Новини

Огляд-конкурс читців Шевченківської поезії «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській» пройшов в Баришівському районному будинку культури

Березень - це місяць, який для українців є, без сумніву, місяцем вшанування світлої пам’яті безсмертного генія та пророка українського народу Тараса Шевченка.

Тарас Григорович — самородок, дар Божий для українського народу, всього людства. З роками його велич лише збільшується, позаяк його поезія, художні твори завжди актуальні для всіх поколінь українців. Зараз ми живемо в інші часи, але слово поета бринить у наших душах. Ми пам’ятаємо його і засвідчуємо свою любов та пошану до нього.

Саме тому з нагоди 204-ї річниці від дня народження Тараса Григоровича Шевченка та з метою пропаганди його творчості, популяризації жанру художнього читання, виявлення і підтримки обдарованих читців-декламаторів району 16 березня 2018 року на базі районного будинку культури пройшов І-й етап Всеукраїнського огляду-конкурсу читців, присвячений пам’яті Т.Г.Шевченка «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській», в якому взяли участь 38 читців із різних куточків Баришівського району, які виявили бажання віддати шану Великому Кобзареві, виконуючи його твори і вкладаючи в них свої емоції, переживання, частинку своєї душі.

Учасники поділялися за трьома віковими категоріями: 1 категорія – 5-11 років,  2 категорія – 12-17 років, 3 категорія – від 17 років. До конкурсної програми читців ввійшли твори Т.Г.Шевченка, твори місцевих авторів, авторські твори, проза, звучали композиції, присвячені пам’яті Героїв АТО та велика кількість поезії Ліни Костенко.

Виконавську майстерність, мовну та сценічну культуру, акторську гру та артистизм, музичне оформлення та костюми, виразність виконання оцінювало компетентне журі у складі: Л.М.Бабич – голова журі, начальник відділу культури Баришівської райдержадміністрації, викладач сценічної мови Баришівської ДМШ; Д.П.Лобунець – директор музею Т.Г.Шевченка; Л.Я.Новицька – представник громадськості, провідний консультант відділу культури Баришівської райдержадміністрації; Н.М.Масюк – керівник театрального колективу «Пілігрими» ЦПР «Мрія»; О.В.Фастовець – громадський діяч,Член Національної спілки краєзнавців України.

Перед початком конкурсної програми учасники театральної студії «Пілігрими» ЦПР «Мрія» (керівник – Н.М.Масюк) на розгляд присутніх та конкурсантів представили уривок з поеми Т.Г.Шевченка «Відьма». Натхненно та емоційно лунали вірші Великого Кобзаря: «Розрита могила», «Доля», «Лебедин», «Лілея», «Маленькій Мар’яні», «Село», «І досі сниться», «Чернець» та ін.

Всі учасники показали високий рівень виконавської майстерності, продемонстрували мовну та сценічну культуру, артистичність, емоційність підійшли із творчим поглядом до підбору сценічного костюму. Значна кількість виконання виразного читання поезій супроводжувалася вдало підібраним музичним супроводом, що сприяло кращому розумінню читання поетичного твору.

За результатами конкурсу у 1-й віковій категорії (5-11 років) перемогу здобув Тесленко Дініяр (смт Баришівка, ЦПР «Мрія»), 2-ге місце – Вовк Катерина (с. Масківці), 3-тє місце – Войтенко Вікторія (с. Веселинівка).

У 2-й віковій категорії (12-17 років) 1-ше місце зайняла Муханова Анастасія (с. Селичівка), 2-ге місце – Підгурська Анастасія (смт Баришівка, ЦПР «Мрія»), 3-тє місце поділили Романенко Марина із с. Семенівка та Клепка Світлана із с. Морозівка.

У 3-й віковій категорії (від 17 років) перемогу отримала Гудим-Мельнікова Анна  (с. Лук’янівка), 2-ге місце – 80-ти річний прихильник творчості Т.Г.Шевченка Добжанський Едуард Іванович (с. Лехнівка), 3-тє місце – Бондарчук Любов (с. Перемога).

Гран-Прі конкурсу виборола 5-річна Конончук Іванна (с. Борщів).

Переможці районного огляду-конкурсу будуть нагороджені подяками та пам’ятними статуетками у музеї Т.Г.Шевченка на тематичному заході, присвяченому пам’яті Кобзаря та перепоховання його на Чернечій горі.

 Традиційно, у Шевченківські дні, проходить обласний огляд-конкурс читців імені Т.Г.Шевченка, де 24 березня 2018 року Баришівський район будуть представляти кращі із кращих читців району.

В історії кожного народу є імена, які він свято береже у своїй пам’яті та з великою любов’ю і повагою передає від покоління до покоління. Для нас, українців – це неординарна багатогранна постать, видатний пророк, поет-борець, художник – Тарас Григорович Шевченко. 

Потрібно зауважити, що такі заходи розвивають естетичний смак молоді та підростаючого поколіня, дають можливість розкрити талант, виховують гордість за свою, українську літературу і як ніколи об’єднують нас в єдину українську націю. 

 

 

Головний спеціаліст відділу культури Баришівської РДА, Кулик Н.В.

Математичний конкурс «Кенгуру»

15 березня 2018 року учні Морозівського НВК ім. Д.Поповича прийняли участь в ІІ етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Найактивнішими виявились учні 2-а, 5 і 8 класів. Всього було 57 учасників. В загальному за два етапи конкурсу його учасниками стали 117 учнів.

 

 

 

Ну що б, здавалося, слова…

Напевне, в Україні не знайдеться жодної людини, яка у своєму житті хоча б раз не перегорнула сторінок «Кобзаря» Тараса Шевченка. Чому і сьогодні, майже через півтора століття після його смерті, твори, написані Великим Кобзарем, хвилюють, навчають, тривожать душі?

9 березня 2018року Україна відзначила204річницю від дня народження Тараса Шевченка. Учителі і учні Морозівського НВК ім. Д. Поповичане могли залишитися осторонь цієї епохальної події. З метою вшанування Кобзаря було проведено шевченківські читання, вікторини та конкурси присяченні його творчості.

Кращими читцями творів Тараса Шевченка стали такі учнів: Стратюк Ірину, Божко Євгенія, Ганіну Альону, Гурина Артема, Бугай Жанну, Неволіну Владу, Лисенко Надію, Поліщука Тимофія, Бабій Кароліну, Нижнього Антона, Грушецького  Дениса, Луценко Валерію, Камчатну Анастасію, Саміленко Марину, Джумакулову Каріну, Лопату Анастасію,  Печуркіну Яну, Кармазіну Наталію.  Учні читали слова Шевченка:

Ну що б, здавалося, слова…

Слова та голос – більш нічого.

А серце б’ється – ожива,

Як їх почуєш!

Такі заходи  сприяють піднесенню почуття патріотизму та любові до України і її культурної спадщини.

Новини Уряду 17.03.2018

Глава Уряду сподівається на консолідовану позицію Парламенту щодо ухвалення пакета економічних рішень

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман сподівається, що темп співпраці Уряду й Парламенту щодо ухвалення необхідних соціально-економічних та правових рішень буде збережений, і до кінця весни урядовцям і парламентарям вдасться ухвалити напрацьований пакет змін в економіці та в контексті виконання Угоди про Асоціацію з ЄС. Про це Глава Уряду сказав в ефірі одного з загальнонаціональних телеканалів.

«З пакета в 35 економічних законопроектів, який ми представляли спільно з Главою Парламенту, ухвалені вже три. Окрім того ухвалені рішення з пакета щодо виконання Угоди про Асоціацію з Євросоюзом. Непоганий результат. Будемо сподіватися, що Парламент буде й далі ухвалювати рішення, які потрібні людям», - сказав Глава Уряду.

Довідково

В лютому поточного року Глава Уряду спільно з Главою Парламенту представили пакет в 35 законопроектів направлених на вирішення п’яти основних економічних  завдань – поліпшення ділового клімату, полегшення доступу до фінансування та інвестицій, заохочення інновацій, захист бізнесу, дерегуляція. Так само, у лютому Глави Уряду й Парламенту представили Дорожню карту законодавчого забезпечення виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом на 2018-2019 рр. Дорожня карта також представляє собою пакет з 57 законопроектів, які стосуються таких сфер, як безпека та оборона, захист інтелектуальної власності, зняття митних перешкод та технічних бар’єрів у торгівлі, санітарні та фітосанітарні заходи, покращення інвестиційного клімату, захист навколишнього середовища тощо.

