Новини

Новини за 01.04.2019 від ГУ ДФС у Київській області

В пункті пропуску «Бориспіль» вилучено 4388 пачок цигарок, які п’ятеро тимчасово безробітних громадян Литви намагалися незаконно вивезти за межі митної території України

Працівниками митного поста «Аеропорт «Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксовано спробу незаконного переміщення через митний кордон України партії тютюнових виробів.

Загалом 4388 пачок тютюнових виробів QueenMentholз позначками, які свідчили про білоруське виробництво,  але без марок акцизного податку,  було виявлено у п’ятьох громадян Литви, які відлітали через аеропорт «Бориспіль» одним авіарейсом до Великобританії. Для проходження митного контролю четверо чоловіків та одна жінка обрали спрощену систему – «зелений коридор», чим зокрема засвідчили, що не мають товарів, заборонених або обмежених до переміщення через митний кордон України.

Тютюнові вироби, які знаходились в ручній поклажі авіапасажирів, було виявлено під час вибіркової митної перевірки.

Відповідно до вітчизняного законодавства, ввезення на митну територію України не маркованих в установленому порядку тютюнових виробів забороняється.

Таким чином, дані факти свідчать, що дані тютюнові вироби раніше були незаконно ввезені на територію України – поза митним контролем або з приховуванням від нього.

Складено протоколи про порушення митних правил. Тютюнові вироби, які переміщувалися з порушенням вітчизняного законодавства, вилучені до винесення судом рішення у справах.

До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився рівно місяць

Головне управління ДФС у Київській області нагадує мешканцям Київщини, які протягом 2018 року отримали доходи у вигляді спадщини не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, дарунки у вигляді коштів, майна, або  майнових чи немайнових прав, які підлягають оподаткуванню, або ж отримували доходи не від податкових агентів, зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

 Податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податків до 01 травня поточного року до територіальних органів державної фіскальної служби за місцем реєстрації. Громадяни, які мають право на податкову знижку, подають декларацію по 31 грудня  включно наступного за звітним податкового року.

Відповідно до  норм п.179.7 ст.179 Податкового Кодексу, фізичні особи зобов'язані самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій податковій декларації. Також до 01 серпня сплачується  податок на доходи фізичних осіб і військовий збір  приватними  нотаріусами,  адвокатами, арбітражними керуючими та іншими  особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Як обчислюється та сплачується транспортний податок фізичними особами?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платниками транспортного податку є  фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають  зареєстровані в Україні  власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року  (п.267.1-267.2 ст.267 ПКУ).

Така вартість легкового автомобіля визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженоюКабінетомМіністрівУкраїни, станом на 1 січняподаткового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'ємуциліндрівдвигуна, типу пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року Міністерство  економічного розвитку і торгівлі України на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Ставка податкуз розрахунку на календарнийрік становить 25000 гривень за коженлегковийавтомобіль, що є об'єктомоподаткуваннявідповідно до п.п. 267.2.1 п.267.2 ст. 267 ПКУ.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування транспортним податком фізичних осіб здійснює орган державної фіскальної служби за місцем реєстрації платника податку (п.п.267.6.1 п.267.6 ст.267ПКУ).

          Органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, зобов'язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця(п.п.267.6.3 п.267.6 ст.267ПКУ).

Фізичним особам-платникам податків орган фіскальної служби  за місцем реєстрації до 1 липня  податкового (звітного) періоду (року) надсилає (вручає) податкові повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити (п.п.267.6.2 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Платникиподаткумають право звернутися з письмовоюзаявою до контролюючих органів за місцемсвоєїреєстрації для проведеннязвіркиданихщодо:

а) об'єктівоподаткування, щоперебувають у власностіплатникаподатку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема, документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган проводить перерахунок податку і надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення. Попереднєподатковеповідомлення-рішеннявважаєтьсяскасованим (відкликаним) (п.п.267.6.10 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Транспортнийподатоксплачуєтьсяфізичними особами протягом 60 днів з дня врученняподатковогоповідомлення-рішення (п.п. 267.8.1 п.267.8 ст.267 ПКУ).

Сплата єдиного податку ФОП- платниками єдиного податку першої та другої груп

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники єдиного податку  першої та другої груп сплачують єдиний податок шляхом  здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Відповідно до п. 295.2 ст. 295 КУ, нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першоїта другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку.

При нарахуванні авансових внесків контролюючі органи приймають до уваги надані платниками єдиного податку  заяви щодо періоду щорічної відпустки та заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності, адже відповідно з нормами п.295.5 ст.295 ПКУ, платники єдиного податку І-їта ІІ-ї груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 та більше календарних днів.     
      Звертаємо увагу, що ФОП - платник єдиного податку І-їта ІІ-ї груп, який не використовує працю найманих осіб, звільняється від сплати єдиного податку на період  тимчасової втрати працездатності у зв’язку з вагітністю та пологами лише за умови підтвердження такої непрацездатності листком непрацездатності, оформленим відповідно до Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я від 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406 із змінами та доповненнями

У разі якщо сільська, селищна або міська рада приймає рішення щодо зміни раніше встановлених ставок єдиного податку, єдиний податок сплачується за такими ставками у порядку та строки, визначені п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ.

 

ГУ ДФС у Київській області

Події за участю Глави держави 30.03.2019

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Євроінтеграція: сила можливостей

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

За що каратимуть на виборах та чому кожен з нас має слідкувати за порушеннями?

