Служба 101, 102, 103

Як заплатити за газ не виходячи із дому?

Під час карантину, щоб не ризикувати здоров’ям споживачі природного газу можуть передавати показники лічильника та сплачувати за газ віддалено онлайн або з мобільних пристроїв.

Існує декілька способів оплати за газ та передачі показань онлайн:

1)  Реєстрація в особистому кабінеті на сайті 104.ua через Ваш комп’ютер, ноутбук чи мобільний телефон. Детальна інструкція за посиланням: http://bit.ly/cabinet104

До того ж під час карантину розроблено швидку експрес-реєстрацію в онлайн сервісі 104.ua, які користуються смартфонами. Потрібно зателефонувати на номер: 044 46 36 104 і назвати свій особовий рахунок. Після цього Особистий кабінет буде створено автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.  Логіном є номер мобільного телефону споживача. Достатньо перейти за посиланням, яке буде вказане в повідомленні, а на сайті ввести логін і пароль.

2)  Якщо у Вас мобільний Android, то для Вас розроблено мобільний додаток 104Mobile. Всі можливості додатку та як його завантажити за посиланням: http://bit.ly/104Android

3)  Якщо ви користуєтесь Viber, то для Вас розроблено чат-бот «7104ua». Він дозволяє передавати показання лічильника та оплачувати спожитий природний газ онлайн. Отримуйте доступ до даних особового рахунку - поточний стан розрахунків за газ, історія оплат і показань лічильників.Посилання на покрокову інструкцію: http://bit.ly/7104uaViber

4)  Для власників  iPhone розроблено мобільний додаток 104Mobile Light. З його допомогою можна швидко та зручно оплатити газ і передати показання лічильника.Як завантажити додаток за посиланням: http://bit.ly/104iPhone

Працівники служби «104» АТ «Київоблгаз» працюють у захисному спецодязі

Під час карантину та надзвичайної ситуації працівники газової служби «104» виїжджатимуть на виклики мешканців виключно у такому екіпіруванні. Безпека понад усе!

Компанія надала співробітникам все необхідне: захисні та ОЗК костюми, маски, респіратори, рукавиці та інші засобами гігієни. Постійно перевіряється стан здоров’я працівників, що виходять на зміну.

Щодоби 50 спецбригад газової служби «104» заступає на чергування –  200 фахівців та 50 одиниць автотехніки забезпечує безаварійне та безперебійне газопостачання області.

10 правил безпеки

Забезпечити безпеку дітей – обов`язок кожного дорослого!

На жаль ми не завжди буваємо поруч з нашими дітьми. А отже їм потрібно постійно розповідати про життєві ситуації, які можуть приховувати в собі небезпеку, бо краще поступити.

Пригадаймо їх: "Увага, небезпека!"; "Підкуп". Умій голосно говорити "Ні"; "Загроза!"; "Захист своїх речей"; "Захист"; "Увага! Небезпечні речі"; "Ні пари з уст"; "Ні насильству!"; "Правила дорожнього руху"; "Сам вдома".

Більш детально про ці правила дивіться на відео!

https://youtu.be/wj3ujpVQbeQ

 

В умовах сьогодення та введенням карантину на всій території країни

В умовах сьогодення та введенням карантину на всій території країни, велика кількість підприємств тимчасово припиняють свою діяльність. Однак, Управління поліції охорони завжди стоїть на варті Вашого захисту, та пропонує свої послуги для цілодобової охорони різних форм власності.

За додатковою інформацією просимо звертатись за телефоном Управління поліції охорони в Київській області - 050 388 56 40

Дякуємо за Вашу довіру!

Сервісні центри МВС на період карантину переходять в онлайн режим

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», запроваджено карантин на всій території України.

Так згідно з постановою та з рішеннями   районних, міських, селищних і сільських рад та міських, селищних і сільських голів з 19 березня по 3 квітня 2020 року сервісні центри МВС призупиняють прийом громадян і працюють за окремим графіком, переважно у режимі онлайн.

Прийом громадян буде відбуватися виключно для надання невідкладних послуг, зокрема:

·       реєстрація/перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів тільки для медичних і дипломатичних установ;

·       перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із втратою або викраденням свідоцтва про реєстрацію авто;

·       відновлення посвідчення водія в разі його втрати або викрадення.