Олександр Саєнко обговорив з Френсісом Фукуямою співпрацю в реформі системи державного управління

Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко домовився з професором Френсісом Фукуямою щодо співпраці у реформуванні системи державного управління України, зокрема, щодо проведення інноваційного дослідження державної служби за міжнародною методикою.

Під час відеоконференцзв’язку з Френсісом Фукуямою і представниками Центру демократії, розвитку і правовладдя Стенфордського університету сторони обговорили методологічні питання дослідження державної служби в сучасних умовах.

Це дослідження вперше відбудеться в Україні вже цього року за ініціативи Асоціації «Професійний уряд» та за підтримки Київської школи економіки. Метою проекту «Цикл зворотного зв'язку державної служби» є проведення пілотного, а потім щорічного дослідження державної служби та надання рекомендацій Уряду України щодо її постійного вдосконалення.

Опитування держслужбовців, що буде проведене в рамках проекту, спиратиметься на якісні методи аналізу, що передбачає опитування різних категорій посадовців за такими ключовими параметрами сучасної державної служби, як меритократичність, автономність, організаційні цінності та результативність. Це дозволить краще зрозуміти поточний стан державного апарату України та напрацювати конкретні рекомендації з вирішення наявних проблем і шляхів їх вирішення на державній службі. Подібні дослідження Стенфордський університет наразі проводить у Бразилії, Індії, Китаї та Південній Африці.

«Ми завжди повторюємо, що якісна держслужба - основа всіх реформ Уряду. Як людина, яка відповідає в Уряді за реалізацію реформи системи державного управління, я дуже радий готовності Стендфордського університету надати підтримку реформі. Уряд зі свого боку зробить все залежне, щоб ця співпраця мала успіх», - зазначив Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко.

Результати дослідження будуть узагальнені та представлені Кабінету Міністрів України у звіті з практичними рекомендаціями щодо удосконалення поточного стану державної служби, які сприятимуть підвищенню якості урядових рішень, спрямованих на подальше розгортання реформи державного управління в Україні.

Спільно з міжнародними партнерами та експертами за 2 роки маємо створити Містобудівний кадастр України, - Геннадій Зубко

Створення містобудівного кадастру України має завершитися до 2021 року. І тому нам важлива активна співпраця у цьому процесі. Місцеве самоврядування має надавати дані і створювати умови, які потім будуть використовуватися на регіональному рівні. Але важливою умовою є врахування як державних інтересів з точки зору розвитку і планування територій України, так і місцевих – інтереси громад, які хочуть розвиватися і залучати інвестиції.

Завдання зі створення Містобудівного кадастру ми маємо розглядати у контексті реформи децентралізації та регіонального розвитку, який визначається двома основними індикаторами: індекс людського розвитку та індекс конкурентоспроможності регіонів.

Про це під час стратегічної сесії в Житомирі щодо створення містобудівного кадастру в Україні заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Зі створенням Містобудівного кадастру ми досягнемо якості, публічності та оперативності прийняття управлінських рішень, покращення інвестиційного клімату, спрощення та прискорення дозвільних  процедур у сфері будівництва, прозорість процесів просторового планування, проектування та будівництва. Але саме головне – нові можливості для розвитку та економічного зростання регіонів», - наголосив Геннадій Зубко.

Окремо Віце-прем’єр зупинився і на виконанні місцевих бюджетів, які на кінець 2017 року складали 19 млрд грн. «Нам важливо, щоб ці бюджети зростали і не тільки за рахунок збільшення державної підтримки. А в першу чергу - за рахунок створення додаткових інструментів, які будуть в майбутньому залучати інвестиції. І створення містобудівного кадастру є якраз одним з цих інструментів, який дозволить проаналізувати механізм ведення обліку як нерухомості, так і земельної ділянки, реєстр орендарів, межі земельних ділянок тощо. Саме впровадження кадастру дасть можливість збільшити доходи місцевих бюджетів і побудувати на місцях абсолютно справедливі умови для ведення бізнесу», - зазначив Геннадій Зубко.

Містобудівний кадастр України буде створений за рахунок державної підтримки, міжнародних партнерів, експертного середовища та місцевого самоврядування.

У свою чергу, керівник проекту Німецького товариства міжнародної співпраці (GIZ) Матіас Брандт висловив підтримку і зауважив, що Уряд Німеччини готовий долучитися і надати допомогу у створенні містобудівного кадастру. «В країні необхідно створити систему, яка буде надавати геопросторові данні про систему кадастру, власників земельних ділянок і їх межі. Адже земля – головний актив будь-якої громади, який дозволяє в першу чергу залучати інвестиції і розвивати місцеве самоврядування», - підкреслив Матіас Брандт.

За словами, Геннадія Зубка при створенні кадастру важливими елементами є прозорість, захищеність і зменшення корупційних ризиків. «Ми маємо поставити ціль і чітко зрозуміти - чого ми хочемо від функціонування системи для кожного органу місцевого самоврядування та мешканців. І такою системою є KPI, яку необхідно врахувати в процесі створення», - розповів урядовець.

Він зауважив, що не важливо скільки людей задіяні у процес створення кадастру, кінцева ціль – збільшення доходів місцевих бюджетів, вибудувана маршрутна карта клієнта за допомогою якої він зможе оформити земельну ділянку. Наразі цей процес займає від 70 до 294 днів.

Надаємо, що місто Житомир обрано не випадково для проведення стратегічної сесії щодо створення та ведення містобудівного кадастру. Саме в Житомирі і в трьох містах України – Вінниці, Полтаві і Чернівцях впроваджується проект GIZ «Інтегровані міста України». Окрім покращення умов життя міського населення та сталого розвитку міст, проект передбачає також створення містобудівних кадастрів.

Серед учасників стратегічної сесії – фахівці Мінрегіону, представники BRDO, IDLO, GIZ, архітектори та науковці, експертні організації та представники органів місцевого самоврядування зі всієї України.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістюСекретаріату Кабінету Міністрів України

Найближчими днями на Київщині прогнозується суттєве погіршення погодних умов

За прогнозами синоптиків очікуються сильні снігопади та хуртовини, снігові замети, пориви вітру, налипання мокрого снігу, на дорогах ожеледиця.

Київська облдержадміністрація закликає водіїв та перевізників при можливості утриматись від поїздок в період з 17-19 березня, адже великогабаритні автомобілі часто стають причиною обмеження руху, під час заносу блокуючи проїжджу частину, або ж зупинки таких вантажівок на узбіччях, що у свою чергу, призводить до затримки снігоочисної техніки та ускладнює роботу дорожним службам.


При нагальній потребі у виїзді, водіям великовантажних транспортних засобів мати в наявності протиожеледні засоби (ланцюги), противідкатні опори та лопати,запас пального, засоби зв’язку, теплі речі, аптечку, гарячі напої.

А також, вирушаючи в дорогу, переконатись у справності транспортних засобів.

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Новини за 16.03.2018 від ГУ ДФС у Київській області

Особлива увага – зверненням громадян!

Як і завжди, розгляд звернень громадян для працівників Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області залишається пріоритетним напрямом роботи. Так, протягом січня-лютого 2018 року, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», до податкової інспекції на розгляд надійшло 8 письмових звернень.

Звернення що надійшли стосувались порядку сплати єдиного податку суб’єктами господарювання - фізичними особами, порядку здійснення контрольно-перевірочних заходів та отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  забезпечено кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників  відповідно до вимог Податкового кодексу України та Закону України «Про звернення громадян».

Нагадуємо, що письмові звернення можуть бути направлені до Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  поштою  на адресу: 07400, м.Бровари, вул.Київська, буд.286 або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Роз’яснення податкового законодавства запорука успішного проведення Кампанії декларування - 2018

До 1 травня 2018 року в країні триває кампанія декларування доходів громадян. З початку  року 1028 громадян проживаючих на території обслуговування Броварської ОДПІ  подали  декларації про майновий стан і доходи.

З метою більш детального висвітлення питань порядку подання громадянами податкової декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік,  в Броварській ОДПІ та підпорядкованих відділеннях щомісячно проводяться  заходи  за участі фахівців податкової інспекції та Броварського відділення ГУ ДФС у Київській області.

Так днями,  зустрічі з представниками бізнес спільноти та громадянами  відбулися в приміщенні Броварської ОДПІ та Баришівсько- Березанського відділення.