Лічені дні віддаляють українське суспільство від першого туру президентських виборів. А вже через три тижні, 21 квітня, імовірно відбудеться другий тур, який визначить переможця виборчих змагань.

Щоб у день волевиявлення запобігти можливим порушенням або ж мимоволі не потрапити у неприємну ситуацію, кожному виборцю бажано знати основні правила голосування та відповідальність за їх недотримання.

Значна частина зловживань і ненавмисних порушень традиційно стосується головного виборчого документа – бюлетеня для голосування. Тож варто пам’ятати, що бюлетень у жодному разі не може бути виданий особі без паспорту (військового квитка) та отриманий не від члена виборчої комісії. Категорично забороняється передавати документ стороннім особам, виносити його за межі дільниці, а також умисно гіпсувати. За такі дії можна поплатитися штрафом (1700-5100 гривень), а в окремих випадках потрапити на виправні роботи чи навіть отримати до 3-х років обмеження волі.

Питанням, яке часто викликає неоднозначні трактування, є фото (відео) зйомка заповненого виборчого бюлетеня. У більшості випадків вам скажуть, що це заборонено, оскільки маємо справу з порушенням таємниці голосування. Згідно з Кримінальним кодексом України, за таке порушення виборцю загрожує до трьох років обмеження волі, тоді як для членів виборчої комісії та спостерігачів – позбавлення волі на такий же строк.

Але на практиці встановити зв’язок фотографування бюлетеня з порушенням таємниці голосування непросто. По суті, за сам факт фотозйомки відповідальність не передбачена, якщо ви не станете привселюдно демонструвати ці фотографії або якщо вас не запідозрять у торгівлі своїм голосом. Адже фотозвіти є одним зі свідчень контрольованого голосування і наслідком підкупу виборців. Тому якщо вас помітять за фото- чи відеофіксацією заповненого бюлетеня, вам все одно не оминути неприємної процедури пояснень правоохоронцям, додаткової перевірки фактів і намірів. Інакше кажучи, робити селфі з бюлетенем у кабінці для голосування не заборонено, однак виключно для особистого архіву, а не поширення в соцмережах чи публічної демонстрації в інших формах.

Якщо у вас немає бажання наступні 5-7 років провести у в’язниці, бережіть виборчі скриньки – за їх навмисне пошкодження настає кримінальна відповідальність.

За отримання обіцянки, пропозиції чи одержання вигоди, пов’язаної з реалізацією права голосу,  на виборця (або того, хто пропонує вигоду) чекає відповідальність у вигляді штрафу, виправних робіт або обмеження волі до 2-х років. Важливо наголосити, що проблеми із законом мають не лише ті, хто намагається скуповувати голоси, а й ті, хто їх продає. Тож отримані кількасот гривень в обмін на голос за кандидата можуть спричинити вдесятеро більші витрати і тривалі негаразди для громадян.

Слід також зазначити, що під час голосування на виборчій дільниці не можуть постійно перебувати сторонні особи, які не належать до членів комісії, офіційних спостерігачів та довірених представників кандидатів. Відтак, якщо вам стане відомо про такі випадки, неодмінно зверніться до уповноважених осіб.

Загалом навіть при підозрах на будь-які незаконні дії треба звертатися до голови виборчої комісії на дільниці, спостерігачів і, звісно, до поліції. При цьому громадяни можуть виступити як в ролі свідка порушення, так і безпосередньо заявителя. Крім самого звернення до правоохоронців, бажано ще й зафіксувати інцидент, знявши його на відео чи зробивши фото. Це суттєво підвищить шанси на притягнення порушників до відповідальності.

Як наслідок, завдання кожного виборця – не лише прийти на дільницю і проголосувати, а й бути пильним та активним учасником виборчого процесу загалом. Адже чесні і прозорі вибори мають куди більше шансів відбутися в умовах якнайширшої залученості пересічних громадян до контролю над голосуванням. Нарешті, саме від демократичності волевиявлення залежатиме суспільна легітимність результатів виборів. А в ситуації гострої політичної боротьби та близьких показників кандидатів відсутність претензій до процедури голосування є важливим запобіжником від загострення поствиборчих суперечностей.

 

Керівник юстиції Київської області Олексій Шевченко

Робоча поїздка Президента до Львова

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Як убезпечитися від придбання фальсифікованого насіння

Останнім часом фіксується значна кількість випадків щодо фальсифікації оригінального насіннєвого матеріалу польових культур. Щоб уберегтися від масового засилля підробок на ринку насіння можна тільки будучи добре проінформованим,  якщо виникли сумніви щодо оригінальності насіння, зверніть увагу на такі показники:

-        виробник має бути включеним до Державного реєстру суб'єктів насінництва та розсадництва, який формує Міністерство аграрної політики і продовольства України. Реєстр розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства.

-        кожна компанія-оригінатор має своїх дистриб'юторів (перевірити можна на сайтікомпанії).

-        Купувати кращеза безготівковий розрахунок, зберігаючи всі чеки та квитанції. У такому разі ви можете мати беззаперечні докази;

-        вимагайте Сертифікат, який засвідчує сортові якості насіння та Сертифікат, який засвідчує посівні якості насіння. Справжность сертифікату можна перевірити через електронний доступ до "Реєстру сертифікатів на насіння та/або садивний матеріал".

