Служба 101, 102, 103

За кордон на власному автомобілі: 7 практичних порад мандрівникам

Поїздка за кордон на власному авто - не така вже й ризикована справа, як це здається на перший погляд. Головне - ретельно підготувати автівку до тривалої подорожі, правильно спланувати автомобільний тур і мати всі необхідні документи: що підтверджують особу, договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів, свідоцтво про реєстрацію авто і посвідчення водія.

Які саме водійські права потрібні для закордонної подорожі?Це запитання часто викликає в колі кермувальників чимало суперечок. Тому перед початком сезону масових відпусток ми вирішили нагадати, в які країни світу можна їхати з вітчизняним посвідченням водія, а в які – лише з міжнародним.

Женевська конвенція.

Отже,міжнародне посвідчення водія використовується в країнах, на території яких керувати транспортним засобом можна лишеза наявності міжнародного водійського посвідчення. Це - 63 держави світу, що ратифікували Женевську конвенцією «Про дорожній рух» 1949 року: країни обох Америк, Азії, Африки, а також Австралія, Індія і 4 країни Євросоюзу.  

В територіальних сервісних центрах МВС можна отримати міжнародне посвідчення водія.

Міжнародні посвідчення видаються у будь-якому територіальному сервісному центрі МВСКиївської області (адреси – на сайті за посиланням: http://kyivobl.hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/) на підставі українського національного посвідчення водія.   Для отримання (обміну) міжнародного посвідчення водія необхідно звернутись до зручного за місцем розташування територіального сервісного центруМВС, надати  адміністратору оригінал водійського посвідчення, паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи), паспорт громадянина України для виїзду за кордон та фотокартку. Послуга надається упродовж 5 робочих днів з часу подання пакету документів. Видача (обмін) міжнародного посвідчення водія здійснюється без складання іспитів. Термін дії міжнародного водійського посвідчення – 3 роки, але не більше строку дії національного посвідчення водія.

До слова:з початку 2019 року фахівці дев’яти територіальних сервісних центрів МВС Київської області видали понад 19 тисяч 200 водійських посвідчень, 176 з яких – міжнародні. Щомісяця автолюбителі замовляють в середньому 45 таких документів.

Чи визнають українські національні посвідчення водія за кордоном?

Без проблем можна подорожувати за кермом багатьма країнами світу, маючи лише національні права. Відповідно до Віденської конвенції «Про дорожній рух» від 1968 року, яка значно спростила процес перетину кордонів, уніфікувала дорожні знаки, дорожню розмітку, регулювальники руху  (ці параметри стали єдиними для всіх країн учасниць), країни-учасницівизнають національні водійські посвідчення одна іншої. Та Доповнення до конвенції від 29.03.2011 року обумовлюють, що національні права повинні містити певну інформацію, зокрема, і дату закінчення їх дії. Дану графу 4b в українських національних посвідченнях стали заповнювати з того ж таки 2011-го. Тож видані після цього року наші водійські посвідчення з інформацією, дубльованою латинськими літерами, дійсні у 74 країнах-учасницях Віденської конвенції. Серед них – популярні туристичні напрямки: Таїланд, Сейшельські острови, Філіппіни, Ізраїль, Куба, Мексика та Об’єднані Арабські Емірати .

Тільки позитив.

Безсумнівний плюс міжнародних прав у тому, що вони можуть знадобитися не лише за кермом. Навіть у тих країнах, де визнають українські національні права, міжнародне посвідчення, ймовірно, проситимуть під час деяких юридичних дій. Таких, як оформлення оренди автомобіля чи при настанні страхового випадку. Також в багатьох країнах світу міжнародне водійське посвідчення дублює паспорт.

Що може завадити отриманню міжнародних прав?

Тим, хто й досі користується безстроковими правами - старими «книжечками» радянських часів або ламінованими - для виїзду на автомобілі за кордон необхідно їх обміняти на пластикові. Цю послугу надають всі територіальні сервісні центри МВС в Київській області. Процедура відбувається без складання іспитів. Проте, обов’язковою умовою є наявність відповідної медичної довідки.

Орендувати чужу автівку для закордонної мандрівки можливо!

Якщо ви не власник автівки, то ця обставина не зменшує шанси скористатися довіреним вам автомобілем для візиту в обрану зарубіжну країну.Для реалізації задуму потрібна заява  власника  транспортного засобу або документ, що підтверджує  право  користування і (або) розпорядження ТЗ. Особі, яка бажає здійснити поїздку за межі України, на період подорожі видається  свідоцтво  про реєстрацію  на її  ім’я.  

Вся інформація  - наочно.

  Звертаємо увагу на те, що лише у два кліки за посиланням  http://hsc.gov.ua/yaki-dokumenti-neobhidni-dlya-viyizdu-za-kordon-na-transportnomu-zasobi/ви детальніше дізнаєтесь, які документи необхідні саме для вашої поїздки автомобілем за кордон. Для цього із запропонованого списку потрібно обрати країну, до якої плануєте подорожувати. Далі - ту опцію, коли ви Є або НІ власником авто. Відповідно до вказаних параметрів, з’явиться перелік необхідних документів (списком та інфографіками). Сервіс автоматично розділяє країни на ті, що визнають українське національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути   міжнародне посвідчення водія.  

Слід зазначити, що керувати транспортними засобами за наявності міжнародного посвідчення водія дозволяється лише за кордоном.  В Україні громадяни, які постійно живуть на її території,  збираючись в дорогу, повинні мати національне посвідчення. Також автолюбителям  варто пам’ятати: номерні знаки, виготовлені на індивідуальне замовлення, дійсні лише на території України! За кордон необхідно виїжджати на транспортному засобі виключно з державними номерними знаками.