Ці послуги будуть надаватися за попереднім записом черговими сервісними центрами МВС. Їх адреси та номери телефонів можете переглянути нижче.

Жителі Київської області можуть звернутись за терміновим отриманням перелічених послуг у ТСЦ МВС в місті Буча, вул. Депутатська, 1В. Тел. для довідок: (04597) 4-00-30.

Також нагадуємо, що через Електронний кабінет водія ви можете замовити онлайн:

·       верифікацію даних посвідчення водія та свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу;

·       призначення належного користувача;

·       перевірку наявності та оплата адміністративних правопорушень;

·       перевірку транспортного засобу за VIN-кодом;

·       відновлення та обмін посвідчення водія — їх видача буде відбуватися вже після офіційного закінчення карантину.

Також дистанційно можливо замовити та отримати в електронному вигляді довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень.

У свою чергу, ми закликаємо не звертатись до сервісних центрів МВС без нагальної потреби та залишатися вдома на весь період карантину.

Разом з цим наголошуємо, що прийом громадян з явними ознаками ГРВІ проводитись не буде.

Регіон

ТСЦ МВС

Адреса

Телефон

Автономна Республіка

Крим

№ 6546

Автомобільна дорога Херсон-Красноперекопск-

Сімферополь, 83 км, Каланчацький р-н

(05530) 31386

Вінницька область

№ 0541

м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24

(0432) 66-16-92

Волинська область

№ 0741

с. Срумівка, вул. Рівненська,74

(0332) 74-91-19

Дніпропетровська область

№ 1242

м. Дніпро, пр. Праці, 16

(056) 720-97-52

Донецька область

№ 1441

м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 2

(0629) 41-92-20

Житомирська область

№ 1841

с. Довжик, вул. Богунська, 1А

(0412) 43-20-05

Закарпатська область

№ 2141

м. Ужгород, вул. Кошового, 4

(03122) 2-48-37

Запорізька область

№ 2341

м. Запоріжжя, вул. Парковий бульвар, б.12

(061) 239-60-44

Івано-Франківська область

№ 2641

м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 433

(0342) 75-91-54

Київська область

№ 3247

м. Буча, вул. Депутатська, 1 В

(04597) 400-30

м. Київ

№ 8041,

№ 8042

м. Київ, вул. Туполєва, 19

(044) 374-80-41,

(044) 374-80-42

Кіровоградська область

№ 3545

м. Благовіщенське, вул. Гуменюка, 9

(05259) 2-16-92

Луганська область

№ 4442

м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 2А

(06452) 4-50-53

Львівська область

№ 4641

м. Львів, вул. Д. Апостола 11

(032) 262-53-48

Миколаївська область

№ 4841

м. Миколаїв, пров. Транспортний 1а/1

(0512) 37-40 92

Одеська область

№ 5141

м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 5

(048)753-11-50

Полтавська область

№ 5341

с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В

(099) 293-43-55

Рівненська область

№ 5641

м. Рівне, вул. Макарова, 21, ТЦ «Метро»

(0362) 67-97-52

Сумська область

№ 5946

м. Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1

(0542) 66-88-29

Тернопільська область

№ 6141

с. Підгородне, вул. Стрийська 5

(0352) 51-91-23

Харківська область

№ 6341

м. Харків, вул. Шевченка, 26

(057) 700-26-54

Херсонська область

№ 6541

м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км

(0552) 33-75-75

Хмельницька область

№ 6841

м. Хмельницький, вул. Західно-Окружна, 11/1

(0382) 71-62-54,

Черкаська область

№ 7141

м. Черкаси, вул. Лесі Українки, 21

(0472) 66-47-97

Чернігівська область

№ 7441

м. Чернігів, вул. Шевченко, 162 а

(0462) 23 13 24

Чернівецька область

№ 7341

м. Чернівці, вул. Руська, 248 М

(0372) 57-59-18

 

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за телефоном (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

Шановні відвідувачі клубу та жителі Баришівки!