-        Занижена ціна є завжди підозрою. Якісне висококласне насіння не може бути дешевим.

-        Перевіряйте всі пакувальні мішки та насіння в них. Неякісне підроблене насіння,фарбують неякісною фарбою,яка осипається.

-        Обов'язково перевіряйте наявність двох етикеток (внутрішньої та зовнішньої). Мінагрополітики затверджено наказ №348 від 10.07.2017р. «Про затвердження Порядку маркування та пакування партій насіння і форми етикеток. Залежно від категорії насіння та його призначення,упаковку паркують етикетками встановленої форми,відповідної форми,кольору та змісту.

1. Форма етикетки прямокутна, мінімальний розмір (довжина х ширина) - 110 х 67 мм. Текст друкується чорним кольором

2. На лицьовому боці етикетки лівий край з написом «Державне підприємство «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції» обкантовано чорною смугою завширшки 30 міліметрів, решта лицьового боку етикетки фарбується таким кольором: 

для добазового насіння - білим з фіолетовою смужкою завширшки 10 міліметрів, розміщеною по діагоналі з лівого нижнього кута етикетки; 

для базового насіння - білим; 

для сертифікованого насіння першої генерації, гібридів першого покоління - блакитним; 

для сертифікованого насіння другої генерації, наступних генерацій - червоним, для суміші насіння - зеленим; 

для неостаточно сертифікованого насіння – сірим

3. По центру лицьового боку етикетки наведено фоновою сіткою дві великі літери «UA».

4. У нижній частині етикетки зазначається її індивідуальний номер, визначений державним підприємством «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції».

 

Пам’ятайте, що використання не оригінального насіння призводить до значних втрат. Економія незначних коштів при купівлі насіння обертається  потім значними втратами у вигляді недобору рівня врожайності! Навіть економія декількох сотень грн. при купівлі неякісного посівного матеріалу (підробок) абсолютно не окупить Вам усіх величезних ризиків, яким Ви самі себе піддаєте. 

Також слід зауважити, що у разі невпевненості у відповідності показників посівних якостей придбаного насіння показникам, зазначеним у сертифікаті, що засвідчує посівні якості насіння суб’єкт господарювання має право ініціювати проведення арбітражного (експертного) визначення посівних якостей насіння згідно Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 за № 615.

  Шановні сільгоспвиробники, у разі виникнення будь питань у ході придбання та підготовки насіння сільськогосподарських культур звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області.

 

 

Головний спеціаліст Відділу контролю в сфері насінництва та розсадництва Управління фітосанітарної

безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області     Симоненко Т.В.

Щодо початку роботи комітету із розробки проектів Стратегії розвитку Київської області на період 2021-2027 років та Плану заходів з її реалізації у 2021-2023 роках

В області розпочато роботу з розробки проектів Стратегії розвитку Київської області на період 2021-2027 років та Плану заходів з її реалізації у 2021-2023 роках на засадах smart-спеціалізації, про що оголошено на офіційному веб-сайті Київської облдержадміністрації (http://koda.gov.ua/news/uvaga-zaproshuiemo-vzyati-uchast-u-rozr/).

З метою координації цієї роботи розпорядженням голови облдержадміністрації від 18.03.2019 №146 утворено комітет із розробки Стратегії та Плану заходів. Також буде створена робоча група із розробки Стратегії та Плану заходів. Наразі департаментом економічного розвитку і торгівлі здійснюється збір пропозицій щодо кандидатур до складу зазначеної робочої групи.

Діяльність робочої групи з розробки Стратегії та плану заходів буде базуватися на опрацюванні пропозицій, які надходитимуть до департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації від суб’єктів регіонального розвитку в установленому порядку.

 

Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Дайджест новин Уряду за 29.03.2019

Як вести бізнес он-лайн та які зміни відбуваються сьогодні, - читайте на Урядовому порталі

«ЗНО в магістратуру»: затверджено всі програми, за якими укладатимуть тести для вступників

Арсен Аваков зустрівся зі спостерігачами Світового Конгресу Українців та Національного Демократичного Інституту

Топогеодезичний центр Управління оперативного забезпечення ЗСУ в Чернівцях є прикладом ефективного відновлення спроможностей армії, - Іванна Климпуш-Цинцадзе

Промисловість, ІТ, транспорт, безпека і фінансовий сектор – найбільш високооплачувані сфери економіки, - Держстат

Розпочато фінансування проектів Фонду енергоефективності, – Геннадій Зубко

Майже три чверті експорту Буковини надходить до ЄС, – Іванна Климпуш-Цинцадзе

Керівництво Міністерства у справах ветеранів зустрілося з представниками «Карітас України»

Павло Розенко: Близько 10 млн пенсіонерів відчули на собі позитивні результати пенсійної реформи

«Промисловий безвіз» з ЄС можливий у 2020 році, – Іванна Климпуш-Цинцадзе

В ОАЕ проходить українська торгова місія

Першого квітня водоканали не припинять працювати. Уряд прийняв важливе рішення, – Геннадій Зубко

Основне завдання Уряду – гарантувати проведення вільного виборчого процесу, – Володимир Гройсман на зустрічі із спостерігачами

Міненерговугілля вжито заходів для забезпечення надійного електропостачання виборчих дільниць

Павло Розенко: З 1 квітня стартує нова соціальна програма підтримки багатодітних родин