Присутнім було роз’яснено коли подання декларації про майновий стан та доходи є обов’язковим, а також особливості заповнення декларації на податкову знижку та повідомлено перелік витрат, дозволених для включення до декларації з метою отримання знижки.

Крім цього були обговорені  зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», які набрали чинності з 01 січня 2018 року та  порядок відображення різних видів виплачених доходів при заповненні форми 1-ДФ.

Переважна частина заходів  відбулась у форматі конкретних запитань-відповідей та дискусії учасників. Жодне запитання не залишилось без уваги.

 

Броварська ОДПІ

 

Кампанія декларування доходів триває

«З початку поточного року мешканцями Київської області подано 1710 декларацій про майновий стан та доходи, отримані у 2017 році. З них 14 – подано громадянами-мільйонерами, які зазначили дохід на суму 59,9 мільйона гривень Так, загальна сума коштів, задекларованих громадянами складає 256,1 млн. гривень» - повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Київській області Оксана Міюц.

За наданою нею інформацією, із загальної кількості поданих декларацій 897 – на право скористатися податковою знижкою. При цьому, заступник начальника зауважила, що з метою реалізації права на податкову знижку, подати таку декларацію можна до 31 грудня поточного року.

«Стосовно структури задекларованих основних видів доходів, то більша частка з них – це доходи від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого та/або нерухомого майна, які задекларували 98 громадян на 65,7 млн. грн. Доходи від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) задекларовано 110 громадянами на суму 4,3 млн. грн. Інвестиційний прибуток зазначили в деклараціях 16 мешканців Київщини із зазначеною сумою у 9,1 млн. грн. Вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна - 428 громадян, а сума, вказана в їхніх деклараціях, складає 58,1 млн. грн. Доходи у 10,2 млн. гривень, отримані з джерел за межами України, вказали 13 осіб. Також, інших  доходів на суму 5,3 млн. грн. задекларували 200 громадян», - повідомила заступник начальника фіскальної служби регіону. «Cума, зазначена в поданій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2018 року. Наголошую, що податок на доходи фізичних осіб, окрім держбюджету, надходить до місцевих скарбниць і є основним джерелом їхнього наповнення. Тому, на моє переконання, турбуючись про власний добробут, мешканці Київщини мають проявити сумлінність та виконати свій обовязокперед державою, вчасно подавши декларацію про доходи, отримані минулого року».

Як підкреслила Оксана Міюц, найзручніше подати декларацію в електронному вигляді через Інтернет, дотримуючись вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. При цьому, граничним терміном вважається остання година дня, в якому спливає строк подання: 00 год. 00. хв. 2 травня 2018 року.Також  декларацію можна подати особисто за місцем своєї податкової адреси або уповноваженою на це особою. Крім цього, громадяни мають можливість надіслати декларацію поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Але при цьому, зробити це необхідно за п’ять днів до закінчення граничного строку.

Окремо Оксана Олександрівна наголосила, що сума, зазначена фізичною особою-громадянином у поданій річній декларації, сплачується нею самостійно до 1 серпня 2018 року.

 

Оперативні працівники ГУ ДФС у Київській області виявили 9 правопорушень у сфері держзакупівель

Употочному році за ініціативою оперативних підрозділів 9фактів отримання бюджетних коштів, з доведеного ГОУ ДФС України переліку підприємств замовників – переможців державних закупівель, за результатами проведених заходів встановлено 9порушень.

За матеріалами оперативних працівників до ЄРДР внесено 9 кримінальних проваджень відносно посадових осіб СГД, задіяних в сфері державних закупівель (складання, видача, службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів).

 

На Київщині зросла кількість платників податків

Станом на 01.03.2018 на обліку територіальних органів ГУ ДФС у Київській області перебуває 161 523 платників, з них 68 396 юридичних осіб та 93 127 фізичних осіб (станом на 01.03.2017 на обліку перебувало 156 750 платників, з них 65 750 юридичних осіб та 91 000 фізичних осіб);

за січень-лютий 2018 року територіальними органами ГУ ДФС у Київській області зареєстровано 2698  новостворених СГД, з них 709 юридичних осіб та 1989 фізичних осіб (за відповідний період 2017 року було зареєстровано 4024  новостворених СГД, з них 621 юридичних осіб та 3403 фізичних осіб);

станом на 01.03.2018 кількість припинених СГД складає – 2329 з них 137 юридичних осіб та 2192 фізичних осіб (на 01.03.2017 кількість припинених СГД становило 11 265, з них 136 юридичних осіб та 11 129 фізичних осіб);

на 01.03.2018 платниками ПДВ зареєстровано 15 846  платників, з них 14 785 юридичних осіб та 1061 фізичних осіб (на 01.03.2017 було зареєстровано 16 075 платників, з них 15 112 юридичних осіб та 963 фізичних осіб);

станом на 01.02.2018 зареєстровано 206 390 платників єдиного соціального внеску, з них 67 468 юридичних осіб та 138 922 фізичних осіб (на 01.03.2017 кількість зареєстрованих платників єдиного соціального внеску  становила 192 568 платників єдиного соціального внеску, з них 64 417 юридичних осіб та 128 151 фізичних осіб).

Протягом лютого 2018 року у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків зареєстровано 50 осіб, з них 41 іноземців. Протягом січня-лютого 2018 року зареєстровано – 103 осіб, з них 86 іноземців (протягом лютого 2017 року було зареєстровано – 75 осіб, з них 59 іноземців, протягом січня-лютого 2017 року було зареєстровано 143 особи, з них 119 іноземців).

 

У ГУ ДФС Київської області проведено 113 заходів з антикорупційної тематики

Основним пріоритетом діяльності управління внутрішньої безпеки є подолання корупції в органах фіскальної служби Київської області, оскільки існуючи прояви корупції негативно впливають на рівень надходження коштів до державного бюджету, ефективність діяльності служби, рейтинг і, як наслідок, взаємовідносини з платниками податків.

При цьому, проведення профілактичної роботи є невід’ємною складовою боротьби з корупцією та пов’язаними з корупцією правопорушеннями. Зважаючи на важливість організації запобігання корупції, з початку поточного року проведено 113 профілактичних заходів щодо попередження корупційних проявів, з числа яких проведено 34 бесід (виступів, лекцій) в робочих колективах, 40 нарад (оперативних, виробничих нарад-навчань) з антикорупційної тематики.

Викриття злочинів у сфері службової діяльності та корупційних кримінальних правопорушень найбільш об’єктивно характеризує результативність проведеної у даному напрямку роботи.

Так, з початку поточного року органами прокуратури за матеріалами внутрішньої безпеки фіскальної служби області до Єдиного реєстру досудових розслідувань зареєстровано 1 кримінальне провадження.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Нарада з керівниками сільськогосподарських підприємств району

16 березня 2018 року у великій залі райдержадміністрації за участю голови Баришівської районної державної адміністрації О.А. Левченка, начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Г.П. Василяки, відбулася нарада з керівниками та бухгалтерами сільськогосподарських підприємстврайону з питання «Підведення підсумків фінансово-господарської діяльності в агропромисловому комплексі за 2017 рік».

Під час наради розглянули питання порядку денного:

1. Підсумки фінансово-господарської діяльності в агропромисловому комплексі за 2017 рік та розвиток аграрного сектора Баришівського району на перспективу. Державна підтримка сільгоспвиробників в 2018 році.

2.Використання  сільськогосподарських угідь господарствами району.

3. Стан розрахунків за оренду земельних паїв, сплата ПДФО в 2017 році.

4. Різне: Забезпеченість мінеральними добривами, ПММ, робітничими кадрами, використання господарством землі запасу. Виступи керівників сільськогосподарських підприємств.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Засідання ТЕБ та НС: весняне водопілля буде близьким до середніх показників

15 березня  під головуванням першого заступника голови КОДА Андрія Анісімова відбулося чергове засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. На порядок денний було винесено 5 питань і різне.

Особливу увагу члени комісії приділили питанню простан готовності сил та засобів до виконання завдань з безпечного пропуску льодоходу весняної повені та паводків, виконання Плану дій місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, обласних установ, підприємств та організацій Київської області з підготовки і забезпечення пропуску весняної повені, льодоходу та дощових паводків у 2018 році.