Просимо взяти до уваги, що зустріч, яка була запланована на п’ятницю, 20 березня 2020 року, в приміщенні Баришівського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України  з керівництвом Регіонального сервісного центру МВС в Київській області та  працівниками клубу, викладачами і слухачами курсу водіїв та представниками селищної громади скасовується, на виконання ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 11 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ №211 «ПРО ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ КОРОНОВІРУСУ»

 

 

ТСЦ№3241

Прес-анонс

Шановні журналісти !

У п’ятницю, 20 березня, в приміщенні  Баришівського спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України  відбудеться зустріч керівництва Регіонального сервісного центру МВС в Київській області з  працівниками клубу, викладачами і слухачами курсу водіїв та представниками селищної громади.  

Під час зустрічі відбудеться презентація послуг сервісних центрів МВС, нових онлайн-сервісів для кандидатів у водії та досвідчених кермувальників. Зокрема, йтиметься про новації в процедурі складання іспитів, обміну посвідчення водія, про можливість варифікації даних через Електронний кабінет для відображення посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу у застосунку «Дія», призначення належного користувача та про інші онлайн-можливості, що доступні через особистий кабінет водія.

Початок  зустрічі:о 17:00

Місце проведення:Київська область,  смт Баришівка, вул. Софіївська, 28Д (приміщення спортивно-технічного клубу ТСО).

Контакти для акредитації журналістів та уточнення інформації:

(044) 290-37-90, (067) 918-71-36, (095) 124-30-24 – Світлана Полин, головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю РСЦ МВС в Київській області.  

Усім велосипедистам корисно знати

Усім велосипедистам корисно знати

За вікном весна, а це означає, що на вулицях велика кількість людей, які обрали екологічний вид транспорту — велосипед.

Для власної безпеки велосипедисти повинні пам’ятати наступне:

  1. завжди використовувати особисті засоби безпеки (шолом, наколінники та налокітники)
  2. одягати світловідбиваючий жилет чи позначати себе флікерами, щоби бути більше помітним на дорозі
  3. завчасно показувати зміну руху іншим учасникам дорожнього руху
  4.  дотримуватися вимог знаків, розмітки та сигналів світлофора
  5. під час руху триматися крайньої правої сторони.

Ви обрали велосипед, тому не забувайте про правила дорожнього руху та будьте обережні на дорозі

#порядокЦеТи #патрульнаполіціяКиївськоїобласті

Співпрацю сервісних центрів МВС з автошколами переведено в електронний формат

Звертаючись до сервісного центру МВС для складання теоретичних та практичних іспитів, громадянину не потрібно надавати паперове свідоцтво про закінчення автошколи. Відтепер запроваджено електронний обмін інформацією.

Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21 лютого 2019 року № 1110 «Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07 грудня 2009 року № 515», впроваджено нову редакцію Інструкції про організацію та здійснення моніторингу за підготовкою, перепідготовкою і підвищенням кваліфікації водіїв транспортних засобів.

Зазначеною Інструкцією запроваджено ряд норм, що спрямовані на створення комфортних умов взаємодії між автошколами та сервісними центрами МВС. Удосконалені процедури моніторингу процесу підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв, зокрема:

  • скасовано процедуру отримання в сервісних центрах МВС паперових бланків свідоцтв про закінчення закладу;
  • визнання документів про професійно-технічну освіту державного зразка такими, що підтверджують проходження підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів;
  • відкриття нижчих категорій здійснюється на підставі свідоцтва, що внесене закладом в електронному вигляді до ЄДР МВС.

Нормативними змінами також передбачено, що випускники, які закінчили навчання за професією водія у закладах професійно-технічної освіти та отримали диплом, допускаються до складання іспитів у сервісному центрі МВС.

Автошколи проводять дистанційну реєстрацію груп або особи, яка проходить в індивідуальному порядку підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів у даному закладі (у тому числі 20-годинний курс навчання керування транспортним засобом та повний курс підготовки керування відповідним транспортним засобом). Відомості про проведені заняття з теоретичної підготовки, практичного керування транспортними засобами та результати складення іспитів у закладі вносяться до ЄДР МВС.

Нововведення дозволять оптимізувати роботу з автошколами та надалі ефективно співпрацювати з ними.