Для швидкого інформування та консультування громадян на офіційній сторінці Головного сервісного центру МВС у Facebook без вихідних і перерв працює чат-бот.  Також всю необхідну інформацію про послуги сервісних центрів МВС та порядок їх отримання ви зможете дізнатись за номером телефону (044) 290-19-88.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Більше жодних черг: отримуй індивідуальний номерний знак без візиту до сервісного центру МВС

Оригінальні номерні знаки на автомобілі вважаються чудовою можливістю продемонструвати власну індивідуальність. Тому їх часто називають іменними: власник автівки замість звичного поєднання коду регіону і цифр може написати власний текст і навіть нанести графічний елемент – символ, емблему, логотип або просто малюнок. Найчастіше, за спостереженнями фахівців територіальних сервісних центрів МВС Київської області, автолюбителі замість стандартних номерів замовляють ім’я власника чи водія. Рідше використовуються слова, які висловлюють переконання людини чи ставлення до життя. Проте, на індивідуальні номерні знаки заборонено наносити написи дискримінаційного характеру та   написи ненормативного походження. Також не можна «присвоювати» символіку, абревіатури або скорочені назви установ, організацій, підприємств без їх письмової згоди. 

 З 12 лютого нинішнього року, коли набув чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників», усю процедуру замовлення оригінальних номерних знаків  громадянин може пройти в зручному за розташуванням територіальному сервісному центрі МВС (незалежно від місця його реєстрації). А також перевірити можливість замовлення ІНЗ за допомогою особистого Електронного кабінету водія http://kyivobl.hsc.gov.ua/kabinet-vodiya/. Присутність замовника в Головному сервісному центрі МВС необхідна лише наприкінці процедури — коли громадянин забирає вже готовий номерний знак.

Відтепер можна отримати ІНЗ навіть без візиту до сервісного центру МВС. У зв’язку з переходом багатьох державних послуг в онлайн-площину, перевірити можливість замовлення конкретного індивідуального номерного знаку, замовити та оплатити його виготовлення є можливість навіть не залишаючи район, вулицю чи навіть будинок, де мешкає бажаючий мати такі автомобільні номери. А з 24 квітня автовласники можуть отримати замовлені через Інтернет ІНЗ у найближчому відділенні «Нової пошти». Номер відділення автовласник обирає зі списку, запропонованого електронною системою. Переведення послуги в онлайн дозволить спростувати міфи, пов’язані з отриманням ІНЗ, зробить послугу більш популярною та знищить будь-які корупційні ризики.

Для того, щоб скористатися новою послугою, потрібно авторизуватися в Електронному кабінеті водія. Онлайн-сервіс доступний на сайті http://e-driver.hsc.gov.ua/та на Урядовому порталі https://www.kmu.gov.ua/ua у розділі «Електронні послуги». Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою цифрового підпису, BankID або MobileID. У розділі «Замовлення ІНЗ» потрібно підібрати індивідуальний номерний знак, перевіривши його унікальність та зовнішній вигляд. Якщо введений номер ще ніким не зайнятий, система автоматично розрахує вартість замовлення. На цьому етапі користувач може обрати один серед двох можливих способів отримання ІНЗ: доставка у відділення «Нової пошти» або самостійно забрати виготовлені номери у Головному сервісному центрі МВС у Києві (безплатно). Наступний етап — автоматичне формування заяви на отримання ІНЗ, яку користувач повинен підписати за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Завершенням процесу отримання послуги є сплата рахунку, що його сформувала система.

Докладніше про комплексну вартість цієї адміністративної послуги сервісних центрів МВС читайте на офіційному сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області  http://kyivobl.hsc.gov.ua/.   

Проект «Індивідуальний номерний знак через «Нову пошту» реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Державного агентства з питань електронного урядування України та за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS і Фонду Східна Європа, і є лише першим із серії важливих кроків із діджиталізації послуг сервісних центрів МВС, запланованих на найближчі півроку. Зокрема, планується запустити повноцінну прозору систему замовлення усіх державних номерних знаків через Електронний кабінет водія, що матиме значний антикорупційний ефект.

 Нагадаємо, що за одним транспортним засобом буде закріплений лише один індивідуальний номерний знак. Його можна замовити лише як додаток до, а не замість, державного номерного знаку, що видається власнику під час реєстрації транспортного засобу. Ідивідуальні номерні знаки дійсні виключно на території України. Для участі в міжнародному русі використовуються номерні знаки, що відповідають вимогам Конвенції про дорожній рух.

Довідково:За  час дії онлайн-проекту в Кабінеті зареєструвались понад 77 000 користувачів-фізичних осіб та майже 3 500 – юридичних. Користувачі подали більше 167 тисяч заяв. Зокрема, чотири  оновлених територіальних сервісних центри Київської області (у містах Біла Церква, Бровари, Вишгород і Буча) через особисті Кабінети водія отримали понад 700 заяв онлайн на отримання послуг системи сервісних центрів МВС.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Наближається велике свято – Великдень або ж Воскресіння Христове!

На Великодні свята відбуватимуться богослужіння у більшості  храмів.  У ці святкові дні культові заклади відвідає чимало прихожан.

Під час літургії священнослужителі та віруючі використовують відкритий вогонь у приміщеннях храмів, тому потрібно бути більш пильними і уважними при користуванні відкритим вогнем.

Перебуваючи у храмі, пам’ятайте про правила поводження з відкритим вогнем, будьте пильними, знаходячись поряд із свічниками, слідкуйте за полум’ям власної свічки та свічок оточуючих вас людей. Ознайомтесь з планом евакуації на випадок виникнення пожежі та місць розміщення первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників, пожежних щитів, води, тощо). Прослідкуйте, щоб діти перебували під наглядом дорослих та не бавилися з вогнем.

Встановлюючи свічки і лампадки вдома, подбайте, щоб поруч з ними не було легкозаймистих матеріалів (штор, тюлів, святкових декорацій тощо) та не залишайте їх запаленими без нагляду.

