райдержадміністрації

Робоча нарада райдержадміністрації 26.02.2018

26 лютого 2018 року у малій залі райдержадміністрації відбулася спільна нарада Баришівської райдержадміністрації та районної ради за участю голови Баришівської райдержадміністрації О.А. Левченка, голови районної ради В.А. Гуменюка, першого заступника голови райдержадміністрації В.М. Гордієнка, заступника голови райдержадміністрації Ф.В. Маренича, керівника апарату райдержадміністрації Т.О. Брилюк з керівниками відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації і керівниками комунальних закладів Баришівського району.

Під час засідання було заслухано керівників комунальних закладів з питання діяльності їхніх підрозділів за минулий тиждень, визначено питання, які потребують негайного вирішення та надано відповідні доручення, які мають забезпечити виконання поставлених завдань.

Керівники відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації доповіли про роботу очолюваних ними служб.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Міжнародний день рідної мови в бібліотеках Баришівської ЦБС

21 лютого 2018 року традиційно всі бібліотеки Баришівської ЦБС   відзначили  Міжнародний день рідної мови.  В бібліотеках району розгорнуто   книжково-ілюстровані виставки та тематичні полички «Мова – духовний скарб народу», «Невмирущі скарби української мови», «Барви рідної мови»,  «Нації основа – рідна моя мова», «До мови доторкнімось серцем», де читачі  могли познайомитися з новими книгами українських  письменників, кращими зразками вітчизняної літератури та біля яких пройшли літературні години, години поезії, пізнавальні бесіди, огляди та перегляди літератури.

Літературно-музична композиція «До мови серцем доторкнись» та мовознавчий конкурс проведений в бібліотеці-філіалі с. Лукаші з вихованцями Лукашівського НВК. Цікаво пройшов мовознавчий конкурс між хлопцями і дівчатами. Найактивніші мовознавці: Марія й Дарина Корнієць, Денис Гавриленко,Ілля Бабак, Артур Левітін, Таня Грецька….

Баришівська районна бібліотека для дорослих розпочала флеш-моб «Я читаю українське слово», приурочений цій даті.

До нього долучилися  юні читачі бібліотеки-філіалу с. Селище з бібліотекарем О.М.Коваленко (на фото).

 

Зав. методично-бібліографічним відділом Баришівської ЦБС Лавріненко Н.І.

Патріотичний захід для дітей, приурочеий пам’яті Героїв Небесної Сотні та Дню виведення військ колишнього СРСР із Афганістану «Дорогою ціною…»

НебеснаСотня – у небесний світ

Полинувши, для нас сказала – жити!

Тож оправдати долі їхніх літ –

Обов`язок народної еліти.

22 лютого 2018 року  – сонячного, погожого дня зібралися учні 7-Б класу, класний керівник С.І.Декрет та учні 8-А класу, класний керівник О.С.Лисюк в приміщенні Баришівського НВК на годину мужності «Тільки тим історія належить, хто сьогодні бореться й живе», яку було приурочено пам’яті Героїв Небесної Сотні та Дню виведення військ колишнього СРСР  із Афганістану.

В скорботній тиші зібралися учні, вчителі та гості -  учасник АТО -Анатолій Григорович Дронгаль та наш земляк воїн-інтернаціоналіст – Іван Іванович Кутовий, щоб вшанувати пам'ять героїв, у скорботі схилити низько голови перед пам’яттю людей різного віку, які загинули і гинуть на жаль по цей день та поклонитися тим, хто прийшов із війни живими, хоча із пораненою душею .

Ведучі: Янута І. та Ященко Д. відновили хронологію подій, що відбувалися на Майдані Незалежності в Києві у 2013-2014 роках, коли вийшли сотні молодих людей,  студентів, які всіляко підкреслювали мирний характер своєї акції. Але злочинна влада вчинила замах на мирний протест,  18-20 лютого 2014 року розгорнулися справжні бої. Присутні згадали поіменно всіх загиблих-земляків Героїв Небесної Сотні, воїнів АТО та воїнів Афганістану, запалили свічку пам’яті за загиблих героїв. Спільно виконали Державний Гімн України та хвилиною мовчання вшанували пам’ять полеглих.

Учасники  заходу - учні 8-А класу Ласкавий Д., Кононець А.,  Діопік С. та Бодня Є., учениця 11 класу з хвилюванням в голосі читали патріотичні вірші.