Отримати додаткову інформацію та проконсультуватися можна за телефоном (044) 290-19-88 або в повідомленнях на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

Застосунок «Дія» - 22 тисячі верифікованих даних

Від 6 лютого українські водії отримали можливість користуватися цифровими посвідченням водія та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. Вони доступні через мобільний застосунок «Дія». Як зазначають у Міністерстві цифрової трансформації, ці цифрові документи мають таку ж юридичну силу, як і фізичні, пластикові та паперові. Також цифрове посвідчення водія можна пред’являти у якості документа, що засвідчує особу, на внутрішніх залізничних та авіарейсах.

Мобільний застосунок «Дія» можна безплатно завантажити у App Store та Play Market. Ідентифікація користувачів відбувається за допомогою технології BankID через систему Національного банку України та Приватбанку.

Запровадження такого застосунку — це суттєвий крок в реалізації стратегії «Держава у смартфоні», який реально відчутний майже кожному українцю.  

Однак,  після запуску додатка у деяких користувачів почали виникати проблеми з відображенням актуальних особистих даних в електронному посвідченні водія чи свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, відсутністю фотографії чи документів. Онлайн-сервіс Міністерства внутрішніх справ України «Електронний кабінет водія» запровадив послугу уточнення даних, що дозволяє провести верифікацію цих документів.

Тепер електронний кабінет водія надає громадянам можливість скористатися онлайн-послугами: уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв; уточнення даних у реєстрі свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Сервіс дозволяє громадянам подати заяву про коригування неточностей у реєстрах МВС та оперативно доповнити наявну в них інформацію. Отже, якщо у вас виникла проблема з е-правами чи е-свідоцтвом в застосунку «Дія», вам необхідно авторизуватися в Електронному кабінеті водія та скористатися послугою уточнення даних.

Алгоритм дій:

·     перейдіть із застосунку «Дія» в електронний кабінет водія, авторизуйтесь;

·     оберіть вкладку "Верифікація даних" "ДІЯ";

·     оберіть "Уточнення даних в реєстрі посвідчень водія";

·     заповніть всі поля необхідними даними (автоматично заповнюються наявні у базі дані, в які можна внести виправлення) та оберіть тип проблеми;

·     завантажте файл із зображенням обох сторін документу у форматі .jpg;

·     створіть і підтвердіть заяву;

·     надішліть електронну заяву до сервісного центру МВС для обробки.

Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до Єдиного державного реєстру транспортних засобів. У випадку виявлення додаткових неточностей або відсутності фотографії громадянина, його запросять особисто звернутися до будь-якого територіального сервісного центру МВС. Внесені дані автоматично оновляться та будуть відображені в електронному кабінеті водія і застосунку «Дія».

Запровадження такого сервісу дозволить підвищити якість даних у Єдиному державному реєстрі транспортних засобів МВС. У подальшому все більше громадян зможуть отримувати адміністративні послуги онлайн, заощаджував ти свої час і сили. Послугу верифікації даних також можна отримати особисто, звернувшись до зручного за розташуванням сервісного центру МВС.

За час дії застосунку працівниками Регіонального сервісного центру МВС в Київській області отримано та опрацьовано величезну кількість звернень громадян на верифікацію, тобто підтвердження даних: станом на 03 березня 2020 р. - майже 22 тисячі. Але під час внесення змін буває так, що деякі дані, надіслані заявником, і дані в державних реєстрах можуть не збігатися. У такому разі громадянину рекомендується особисто звернутись до найближчого територіального сервісного центру МВС. Також часто спостерігається ситуація, коли у застосунку "Дія" до водійських документів підтягується чуже фото. У такому випадку варто надіслати повідомлення з описом проблеми, зазначенням прізвища, імені та по-батькові, дати народження, ідентифікаційного номера та сканкопію посвідчення водія з обох сторін на електронну адресу технічної підтримки Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Якщо ж заява на верифікацію надіслана, але громадянин не отримав відповіді за тиждень-півтора, то це не означає, що вона загубилась в Інтернет-просторі. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" заяви розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Зазвичай заяви на верифікацію опрацьовуються набагато швидше - в середньому за 10-15 днів у порядку їх отримання. Серед частих запитань водіїв є також і про затримку в оновленні даних. Мається на увазі, що верифікація пройшла успішно, але в застосунку зміни не відбулись. Це тому, що з моменту внесення змін оновлені дані будуть відображені в Електронному кабінеті водія упродовж доби, після чого автоматично підтягнуться у застосунок "Дія".