За словами начальника управління водних ресурсів в м. Києві та Київській області Миколи Урупи, повеневі процеси вже розпочалися на малих та середніх річках при столичного регіону, що підтверджується незначним підняттям рівнів води по річках Ірпінь,Здвиж,Рось ( її приток). Так, в період з 1-4 березня спостерігався вихід води на заплаву Росів районі міст Біла Церква і Володарка та в смт.Іванків на річціТетерів. На сьогоднішній день  виходу води на річкові заплави не зафіксовано. Щодо водопілля на Дніпрі, Десні і Прип’яті, то йогопік припаде  на середину квітня, однак ці терміни можуть змінитися, зважаючи на прогнозовані снігопади 17-18 березня.

Та навіть попри такі погодні колізії спеціалісти обласного центру гідрометеорології переконують, що очікувані найближчими днями опади  не спричинить масштабного паводку на території Київщини. За їх даними, весняне водопілля буде близьким до середніх показників.

-       «З метою своєчасного вжиття заходів щодо захисту населених пунктів, сільськогосподарських угідь, господарських об’єктів від підтоплень в період весняного водопілля управлінням Київводресурсів проведено ряд оперативних заходів, серед яких -  обстеження гідротехнічних споруд(1017 од.), насосних станцій (13 од), меліоративних систем, мостів та водних об’єктів на предмет їх справності.Нами сформовано 48 аварійних бригад у складі 304 осіб, за якими закріплено 169 одиниць спецтехніки, яка буде використана у разі виникнення надзвичайної ситуації. Ведеться щоденний моніторинг рівнів води  на річках та водоймах Київської області» - повідомив Микола Урупа.

Про стан готовності сил і засобів для протидії загрозам  і реагування на надзвичайні ситуації  під час пропуску льодоходу і весняноговодопілля в межах діяльності Дніпровського БУВР інформував заступник начальника управління Ігор Стрелець. За його інформацією, розроблено План дій Дніпровськогобасейнового управління водних ресурсів, уточнено карти-схеми зон можливогопідтоплення, проведено обстеження гідротехнічних споруд. Для оперативного реагування створено 13 аварійних бригад, загальною чисельністю 92 особи. Групи забезпечені вантажним автотранспортом, важкою та інженерною технікою,плавзасобами й пересувними водовідливними засобами.

-       «Відповідно до прогнозів, очищення від льоду Київського водосховища очікується 17-27 березня, а Канівського – 13-23 березня. Максимальні величини припливу у період весняного водопілля передбачається з 15-25 квітня. У цей період витрата води Дніпра в межах Києва буде наближена до позначки 4900-5500м3/с. Цей показник дещо вищий у порівнянні з 2017 роком, але він не є критичним» -  сказав Ігор Стрелець.

Начальник Головного управління ДСНС України у Київській області Василь Слободяник довів до відома головуючого та членів комісії ТЕБ та НС, що у зв’язку з підвищенням температури з 8 березня активне сходження снігового покриву спричинило підтоплення домогосподарств в окремих населених пунктах Київщини. Причиною тому стали  порушення правил експлуатації меліоративних систем, прорахунки у проектах та недоробки у будівництві, зруйновані та засмічені водостоки, а не  природна повінь. Також  Василь Слободяник зауважив, що ДСНС створено бригади рятувальників, які оперативно реагують на повідомлення громадян та за допомогою насосної техніки й інших механізмів для відкачування ґрунтових вод та поверхневого стоку ліквідовують наслідки «місцевого підтоплення» у приватних садибах.

Заслухавши доповідачів головуючий, перший заступник голови КОДА Андрій Анісімов звернувся до членів комісії: - «Попри те, що гідрометереологічні умови, які склалися в басейнах річок області, поки не дають підстав на очікування високої води, розуміємо, що це явище залежить від багатьох природних чинників.Тому ми повинні бути на  100% готові оперативно відреагувати та вжити невідкладних заходів, аби мінімізувати  наслідки  проходження водопілля на річках і водоймах Київщини»- сказав Андрій Анісімов.

Далі комісія затвердила План  заходів щодо запобігання загибелі людей на водних об'єктах Київської області, яким передбачено підготовку спеціалістів комунальних та добровільних рятувальних служб, що можуть залучатись до робіт з рятування на воді під час купального сезону,проведення  роботи з уточнення визначених місць масового відпочинку на водних об’єктах та пляжів ізакріплення їх за організаціями, підприємствами та установами,проведення облікумісць масового відпочинку людей на водних об’єктах (місця купання, любительської та спортивної риболовлі, місця для занять водними видами спорту) та ін.

Про заходи щодо попередження та недопущення виникнення пожеж, загибелі та травмування людей на них доповідав начальник Головного управління ДСНС України у Київській області Василь Слободяник. Головний рятувальник Київщини висловив занепокоєння кількістю пожеж, що виникли на території області з початку 2018 року.

Статистика показує цифру 690, де 37 випадків – загибель людей у вогні.Найбільше пожеж фіксують в житловому секторі. В основному лихо приходить до будинків пенсіонерів, інвалідів та осіб так званої групи ризику.

 Комісією вирішено провести роботу з органами місцевого самоврядування щодо прийняття програм з надання допомоги в ремонтах пічного опалення і електромереж в помешканнях людей похилого віку, інвалідів, пенсіонерів, ветеранів війни, малозабезпечених та багатодітних сімей та їх фінансування; активізувати інформаційно-просвітницьку роботу в регіональних ЗМІ та шляхом розміщення зовнішньої соціальної реклами в місцях масового скупчення людей.

Комісія затвердила «Зведений перелік об’єктів господарювання, що відносяться до категорій цивільного захисту Київської облдержадміністрації» та опрацювала  питання про організацію проведення оцінки стану готовності захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням які перебувають на території Київської області,про стан удосконалення системи цивільного захисту        при проведенні адміністративно-територіального реформування органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади.

 У різному головуючий Андрій Анісімов та члени Київської обласної комісії з питаньтехногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій заслухали представників служби доріг, щодо готовності техніки, наявності піщано-соляної суміші та паливно-мастильних матеріалів на період складних погодних умов, що згідно з прогнозом синоптиків очікується на 17-19 березня. Автодорожники до роботи в посиленому режимі підготувалися.

Андрій Анісімов наголосив, що всі без винятку відповідні служби повинні привести в стан  готовності наявну техніку для забезпечення якості дорожнього покриття. В разі необхідності будуть сформовані групи мобільного реагування на випадок аварійних ситуацій, що можуть виникати на лініях електропередачі та системах теплопостачання.

За результатами роботи комісії ТЕБ та НС прийнято відповідні рішення та надано доручення на їх виконання.

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

16 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ ПРАЦІВНИКІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИВІТАЛИ ЗІ СВЯТОМ

День комунальника професійне свято, яке традиційно відзначається в Україні кожної третьої неділі березня. Цей святковий день присвячений усім працівникам житлово-комунальних господарств і побутового обслуговування населення, які виконують вкрай необхідну справу – забезпечення життєдіяльності міст, районів, надання різних послуг. Саме працівники цієї галузі роблять все можливе для того, щоб життя кожного було комфортним, зручним та безпечним.

З нагоди цього свята, сьогодні 16 березня 2018 року, працівників житлово-комунальних господарств Баришівського району привітали голова Баришівської райдержадміністрації О.А. Левченко, заступник голови райдержадміністрації Ф.В. Маренич, заступник голови районної ради  С.І. Богдан.

За сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у роботу підприємства, активну громадську позицію та з нагоди професійного свята працівникі цієї галузі були нагороджені подяками.

В день професійного свята комунальникам щиро побажали міцного  здоров’я, щастя, родинного благополуччя та успіхів у роботі!

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату адміністрації

Новини Уряду 16.03.2018

Уряд готує оперативний план перевірки доріг, всі помилки будуть виправлені за рахунок нечесних підрядників, - Прем'єр-міністр

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман ініціює масштабний аудит якості доріг, передусім тих, що пройшли ремонт у 2017 році, і вимагає притягти до відповідальності ті підрядні організації, які свого часу неякісно виконали дорожні роботи, і сьогодні дороги знов потребують оновлення. Одночасно Глава Уряду наполягає на необхідності швидкого впровадження нового стандарту будівництва, розробленого в рамках реалізації програми «500-500-1000». Про це він сказав під час спеціальної наради за участі керівництва Міністерства інфраструктури та Державного агентства автомобільних доріг «Укравтодор».

«Нам потрібно провести масштабний аудит того, що зроблено в 2017 році. Очікую терміновий план перевірки і рішення про створення контрольних груп (для перевірки доріг) – сказав Глава Уряду. – Всі виправлення (дорожніх робіт) мають проходити за рахунок підрядних організацій (які неякісно виконали свою роботу)».   