Цікавими і зворушливими були спогадами  про пережите гостей – Івана Івановича Кутового, якому доля випала виконувати свій інтернаціональний обов’язок і воювати в чужій країні Афганістан та Анатолія Григоровича Дронгаля, воїна АТО. Діти уважно слухали, що довелося пережити цим мужнім чоловікам .в ті страшні дні. Вони зазначили, пам’ять про війну залишиться  на все життя.

Із слізьми на очах присутні переглянули відео: «Революція гідності», «Небесна сотня. Хроніка подій», «Небесна сотня. Герої не вмирають», «Небесна сотня-поіменно» «Плине кача» та відео-кліп на пісні «Заплакало небо», «Афганистан. Мы уходим» та «Мамо не плач».

На заході були  представлені книжково-ілюстративні  виставки  «Героям Небесної Сотні присвячується» та «Цей вічний біль Афганістан», на яких представлені нові книги та періодичні статті про наших земляків.

Підготували захід працівники  Баришівської  районної бібліотеки для дітей  спільно з бібліотекарем Баришівського НВК М.М. Милашич та учнями 8-А кл. на чолі з класним  керівником О.С.Лисюк.

 

О.Биба, зав.   райбібліотекою для дітей

Через професійну орієнтацію – до майбутнього

В Київській обласній службі зайнятості питому вагу користувачів профорієнтаційних послуг із числа зайнятих осіб, а це - майже 60% - складає саме молодь: учні, студенти навчальних закладів різних типів.

З метою орієнтації безробітної молоді на здобуття актуальних на ринку праці професій, впродовж 2017 року проведено 1398 профорієнтаційних заходів за  участю більш як 14 тисяч осіб віком до 35 років.

«Професійна орієнтація молоді буде змінюватися. І в першу чергу це стосується методів надання послуг, які мають стати більш адресними і наближеними до потреб користувачів. Ми намагатимемося не просто надавати інформацію профорієнтаційного змісту, а формуватимемо важливі для молодої людини компетенції – критичне мислення, вміння спілкуватися і працювати у команді», - зазначає директор Київського обласного центру зайнятості Денис Дармостук.

Для учнівської молоді двічі на місяць (за погодженням з органами управління освітою) проводяться профорієнтаційні уроки, під час якого дітям пропонується пройти тестування на визначення підходящої сфери та предмету праці. Щорічно проведяться ярмарки професій і вакансій, дні відкритих дверей центрів зайнятості. Загалом у році, що минув, виключно для учнів шкіл фахівцями Київської обласної служби зайнятості проведено 670 різноманітних профорієнтаційних заходів, в тому числі із залученням партнерів: роботодавців, освітян тощо. Загалом профорієнтаційні послуги надані більш як 47 тисячам учнів загальноосвітніх навчальних закладів області.

Впроваджено цикл профорієнтаційних уроків «Професія майбутнього: до майбутнього через сучасність». Серед цікавих молодіжних проектів - навчально-соціальний проект «іntRobots» (у співпраці з міжнародною лабораторією робототехніки «Robo house»).

У травні–червні2017 рокуКиївська область долучилася до загальнонаціонального проекту з профорієнтаційного тестування.За 2 місяці з моменту старту проекту правильність обраного професійного шляху за допомогою тестів перевірили 494 особи із числа учнів шкіл. Загалом за цей період з питань вибору професії до центрів зайнятості області в індивідуальному порядку звернулися 632 старшокласники.

В області вже 7 років поспіль щорічно проводяться обласні профорієнтаційні заходи: змагально-мотиваційний захід серед учнівських команд «Обери майбутнє» та конкурс малюнку «Твоє майбутнє – в твоїх руках». коли діти самі розповідають своїм одноліткам про потрібні на ринку праці професії. У 2017 році в заході «Обери майбутнє» змагалися 178 команд з 28 районів та міст області. Щодо конкурсу малюнків – то роботи подали понад 3 тисячі учасників, з них - 86 школярів стали переможцями у І турі і продовжили змагання за звання обласних переможців у власній віковій категорії.

 

За більш детальною інформацією звертайтесь до Баришівського РЦЗ   5-24-82

та до Київського обласного центру зайнятості за телефоном (044) 296-78-06

 

заступник директора Баришівського РЦЗ Карпенко Л.В.