Про причини основних проблем із завантаження даних у застосунок неодноразово розповідали фахівці Міністерства цифрової трансформації та проєкт-менеджери "Дії". Зокрема, у відео-інструкціях щодо верифікації даних, що є у вільному доступі на каналі Youtube (https://bit.ly/39fRsxv). Після того, як, за сприяння працівників територіальних сервісних центрів МВС, вдалося з'ясувати, відсутність чи некоректність яких саме даних заважають відображенню е-документів у застосунку, було визначено три причини виникнення проблем. Приміром, коли власник смартфона не бачить своїх документів у "Дії", то найпоширенішою причиною може бути відсутність у Єдиному державному реєстрі транспортних засобів податкового номеру. Реєстр наповнювався різними шляхами і час від часу відбувалась міграція зібраних даних. І в цьому процесі такий атрибут, як податковий номер, не був внесений. Він дуже важливий для відображення документа в "Дії", адже, коли відбувається індентифікація особи за допомогою BankID , то саме через такий електронний підпис здійснюється запит у реєстр. Якщо податкового номеру немає, то документи не відображаються. Друга за масовістю ситуація, це коли, приміром, посвідчення водія у смартфоні є, але воно закрите плашкою з вимогою верифікації. Це означає, що статус документа не активний. Тобто валідність (вірність) даних саме цього посвідчення водія сумнівна. Це теж пов'язано з формуванням за різних часів баз даних. Таку проблему легко розв’язати верифікацією інформації через Електронний кабінет. Третя, менш поширена ситуація: коли документ відображається, але також закритий плашкою з написом про відсутність фотографії. Це значить, що у Єдиному державному реєстрі фотографії немає, а при завантаженні фото з демографічного реєстру (де зібрані дані щодо біометричних закордонних паспортів або внутрішніх ІD-карток) підтягування не відбулось. Тобто, у водія або немає паспорта громадянина України для виїзду за кордон чи внутрішнього ІD-паспорта, або вони є, але з ряду причин,  зіставляючи ці два реєстри, поєднання даних не відбулось. Найшвидший і найпростіший спосіб виправити ситуацію - це звернутись до будь-якого зручного за місцем розташування територіального сервісного центру МВС і обміняти посвідчення водія на нове. Ця процедура проста і не тривала за часом виконання: надавши пакет документів (паспорт громадянина України, копія ідентифікаційного коду, наявне посвідчення водія та медична довідка 083/о) адміністратору, зробивши фото в ТСЦ і заплативши 219 гривень за бланкову продукцію (пластикову картку), за 30 хвилин буде виготовлений новий документ, який і відображатиметься у застосунку "Дія".

Обережно бутулізм

На cьогодні в Київській області відмічається погіршення санітарно-епідемічної ситуації щодо захворюваності на ботулізм.

У 2018 році було зареєстровано   2 випадки  ботулізму у побуті, під час яких постраждало 2 особи.

Упродовж 2019 року зареєстровано 6 побутових випадків захворювання на ботулізм, внаслідок яких постраждало 6 осіб, із них 1 помер.

Захворювання пов’язані із вживанням в’яленої річкової риби, а також м’ясних консервів, виготовлених в домашніх умовах.

Контакти  служби

Індекс                 07500

Місто                  Баришівка

Адреса                вул. Софіївська, 32

Телефон             (04576) 5-15-33, 5-18-85

E-Mail                Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відділ  державного  нагляду  за дотриманням  санітарного законодавства

Телефон             (04576) 4-11-09

E-Mail                Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відділ безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини

Телефон             (04576) 4-11-09

E-Mail                Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

БАРИШІВСЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО  УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВ-СЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Синоптики попереджають про сильні пориви вітру!

Будьте уважними та обережними під час перебування на вулиці: 

  • не залишайте автомобілі біля дерев, білбордів, тощо;
  • не ходіть попід розлогими деревами, лініями електропередач, рекламними щитами, адже пориви вітру можуть спричинити їх пошкодження;
  • слідкуйте за пересуванням ваших дітей та, по можливості, не дозволяйте їм гратися на вулиці під час штормового попередження;
  • відстежуйте інформацію про метеорологічні попередження.