Після енергомодернізації житлового сектору наступний крок – промисловість, енергетика і транспорт, - Геннадій Зубко

В українському суспільстві відбувається переосмислення ролі жінок, – Іванна Климпуш-Цинцадзе

Близько 150 регіональних ЦНАП зможуть закупити додаткове обладнання для видачі документів, - Олександр Саєнко

Мінфін планує перейти до нової системи фінансування наукових досліджень

З 1 квітня в Україні обов’язково проектуватимуть універсальні робочі місця для працездатних людей з інвалідністю, – норма ДБН

МОЗ України провело інформаційну кампанію «Пацієнт має право»

У день виборів інформаційний центр МВС проводитиме регулярні брифінги та надаватиме оперативні коментарі

Уряд спростив ведення будівельного бізнесу

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Соціологія разумкова (інфографіка)

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Робоча нарада

28 березня 2019 року у малій залі райдержадміністрації під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації В.М. Гордієнка, за участю начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Л.В. Маценко, керівників та відповідальних осіб житлово-комунальних організацій та АТ «Ощадбанк» відбулася робоча нарада з питань  виплати житлової субсидії в грошовій формі з 1 січня 2019 року.

Під час наради розглянули питання щодо виплати житлової субсидії в грошовій  формі з січня 2019 року, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про  спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (із змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1176).

За результатами наради надано відповідні рекомендації.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Навчання з працівниками сільськогосподарських підприємств району

28 березня 2019 року у великій залі райдержадміністрації Управлінням агропромислового розвитку Баришівської районної державної адміністрації спільно з спеціалістом Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Щербиною В.С., спеціалістом відділу контролю у сфері насінництва та розсадництва управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Симоненко Т.В., заступником начальника Баришівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській  області Гриценко К.В. було проведено навчання, для видачі допуску (посвідчення) з працівниками сільськогосподарських підприємств району, робота яких пов’язана з організацією та безпосереднім проведенням робіт по транспортуванню, зберіганню, застосуванню пестицидів та агрохімікатів.

У програмі навчання висвітлювалися наступні питання:

1. Роль, значення засобів хімізації в системі заходів по вирощуванню і захисту сільськогосподарських культур. Класифікація пестицидів і агрохімікатів за призначенням.

2. Токсичність пестицидів і гігієнічні вимоги до них, правила зберігання, відпуску та застосування, правила та умови торгівлі пестицидами та агрохімікатами. Заходи по охороні від забруднення навколишнього природного середовища.

3. Фактори, які можуть спричинити отруєння. Умови праці та заходи запобігання негативного впливу пестицидів на працівників, робота яких пов’язана з застосуванням пестицидів і агрохімікатів, забруднення кормів пестицидами. Правила особистої гігієни, перша долікарська допомога, самодопомога при отруєнні пестицидами та агрохімікатами.

 

Г.П. Василяка, начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Новини за 28.03.2019 від ГУ ДФС у Київській області

Дії суб’єкта господарювання у разі втрати КОРО

Головне  управління ДФС у Київській області інформує,  що відповідно до гл. 4 розд. II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 547) використання книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), зареєстрованої на господарську одиницю або на реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО), передбачає, зокрема, наявність КОРО в господарській одиниці, на яку ця книга зареєстрована, або на місці проведення розрахунків.

У разі втрати розрахункової книжки суб’єкт господарювання зобов’язаний повідомити контролюючий орган за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня втрати –абз.2 п. 10 гл.2 розд.III Порядку №547.

За заявою суб’єкта господарювання здійснюєтьсяскасування КОРО на РРО, зокрема, у разі викрадення, втрати, прийняття розпорядчого документа про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, непридатності для використання тощо (абз.1 п. 1 гл. 3 розд. II Порядку № 547).

Нормами п. 3 гл.3 розд. II Порядку № 547  встановлено, що заяву про скасування КОРО суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня виникнення підстави для скасування.

У разі викрадення КОРО разом із заявою про скасування КОРО суб’єкт господарювання надає до контролюючого органу копію відповідного документа органу поліції.

Скасування реєстрації КОРО проводить  посадова особа контролюючого органу шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФСне пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви про скасування КОРО.

У разі скасування реєстрації КОРО на господарську одиницю посадова особа контролюючого органу здійснює запис на титульній сторінці КОРО (у разі її наявності) щодо скасування реєстрації, який засвідчує своїм підписом та печаткою контролюючого органу.

Скасування реєстрації розрахункової книжки здійснюється за такою самою процедурою, що й скасування реєстрації КОРО.

Документи для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами

Відповідно до ст. 15 Закону України від 19.12.1995  № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі суб’єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов’язковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб’єкта господарювання.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами в поїздах, на морських або річкових суднах видаються органами виконавчої влади, уповноваженими Кабінетом Міністрів України, в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем формування поїзда (приписки судна).

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, у якій зазначаються види господарської діяльності на провадження яких одержується ліцензія (зокрема, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями СГ зазначає адресу місця торгівлі і вказує перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Вимагати надання інших документів, крім зазначених у Законі №481, забороняється. Документи подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа, або посадовою особою органу ліцензування.

Інформаційні картки адміністративних послуг «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями» та «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами», які надаються органами ДФС, розміщені  на головній сторінці офіційного веб-сайту ДФС (http://sfs.gov.ua), у розділі Діяльність >Адміністративні послуги.