Учасники наради відзначили, що цього року план фінансування дорожньої галузі становить 45,7 млрд грн. За планом, роботи вестимуться на 218 об’єктах. Майже 60% проектної документації вже підготовлено. Окрім того, друком вийшов оновлений стандарт будівництва, який «має стати настільним підручником» для дорожніх служб.

Одночасно ведеться підготовка проектів концесійних доріг. Однією з них, за планом, може стати дорога «Краковець – Львів». Інтерес інвесторів до цього проекту, як запевнили в «Укравтодорі», є.  

Глава Уряду звернув увагу, що наразі погодні умови не дозволяють масштабно розпочати дорожні роботи. Але з настанням тепла, все має запрацювати дуже швидко.

«Цього року ми приступимо до роботи в квітні. Треба розібратися з усіма підрядниками, з усіма службами, аби вони були готові», - сказав Глава Уряду.      

Довідково

У 2017 році в Україні реконструйовано та побудовано понад 2 тис. км доріг, що вдвічі перевищило показники 2016 року. Дорожні роботи велися на трасах по всій території України. Як наголошував Глава Уряду, відновлення доріг – це питання посилення транзитного потенціалу України, передусім як країни – учасниці декількох транспортних коридорів, а також питання підвищення безпеки руху, яке включає будівництво безпечних переходів, встановлення вагових комплексів, імплементацію оновлених правил дорожнього руху, оновлення технічної складової утримання доріг. Значний перелік цих ініціатив увійшов у програму «500-500-1000» – своєрідний план будівництва 500 кільцевих розв'язок, 500 острівців безпеки, 1000 наземних пішохідних переходів на дорогах Україні.  Дорожній бюджет 2017 року перевищив 30 млрд грн. 

У січні поточного року Глава Уряду вийшов з ініціативою підвищення уваги до проблеми безпеки дорожнього руху і удосконалення норм будівництва доріг з метою перевірки якості будівництва та ефективного використання коштів. Володимир Гройсман запропонував не тільки проаналізувати нормативну базу з означених питань, а й створити Координаційну раду з питань безпеки дорожнього руху. Координаційна рада була створена в лютому поточного року.

Глава Уряду доручив швидко розробити зміни до будівельних норм

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман доручив якомога швидше напрацювати зміни до існуючих будівельних норм з метою скасування застарілих вимог і впровадження міжнародних стандартів. Про це він сказав під час зустрічі з підприємцями і архітекторами.

«Сучасні світові стандарти будівництва відрізняються від тих, що діють в Україні. Наше завдання зараз - швидка адаптація будівництва до європейських норм. При співвідносній ціні будівництва у Європі та США ми бачимо в Україні зовсім іншу архітектуру. Я налаштований дуже рішуче. Треба з’ясувати, що ми можемо змінити одразу, що потребує більш глибинної роботи. Затягувати час – не варіант, - сказав глава Уряду. - Я вважаю, що за декілька тижнів ми маємо напрацювати рішення і їх ухвалити. Час має критичне значення».

Учасники зустрічі наголошували, що конкретні зміни стандартів будівництва у бік їх осучаснення гармонізують міську архітектуру та зроблять її зручнішою для користування містян. Архітектори висловили конкретні пропозиції, які будуть враховані Урядом під час внесення змін до будівельних норм.

Довідково

 В Україні є чинними понад 180 будівельних норм, з них 109 – державні. Положення деяких з них застаріли і потребують впровадження міжнародних стандартів, новітніх технологій та виключення корупційних ризиків. Перегляд будівельних норм дозволить усунути непотрібні регуляторні процедури, сприятиме розвитку підприємництва у містобудівництві. Наразі на розгляді в Парламенті перебуває законопроект про «Внесення змін до Закону України «Про будівельні норми», який має урегулювати і осучаснити державні будівельні норми.

За підсумками 2017 року, будівництво житла в Україні зросло на 9%. За даними Державної служби статистики України, обсяг прийнятого в експлуатацію житла в містах минулого року становив в абсолютних цифрах 7,3 млн кв. м, у сільській місцевості – майже 3 млн кв. м. При цьому середній розмір побудованої квартири – 78,6 кв. м. Обсяг прийнятих в експлуатацію дачних та садових будинків – 453,2 тис. кв. м. Причому це на 30,9% більше показників 2016 року. Лідером у регіональному розрізі минулого року стала Луганщина, де будівництво житла зросло втричі. В десятку найкращих також увійшли Полтавщина (зростання 71,8%), Івано-Франківщина (29,9%), Київ (29,9%), Закарпаття (24,9%), Одещина (25,1%), Тернопільщина (25%), Дніпропетровщина (24,4%), Рівненщина (21,5%), Львівщина (11,6%).

Павло Розенко: Постанова Уряду «Про встановлення державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування» не встановлює жодних обмежень щодо кількості поїздок пільговиків

Ухвалена вчора на засіданні Уряду постанова «Про встановлення державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування» не встановлює жодних обмежень щодо кількості поїздок пільговиків. Про це на своїй сторінці у Facebook заявив Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко.

«Ніяких обмежень у «30 поїздок на місяць» Уряд не затверджував. Це дезінформація, яка вчора активно крутилася в ЗМІ. Вчора Уряд затвердив мінімальну соціальну норму. Це гарантія, нижче якої місцевий орган влади не має права розраховувати монетизовану виплату пільговику! Права людини мають бути захищені від свавілля місцевих чиновників», - зазначив він.

Павло Розенко підкреслив, що органам місцевого самоврядування надано право встановлювати будь-яку кількість поїздок для пільговиків, але не меншу, ніж затверджена Урядом мінімальна соціальна норма. «Тобто, якщо місцева рада ухвалить рішення про монетизацію пільг, вона повинна встановити і відповідні соціальні нормативи», - пояснив він.

Віце-прем’єр-міністр зробив ще декілька важливих уточнень щодо некоректної інформації, яка вчора була поширена у низці ЗМІ щодо монетизації пільг на транспорті для всіх категорій пільговиків.

За словами Павла Розенка, згідно із законодавством, пільги будуть надаватися або в безготівковій (як зараз) або готівковій формі (це - норма Закону), а рішення про «монетизацію пільг» буде приймати виключно місцевий орган влади. «Зважаючи на те, що пільги на транспорт зараз фінансуються з місцевих бюджетів, Кабінет Міністрів надав право саме місцевим органам вирішувати питання щодо безготівкової чи монетизованої форми пільг», - зазначив він.

«Лише тоді, коли місцева рада прийме рішення про «монетизацію», вступає в дію і «Порядок надання пільг у готівковій формі...», який вчора був схвалений Урядом!» - наголосив Віце-прем’єр-міністр.

«Ми продовжуємо децентралізацію в країні. Разом із фінансовим ресурсом, який був переданий із «центру» на місця, має зростати також відповідальність місцевої влади за рівень і якість життя українців. Ми в свою чергу, будемо уважно моніторити ситуацію в областях з метою недопущення звуження прав і свобод наших співгромадян!» - підсумував Павло Розенко.

Новий закон про пенсійне забезпечення військовослужбовців повинен містити гарантії належного пенсійного забезпечення учасників АТО, - Павло Розенко

У новому законопроекті про пенсійне забезпечення військовослужбовців має бути чітко виписана формула для майбутнього розрахунку пенсій учасників АТО. Про це в ефірі телеканалу «Прямий» заявив Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко.

«У новому законопроекті про пенсії військовослужбовцям, робота над яким триває зараз, має бути чітко виписана норма про те, що для тих військовослужбовців, які брали участь в АТО, має бути вдосконалена формула розрахунку пенсій. Адже не лише рівень грошового забезпечення у них має бути вищим, ніж у тих військових, які знаходяться у тилу, а й рівень пенсійного забезпечення у них має бути вищим», - сказав він.

Павло Розенко підкреслив, що військовослужбовці, які зі зброєю в руках захищали країну, повинні мати належне грошове та пенсійне забезпечення. «Якщо раніше з військовими розраховувалися якимись «подачками» у вигляді віртуальних пільг, які ніколи не виконувались, то зараз потрібно відходити від цієї хибної практики і військовослужбовці повинні мати належне грошове та пенсійне забезпечення. Людина, яка зі зброєю в руках захищала країну, не повинна ходити і принижуватись, щоб отримати якусь пільгу чи безкоштовно проїхати у транспорті. Така людина повинна мати пенсію, яка дозволить їй не просто виживати, а достойно жити в Україні», - наголосив Віце-прем’єр-міністр.