У разі надзвичайної ситуації на дорозі, одразу вертайтеся на спецлінію 102  або  повідомляйте аварійні служби!

Бережіть себе️

Заміна посвідчення водія онлайн через електронний кабінет водія

Відновлення та заміна посвідчення водія - одна з найбільш популярних послуг сервісних центрів МВС: щороку за нею звертається більше 500 000 українців. Так само як і замовлення індивідуальних номерних знаків чи перевірка авто за VIN-кодом, цей сервіс відтепер доступний онлайн в  електронному кабінеті водія

Як скористатися послугою в декілька кліків - розповідаємо у відео-інструкції: https://youtu.be/2yKLD9w_J7k.

За допомогою онлайн-сервісу громадянин може замовити:

• обмін посвідчення водія в разі зміни персональних даних;

• отримання посвідчення водія замість втраченого, викраденого або пошкодженого;

• заміну посвідчення водія, виданого особі вперше, після закінчення строку його дії (за умови вчинення особою протягом двох років з дня видачі посвідчення водія не більше 2 адміністративних порушень ПДР).

Проєкт реалізується у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Міністерства цифрової трансформації та за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» і Фонду Східна Європа.

Алгоритм отримання послуги:

• після авторизації в ЕКВ особа подає заяву в електронній формі;

• до заяви громадянин додає електронні копії документів, що підтверджують зміну персональних даних (за потреби), довідки з поліції (за потреби) і чинної медичної довідки форми 083/о;

• заява підписується кваліфікованим електронним підписом (КЕП) особи.

Громадянин отримує відповідне сповіщення у випадку успішної перевірки поданої заяви та документів за всіма передбаченими державними реєстрами та базами. Відмовлення в наданні послуги можливе з ряду причин, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2019 № 946, яка вносить зміни до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами. Отримати посвідчення водія громадянин зможе в територіальному сервісному центрі МВС, зазначеному в його електронній заяві. Звертаємо вашу увагу на те, що послуга є платною.

Стежте за нововведеннями реформи на сайті Головного сервісного центру МВС: http://hsc.gov.ua/.  За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebookабо за телефоном (044) 290-19-88.

Тривають позапланові перевірки об'єктів з масовим перебуванням людей

На виконання доручення Прем’єр-Міністра України від 11.12.2019 № 44205/1/1-19 та вказівки ДСНС України від України від 11.12.2019 № 02-17767/261, з метою здійснення контролю за виконанням вимог Кодексу цивільного захисту України, інших законодавчих та нормативно-правових актів у сфері техногенної та пожежної безпеки в Баришівському районі та м. Березань тривають позапланові перевірки об’єктів з масовим перебуванням людей.

Так, в період з 05 по 06 лютого фахівці Баришівського районного сектору ГУ ДСНС України у Київській області провели позапланові перевірки 3 дошкільних та 6 загальноосвітніх навчальних закладів. Співробітники ДСНС ретельно інспектували наявність та справність первинних засобів пожежогасіння, комплектацію пожежних щитів протипожежним інвентарем, наявність та стан евакуаційних виходів, електрогосподарства, протипожежних джерел водопостачанням, систем протипожежного захисту. 

Надаємо державні послуги разом

Центр надання адміністративних послуг міста Українка видав перше посвідчення водія після його обміну без складання іспитів. Такий сервіс з’явився в переліку послуг ЦНАП  04 лютого завдяки налагодженій співпраці з Регіональним сервісним центром МВС в Київській області. І це не єдина послуга сервісних центрів МВС, яка віднині доступна у Центрі надання адмінпослуг Українки. Тут, на площі Тараса Шевченка. 1, крім реєстрації місця проживання, нерухомості, актів цивільного стану, відкриття бізнесу і оформлення вітчизняних та закордонних паспортів, також можна:

·  обміняти старе посвідчення водія на нове;

·  відновити посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням;

·  обміняти посвідчення водія у зв’язку зі зміною анкетних даних власника;

·  зареєструвати новий транспортний засіб (без огляду ТЗ експертом);

·  перереєструвати транспортний засіб у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта);

·  зареєструвати газобалонне обладнання (без огляду експерта);

·  здійснити вибракування транспортних засобів.