У разі виникнення пожежі уникайте паніки та, не гаючи часу, викликайте пожежно-рятувальну службу за телефоном «101». А поки рятувальники поспішають вам на допомогу, прикладіть максимум зусиль для гасіння полум’я та евакуації людей, що знаходяться у місці займання.

Якщо загорівся Ваш одяг, швидко скиньте його, якщо не вдалося – впадіть і качайтеся, збиваючи полум'я.

Якщо на іншій людині зайнявся одяг, допоможіть швидко зняти його та залити водою. Якщо осередок пожежі великий – поваліть потерпілого на підлогу (землю) та намагайтеся будь-яким способом збити полум'я: залийте водою, засипте землею, накиньте цупку тканину (брезент, ковдру, пальто) і щільно притисніть її до палаючого одягу. При цьому голову потерпілого слід залишити відкритою, щоб уникнути отруєння продуктами горіння.

Варто пам’ятати! Що людина, на якій горить одяг, знаходячись у вертикальному положенні, наражає себе на небезпеку поширення полум'я на обличчя, загоряння волосся та ураження органів дихання чадним газом та продуктами горіння, а швидкі рухи, особливо біг, лише підсилюють горіння.

З метою запобігання виникнення пожеж, загибелі і травмування людей та своєчасного реагування на ускладнення оперативної обстановки під час підготовки і проведення святкових заходів з відзначення Великодня, Баришівський РС ГУ ДСНС України у Київській області просить всіх Настоятелів Храмів, церков і інших культових споруд Баришівськиго району та міста Березань провести заходи із забезпечення пожежної та техногенної безпеки.

 

Олександр Бондаренко

ІНСТРУКЦІЯ про заходи пожежної та техногенної безпеки на виборчіий дільниці

1.     Ця інструкція встановлює основні вимоги пожежної та техногенної безпеки для виборчих дільниць.

2.     Відповідальність за забезпечення заходів пожежної та техногенної безпеки, утримання засобів протипожежної автоматики, засобів гасіння пожеж та протипожежного інвентарю покладається на керівників установ, організацій, де розміщується виборча дільниця, а також голів виборчих дільниць (на виборчій дільниці).

3.     Відповідальні особи зобов’язані:

3.     Забезпечувати виконання цієї інструкції обслуговуючим персоналом, членами виборчих комісій;

3.     Розробити та узгодити з місцевими органами ДСНС план евакуації людей у випадок пожежі і провести навчання обслуговуючого персоналу, членів виборчої комісії порядку дій при виникненні пожежі.

3.     Зобов’язати черговий персонал, працівників установи, організації здійснювати контроль за дотриманням вимог пожежної безпеки та за станом установок пожежної сигналізації та пожежогасіння.

4.     Дороги, проїзди, та під’їзди до будівель, джерел протипожежного водопостачання слід утримувати вільними, нічим не захаращувати.

5.     Евакуаційні шляхи і виходи повинні бути завжди вільними. Забороняється забивати, замикати на навісні замки двері евакуаційних виходів, влаштовувати під сходами комори.

6.     Горищні, технічні поверхи та підвали слід утримувати чистими, двері цих приміщень замикати, ключі від них зберігати у визначеному місці, доступному для отримання у будь-який час.

7.     Зварювальні та інші вогневі роботи в будівлях, де розташовані виборчі дільниці, можуть проводитись лише з письмового дозволу керівника установи.

8.     Масові заходи (концерти, спектаклі, відеопоказ та ін.) повинні проводитись тільки у приміщеннях, які мають не менш, як  два евакуаційні виходи.

9.     Електромережа в будівлях та приміщеннях, виборчих дільниць, ілюмінація, а також освітлювальна електромережа кабін для голосування повинні відповідати правилам влаштування електроустановок. Експлуатація тимчасових електропроводок не допускається.

10.На випадок перерв електропостачання дозволяється застосовувати електричні ліхтарі.

11.При використанні електромережами забороняється підвищувати електропроводи на цвяхах, встановлювати некалібровані (саморобні) запобіжники, обгортати електричні лампи папером або тканиною, застосовувати для обігріву приміщень електричні прилади з відкритими опалювальними елементами, користуватися електропроводами з пошкодженою ізоляцією.

12.Виявлені в електромережах пошкодження, які можуть викликати іскріння, коротке замикання, нагрівання електропроводу та ін., повинні негайно усуватися кваліфікованими спеціалістами-електриками.

13.  Черговий по виборчий дільниці, працівники охорони повинні:

·  добре знати свої обов’язки на випадок пожежі;

·  вміти користуватися засобами гасіння пожежі;

·  при заступанні на чергу перевірити наявність засобів пожежогасіння, справність телефонного    зв’язку та установки пожежної сигналізації;

·  проводити огляд протипожежного стану приміщень, опалення, електроосвітлення.

        При виявленні недоліків, вжити заходів до їх усунення, у випадку необхідності, повідомити про це посадовим особам установи, де розташована виборча дільниця.

14.  При виявленні пожежі черговий по виборчий дільниці або сторож установи зобов’язані:

·  негайно повідомити пожежно-рятувальну службу по телефону 101, вказавши точну адресу закладу, місце виникнення пожежі, обстановку на пожежі, а також повідомити своє прізвище;

·  вжити заходів по евакуації людей, гасіння (локалізації) пожежі та збереження матеріальних цінностей;

·  у разі необхідності викликати аварійно-рятувальні служби (медичну, газорятувальну та ін.).

 

Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області

Договір купівлі-продажу автомобіля в сервісних центрах МВС укладається безплатно!