Геннадій Зубко: Зменшити витрати домогосподарств можна тільки за рахунок зниження енергоспоживання

Субсидія на ЖКП – соціальна допомога малозабезпеченим родинам. Субсидія – це не оплата і не інвестиція, це – витрати держави на підтримку домогосподарств, які не можуть сплатити за комунальні послуги. Зростатимуть доходи громадян – буде зменшуватись кількість тих, хто отримує субсидії. Ми рухаємось в напрямку енергоефективності, аби дійсно заощадити споживання енергії і, таким чином, зменшити кількість людей, які потребують субсидії. Про це в інтерв’ю інтернет-виданню «Апостроф» повідомив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Я особисто за те, щоб інвестувати, а не витрачати. Ми саме в цьому напрямку і рухаємося. Для нас важливо, аби держава економила на субсидіях і вкладала більше в енергоефективність. Зменшити витрати домогосподарств можна тільки за рахунок зниження енергоспоживання», — зазначив Геннадій Зубко.

За його словами, субсидії демотивують людей впроваджувати енергоефективні заходи. Адже часто активні мешканці, які проживають в одному будинку із людьми, які отримують субсидії і не мотивовані вкладати в енергоефективність, не можуть прийняти рішення про залучення кредитних коштів на енергоефективну програму.

«Важливим є монетизація субсидій, коли домогосподарства або спільний власник отримують живими коштами субсидію, аби заощаджені кошти після впровадження енергоефективних заходів спрямувати на погашення кредитних коштів. Цього року ми повинні провести монетизацію на рівні підприємств. Таким чином підняти доходи і за рахунок цього зменшити витрати держави на соціальну підтримку – сукупне питання розвитку економіки, зростання ВВП та підвищення добробуту», — розповів урядовець.

Андрій Рева: Зміна системи забезпечення людей з інвалідністю протезно-ортопедичними засобами є одним з головних досягнень за ці два роки

Зміна системи забезпечення людей з інвалідністю протезно-ортопедичними засобами є одним з головних досягнень за ці два роки. Про це Міністр соціальної політики України Андрій Рева заявив в ефірі телеканалу «112».

«Цинізм системи, яку ми сьогодні реформуємо, полягає в тому, що людина з інвалідністю стала її зайвим елементом – існують виробники протезно-ортопедичних засобів, існує фонд соціального захисту осіб з інвалідністю, а між ними існують фінансові відносини; людині ж кажуть, що вона в цьому процесі зайва та взагалі заважає працювати. В результаті якість виробів низька, виробники перетворилися на закритий клуб по інтересах і ринку там немає, бо людині вказували, що і в кого вона має купувати. А гроші від держави на це йшли. Коли я питав у виробників у 2016 році скільки грошей потрібно – вони казали 700 мільйонів гривень – 60% від потреби, наступного року мільярд і знову – 60% від потреби, потім 1 мільярд 200 мільйонів і знову – 60% від потреби – магічна цифра 60 відсотків! Бо рахували по тому, скільки можуть освоїти. А скарг від людей мільйони – на низьку якість, на терміни виготовлення, на невідповідність отриманих засобів до потреб та інше», - пояснив Міністр соціальної політики.

Натомість, відтепер зроблено перехід до принципу, що замовлення створює людина з інвалідністю, а не чиновники.

«Людина з інвалідністю визначатиме, який виріб їй потрібен, а управління соціального захисту виступатиме в ролі її представника. Ми створили електронний каталог, доступний на веб-сайті Міністерства соціальної політики, де визначається тип потрібного засобу відповідно до стандартів ВОЗ, із величезної кількості виробів обирається перелік тих, що відповідають потребам людини, і людина обирає виріб. Управління соцзахисту одразу робить електронний запит на виробництво, і укладається тристоронній договір між людиною, управлінням соцзахисту та виробником. У договорі прописуються терміни виконання, якості, ціни та всього іншого», - заявив Андрій Рева.

За словами Міністра, вже проведено навчальні тренінги для обласних департаментів та міст обласного значення по роботі з електронним каталогом та буде прийнято ряд підзаконних актів для забезпечення цього механізму.

«У цьому році ми на сто відсотків забезпечимо людей візками та всіма іншими потрібними їм для нормального життя протезно-ортопедичними виробами, і вже орієнтовно з першого квітня людина зможе користуватися новою системою», - резюмував Міністр.

Реєстрація на «ЗНО на магістратуру» почнеться 14 травня – таким вступникам не потрібно зараз реєструватися та складати ЗНО для бакалаврів

Для вступників на магістратуру, яким треба буде складати єдиний вступний іспит чи випробування (так зване «ЗНО на магістратуру»), реєстрація на тестування почнеться 14 травня. Їм не потрібно проходити ту реєстрацію, яка відбувається зараз – з 6 лютого до 19 березня, адже це реєстрація на ЗНО для вступників на перший курс на ступінь бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань).

Відповідне роз’яснення надає МОН України, оскільки отримує дедалі більше запитів від тих, хто планує цього року вступати на магістратуру на основі бакалавра чи спеціаліста.

«ЗНО на магістратуру» потрібно буде складати двом категоріям вступників.

Перша – для вступу на магістратуру за спеціальностями галузей знань 03 «Гуманітарні науки» (крім спеціальності 035 «Філологія»), 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 24 «Сфера обслуговування», 29 «Міжнародні відносини» (крім спеціальності 293 «Міжнародне право») за всіма формами навчання. Таким вступникам необхідно буде пройти єдиний вступний іспит з іноземної мови. Реєстрація на нього триватиме з 14 травня до 18-ї год. 5 червня.

Друга – для здобуття ступеня магістра за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право» за всіма формами навчання. Таким вступникам потрібно складати єдиний вступний іспит з іноземної мови та єдине вступне випробування з права та загальних навчальних правничих компетентностей. Реєстрація на ці тестування теж триватиме з 14 травня до 18-ї год. 5 червня.

Оголошення про початок реєстрації на єдиний вступний іспит та випробування на магістратуру, а також всю необхідну інформацію буде незабаром розміщено на сайті МОН та УЦОЯО. Тестування з іноземної мови відбудеться 11 липня, а з права та загальних навчальних правничих компетентностей – 13 липня.

Отже, для тих, хто проходитиме «ЗНО на магістратуру», буде окремий період реєстрації та дати складання тестів. Реєструватись на основну (з 6 лютого до 19 березня) чи додаткову (3 до 21 травня) сесію ЗНО для вступників на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) таким вступникам НЕ потрібно.

Результати тестів з англійської, німецької, французької та іспанської мов, отримані під час складання ЗНО для вступників на перший курс для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) НЕ будуть зараховані як результати єдиного вступного іспиту з іноземної мови («ЗНО на магістратуру»).

Нагадуємо, що затверджено всі програми, за якими створюватимуть тести для вступників на магістратуру з «Права» та «Міжнародного права».

Монетизація пільг на проїзд вимагає верифікації пільговиків, – Володимир Гройсман

Ухвалене Урядом України рішення про монетизацію пільг на проїзд потребує проведення верифікації пільговиків. Про це під час «Години запитань до Уряду» у Верховній Раді сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. 

«Треба верифікувати – аби не списували кошти на пільговиків і щоб люди отримували кошти, які їм призначені», - сказав Глава Уряду.

При цьому він звернув увагу представників місцевої влади на необхідність виконання своїх обов’язків у частині утримання муніципального транспорту та підтримки доріг місцевого значення в належному стані.

Уряд готує рішення про розірвання програми економічного співробітництва з РФ, – Прем’єр-міністр

Кабінет Міністрів України готує рішення про розірвання програми економічного співробітництва з Російською Федерацією, ухваленою за часів президентства Януковича, і продовжить активну санкційну політику проти агресора. Про це в ефірі телеканалу 112.UA сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Ми готуємо рішення про розірвання програми економічного співробітництва. Будемо робити все, аби країна агресор платила високу ціну за свою агресію», - наголосив Глава Уряду.

Він звернув увагу, що сьогодні Україна переорієнтовує економіку зі Сходу на Захід та інші країни.

«Важко, складно, але ми переорієнтовуємося до країн ЄС та інших країн. Це буде наша перевага, - додав Володимир Гройсман. - Будемо обмежувати і ліквідовувати співпрацю з агресором».