Інформація Баришівського районного центру зайнятості про проведення “Дня відкритих дверей на виробництві”

22 лютого 2018 року на підприємстві ТОВ «Ультра Лезер» було  проведено “День відкритих дверей на виробництві”. Мета проведення даного заходу  - сприяння вирішенню кадрових потреб, формування кадрового резерву, адже незабаром на підприємстві запрацює нова лінія по переробці шкіри.

Представник  підприємства презентував дане виробництво, розповів про плани подальшого його розвитку. Потім провів  екскурсію по виробничим цехам. Безробітні відвідали двоїльний цех,  фарбувально-жирувальний цех (фарбують, жирують та сушать шкіру), оздоблювальний цех (поверхневе фарбування), упаковочно-вимірювальний цех.

По закінченні заходу безробітні мали змогу особисто поспілкуватись з представниками роботодавця та залишили свої резюме.

 

Директор   В.В.Балан

Засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Баришівській райдержадміністрації 23.02.2018

23 лютого 2018 року у малій залі райдержадміністрації відбулося засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Баришівській райдержадміністрації під головуванням голови комісії - заступника голови райдержадміністрації Ф.В. Маренича, за участю начальника Баришівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, заступника голови комісії А.М. Горбатка, начальника Баришівської районної державної лікарні ветеринарної медицини, секретаря комісії О.В. Широкого, членів ДНПК, керівників та зооветспеціалістів свиногосподарств, спеціалістів державних установ Держпродспоживслужби Баришівського району.

Під час засідання розглянулипитання«Про заходи з профілактики, недопущення занесення африканської чуми свиней на територію Баришівського району».

За результатами засідання комісії прийняті рішення та надані відповідні рекомендації керівникам.

 

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Участь у семінарі «САМБО - в кожний навчальний заклад»

Вчителі фізичної культури Морозівського НВК ім. Д.Поповича, Гайовий В.П. та Атаманюк С.С., прийняли участь у  семінарі  "САМБО – в кожний навчальний заклад", який проходив  у Київському професійному коледжі з посиленою військовою та фізичною підготовкою. Учасників, а їх було майже сотня, зустрічав оркестр. Президент Національної федерації самбо України Вадим Рогач зачитав звернення Олександра Саєнко, міністра Кабінету Міністрів України, почесного президента НФСУ, усі слухачі семінару отримали методичні матеріали.

В перший день була  лекційна програма, другий день заходу був присвячений практичним заняттям. Учасники  мали змогу спробувати різні елементи підготовки самбістів, які демонстрували не тільки дорослі тренери, а й набагато молодші наставники, котрі ще самі в школі навчаються.  Учителям фізкультури дали попрацювати й з самбістами "із плоті й крові". Щоб вони відчули, як правильно діяти в різних фазах прийомів. За витримку, а головне - за бажання й націленість на нові знання – слухачі отримали відповідні сертифікати, які підписали президент НФСУ Вадим Рогач і директор Київського професійного коледжу з посиленою військовою та фізичною підготовкою Василь Петрович.

 

Баришівський відділ освіти

Нарада із керівниками сільськогосподарських підприємств району

23 лютого 2018 року у великій залі райдержадміністрації голова Баришівської районної державної адміністрації О.А. Левченко брав участь у нараді із керівниками сільськогосподарських підприємств району.

У засіданні взяли участь начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Г.П. Василяка, представник проекту «Аграрні розписки в Україні» по Київській області О.М. Сопільняк, начальник відділу фінансово-кредитного забезпечення департаменту агропромислового розвитку Київської облдержадміністрації Л.Д. Литвиненко, керівники та головні бухгалтери сільськогосподарських підприємств району.

Під час семінар-навчання розглянули питання порядку денного.

1. Програми державної підтримки сільського господарства у 2018 році.

2. Аграрна розписка – новий фінансовий інструмент; види аграрних розписок; оформлення аграрної розписки; страхування застави – майбутнього врожаю; виконання аграрних розписок; переваги фінансового інструменту «Аграрні розписки».