У сервісних центрах МВС Київської області при наданні реєстраційних послуг час від часу фіксують факти підробки документів, зокрема, і посвідченьводія, зміну номерів агрегатів кустарним способом, виявляють частини автівок, що колись  були викрадені і перебувають у розшуку. Тому, аби в законний спосіб отримати права і не стати власником автомобіля з підробленими номерами кузова чи двигуна, варто звертатись саме до сервісного центру МВС для оформлення договору купівлі-продажу в присутності продавця і покупця та перереєстрації транспортного засобу на нового власника.

Для укладання договору достатньо надати оригінали паспортів, довідок про присвоєння ідентифікаційних кодів, а також оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта).

Фахівці територіальних сервісних центрів РСЦ МВС в Київській області нагадують усім, хто найближчим часом планують продавати чи купувати транспортні засоби, що процедура оформлення угоди купівлі-продажу транспортного засобу – безплатна. Вам доведеться лише заплатити за послуги сервісного центру, за державний номерний знак у разі його зміни та за бланк техпаспорту.  За 550-600 гривень ви отримаєтеспокій під час придбання і задоволення від користування обраною автівкою. Договір купівлі-продажу (а також міни, дарування, інший договір, на підставі якого відбувається перехід права власності на транспортний засіб) оформляється сторонами безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС у присутності адміністратора.

Важливою процедурою в цьому процесі є проведення працівниками Експертної служби МВС огляду, мета якого – звірити ідентифікаційні номери та перевірити реєстраційні документи. Такий візуальний огляд не потребує окремої сплати – його ціна вже врахована у вартості послуги перереєстрації транспортного засобу. У випадку проведення експертного дослідження (якщо при огляді автівки в експерта виникли сумніви щодо достовірності певних даних) встановлюється відсутність чи наявність ознак пошкодження, знищення, підробки або заміни номерів двигуна, шасі або кузова, заміни панелі з ідентифікаційним номером та підроблення реєстраційних документів. У результаті такого дослідження власник авто отримує висновок. Варто наголосити, що експертне дослідження – платне, на чому адміністратори сервісних центрів та фахівці Експертної служби МВС обов’язково наголошують під час обслуговування відвідувачів.

Часто на «проблемний» транспортний засіб вказує ціна: якщо його вартість значно менша за ринкову, то, ймовірно, продавець прагне якомога швидше його позбутись. У таких випадках експертне дослідження в сервісному центрі МВС допоможе переконатися в чесності або навпаки - непорядності продавця.

Тож переваги перереєстрації автомобіля в одному із сервісних центрів МВС очевидні: коректна допомога адміністратора під час заповнення бланку типової угоди, неупереджений технічний огляд та перевірка транспортного засобу і осіб, що звернулися за послугою, за допомогою пошукових реєстрів, захист прав майбутнього власника автомобіля та безплатна угода купівлі-продажу і  уніфікована ціна послуги з переоформлення авто.

Нагадуємо, що перевірити інформацію про обраний транспортний засіб, зареєстрований в Україні, можна за VIN-кодом через онлайн-платформу «Електронний кабінет водія» https://e-driver.hsc.gov.ua.

А отримати консультацію щодо отримання послуг ви зможете за телефоном (044) 290-19-88 або на офіційній сторінці у FacebookГоловного сервісного центру МВС https://www.facebook.com/hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Виявлення боєприпасів часів Другої світової війни

24 березня 2019 року в чергову частину 24 ДПРЧ смт Баришівка від заступника керівника «Дніпро Україна» Рубанов В.М. надійшло повідомлення про виявлення боєприпасів часів Другої світової війни в полі поблизу с. Хмельовик Баришівського району.

24 березня 2019 року групою 1 – СЦШР та ГР ДСНС України було вилучено та знешкоджено  боєприпаси часів Другої світової війни, а саме:

- артилерійський снаряд калібру -122 мм ( 8 од.)

- артилерійський снаряд калібру -76 мм ( 11 од.)

 

Головний фахівець Баришівського РС ГУ ДСНС майор служби ц.з. Сергієнко Ю.В.

З 29 березня на Київщині встановлена нерестова заборона

Нерест – це головний та найважливіший період у риби. З метою охорони, збереження та створення сприятливих умов для природного відтворення водних біоресурсів з 29 березня 2019 року встановлюється нерестова весняно-літня заборона. Тривалість заборони відрізняється залежно від водойми. Так, у всіх водосховищах і озерах з затоками, протоками заборона триває по 6 червня (включно), у всіх річках та їх кореневих водах – по 17 травня, у новостворених водних об’єктах, а також у придатковій системі річок та інших водних об’єктах – по 26 червня.

У цей період забороняється пересування плавзасобів (човнів), промислове рибальство, здійснення підводного полювання, проведення днопоглиблювальних, вибухових та інших видів робіт, добування будівельних матеріалів у місцях масового нересту водних біоресурсів.

Дозволяється любительське та спортивне рибальство до 3 кг риби на одну особу, однією поплавковою або донною вудкою з одним гачком і спінінгом з берега у дозволених місцях.

З картою нерестовищ та з переліком місць, визначених для любительського та спортивного рибальства у період весняно-літньої заборони можна ознайомитись тут.

“Просимо громадян, небайдужих рибалок, активістів та інші громадські спілки долучатися до охорони водних біоресурсів та допомагати в спільній справі задля збереження та відтворення водних біоресурсів на Київщині”, – закликав начальник Київського рибоохоронного патруля Володимир Мухін.

Якщо Ви стали свідком порушення правил рибальства чи збуту водних біоресурсів – прохання оперативно повідомляти на «гарячу лінію» рибоохоронного патруля Київщини: (068) 642-80-26 або (099) 341-73-18.

Довідкова інформація:

Нагадаємо, відповідно до наказу Київського рибоохоронного патруля від 05.12.2018 № НОД-145/6 «Про встановлення заборони на лов річкових раків» заборонено добувати раки по 30 червня 2019 року.

ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ НА ВИБОРЧИХ ДІЛЬНИЦЯХ

Відповідальність за протипожежний стан приміщень виборчих дільниць та агітпунктів покладається особисто на керівників підприємств, установ та організацій, яким належать ці приміщення, а за додержання протипожежного режиму – на голів виборчих комісій, завідуючих агітпунктами та чер­гових.

У самому приміщенні виборчої дільниці має бути розроблений і розміщений на видному місці план евакуації людей на випадок пожежі та памятка про заходи пожежної безпеки.

У будівлях, де знаходяться виборчі дільниці, мають бути ретельно перевірені та приведені у належний стан прилади електрообладнання а також системи опалювання (особливу увагу слід звернути на пічне опалення.).

При перебуванні людей у приміщеннях решітки, встановлені на вікнах, повинні бути відчинені або зняті взагалі. Всі двері евакуаційних виходів мають відчинятися в напрямку виходу людей з приміщення. Сходові майданчики, евакуаційні виходи, проходи, коридори, тамбури необхідно утримувати вільними, нічим не захаращеними.

Під маршами сходів забороняється влаштовувати комірки, зберігати горючі матеріали, а також оформлювати займистими матеріалами стіни у коридорах, вестибюлях, на сходових клітинах. Світильники евакуаційного освітлення повинні бути справними і вмикатись з настанням сутінків.

Категорично забороняється користуватись у приміщеннях електронагрівальними приладами (кип’ятильниками, електрочайниками, прасками, електроплитками і т.ін.), а також застосовувати для освітлення свічки, гасові лампи та інші джерела відкритого вогню. Для аварійного освітлення необхідно передбачити наявність для кожного працівника акумуляторного або ручного електричного ліхтаря.

Електричне освітлення кабін для голосування має відповідати правилам влаштування електроустановок.

Для під’єднання світильників в кабінах треба застосовувати тільки гнучкі мідні дроти у гумовій або поліхлорвініловій ізоляції. Дроти повинні бути захищені від пошкоджень, а в дерев’яних конструкціях їх прокладають по шару азбесту. Виконання цих робіт слід доручити кваліфікованому електромонтеру.

Забороняється встановлювати кабіни для голосування на шляхах евакуації, поблизу опалювальних печей, під відкритими світильниками, електрощитками. Килими та килимові доріжки у приміщеннях повинні бути міцно прикріплені до підлоги, а застосування тих, що виготовлені з синтетичних матеріалів, взагалі не допускається.

Виборчі дільниці необхідно забезпечити телефонним зв’язком. Поряд з телефоном має бути встановлена табличка із вказаними номерами телефонів виклику пожежно-рятувальної служби.

 

Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області

Електронний кабінет водія став ще зручнішим

Величезний крок назустріч європейським стандартам – автомобілісти Київщини звикають до унікального онлайн-сервісу «Електронний кабінет водія», запровадженого Головним сервісним центром МВС наприкінці минулого року. Перенесення послуг у віртуальну площину мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС під час реєстраційних операцій і робить найпопулярніші послуги центрів доступними, а їх надання – якіснішим.

Раніше більшість адміністративних та сервісних послуг водіям надавали лише безпосередньо в СЦ МВС. Так, актуальну інформацію про транспортний засіб та посвідчення водія можна було дізнатись тільки після особистого звернення громадян, що вимагало особистої присутності. Водночас інформацію про штрафи можна було одержати лише у вигляді поштового повідомлення за кілька днів після скоєння правопорушення. Віднедавна водії можуть зайти у свій Е-кабінет, обравши зручний для себе порядок електронної ідентифікації, та з комфортом користуватися низкою послуг, переведених у зручний онлайн-формат.

  У рамках проведення інформаційної кампанії в територіальних сервісних центрах  РСЦ МВС в Київській області, на підприємствах та в організаціях, що надають    послуги громадянам, а також в навчальних закладах  Київщини тривають акції з популяризації платформи «Електронний кабінет водія».

 Громадяни активно цікавляться можливістю записатися до електронної черги, не входячи з дому, переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне), дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто), перевірити, чи накладені обтяження на транспортний засіб та оперативно отримати повну інформацію про адмінпорушення .

 Алгоритм дій зрозумілий і простий. Спочатку потрібно зайти на сайт Головного сервісного центру e-driver.hsc.gov.ua. Е-кабінет також доступний на Урядовому порталі kmu.gov.ua– у розділі «Електронні послуги». Наступний крок – авторизація. Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою цифрового підпису (ЕЦП), BankID або MobileID.Ідентифікація через MobileID можлива абонентам таких компаній, як «Київстар», «Vodafone» і «lifecell».BankID надає можливість провести ідентифікацію через «Ощадбанк», «ВостокБанк», «IdeaBank», «Мотор-Банк», «Радабанк» і «КredoBank», а віднедавна і через BankID ПриватБанку. Заключний етап – вказати свою електронну пошту (ця інформація необхідна для сповіщень про штрафи та обтяження) та для запису в електронну чергу -  номер мобільного телефону.

 Тож в Електронному кабінеті водія  громадянин, серед іншого може:

·  переглянути інформацію  щодо сплати штрафів: завдяки е-Кабінету відтепер більше немає потреби стояти в черзі в банках чи заповнювати «від руки» платіжки. Тут користувач зможе швидко як сформувати платіж, так провести його онлайн;

·для охочих замовити індивідуальні номерні знаки в Електронному кабінеті водія доступна можливість швидкої перевірки, чи обраний знак вільний у даному регіоні, та одразу замовити макет;

·також за допомогою е-Кабінету можна ефективно організувати свій візит до СЦ МВС, обравши онлайн зручні дату й час. Сервіс допоможе уникнути черг та заздалегідь спланувати свій день;

·революційним нововведенням стала можливість перевірити будь-який транспортний засіб за VIN-кодом, що неабияк зручно під час купівлі-продажу авто на вторинному ринку. Так, безкоштовно можна дізнатися про останню операцію з транспортним засобом, дату та місце його останньої реєстрації, рік випуску та загальні технічні характеристики;

·за 45 гривень 68 копійок користувачам Електронного кабінету водія стане доступною інформація про кількість попередніх власників, участь авто у ДТП, наявність заборони на продаж або обтяжень, страхування тощо.