Якість залишається головною вимогою при будівництві та ремонті доріг, – Прем’єр-міністр

Якість виконання робіт з відповідним гарантійним терміном залишається ключовою вимогою при будівництві та ремонті українських доріг. Про це в ефірі телеканалу 112.UA сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

Він наголосив, що свого часу поставив за мету розблокувати процес ремонту доріг і знайти механізми фінансування робіт. Сьогодні, зазначив Прем’єр-міністр, кошти акумульовані, програми відкриті, система ремонту доріг працює. Тож важливим кроком буде забезпечення прозорості тендерів – аж до можливості залучення правоохоронних органів у разі спроб вчинити протиправні дії у вигляді, наприклад, змов.

«Мені потрібна мінімальна (можлива) ціна і максимальна якість – з гарантійним терміном. Це вже передбачено угодами з будівництва та реконструкції», - сказав Прем’єр-міністр.

Він нагадав, що вчора, 15 березня, було схвалено рішення про формування мобільних груп, які проконтролюють ситуацію на дорогах і визначать дефекти. «Ті, хто виконував роботи неякісно, за власний рахунок виправлять помилки», - зазначив Глава Уряду і проінформував, що наразі готується законодавче рішення про формування так званого «чорного» списку підрядників, які дискредитували себе з точки зору якості доріг. «Контроль якості – перш за все», - наголосив Прем’єр-міністр.

Глава Уряду: Демпінг на ринку мінеральних добрив – неприпустимий

Ситуація на ринку мінеральних добрив, що склалася в Україні, вимагає рішучих кроків, направлених на відновлення власного виробництва, недопущення дефіциту, повного забезпечення аграріїв необхідною продукцією за прийнятними цінами і введення антидемпінгових мит проти недоброчесних виробників.  Про це в ефірі телеканалу 112.UA сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Я поставив чітке завдання – забезпечити відновлення роботи українських підприємств хімічної промисловості, а їх у нас багато. Важливо також забезпечити аграріїв мінеральними добривами і не допустити штучний дефіцит. Ми маємо захищати власний ринок. А якщо є демпінгові історії, маємо встановлювати антидемпінгові мита», - сказав Володимир Гройсман.

Він зазначив, що в цьому ринковому сегменті представлені інтереси різних сторін, і кожна відстоює свої позиції. Але у підсумку, наголосив Прем’єр-міністр, «інтерес має бути тільки українським».

Володимир Гройсман: Крим – український, і там можуть бути лише українські вибори

Незаконно анексований Росією український Крим залишається українською територією, і там можуть бути лише одні вибори – українські і за українським законодавством. Про це в ефірі телеканалу 112.UA сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, коментуючи спроби провести в Криму вибори президента Російської Федерації.

Він наголосив, що президентські вибори в Україні календарно заплановані на березень 2019 року. «І всі інші вибори – це фейк. Намагання видати бажане за дійне. Крім українських, ніяких інших виборів там бути не може».

Павло Розенко: Порядок надання пільг з оплати проїзду у готівковій формі буде запроваджуватися після відповідних рішень місцевої влади

Місцеві органи влади мають можливість самостійно вирішувати питання щодо монетизації пільг на проїзд чи збереження чинної системи розрахунку за перевезення пільговиків. Про це сайту «Главред» розповів Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко.

«Рішення про монетизацію чи не монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті буде ухвалюватися місцевими органами влади. Саме вони мають вирішити, чи продовжуватиме існувати нинішня система розрахунку, чи буде введена монетизація пільг. Лише коли місцеві органи влади приймуть таке рішення, відповідний порядок, ухвалений Кабінетом Міністрів України, буде введений в дію у тому чи іншому регіоні нашої держави», - сказав він.

Павло Розенко ще раз наголосив, що інформація про те, що Уряд нібито обмежив кількість пільгових перевезень 30 поїздками на місяць, не відповідає дійсності. «Ми лише встановили мінімальну соціальну норму, нижче за яку місцевий орган влади не може приймати рішень щодо розрахунку монетизованої пільги. Таким чином, ми захистили права пільговиків від свавілля або можливих зловживань місцевої влади», - зазначив Віце-прем’єр-міністр.

«Місцевий орган влади може встановити будь-яку пільгову кількість перевезень на тому чи іншому виді транспорту для пільговиків, але не меншу, ніж соціальна норма, затверджена Урядом», - підкреслив він.

«Серед очевидних переваг монетизованої системи пільг — право вибору пільговиком виду транспорту, на якому йому їздити. Наприклад, на сьогодні практично обмежена можливість пільговика скористатися маршрутним таксі. Коли людина матиме на руках певну суму коштів, вона сама зможе вирішити, яким видом транспорту скористатися. Окрім того, людина матиме можливість взагалі не використовувати ці кошти на проїзд, а витратити їх на інші свої власні потреби», - пояснив Павло Розенко.

Уряд ліквідував черги за засобами реабілітації для людей з інвалідністю

Уряд ліквідував черги за засобами реабілітації для людей з інвалідністю. Про це Міністр соціальної політики України заявив у Верховній Раді під час «Години запитань до Уряду».

«У Державному бюджеті на 2017 рік було передбачено 977 млн 600 тис. грн на забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, що становило лише 60 відсотків від заявленої потреби і утворювало майже річну чергу за отриманням таких виробів. Уряд вишукав резерви фінансування, та обсяги програми було збільшено на 652 мільйони гривень за рахунок внутрішнього перерозподілу коштів між програмами Міністерства соціальної політики», - заявив Міністр.

Урядовець також висловив подяку членам Бюджетного комітету Верховної ради на чолі з Андрієм Павелком за те, що вони зробили можливим збільшення фінансування програми забезпечення засобами реабілітації.

«Завдяки цьому рішенню у 2017 році вперше в повному обсязі було забезпечено осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації. Було видано більше 400 тисяч одиниць технічних виробів, з них: 13,8 тисячі крісел колісних, 73,4 тисячі протезно-ортопедичних виробів і більше 36,5 тисячі засобів реабілітації. У 2018 році на реалізацію програми передбачено на 150 мільйонів гривень більше, ніж у минулому році», - резюмував Андрій Рева.

Саме вирішення проблем фінансування дозволило Міністерству соціальної політики створити нову модель забезпечення людей з інвалідністю технічними засобами реабілітації, яка побудована на принципах адресності та прозорості.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістюСекретаріату Кабінету Міністрів України

Ярмарок вакансій

15.03.2018 р. спеціалістами Баришівського районного центру зайнятості було проведено  захід «Ярмарок вакансій», в якому взяли участь представники роботодавців району та понад  50 безробітних. Свої вакансії пропонували представники ТОВ «Березанська птахофабрика», ТОВ «Ультра Лезер», ТОВ «Баришівський тепличний комбінат», ТОВ «Захід ресурс», ПАТ «УІФК-АГРО», ТОВ «Метало Гальва Україна». Шукаючі роботу мали можливість поспілкуватися безпосередньо з представниками роботодавців щодо наявних вакансій, умов праці, рівня заробітної плати, можливості кар’єрного росту. Роботодавці надавали вичерпну інформацію щодо вільних робочих місць, проводили анкетування серед шукаючих роботу, запрошували відібраних кандидатів для детальної співбесіди до керівників підприємств.

Після закінчення заходу спеціалістами центру було видано 4 направлення на роботу, деякі безробітні погодилися взяти участь у тимчасових роботах. Також присутніх було ознайомлено з наявними вакансіями по району та області.

 

Заступник директора Баришівського РЦЗ Карпенко Л.В.

Сервісні центри МВС запровадили чек-лист практичного іспиту для водіїв

Головний сервісний центр МВС вперше запровадив чек-листдля практичних іспитів на отримання посвідчення водія. Екзаменатори будуть користуватися зручним чек-листом під час практичної частини іспиту. В ньому зазначені перелік вправ та типові помилки, котрих припускаються громадяни під час практичного іспиту, та шкала оцінювання.

Практичний іспит складається з 2 етапів:перший етап проходить на майданчику для навчання з початкового керування, другий - на визначеному маршруті в умовах дорожнього руху. На першому етапі іспиту тестуються такі вміння водія як підготовка до початку руху, зупинка транспорту на підйомі/спуску, заїзд у двір «гараж»з правого/лівого боку тощо. На другому етапі іспиту – маневрування употоці, дотримання швидкості руху та вимог дорожньої розмітки і дорожніх знаків тощо.