3. Різне. Земельні питання.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Вечір-реквієм, присвячений Героям Небесної Сотні «Майдан – фортеця духу»

21 лютого 2018 року у приміщенні читального залу Баришівської районної бібліотеки для дорослих проведено вечір-реквієм  «Пам’яті  героям  Майдану», на якому були присутні учні 9-го «А» і 9 «Б» класів Баришівського НВК гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (класні керівники: Гаращенко С.О. та  Колодко С.А.). Зав.відділом обслуговування Шапоренко Г.О. провела презентацію книжкової виставки «Герої не вмирають». Однією з цікавих книжок є книга Крістіни Бердинських «Є люди». Це теплі історії  з Майдану про людей, які першими були на Майдані: відомий український журналіст Мустафа Найєм, який кинув у соцмережах  заклик зібратися на площі, вірменин Сергій Нігоян, котрий читав вірші Т.Шевченка, співачка Руслана.

Провідний бібліотекар Черватюк С.А. розповіла  про найтрагічніші події Революції гідності. Зворушливою була розповідь провідного бібліотекаря  Захарченко С.П. про наймолодших героїв Небесної  Сотні: Назарія Войтовича і  нашого земляка  з Морозівки, Героя України Юрія Поправку. Учні переглянули відео «Герої Небесної сотні».

Хвилиною мовчання  присутні вшанували  тих українців, які під час Революції гідності  віддали своє життя за свободу  та європейський вибір своєї країни.

 

Провідний бібліотекар відділу обслуговування  Баришівської районної бібліотеки,  Марченко Р.В.

Семінар-навчання для секретарів сільських рад

23 лютого 2018 року у малій залі райдержадміністрації  керівник апарату райдержадміністрації Т.О. Брилюк, за участю керівників відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації провела семінар-навчання для секретарів сільських рад.

 Під час семінар-навчання розглянули питання порядку денного:

1. Про основні аспекти в організації та проведенні семінарів на виконання делегованих повноважень у 2018 році (доповідач: Брилюк Т.О., керівник апарату райдержадміністрації).

2. Про порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату(доповідач: Маценко Л.В., начальник управління соціального захисту населення).

3. Про роботу районного інклюзивного центру(доповідач: Богдан Л.А., директор районного інклюзивного центру).

4. Про зміни в процесуальному законодавстві та принципи заповнення електронних декларацій у 2018 році(доповідач: Мосінзова І.О., начальник юридичного віддіу апарату райдержадмніістрації).

В ході проведення засідання визначили пріоритетні напрямки роботи щодо проведення тематичних семінарів-навчань для спільного виконання делегованих повноважень на 2018 рік. Розглянули пропозиції щодо актуальних питань, які будуть винесені на наступне засідання семінару для налагодження спільної роботи керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та виконкомів селищної і сільських рад.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації      

Відбулося засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї при Баришівській райдержадміністрації 22.02.2018

В приміщенні  Баришівської райдержадміністрації під головуванням першого заступника голови адміністрації Гордієнка В.М.  за участю керівників організацій, установ, управлінь району та структурних підрозділів райдержадміністрації відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї.

На розгляд членів ради та запрошених були винесені наступні питання:

-         «Про додержання в районі прав сімей соціально вразливих категорій, зокрема належного забезпечення їх соціального захисту та реалізації передбачених законодавством пільг для таких сімей».

-         «Про реалізацію в районі положень Національної стратегії профілактики соціального сирітства до 2020 року, затвердженої Указом Президента України від 22.10.2012 №609. Розвиток сімейних форм виховання в районі. Про здійснення контролю за дотриманням прав дітей в сімейних форм виховання».

-         «Торгівля людьми як глобальна проблема сьогодення».

-         «Розвиток превентивних послуг для дітей в територіальних громадах з метою попередження їх інституалізації. Про стан реінтеграції вихованців інтернатних закладів в біологічні сім’ї»

За підсумками Координаційної ради прийнято відповідні рішення

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Новини за результатами робочої поїздки Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана до Сумської області

Прем’єр-міністр: Стабільний і впевнений розвиток бізнесу – мета економічних реформ Уряду

Стабільний та впевнений розвиток бізнесу, який є ключовим джерелом залучення інвестицій та запорукою зростання економіки, – мета економічних реформ Уряду. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час зустрічі з представниками ділових кіл Сумщини. 