Та слід нагголосити, що в цій електронній базі міститься інформація лише про автомобілі, що були зареєстровані і перереєстровані в Україні після 2013 року.

Завдяки відгукам користувачів Електронного кабінету водія цей електронний сервіс постійно оновлюється. Днями кабінет водія став ще зручнішим. Тепер громадяни зможуть не лише зареєструватись в електронній черзі до сервісного центру, а й самостійно скасувати запис, якщо плани змінилися. Оновили також дизайн витягу з Єдиного державного реєстру. Тож інформація про авто тепер ще доступніша.

За статистикою  Головного сервісного центру МВС, лише за перші два тижні роботи платформи в Електронному кабінеті водія зареєструвалися близько 20 тисяч користувачів. Цікаво, що майже 85 відсотків зареєстрованих становили чоловіки і трохи більше 11 відсотків – жінки. Така гендерна тенденція простежується і до сьогодні.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Весняні небезпеки

Увага! Не паліть суху траву!

З початком весни мешканці міст і селищ розпочинають роботи на присадибних ділянках та городах при цьому спалюючи торішнє листя, суху траву, дрібне сміття . Також  їдуть до лісу на відпочинок подихати свіжим повітрям, поспілкуватися з друзями біля вогнища, помилуватися природою.

Необдумане випалювання сухої рослинності призводить до загибелі всього живого і може спричинити лісову пожежу, яка здатна за лічені хвилини призвести до загибелі не тільки представників фауни даного регіону, але й людей, знищити не один гектар лісу.

Такі пожежі швидко поширюються, особливо у вітряні дні.

Пожежі в екосистемах шкодять довкіллю, тваринному та рослинному світу, а дим небезпечний для здоров’я людини.

Нагадуємо, що за самовільне випалювання сухої рослинності або її залишків особи, винні у підпалі, несуть адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від 170 гривень до 1190 гривень.

Тому закликаємо всіх суворо дотримуватися правил пожежної безпеки, не випалювати суху траву та сміття на присадибних ділянках, не розводити відкритий вогонь поруч із господарськими будівлями, не спалювати залишки рослинності (стерня, солома), не розводити багання в лісах та лісосмугах, а також не залишати недопалки та сірники на сухій трав’янистій підстилці.

Пам’ятайте! Зупинити початкове розповсюдження вогню значно легше, ніж загасити велику пожежу!

 

Регіональний сервісний центр МВС в Київській області налагоджує співпрацю з Центрами надання адміністративних послуг

Пілотний проект такої співпраці стартував у столиці на початку листопада минулого року. За цей час взаємодія двох органів, що надають державні послуги громадянам, довела свою ефективність. Такий досвід вже незабаром має поширитись на всі регіони України. Наразі сервісні центри МВС та ЦНАП Київщини ведуть підготовчу роботу до процесу спільного надання деяких послуг населенню.

 У Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області відбулась спільна нарада керівництва РСЦ МВС в Київській області з представниками центрів надання адміністративних послуг. Начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос наголосив на важливості створення дієвої моделі співпраці фахівців сервісних центрів з адміністраторами ЦНАП, на взаємодії з органами місцевого самоврядування і центрів надання адміністративних послуг  в частині  впровадження процедури реєстрації  нових транспортних засобів та видачі посвідчень водія саме через ЦНАП. Це, зокрема,  передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

«Перелік послуг, що їх тепер також надаватимуть і ЦНАП Київщини, досить обмежений. Це обмін посвідчення водія (без складання іспитів), видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого, державна реєстрація нових транспортних засобів (без огляду експерта), перереєстрація транспортних засобів у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені, по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, та у разі встановлення газобалонного обладнання», - зазначив під час наради заступник начальника РСЦ МВС в Київській області Сергій Петров.

Начальник відділу адміністративних послуг Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації Світлана Кагаловська запевнила і представників ЦНАП Київщини, і керівництво Регіонального сервісного центру, що фахівці очолюваного нею відділу та вона особисто готові всіляко сприяти організації ефективної співпраці між РСЦ МВС і ЦНАП області та надавати практичну допомогу в реалізації спільного узгодженого рішення про партнерство. Адже така взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг, позитивно вплине на їх якість, а також зменшить корупційні ризики та забезпечить максимальне наближення послуги до споживача.

Додамо:нині по свій Україні діє понад 700 ЦНАП. У системі сервісних центрів МВС працює 156 ТСЦ. Та за рахунок Центрів надання адміністративних їх потенціал зросте майже в чотири з половиною рази, - підрахували в Головному сервісному центрі МВС.

Для громадян алгоритм отримання послуг в ЦНАП не ускладниться, а вартість послуг не зміниться!

 

Територіальний сервісний центр 3241

Стан пожежної безпеки на виборчій дільниці

Триває передвиборча компанія кандидатів у президенти і незабаром працюватимуть передвиборчі дільниці. У зв`язку з цим керівникам об`єктів, де будуть розташовуватися дільниці, слід перевірити стан пожежної безпеки.

Виборчі дільниці повинні мати справні системи та установки пожежної сигналізації, проти димного захисту й пожежогасіння. Наявність джерел протипожежного водопостачання на об’єкті або поблизу його – обов`язкова!

У приміщеннях мають бути сертифіковані вогнегасники, знаки пожежної безпеки, засоби телефонного зв`язку із зазначенням номеру виклику пожежно-рятувальної служби 101.

Перевірте евакуаційні шляхи і виходи. Вони мають бути шириною не менше 1,2 метри, утримуватися вільними, не захаращуватися.