У разі припинення підприємницької діяльності ФОП необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що фізичні особи підприємці (крім ФОП, що перебувають на спрощеній системі оподаткування), які здійснили державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності за своїм власним рішенням, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за останній податковий  (звітний) період, у якій необхідно відобразити виключно  доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності  ФОП за її власним рішенням, останнім базовим податковим (звітним) періодом  є період з дня, наступного за днем  закінчення попереднього податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено  державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Форму декларації про майновий стан і доходи затвердженонаказом Міністерства фінансів  України від 02.10.2015 №859 (у редакції наказуМіністерства фінансів  України від 06.06.2017 №556.

 

ГУ ДФС у Київській області

Цитати з інтерв`ю Президента

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Семінар-нарада з роботодавцями

27 березня 2019 року в приміщенні Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості спільно з керівництвом Баришівської селищної ради проведено семінар-нараду з роботодавцями з питань додержання законодавства про працю та зайнятість населення. На заході були присутні представники 47 роботодавців району.

З вступним словом виступив голова Баришівської селищної ради - Вареніченко Олександр Павлович, про послуги, що надає служба зайнятості роботодавцямдоповіли директор Київського обласного центру зайнятості Дармостук Денис Георгійович та заступник директора Квітка Світлана Миколаївна.

Про сучасні вимоги щодо удосконалення державного нагляду і контролю за додержанням законодавства про працю доповіла присутнім головний державний інспектор  з  питань  праці  Головного  управління Держпраці   у  Київській  областіБезхлібна Вікторія Валеріївна.

Про легалізацію робочих місць, заробітної плати найманих працівників та стан сплати платежів до Пенсійного фонду України доповілазаступника начальника фінансово-економічного управління головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Антошко Оксана Володимирівна.

Дайджест новин Уряду за 27.03.2019

Уряд схвалив постанову, що покращить позиції України в рейтингу Doing Business

Ольга Трофімцева взяла участь у Міжнародному форумі "Business Woman 2019"

Внесено зміни до перспективних планів формування тергромад двох областей, - Геннадій Зубко

Повноваження щодо поводження з побутовими відходами остаточно закріплені за місцевим самоврядуванням, – Геннадій Зубко

Настане момент, коли людині не треба буде ходити до чиновника взагалі, – Володимир Гройсман про реформу держслужби

У Нацполіції презентували результати проекту з оновлення 20 відділів поліції

Прем’єр-міністр про подальші плани розбудови громад: Кошти є, потрібно інвестувати у всебічний розвиток людини

Заява Міністерства закордонних справ України з нагоди п'ятої річниці схвалення резолюції Генеральної Асамблеї ООН «Територіальна цілісність України»

Ігор Жданов: За три роки в країні відновлено та збудовано 2 650 об’єктів спортивної інфраструктури

Як лікарям первинки, які працюють як ФОП, виписувати лікарняні, – МОЗ

Уряд затвердив дві постанови про Порядок використання коштів на будівництво палаців спорту та басейнів

Уряд визначив чисельність громадян, які підлягають призову на строкову військову службу у квітні-червні 2019 року

Уряд спростив будівництво нескладних військових споруд у Луганській та Донецькій областях для підвищення обороноздатності України

Військово-медичні заклади, що розгорнуті в ООС, повністю забезпечують виконання завдань військових, які знаходяться на лінії зіткнення, - Степан Полторак

Степан Полторак: Прийнято рішення по виділенню 20 млн гривень для відновлення та закупівлі нового обладнання військовому санаторію в Одесі

Культура має посідати пріоритетне місце у стратегії розвитку громад, – Глава Уряду

Уряд Японії передав до Головного військового клінічного центру у Києві сучасне медичне обладнання

Уряд запускає сучасну автоматизовану систему управління персоналом на держслужбі HRMIS

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Новини за 27.03.2019 від ГУ ДФС у Київській області

59 днів лишилося до посилення адміністративної відповідальності за перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що через 180 днів з початку дії Закону України від 08.11.2018 року № 2612-VIII, тобто, з 24 травня 2019 року вступають у дію норми щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення вимог законодавства при переміщенні транспортних засобів в митних режимах тимчасового ввезення і транзиту.

 З цієї дати при перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн. або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду.

Власники автомобілів на іноземній реєстрації мають можливість при оформленні транспортних засобів скористатися умовами перехідного періоду, що триватиме до 23 травня 2019 року включно.

Відповідальність громадян щодо перевищення термінів транзиту авто на іноземній реєстрації передбачена новими нормами митного кодексу, зокрема, статтею 469 Митного кодексу України.

Кошти або вартість майна, переданого у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, можна включити до податкової знижки

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст.166 Податкового кодексу платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, суму коштів або вартість майна, переданих платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, зареєстрованим в Україні та внесеним до Реєстру неприбуткових організацій та установ на дату передачі таких коштів та майна, у розмірі, що не перевищує 4 % суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Зокрема, одним із документів, які підтверджують надання пожертви (благодійної допомоги), є договір про пожертву.

Для отримання податкової знижки, платник податків подає за місцем своєї податкової адреси річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Граничний термін подання податкової декларації – 31 грудня 2019 (включно).