«Головне почути реальний сектор. Для мене це дороговказ. Мета Уряду, аби ми вийшли на стале зростання 5% плюс. Для цього потрібні інвестиції. Саме бізнес забезпечує інвестиції. А ми займаємося створенням умов для ведення бізнесу», – сказав Глава Уряду.

Він наголосив, що суттєвими кроками вперед є рішення щодо дерегуляції, змін у роботі фіскальних органів, змін в роботі контролюючих органів. «Ми змінюємо систему контролю та нагляду – тільки ризикоорієнтовані підходи», – зазначив Володимир Гройсман. 

Він підкреслив, що сьогодні в багатьох сферах немало проблем, і більшість систем треба збирати «по краплинах». Але робота ведеться. Так, в частині сприяння експорту створені Експортно-кредитне агентство, існує Офіс з просування експорту та Офіс залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest.

«Свого часу я був зацікавлений у формуванні умов для технічного переобладнання. Для більшості секторів можливість модернізації була надважлива. І ми таку можливість надали – через розстрочку зі сплати ПДВ, – сказав Володимир Гройсман. – Ми так само готуємо і впроваджуємо рішення щодо просування власного виробництва та надання пріоритету власному продукту. Так, ми компенсуємо 25% вартості української сільгосптехніки з локалізацією 50% плюс. Ми впроваджуємо програму підтримки аграріїв, передусім фермерів».

Не менш цікавий досвід напрацьований по лінії кооперації зі світовими гігантами. «Завтра, 23 лютого, ПАТ «Укрзалізниця» підписує рамкову угоду з General Electric. Ми  домовляємося про поетапну локалізацію виробництва до 40% і входимо в глобальний ринок GE», – повідомив Володимир Гройсман.

Глава Уряду підкреслив, що відкритий для бізнесу і готовий підтримати будь-які ініціативи, які не несуть корупційних ризиків.

 

Нова якість освіти допоможе у переході від сировинної економіки до економіки доданої вартості, – Володимир Гройсман

Зміна якості освіти, передусім вищої, має допомогти державі реалізувати стратегічну мету переходу від існуючого сировинного типу економіки до економіки доданої вартості. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час спілкування зі студентами Сумського національного аграрного університету. Глава Уряду перебуває на Сумщині з робочою поїздкою.

«Вища школа має змінюватися і входити в конкурентний світ, - сказав Глава Уряду. - Сильною Україну роблять люди - це найголовніший капітал. І наші знання мають змінювати якість життя».

Але, як підкреслив Прем’єр-міністр, знання мають працювати на Україну. «Ми говоримо про високу продуктивність та додану вартість всередині країни», - сказав Володимир Гройсман.

Він навів приклад агросектору, який сьогодні тримається передусім на експорті сировини. Натомість у державі є передові напрацювання й наукові розробки, впровадження яких у виробництво дозволить суттєво наростити переробку і виготовлення кінцевого продукту.

«Агросектор - це п’ята частина ВВП держави. Але цю частку можна збільшити, якщо технології і продукт будуть народжуватися в Україні», - додав Прем’єр-міністр.

Під час відвідання СНАУ Глава Уряду ознайомився з роботою Центру точної землеробства, який є одним з передових закладів з підготовки інженерів, маркетологів, агрономів. Володимир Гройсман ознайомився з винаходами студентів і відзначив високий рівень розробок, які вже зараз вельми затребувані в Україні та світі. 

 

Децентралізація посилює відповідальність місцевої влади і вимогливість громади до своїх керівників, – Глава Уряду

Запроваджена Урядом України реформа децентралізації не тільки надала нові повноваження й ресурси на місця, але й посилює відповідальність влади та вимогливість громад до своїх керівників. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, спілкуючись зі студентами Сумського національного аграрного університету.

Глава Уряду нагадав, що три роки тому, він як Віце-прем’єр-міністр став в авангарді руху на децентралізацію. І тоді мало хто вірив в успіх реформи. «Але у нас все вийшло, - сказав Глава Уряду. -  Потрібно об'єднуватися. Потрібні нові люди, нові знання». 

Прем’єр-міністр звернув увагу, що за минулий рік на місця передані понад 100 млрд грн у вигляді додаткових доходів місцевих бюджетів – «баснословні кошти», які можна використати на користь громад.  