Таке делегування деяких послуг сервісних центів МВС послуг ЦНАП передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».Об’єднання зусиль двох державних органів покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

Про ефективність такого співробітництва йшлося під час презентації спільного проєкту, в якій взяли участь начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, секретар Української міської ради Тетяна Кучер та начальник ЦНАП міста Українка Лариса Білоконь.

«Це був непростий і досить тривалий період підготовки до інтеграції наших послуг у ЦНАП, оскільки мали деякі організаційні перепони. Але, разом з тим, увесь час, який нам знадобився для втілення Узгодженого рішення, ми в Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області ретельно напрацьовували дієві механізми взаємодії і зрозумілий для адміністраторів ЦНАП алгоритм надання послуг, що відносяться до компетенції сервісних центрів МВС»,- зазначив начальник Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Микола Горбонос.

Оцінила зручність такого додаткового сервісу в українському ЦНАП, обмінявши старе вітчизняне посвідчення водія на нове, європейського зразка, секретар Української міської ради Тетяна Кучер.

«Отримати документи, що дають право керувати транспортними засобами, та інші послуги відтепер можна, не витрачаючи час і кошти на подолання чималих відстаней до сервісних центрів МВС. Найближчий для наших жителів – у місті Обухів. Та від сьогодні обміняти посвідчення або отримати дублікат втраченого документа, зареєструвати нову автівку з автосалону чи зняти з обліку старе проржавіле авто можна у найвідомішому в Українці місці – міському ЦЕАПі. Ми, місцева влада, і надалі дбатимемо про те, аби державні послуги були якісними і ближчими до людей»,- зазначила Тетяна Кучер.

Центр надання адміністративних послуг міста Українка створено у березні 2016 року. Надає 172 послуги. 

«До сьогодні формат роботи нашого ЦНАПу дещо відрізнявся від того, що ми його впровадили зараз у зв’язку з розширенням спектру послуг. Новий метод роботи побудований на делегуванні деяких повноважень адміністраторів сервісних центрів МВС працівникам ЦНАПу, а двоє визначених фахівців Обухівського територіального сервісного центру дистанційно перевірятимуть відповідність поданих відвідувачами документів та забезпечуватимуть швидке обслуговування населення.Така ефективна взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг та забезпечить максимальне їх наближення до споживачів», - прокоментувала нововведення начальник Центру надання адміністративних послуг Українки Лариса Білоконь.

На сьогодні між РСЦ МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5  Узгоджених рішень. Крім вже реалізованих планів з Українською міською радою, йдуть перемовини з Броварською райдержадміністрацією, Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району, Києво-Святошинською райдержадміністрацією та Іванківською райдержадміністрацією. За послугами системи МВС можна буде звертатись у  деякі із цих ЦНАП уже найближчим часом.

Довідково: нині по свій Україні діє понад 700 ЦНАП. У системі  МВС - 156  територіальних сервісних центрів. Передбачається, що за рахунок співпраці з Центрами надання адміністративних потенціал ТСЦ МВС зросте у чотири з половиною рази.

Україна підвищила рівень готовності системи реагування у зв'язку з рішенням ВООЗ оголосити поширення нового коронавірусу надзвичайною ситуацією

Україна підвищила рівень готовності системи реагування у зв'язку з рішенням Всесвітньої організації охорони здоров'я оголосити поширення нового коронавірусу надзвичайною ситуацією

З 31 січня на виконання доручення Президента України діяльність оперативного штабу щодо недопущення поширення захворювання на території України, який діє при Міністерстві охорони здоров’я України, перенесено на рівень Кабінету Міністрів України. Відповідні служби, включаючи МОЗ, МЗС, Держприкордонна служба, МВС, Міноборони, Мінінфраструктури держави знаходяться у посиленій готовності.

Наразі в країні не зафіксовано жодного лабораторно підтвердженого випадку нової коронавірусної інфекції. Україна продовжує виконувати усі технічні рекомендації ВООЗ щодо попередження розповсюдження нового коронавірусу. У свою чергу, на цей момент ВООЗ не рекомендує обмежувати пересування пасажирів та вантажів, це не вважається ефективним засобом попередження розповсюдження вірусу.