Громадяни можуть безкоштовно завантажити чек-лист з сайту Головного сервісного центру МВС, це спростить процес підготовки до іспиту. Під час іспиту чек-лист друкуєтьсяна зворотній частині екзаменаційного листа, його наявність гарантує прозорість та зрозумілість системи оцінювання навичок кандидата у водії. По завершенню іспиту особа, яка його складала, може ознайомитися із зазначеними екзаменатором помилками, залишивши на чек-листі свій підпис.Після завершення іспитів екзаменаційні листи зберігаються усервісному центрі МВС протягом 3 років.

У майбутньому планується запровадження фото- та відеофіксації практичної частини іспиту.

Нагадаємо, що підготуватися до теоретичної частини іспиту тепер також легко: на сайті Головного сервісного центру МВС працює онлайн-тренажер з ПДР.  Новини сервісних центрів МВС на офіційній сторінціуФейсбук, консультаціїза телефоном (044) 290-19-88.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Випускники Морозівського НВК ім. Д.Поповича зареєстровані для проходження ЗНО-2018

Заступник директора з  навчально-виховної роботи Самаєва Р.П., відповідальна за формування комплектів документів для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні 2018 року, отримала від Київського регіонального центру оцінювання якості освіти індивідуальні конверти учасників зовнішнього незалежного оцінювання та вручила їх випускникам закладу, а також наголосила на необхідності здійснення кожним із них перевірки реєстраційних даних (на інформаційній сторінці учасника, що створена на сайті Українського центру оцінювання якості освіти). Також Самаєва Р.П. наголосила, що для успішного проходження тестування, окрім старанної підготовки, учасникам необхідно дотримуватися основних процедур проходження зовнішнього незалежного оцінювання. Передусім треба пам’ятати: допуск до пункту тестування за наявності чітко визначених документів: Сертифікат ЗНО, документ, що посвідчує особу (серія та номер якого зазначені у Сертифікаті) та запрошення-перепустка. Для виконання роботи учасникам знадобиться ручка з пастою насиченого чорного кольору, хоча краще мати дві-три – про запас. За бажанням чи в разі потреби можна взяти з собою прозору пляшку з питною водою.

Щодо обов’язків, то учасникам зовнішнього оцінювання заборонено використовувати в пункті ЗНО та мати при собі протягом часу, відведеного на виконання сертифікаційної роботи, засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими технічних засобів і пристроїв.  Їх необхідно залишити удома або ж на спеціально відведеному для речей місці, адже в разі виявлення в учасників тестування смарт-годинників, а також мобільних телефонів, навушників, флеш-накопичувачів, USB-кабелів тощо учасник змушений буде залишити пункт проведення ЗНО достроково, а результат виконання тесту з певного предмета буде анульовано.

«Пам’ятайте, що дотримання вимог і норм, передбачених процедурою проведення зовнішнього оцінювання, є однією зі складових Вашого успіху. Не втратьте шанс стати студентом омріяного ВНЗ!» – порадила Руслана Павлівна.

Поради абітурієнтам для успішного проведення ЗНО

Зовнішній вигляд і поведінка

Якому б стилю Ви не віддавали перевагу, на ЗНО краще прийдіть у строгому костюмі з піджаком («ЗНО для мене – завжди свято, професоре!») і зберігайте серйозність. Зовсім не обов’язково своїм зовнішнім виглядом дати зрозуміти, що Ви є пристрасним прихильником певного музичного напрямку, прибічником яких-небудь екзотичних переконань тощо.

Є така чудова фраза: «Потрібно - і полюбив!». Потрібно писати захоплені відгуки про твори Гоголя – будь ласка! Потрібно описати ще когось як негативного персонажа – пишете те, про що Вас просять. А перед тестуванням потрібно закохатися в той предмет, який здаєш. Тож словесно змалюйте інтерес та захоплення від предмету і повірте у це.

У пункт ЗНО прийти без запізнення, а краще за 15-20 хвилин до початку тестування.

При собі тримайте перепустку, паспорт і декілька (запасних) ручок.

Якщо на вулиці холодно, то вдягніться тепло, адже Ви сидітимете на тестуванні не одну годину.

Зберігайте спокій та впевненість.

Не вживайте в день тестування заспокійливих засобів! Вони можуть загальмувати здатність мислити, зробити Вас сонливим і байдужим до того, що відбувається.

Якщо раптом «усе забули»

Погляньте на питання та помiркуйте, які асоціації воно викликає. Може, щось схоже Ви вчили по іншому предмету? Адже інформацію Ви дізнаєтеся не лише на уроці, а й по телебаченню, радіо, через Інтернет, у розмовах, у відповідях інших учнів, знаходите не лише в науковій, а і в художній літературі (наприклад, у тій, що стосується гуманітарних предметів). Невже за попередні (принаймні) 16 років Ви абсолютно нічого не дізналися, не читали, не чули? Головне – не панікуйте та зосередьтеся.

Як пройти ЗНО

Пам’ятайте, хвилювання перед іспитом - це цілком нормальне і природне явище.

Якщо хвилювання Вам заважає, спробуйте оволодіти собою: вийти з будинку раніше, пройтися пішки, зробити декілька глибоких видихів і вдихів (відрегулювати дихання) і таким чином збагатити мозок киснем.

Під час тестування уважно слухайте інформацію, яку Вам повідомлять інструктори.

Намагайтеся зосередитися на тестових завданнях, відключитися і не звертати жодної уваги на те, що відбуватиметься навколо Вас.

Якщо щось Вам незрозуміло, не соромтеся задати запитання інструкторам.

Працюйте швидко, але без поспіху. Двічі перечитуйте питання , щоб зрозуміти його правильно.

Не турбуйтеся з приводу завдань, які не вдалося вирішити, тому що ті, які Вас чекають попереду, обов'язково принесуть Вам бажані бали.

Не зупиняйтесь надовго з тим завданням, яке не вдається вирішити відразу. Заплануйте пройти спочатку по легких завданнях, а потім, приступити до тих, які з першого разу здалися складними або незрозумілими.

Користуйтеся методом виключення (виключайте заздалегідь неправильні відповіді). Не забувайте: іноді є сенс довіряти своїй інтуїції.

Щоб успішно справитися з тестуванням, потрібно працювати, звіряючись з часом, що залишився, і з кількістю невирішених завдань.

Намагайтесь залишити хоч би трохи часу для перевірки своєї роботи: для того, щоб встигнути виправити явні помилки, описки, які зробили від хвилювання або поспіху.

Пам’ятайте, що напередодні іспиту не слід перенавантажувати себе. Навпаки, потрібно добре виспатися, встати бадьорим, з гарним настроєм, адже Вам необхідно використати всі свої можливості, здібності й уміння.

 

Баришівський відділ освіти

Новини за 14.03.2018 від ГУ ДФС у Київській області

Київська митниця ДФС передала до Національного історико- культурного заповідника «Чигирин» культурні цінності, збережені від незаконного вивезення за межі України

Як уже повідомлялося, за минулий рік працівниками Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» збережено від незаконного вивезення за кордон 4 старовинних самоварикінця ХIX – початку ХХ століттяз клеймами самоварних фабрикантів Баташових.

Нагадаємо, що в травні минулого року три старовинні самовари намагався незаконно вивезти у багажі до Тегерану наш співвітчизник.

Два з цих самоварів, які за рішенням суду визнано оригінальними виробами, культурною цінністю, як об’єкт матеріальної культури, що має історичне значення, днями передано до Національного історико-культурного заповідника «Чигирин», що на Черкащині.

Цей захід відбувся відповідно до наказу Міністерства культури України "Про передачу вилучених або конфіскованих культурних цінностей, обернених відповідно до закону в дохід держави, для постійного зберігання в державну частину музейного, бібліотечного та архівного фондів або релігійним організаціям", направленого листом Державної фіскальної служби України «Про розпорядження культурними цінностями» відповідно до рішення Експертно-фондової ради з питань безоплатної передачі вилучених або конфіскованих культурних цінностей, обернених відповідно до закону в дохід держави для постійного зберігання до національного історико-культурного заповідника «Чигирин».

Разом з тим зазначимо, що найближчим часом ще один самовар, вилучений під час незаконного вивезення за кордон працівниками Київської митниці ДФС, буде передано до столичного Національного науково-дослідного реставраційного центру.

Довідково: тульські промисловці прославилися не лише зброєю, а й самоварами Баташова. Самоварна фабрика братів Баташових, яка була оснащено за останнім словом техніки, приносила чималий прибуток. Лише у 1885 році було продано 11 тисяч самоварів цієї фабрики.