«Але питання можна вирішувати не тільки коштами. Скільки, приміром, коштує побудувати садок? Можна порахувати п’ять чи двадцять п’ять мільйонів гривень. Але я скажу точно! «Нуль». Треба просто відповідально ставитися до забудови. Якщо забудовник будує  будинки – будь ласка, але рядом садок! Будуємо будинки – будь ласка, але рядом школа!, - сказав Володимир Гройсман. – Що це? Це відповідальність!»

Іншим аспектом цієї відповідальності, впевнений Прем’єр-міністр, є здатність вирішувати проблеми. «Буває, керівник показує, що десь він дорогу побудував… Але якщо є якісь проблеми – то це центральна влада  винна. Ні!  Просто треба такого керівника питати і про проблеми. Громади мають стати вимогливими до влади», - підкреслив Глава Уряду.

 

Глава Уряду: Перше і головне питання співпраці з МВФ – створення Антикорупційного суду

Перше і головне питання продовження співпраці з Міжнародним валютним фондом – створення в Україні незалежного Спеціалізованого антикорупційного суду. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман в ефірі телеканалу «112.UA».

«Перше і головне питання – створення антикорупційного суду. Уряд це підтримує повністю», – сказав Володимир Гройсман. Він також повідомив, що питання напрацювання формули ціни на енергоносії в Україні також на порядку денному співпраці. Але це рішення в дискусії.

 

Ми продовжимо розбудову прикордонної інфраструктури в рамках нових програм, – Володимир Гройсман

Україна продовжить план розбудови прикордонної інфраструктури, передусім на західному кордоні, і розширюватиме її на основі нових програм співробітництва та на рівні двосторонніх відносин з країнами-сусідами. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, коментуючи рішення ЄС припинити програму фінансування проектів з розбудови більше ніж 10 КПП на західному кордоні України.

Глава Уряду повідомив, що програма Євросоюзу – це довготривала ініціатива, яка, на жаль, не була виконана у потрібний спосіб через цілу низку причин.

«Але буде нова програма, про яку ми будемо говорити з європейськими партнерами. Ми будемо розбудовувати, в тому числі на рівні двосторонніх відносин, КПП з сусідніми країнами. Інфраструктура перетину кордону буде розширюватися», - сказав Володимир Гройсман.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Новини за 23.02.2018 від ГУ ДФС у Київській області

В пункті пропуску «Бориспіль» почастішали спроби незаконного ввезення іноземцями психотропних речовин

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням і міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» на постійній основі здійснюється контроль за незаконним переміщенням  авіапасажирами наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів через митний кордон України.

Цього разу 100 таблеток "Alpralid" (діюча речовина – альпразолам 0,25 мг.) та 80 таблеток "Brotizolam" (діюча речовина – бротізолам 0,25)намагався ввезти на територію України з порушенням митних правил громадянин Ізраїлю, який прилетів з Тель-Авіва.

Для проходження митного контролю іноземець скористався спрощеною системою – «зелений коридор», яка, зокрема, передбачає відсутність у громадян предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України, або обмежених до переміщення.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, з приводу декларування до інспекторів митниці не звертався. Рецепта на переміщувані ним лікарські засоби "Alpralid", "Brotizolam" не мав.

Таблетки, які переміщувалися без ознак приховування в боковій кишені дорожньої валізи, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу авіапасажирів,  після перетину  громадянином Ізраїлю „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

Всього з початку року працівниками Київської митниці ДФС зафіксовано вже 9 спроб незаконного переміщення через митний кордон України в пункті пропуску «Бориспіль» наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. 6 з цих спроб здійснили іноземці, скориставшись спрощеною системою «зелений коридор».

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Препарати з вмістом психотропних речовин вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: діюча речовина – альпразолам, яка входить до складу лікарського засобу  "Alpralid" та діюча речовина – бротізолам, яка входить до складу лікарського засобу  "Brotizolam", відносяться до Таблиці III, списку № 2 психотропних речовин, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів”.

 

Оціночна група  TADAT відвідала ЦОП Білоцерківської ОДПІ

За ініціативи Міністерства фінансів України та з метою виконання Плану заходів з реалізації Стратегії реформування системи управління фінансами на 2017-2020 роки, робоча група експертів розпочала оцінювання поточного стану системи податкового адміністрування ДФС України з використанням інструменту TADAT. 