Відповідальність за несплату узгодженої суми грошового зобов’язання, задекларованого в податковій декларації про майновий стан і доходи громадян, протягом строків, визначених ПКУ

У Головному управлінні ДФС у Київській області нагадують, що відповідно до п. 179.7 ст. 179 ПКУ фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.

Нормами пункту 126.1 ст. 126 ПКУ встановлено фінансову відповідальність  платника податків за  несплату узгодженої суми грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ у таких розмірах:

-  при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу;

-  при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відс. погашеної суми податкового боргу.

Крім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня  -п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ.

Згідно з п. 129.4 ст. 129 ПКУ на суми грошового зобов’язання, визначеного п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст 129 ПКУ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Новації у ЄСВ з 2019 року

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що у зв’язку зі збільшенням  з 01 січня 2019 року розміру мінімальної заробітної плати до 4173,0 грн., змінились розміри мінімального страхового внеску (з 01.01.2019р. - 918,06 грн.) та максимального страхового внеску(з 01.01.2019р. - 13770,90грн.) на місяць.

Із 2019 року єдиний соціальний внесок (ЄСВ) установлено у розмірі 8,41%  до визначеної бази нарахування внеску для найманих осіб з інвалідністю, які працюють у ФОПів, у т.ч. тих, які обрали спрощену систему оподаткування – це встановлено новою редакцією до част.13 ст.8 Закону України від 08.07.2010 №2464-УІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»

Нагадуємо, що нарахування ЄСВ у розмірі 8,41% розпочинається з дати встановлення групи інвалідності (але не раніше  одержання роботодавцем завіреної копії довідки до акта огляду в МСЕК) та закінчується датою припинення інвалідності на підставі рішення даної комісії.

Перевірити фіскальний чек можна в «Електронному кабінеті»

Головне управління ДФС у Київській області інформує,  що ДФС запроваджено електронний сервіс, який дозволить покупцям товарів та послуг здійснювати пошук  та перегляд фіскальних касових чеків, сформованих традиційними реєстраторами розрахункових операцій та електронних фіскальних чеків, що створені новими РРО.
Для перевірки фіскальних касових чеків потрібно на суб-сайті ГУ ДФС у Київській області або на веб-порталі  ДФС України зайти у вкладення «Електронний кабінет».

Сервіс знаходиться у відкритій частині електронного кабінету, доступ до нього здійснюється без ідентифікації особи у режимі реального часу (24/7/365)  за посиланням:http://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Щоб знайти та  переглянути фіскальний касовий чек потрібно ввести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чека (для традиційних РРО).

Для пошуку  електронного чека потрібно ввести його фіскальний номер і дату. Якщо чек  у системі не знайдено, потрібно зробити його фото й надіслати  за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Фахівці фіскальної служби дослідять причину, за якої електронний чек не потрапив до системи й будуть вжиті відповідні заходи.

Запроваджена новітня інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій E-Receipt передбачає реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів і не потребує плати за її використання. Електронний чек генерується, реєструється в системі ДФС,  доповнюється QR-кодом, після чого передається на пристрій. Інформація про фіскальний номер чека та його QR-код зберігається в e-Receipt і доступна для перегляду в електронному кабінеті платникам та покупцям товарів (послуг).

Нормативна грошова оцінка землі

Повідомляємо, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено інформацію про нормативну грошову оцінку земель (за даними офіційного веб-сайту Держгеокадастру)  – Довідник показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів станом на 01.01.2019. Основними завданнями створення Довідника показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є:

- систематизація актуальної інформації про рік останнього проведення нормативної грошової оцінки земель кожного населеного пункту України та його середню (базову) вартість, дату та номер рішення місцевої ради про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, розрахункову площу та чисельність населення, кошторисну вартість робіт, значення регіональних та зональних коефіцієнтів оцінки;
- забезпечення розробників технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів матеріалами для аналізу результатів оцінки населених пунктів, визначення співвідношення отриманих результатів по землях однотипних груп населених пунктів у різних регіонах країни, що дозволить підвищити якість виконання робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, унеможливить штучне заниження або завищення такої оцінки;

- забезпечення аналізу та прогнозування органами місцевого самоврядування економічного ефекту застосування нормативної грошової оцінки залежно від року її проведення в частині наповнення місцевих бюджетів;

- стимулювання своєчасного оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів відповідно до вимог ст. 18 Закону України від 11 грудня 2003 року № 1378-IV «Про оцінку земель» із змінами та доповненнями (далі - Закон № 1378);

- забезпечення відкритості результатів нормативної грошової оцінки земель населених пунктів для широкого загалу.

Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів регулюється Законом № 1378. Обов’язковість проведення нормативної грошової оцінки земель передбачено ст. 13 Закону № 1378, а періодичність її проведення - щонайменш один раз на 5 - 7 років (повторна нормативна грошова оцінка) - ст. 18 Закону № 1378. У 2013 році в Україні на 100 % завершено проведення нормативної грошової оцінки земель усіх населених пунктів відповідно до ст. 13 Закону № 1378.

 Інформація про нормативну грошову оцінку земель (за даними офіційного веб-сайту Держгеокадастру) міститься за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/325490.html 

Зміни в оподаткуванні податком на прибуток у 2019 році

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що Законом України від 23.11.2018  №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», який набрав чинності 01.01.2019р., запроваджено зміни в оподаткуванні податком на прибуток  у 2019 році.

Доповнено та уточнено поняття, визначені  статтею 14 Податкового  Кодексу.