Двері евакуаційних виходів повинні відкриватися в напрямку виходу з будівлі і замикатися лише на внутрішні запори.

На вікнах виборчих дільниць забороняється встановлювати глухі грати. Якщо вони вже є – їх треба відчинити або зняти.

Якщо дільниця має один евакуаційний вихід або розташована вище другого поверху, присутність на ній більше 50 осіб одночасно забороняється.

 

Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області

Правила пожежної безпеки на виборчих дільницях

З метою забезпечення належного рівня пожежної безпеки в період проведення виборів Президента України Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській  області інформує щодо дотримання правил пожежної безпеки.

ПРАВИЛА пожежної безпеки на виборчих дільницях:

Відповідальність за протипожежний стан приміщень виборчих дільниць покладається особисто на керівників підприємств, установ та організацій, яким належать ці приміщення, а за додержання протипожежного режиму – на голів виборчих комісій та відповідальних чергових. Приміщення виборчої дільниці має мати не менше двох евакуаційних виходів. Приміщення мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння, вогнегасниками відповідно до встановлених норм. На виборчих дільницях потрібно провести профілактичний огляд електрообладнання кваліфікованим електриком, виявлені недоліки ПУЕ усунути. В приміщеннях виборчих дільниць забороняється зберігати легкозаймисті рідини та користуватись відкритим вогнем. Забороняється користуватись електроприладами та обігрівачами кустарного виробництва. Для всіх кабін слід установити загальний вимикач для одночасного вимикання подачі електроенергії. В приміщеннях де є пічне опалення, провести його профілактичний огляд та перевірити справність димоходів, виявлені недоліки протипожежного стану усунути. Всі особи які беруть участь в роботі виборчих дільниць повинні пройти інструктаж по правилах пожежної безпеки під підпис. В приміщеннях повинен бути справний телефонний зв’язок, при виникненні пожежі – негайно повідомити про це по телефону “101” , після чого вжити заходів для евакуації людей та документів з приміщення і прийняти міри щодо гасіння пожежі наявними засобами пожежогасіння до прибуття пожежних підрозділів.

Шановний абітурієнте!

Державна служба надзвичайних ситуацій запрошує на навчання відважних та сміливих хлопців та дівчат. На вибір абітурієнтів три вищих навчальних заклади: Національний університет цивільного захисту (м. Харків) http://nuczu.edu.ua/ukr/ Львівський університет безпеки життєдіяльності (м. Львів)https://ldubgd.edu.ua/, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля( м. Черкаси)http://fire.ck.ua/ Підготовка за освітнім рівнем «бакалавр» за напрямами підготовки: «Цивільний захист»; «Пожежна безпека»; «Психологія»; «Охорона праці»; «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». За освітнім рівнем «магістр» за спеціальністю «Пожежна безпека». Підготовка здійснюється на денній та заочній формах навчання, за державним замовленням та на платних засадах.

Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця)– державний професійно- технічний навчальний заклад третього атестаційного рівня, який здійснює підготовку за освітньо-кваліфікаційним рівнем “кваліфікований робітник” та ”молодший спеціаліст”http://vpu.ldubgd.edu.ua/

Перезакріпити індивідуальні номерні знаки стало легше

12 лютого 2019 року набув чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 №1058 «Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників». Цей Порядок встановлює єдині вимоги до замовлення, виготовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників (або індивідуальних номерних знаків). У процедурі замовлення та перезакріплення ІНЗ відбулися зміни, що допоможуть громадянам мінімізувати витрати часу, пов‘язані з отриманням послуги.

Так, раніше в процесі замовлення індивідуальних номерних знаків громадянин мав обов’язково відвідати Головний сервісний центр МВС або територіальний сервісний центр МВС (перший раз — задля здійснення замовлення ІНЗ, другий раз — задля того, аби забрати готовий номерний знак). Тепер усю процедуру замовлення індивідуальних номерних знаків громадянин може пройти або в зручному за розташуванням територіальному сервісному центрі МВС (незалежно від місця його реєстрації), або користуючись онлайн-послугами власного Електронного кабінету водія. Особиста присутність замовника ІНЗ або юридично уповноваженої ним особи в Головному сервісному центрі МВС необхідна лише наприкінці процедури — коли громадянин забирає вже готовий автомобільний номерний знак.

Регіоном реєстрації ІНЗ може бути лише регіон реєстрації власника ТЗ. Оскільки в одному й тому ж регіоні не може бути двох однакових  індивідуальних номерних знаків (перед замовленням обов’язково здійснюється відповідна перевірка).ІНЗ дійсні виключно на території України. Для участі в міжнародному русі використовуються номерні знаки, що відповідають вимогам Конвенції про дорожній рух.

Також спростилася процедура перезакріплення індивідуальних номерних знаків. Власник такого знака може перезакріпити його за іншим належним йому транспортним засобом або передати його власникові іншого транспортного засобу, подавши до будь-якого територіального сервісного центру МВС пакет необхідних документів. Раніше перезакріплення здійснювалося на підставі довідки, яку можна було отримати виключно в Головному сервісному центрі МВС.

Вимоги до ІНЗ та умови його використання

Вимоги до ІНЗ залишилися незмінними. На ІНЗ можна розміщувати літери (української чи латинської абетки); літери та цифри; літери, цифри та графічний елемент. ІНЗ має містити від 3 до 8 символів, якщо це лише літери та від 3 до 7 елементів, якщо це літери причому принаймні 2 символи з них мають бути літерами.

На ІНЗ заборонено наносити написи дискримінаційного характеру за ознаками мови, расової та національної належності, ставлення до релігії, соціального й майнового стану, статі, освіти, роду та характеру занять, місця проживання; написи ненормативного походження; символіку, абревіатури або скорочені назви установ, організацій, підприємств без їх письмової згоди і т.д.  