Нещодавно делегація експертів оціночної групи TADAT та представників Європейського Союзу завітала до Центру обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.

Діагностичний інструмент TADAT оцінює ефективність національного податкового органу відповідно до дев’яти Ключових областей результативності. Зокрема, мова йде про ефективність управління ризиками та доходами (процес збору податків), своєчасність подання податкових декларацій та сплати податків, декларування достовірних даних та повноти обліку платників податків.

Після короткого ознайомлення із основними показниками діяльності інспекції, її структурою та чисельністю експерти відвідали Центр обслуговування платників.

Очільник Білоцерківської ОДПІ Ігор Орленко ознайомив присутніх із переліком адміністративних послуг, які надаються платникам в ЦОП, та детально зупинився на кожній із них. Зацікавив делегацію процес прийняття податкової звітності та обробки отриманої інформації. Фахівці відповіли на ряд запитань експертів та продемонстрували основні процеси роботи.

Зустріч пройшла у форматі конструктивного та динамічного діалогу.

 

Реєстрація неприбуткових  установ та організацій в 2018році

  Змінами, внесеними до Податкового Кодексу    Законом  України від 07.12.2017  № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» уточнено умови для  включення  релігійних  організацій до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. Так, для релігійних організацій, які були внесені до Реєстру на  день  набрання чинності  Законом  України  від 17.07.2015  № 652-VІІІ «Про внесення змін  до  Податкового  кодексу  України   щодо  оподаткування   неприбуткових  організацій»,  єдиною  умовою  для   їх  перенесення до нового Реєстру є дотримання вимог абз.2  п.п. 133.4.1  п. 133.4 ст. 133 ПКУ щодо утворення та реєстрації в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

Відповідні зміни внесені до положень ПКУ, передбачених:

- п.34 підр.4 розд. ХХ «Перехідні положення» –   неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом № 652, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу,  а для релігійних організацій  –  вимогам абз.2  п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу, включаються контролюючим органом до нового Реєстру;

- п.35 підр.4 розд. ХХ «Перехідні положення» –   неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами п. 133.4 ст. 133 Кодексу,  а  релігійні організації  –  із  нормами  абз.2  п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру;

- п.п.133.4.3 п. 133.4  ст. 133  –  у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених цим пунктом, а для релігійної організації  –  вимог,  визначених  абз.2  п.п. 133.4.1  і  п.п. 133.4.2 п. 133.4 ст.133 Кодексу, така неприбуткова організація зобов’язана  подати у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити і сплатити суму самостійно нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток.

Враховуючи зазначене, релігійні організації, які є юридичними особами, що відповідають вимогам  абз.2 п.п. 133.4.1  п. 133.4  ст. 133 ПКУ, та включені до ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до закону, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, після 01.01.2018 включаються контролюючим органом до нового Реєстру.

Інформація з цього приводу міститься у листі ДФС України від 31.01.2018 року №2834/7/99-99-15-02-01-17 за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72789.html.

 

Особи, звільнені від сплати ЄСВ у 2018 році

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що згідно із внесеними Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», змінами, зокрема, до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», які  набули чинності з 01.01.2018, особи, зазначені, у пунктах 4 та 5¹ част.1 ст.4 Закону №2464, звільнятимуться від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст.26 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками ЄСВ виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Умови призначення пенсії за віком визначаються ст.26 Закону №1058, а саме досягнення віку за наявності страхового стажу тривалістю зазначеної у частинах першій – п’ятій ст.26 Закону №1058.

Крім цього, законодавством передбачено призначення пенсій за віком раніше встановленого ст.26 Закону №1058 віку. Це пенсії за віком на пільгових умовах, дострокові пенсії за віком та пенсії за віком зі зниженням пенсійного віку.

Звільнятимуться від сплати ЄСВ фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які брали спрощену систему оподаткування, та члени фермерського господарства, які:

-отримують пенсію за віком (у тому числі на пільгових умовах (передбачені част.2 та 3  ст.114, п.2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №1058));

-отримують дострокову пенсію (у тому числі на пільгових умовах (передбачені част.1 ст.115, п.7² розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №1058);

- отримують пенсію зі зниженням пенсійного віку (у тому числі на пільгових умовах (передбачені ст.55 Закону України від 28.02.1991 №796-ХІІ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»);

- є особами з інвалідністю, незалежно від отримання пенсії або соціальної допомоги;

- досягли віку, встановленого ст.26 Закону №1058, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (незалежно від виду пенсії).