 Так, п. 14.1 ст. 14 ПКУ доповнено новими підпунктами:

- п.п.14.1.12 введено поняття активу з права користування – визнаний орендарем згідно з вимогами міжнародних стандартів фінансової звітності (далі — МСФЗ) актив, який представляє право орендаря використовувати базовий актив протягом строку оренди;

- п.п. 14.1.1251 визначено поняття нормативу витрат на виплати страховим посередникам –  гранично допустима величина будь-яких виплат (винагород) страховим посередникам та іншим особам за надані послуги щодо укладання (пролонгації) договорів страхування, встановлена для цілей Кодексу за методикою, визначеною уповноваженим органом, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

У п.п. 14.1.45 п. 14.1 ст. 14 Кодексу уточнено поняття деривативу, зокрема:

-  вилучено визначення деривативу як стандартного документа;

-  не передбачається затвердження Кабінетом Міністрів України стандартної (типової) форми деривативів;

-  платежі за угодами своп розраховуються на підставі ціни (котирування) базового активу, також з урахуванням процентних ставок у межах суми, визначеної договором на конкретну дату платежу; 

- визначено, що форвардний контракт не є стандартизованим цивільно-правовим договором, та передбачено, що такий контракт  виконується шляхом постачання базового активу та його оплати коштами або проведення між сторонами контракту грошових розрахунків без постачання базового активу.

Уточнено умови включення юридичних осіб до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

 Так,  п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ внесено зміни в частині вимог до установчих документів, зокрема:

- для цілей розподілу отриманих доходів (прибутків) термін «учасники» неприбуткової організації застосовується у розумінні Цивільного кодексу України;

- для недержавних пенсійних фондів передбачена можливість передання активів у разі ліквідації такого фонду іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону.

Пунктом 1 розд.ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону
№2628 встановлено, що зміни до п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ застосовуються до податкових періодів, починаючи з 1 липня 2017 року.

Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації.

Щодо різниць, які виникають при нарахуванні амортизації, тост. 138 ПКУ доповнено новим п.138.4  та передбачено,  що вимоги п.п. 138.1 — 138.3 ст. 138 ПКУ, якими визначені різниці для коригування фінансового результату до оподаткування та порядок розрахунку амортизації, не застосовуються до операцій з активами з права користування за договорами оренди.

Уточнено вартісний показник для застосування визначених ПКУ мінімально допустимих строків корисного використання, встановлений для основних засобів 4 групи, який складає понад 6000 грн. замість раніше визначеного у розмірі 2 500 грн. (п.п. 138.3.3 п. 138.3 ст. 138 ПКУ).

Різниці, які виникають при здійсненні фінансових операцій.

По різницям, які виникають при здійсненні фінансових операцій уточнено, що при  визначенні  різниць, передбачених  п.п. 140.5.4  п. 140.5 ст. 140 ПКУ для коригування до збільшення фінансового результату до оподаткування  на суму 30% вартості придбаних товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, не враховуються активи з права користування за договорами оренди.

Крім того,  уточнено,  що  вимоги  із застосування  різниці  відповідно  до  п.п.140.5.4 п.140.5 ст.140 ПКУ не поширюються також на вартість товарів,  у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у Накопичувального фонду та недержавних пенсійних фондів.

Застосування прискореної амортизації.

Внесеними до п.43 підр.4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ змінами на 1 рік продовжено дію норми щодо права на застосування для розрахунку амортизації за прямолінійним методом мінімально допустимого строку амортизації (два роки) щодо основних засобів четвертої групи,  якщо витрати на їх придбання понесені (нараховані) платником податків після 1 січня 2017 року та якщо для таких основних засобів забезпечується одночасне виконання встановлених Кодексом вимог, зокрема, основні засоби введені в експлуатацію в межах одного з податкових (звітних) періодів з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2019 року.

Детальна інформація міститься у листі ДФС України від 11.03.2019 р. № 7785/7/99-99-15-02-01-17.

 

ГУ ДФС у Київській області

Виявлення боєприпасів часів Другої світової війни

24 березня 2019 року в чергову частину 24 ДПРЧ смт Баришівка від заступника керівника «Дніпро Україна» Рубанов В.М. надійшло повідомлення про виявлення боєприпасів часів Другої світової війни в полі поблизу с. Хмельовик Баришівського району.

24 березня 2019 року групою 1 – СЦШР та ГР ДСНС України було вилучено та знешкоджено  боєприпаси часів Другої світової війни, а саме:

- артилерійський снаряд калібру -122 мм ( 8 од.)

- артилерійський снаряд калібру -76 мм ( 11 од.)

 

Головний фахівець Баришівського РС ГУ ДСНС майор служби ц.з. Сергієнко Ю.В.