За одним транспортним засобом може бути закріплений лише один індивідуальний номерний знак. ІНЗ можливо замовити лише як додаток до, але не замість державного номерного знаку, що видається власнику під час реєстрації транспортного засобу.

Після отримання ІНЗ власник зобов‘язаний в 10-денний термін перереєструвати ТЗ в будь-якому територіальному сервісному центрі МВС. Під час перереєстрації автомобіля  в свідоцтво про реєстрацію вноситься примітка стосовно наявності ІНЗ. Варто зауважити, що послуга перереєстрації ТЗ сплачується окремо від послуги замовлення та виготовлення індивідуального номерного знаку.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241

В Україні зміняться документи про техогляд авто. Їх зможуть зчитувати пристрої МВС

Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.

Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.

Дізнатися про інші зміни, затверджені ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, можна за посиланнямhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-2019-%D0%BF. На сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитися з мапою суб’єктів обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (ОТК), переглянути основну інформацію про них та обрати найближчий за місцем розташування. Нагадаємо, що з травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

ОТК підлягають певні категорії транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі та пройшли державну реєстрацію. Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів здійснюють суб’єкти проведення ОТК, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Нарахування і сплата збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій реєстрації автомобіля: прості відповіді на складні запитання

Купівля автомобіля – завжди приємна подія. Проте під час узаконення власності може виникнути чимало складних моментів, які потребують фахового роз’яснення. Найпоширеніше запитання, що його ставлять громадяни, які мають вперше зареєструвати автомобіль після набуття права власності і телефонують на «гарячу лінію» Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, яка формула розрахунку збору до Пенсійного фонду, хто повинен сплачувати збір та яке законодавство регулює цей процес?   

РСЦ МВС в Київській області допоможе розібратися в усіх нюансах сплати збору.

1.Якими законодавчими документами регламентується порядок нарахування та сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій реєстрації автомобіля?

Порядок сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування регулюється Законом України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування від 26.06.1997 р. № 400/97-ВР та Порядком № 1740, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.1998 р.

Що вважається першою реєстрацією легкового авто?

Перша реєстрація транспортного засобу передбачає першу постановку на облік в одному із сервісних центрів МВСнового або вживаного авто, яке раніше не було зареєстроване на території України.

Який порядок сплати збору?

Крім сплати за послугу сервісного центру та бланки, при першій реєстрації власник автомобіля зобов’язаний сплатити збір у Пенсійний фонд. Якщо авто ввозиться за кордону, з оціненої вартості автомобіля платиться акцизний збір, ввізне мито та ПДВ. Ця сума плюсується до оціночної вартості і таким чином визначається збір у Пенсійний Фонд. Якщо авто куплене в автосалоні, воно, відповідно, розмитнене, тому збір у Пенсійний Фонд вираховується лише від вартості автівки. Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування з вартості легкового автомобіля сплачується без врахування податку на додану вартість.

Як визначити, до якої групи належить Ваше авто?  

Згідно з пунктом 8 статті 4 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» встановлені наступні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів:

3%— якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

4%— якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5%— якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму.

Тобто, якщо вартість Вашого автомобіля:

·         не перевищує або дорівнює 316 965 грн. – сплачується 3%;

·         більше ніж 316 965 грн., але не перевищує або дорівнює 557 090 грн.4% від вартості авто;

·         більше ніж 557 090 грн. – платіж становить 5%.

Важливо!При перереєстрації автомобіля пенсійний збір не сплачується.

Куди надходить пенсійний збір?

Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування сплачується на бюджетні рахунки для зарахування надходжень до загального фонду державного бюджету, відкриті в головних управліннях Державної казначейської служби України в області. Про реквізити рахунків повідомляє платників Пенсійний фонд України. Дані по територіальних сервісних центрах доступні на офіційному сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області в розділі ПОСЛУГИ/Реквізити для оплати»/посилання Сплата збору при набутті права власності на легкові автомобілі станом на 04.02.2019 р.

Реквізити інших рахунків доступні на офіційних порталах Державної фіскальної служби таДержавної казначейської служби України. Там кожен бажаючий зможе самостійно стежити за змінами реквізитів.

Більше новин та корисної інформації - на нашому сайті http://kyivobl.hsc.gov.uaта на сторінці Регіонального сервісного центру МСВ в Київській області у Facebook .

Аби отримати консультацію з нагальних питань, телефонуйте: (044) 290-19-88.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Інформація щодо сертифікату відповідності

Уряд  України має на меті спростити процедуру митного оформленная та зменшити перелік необхідних документів для розмитнення транспортного засобу ввезеного з країни ЄС.     Проте це – лише далекоглядні плани, які стосуватимуться лише деяких процедур.

У відповідь на чисельні звернення громадян, Головний сервісний центр МВС  спростовує недостовірні новини щодо скасування Сертифікатів відповідності, нещодавно поширені в медіа.

Тож, згідно з чинним  законодавством, сертифікат відповідності є в переліку документів, необхідних для отримання послуги первинної реєстрації транспортного засобу на території України.

Цю вимогу регламентує стаття 31 Закону України «Про дорожній рух», в якій зазначено основні умови ввезення на територію України транспортних засобів. Зокрема, в статті йдеться, що транспортні засоби, ввезені на територію України, підлягають перевірці на відповідність діючим екологічним нормам або повинні мати сертифікат, виданий уповноваженим на це Секретаріатом ЄЕК ООН адміністративним органом. Наразі дана норма є чинною та може бути скасована виключно через внесення змін до Закону України «Про Дорожній Рух».

В той же час, Уряд має на меті спростити процедуру митного оформленная та зменшити перелік документів для розмитнення транспортного засобу ввезеного з країни ЄС. Отже, зміни стосуватимуться виключно процедури митного оформлення. Процедура першої державної реєстрації не змінилась і сертифікат відповідності лишається в переліку необхідних документів.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241