Зазначена пільга не поширюватиметься на осіб які:

- отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника та не досягли віку, встановленого ст.26 Закону № 1058;

- отримують пенсію за вислугу років та не досягли віку, встановленого ст.26 Закону №1058.

Дія част.4 ст.4 Закону №2464 не поширюється на осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

Детальніша інформація у листі ДФС України від 09.02.2018 №3856/7/99-99-13-02-01-17.

 

Довідку про суми виплачених доходів можна отримати

ГУ ДФС у Київській області інформує, що в рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців на веб-порталі ДФС України функціонує сервіс «Електронний кабінет», однією з послуг якого є надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи.

Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами - для отримання інформації про себе,  з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи, сертифікованим будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів.

З порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється  за адресою:

 http: //cabinet.sfs.gov.ua.

Після входу  до Електронного кабінету необхідно ввійти до його приватної частини. Для цього необхідно:

 -    увійти до Електронного кабінету платника через офіційний веб-портал ДФС;

-     обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);

-    обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, CD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key 6.dat);

-   вказати пароль захисту на натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти»;

-   обрати розділ «Заяви, запити для отримання інформації»;

-   обрати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників  податків про суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/ декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій».

У запропонованій формі запиту необхідно заповнити всі поля що виділені блакитним кольором. Після заповнення натисніть «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати».

 Якщо  при  заповненні  запиту  були  допущені  помилки  або  не заповнені всі обов’язкові  реквізити,  система  напише «Помилка»  та виділить рожевим кольором відповідні поля.

Слід   виправити   помилки   та   знову   натиснути   «Підписати та  надіслати».

Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет.

Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації.  

Наприклад: «Електронний кабінет». Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить повідомлення. Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених  доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або роздрукувати.

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально),  за останній звітний період (квартал) відомості надаються через 50 днів після його закінчення.

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС, скориставшись сервісом «Електронний кабінет  платника» за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua , а також у Центрах обслуговування платників та відділеннях ОДПІ.

 

Новації в нарахуванні та сплаті єдиного внеску у 2018 році

Головне управління ДФС у Київській області нагадує про новації у нарахуванні та сплаті єдиного внеску у 2018 році, що визначені Законами України від 03.10.2017 №2148-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» та від 07.12.2017 №2246-VІІІ «Про Державний бюджет України на 2018 рік»:

-         із 1 січня 2018 року ФОП платники єдиного податку  першої групи сплачують внесок на загальних підставах – не менше 819,06 грн. на місяць;

-          максимальна величина бази нарахування єдиного внеску становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати і цього року дорівнює 55845,0 грн. (3723,0 х 15);

-         на рівні мінімального страхового внеску (819,06грн.) сплачують ЄСВ за себе ФОП, самозайняті особи та члени фермерського господарства в обов’язковому порядку, незалежно від діяльності, обраної системи та доходу;

-         змінено терміни сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та самозайнятими особами – щокварталу по строку 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом

 

ГУ ДФС у Київській області

Відпрацювання Подільської сільської ради

З метою попередження виникнення пожеж, травмування та загибелі людей на них, 22 лютого рятувальниками Баришівського району спільно з представниками депутатського корпусу, засобів масової інформації та представниками адміністрації проведено пожежно-профілактичне відпрацювання Подільської сільської ради.

Під час заходу фахівцями здійснювався подвірний обхід. Прискіпливу увагу рятувальники звертали на систему влаштування пічного опалення у приватних помешканнях. У будинках одиноких та малозабезпечених людей похилого віку перевірили справність печей, димарів, наявність тяги тощо.

Також вручили селянам листівки з інформацією профілактичного характеру та довели сумну статистику трагічних випадків при недбалому поводженні з відкритим вогнем, під час експлуатації пічного та газового обладнання.

У доступній формі до мешканців села було доведено правила безпечної поведінки у побуті, а також вручено листівки з інформацією щодо основних причин пожеж.

Рятувальники постійно проводять профілактичну роботу серед населення, але кожен повинен, у першу чергу сам, більш відповідальніше ставитись до свого здоров’я та життя.

Олександр Бондаренко