Дайджест новин Уряду за 26.03.2019

Нацгвардія будує міцний фундамент внутрішньої безпеки України, – Глава Уряду

З 1 квітня Уряд запроваджує допомогу багатодітним сім’ям: 1700 гривень на третю і кожну наступну дитину

Олександр Саєнко очікує в 2019 р. приєднання ще декількох міністерств до реформи державного управління

Світлана Глущенко: Реформа системи виконання судових рішень є пріоритетом для Міністерства юстиції, Уряду та всієї держави

Андрій Рева: Субсидії – ефективний спосіб допомоги вразливим верствам населення, система монетизації запрацювала без збоїв

Гроші на виплати багатодітним сім’ям закладені в бюджет і будуть сплачуватися з 1 квітня, – Андрій Рева

МОН посилить вимоги до фірм-посередників, які співпрацюють з українськими вишами для залучення іноземних студентів на навчання, – Лілія Гриневич

Підрозділи Державної міграційної служби працюватимуть у переддень та день виборів – 30 та 31 березня

Монетизовані субсидії у березні отримали 3,4 млн домогосподарств, – Мінсоцполітики

Здійснений у березні перерахунок дозволив збільшити пенсії для майже 9 млн українців, – Андрій Рева

У 2018 році в Україні реалізовувалися проекти донорської допомоги на $6,6 млрд, - звіт Мінекономрозвитку

Лілія Гриневич: З 2020 року всі іноземні студенти після 1 курсу будуть здавати ЗНО з мови навчання

Спеціальні системи пожежогасіння у музеях дозволять зберегти 100% експонатів, – проект нових ДБН

Держлісагентство закликає громадян дотримуватися правил пожежної безпеки під час перебування у лісі

МОЗ наголошує – пацієнт має право: Як оскаржити неправомірне рішення і отримати відшкодування

Фінансування виплати пенсій та субсидій у березні завершено

«Теплі кредити» для всіх охочих: вже близько 2500 сімей залучили 90 млн грн на енергоефективні заходи в Укргазбанку та Ощадбанку за останні 3 тижні

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Засідання позачергової сесії Баришівської районної ради

26 березня 2019 року у великій залі райдержадміністрації голова Баришівської райдержадміністрації О.А. Левченко брав участь у пленарному засіданні позачергової сорок першої сесії Баришівської районної ради.

Засідання сесії провів голова Баришівської районної ради В.А. Гуменюк, за участю заступника голови районної ради С.І. Богдана. У засіданні сесії взяли участь депутати районної ради VII скликання, перший заступник голови райдержадміністрації В.М. Гордієнко, заступник голови райдержадміністрації О.В. Плясецький, керівники відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації, представники органів місцевого самоврядування, представники ЗМІ, громадськість.

Під час пленарного засідання позачергової сорок першої сесії районної ради розглянули питання порядку денного та прийняли відповідні рішення.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Фото О. Надоленка

З 1 КВІТНЯ УРЯД ЗАПРОВАДЖУЄ ДОПОМОГУ БАГАТОДІТНИМ СІМ’ЯМ: 1700 ГРИВЕНЬ НА ТРЕТЮ І КОЖНУ НАСТУПНУ ДИТИНУ

З 1 квітня 2019 року в Україні збільшується допомога багатодітним сім’ям. Уряд виплачуватиме батькам на кожну третю і наступну дитину щомісяця 1 700 грн. Виплати здійснюватимуться до тих пір, поки дитині не виповниться 6 років.

Доплата стосується не лише тих, хто народив чи народить дитину цьогоріч. Кожна сім’я, яка має посвідчення багатодітної, має змогу з 1 квітня оформити додаткову допомогу на дитину. Якщо в родині четверо дітей, двом з яких ще немає 6-ти років, держава виплатить на кожну з них по 1 700 грн. Це додатково до щомісячних 860 грн. допомоги при народженні дитини.

В Україні наразі налічується 160 тисяч багатодітних сімей, в яких є діти віком до 6 років. Уряд для підтримки народжуваності в країні планує до кінця року виплатити таким батькам понад 2,4 млрд. грн. фінансової підтримки.

Як отримати виплату?

Для того, щоб оформити допомогу на дитину, мамі або татові слід звернутися у найближче відділення соціального захисту населення і написати Заяву  на отримання грошей.

При собі також потрібно мати оригінал та копію посвідчення багатодітної сім’ї, без якого оформити допомогу буде неможливо, та свідоцтва про народження дітей.

Виплати здійснюватимуться через Укрпошту чи уповноважений державою банк на соціальні виплати за вибором сім’ї. Якщо сім’я отримує щомісячну допомогу при народженні, вона може надати реквізити банківської картки, на яку зараховуються 860 грн.

Навіть якщо дитині 5 років, допомогу варто оформити – за рік держава фінансово підтримає сім’ю, надавши безповоротно 20400 гривень на третю і кожну наступну дитину.

Збільшення народжуваності – один з головних пріоритетів Уряду

За три роки Уряд Володимира Гройсмана впровадив три нових фінансових механізми соціальної підтримки родин, в яких народжуються діти.

З вересня 2018 року кожній жінці, в якої з’явився новонароджений, безкоштовно видається подарунок з необхідними в перший період життя дитини речами.

З січня 2019 року Уряд надає грошову компенсацію на послугу няні. Крім щомісячних 860 гривень виплат на дитину, сім’я, яка оформила «муніципальну няню», безповоротно щомісяця отримує ще 1 626 гривень.

З квітня 2019 року зростає допомога багатодітним сім’ям.

Володимир Гройсман: «Дитина має добре розвиватися, мати критичне мислення. Всі ті, хто сьогодні інвестують свої зусилля у дітей, мають отримати повагу суспільства, достойну зарплату. Тому Уряд щоразу розширює  підтримку сімей, в яких народжуються діти. Наша ціль – щоб українців ставало більше. Це не питання одного року, але якщо ми системно ухвалюємо правильні рішення, то в середній і довгостроковій перспективі побачимо результати».

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України