31 січня керування оперативним штабом взяв на себе Прем’єр-міністр та доручив:

Міністерству охорони здоров'я України розробити План заходів щодо недопущення занесення вірусу і поширення його на території України;

МОЗ, МВС, Міноборони, МОН, Мінінфраструктури та низки інших служб і відомств - підготувати Національний план протиепідемічних заходів реагування на поширення вірусу із залученням;

МЗС, ДСНС і Мінінфраструктури оперативно розробити план та організувати евакуацію наших громадян з території Китаю через спалах інфекції;

Головам ОДА і держадміністрації у Києві посилити заходи захисту на місцевому рівні.

Громадянам рекомендується за наявності симптомів таких як гарячка, кашель, ускладнене дихання, вживати заходів для попередження поширення інфекції. Уникайте тісного контакту з людьми, надягніть захисну медичну маску, прикривайте рот і ніс під час чхання чи кашлю одноразовою серветкою. Якщо ви відвідували уражені райони Китаю, обов’язково повідомте про це лікаря.

Інформуємо, що станом на ранок 1 лютого 2020 року, у світі зареєстровано 11 374 підтверджених лабораторно випадків нової коронавірусної інфекції (2019-нCoV), у тому числі 259 смертельних випадків. Підтверджено 133 випадки завезення нового коронавірусу в 24 країнах світу (Тайланд,  Японія, Сінгапур, Тайвань, Австралія, Малайзія, США, Франція, Німеччина, Південна Корея, ОАЕ, Канада, Італія, Росія, Великобританія, Іспанія, Швеція, В’єтнам, Камбоджа, Фінляндія, Індія, Непал, Республіка Філіпіни та Шрі-Ланка).

З перших днів ускладнення ситуації в світі в Україні:

* посилено моніторинг за епідемічною ситуацією;

* вжито додаткових заходів щодо посилення санітарно-карантинного контролю в пунктах пропуску через державний кордон України;

* відпрацьований алгоритм дій медичного персоналу при підозрі на нову коронавірусну інфекцію;

* визначено алгоритм лабораторної діагностики в разі виявлення осіб з підозрою на коровірусну інфекцію.

Міністерство охорони здоров'я України та координаційний штаб просить ЗМІ та громадян використовувати лише офіційні джерела інформації

Актуальна інформація на сайті Міністерства охорони здоров'я України https://moz.gov.ua

Офіційні рекомендації ВООЗ для громадськості та професійної спільноти https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

Більше рекомендацій для громадян на сайті Центру громадського здоров'я МОЗ України: https://phc.org.ua/news/onovleni-poradi-vooz-schodo-mizhnarodnikh-perevezen-u-zvyazku-zi-spalakhom-novogo-koronavirusu

У рік новий – з новими планами

На початку нового календарного року зазвичай прийнято підбивати підсумки, аналізувати результати  роботи та планувати нові кейси у своїй діяльності та в роботі колективу.  Тож на найактуальніші журналістські запитання 2019 року на адресу керівників сервісних центрів МВС про перебіг реформування на Київщині колишніх МРЕВ у сучасні відкриті офіси з клієнтоорієнтованим персоналом, про плани і новації у сфері надання державних послуг розповідає начальник Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Микола ГОРБОНОС.

Нині практично не знайдеш людину, яка б не прагнула придбати автівку чи хоча б не мріяла про неї. Тож    

З чого починати і як стати водієм – відповідальним і дисциплінованим, уважним і безпечним для всіх учасників дорожнього руху, які пріоритетні напрямки в діяльності та чи були торік нововведення в процес підготовки кандидатів у водії?

Починати, звісно, потрібно з навчання в автошколі. А "відповідальний кермувальник" – це особиста риса, яку потрібно  виховувати кожному, хто прагне стати водієм. Зазначу, що одним з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС є суттєва зміна та вдосконалення системи отримання посвідчення водія. Усі територіальні сервісні центри МВС наразі мають сучасні екзаменаційні класи, оснащені відеокамерами для фіксації процесу складання іспитів майбутніми кермувальниками. Знову ж таки, завдяки нашому сайту паралельно із заняттями в школі є можливість готуватися до складання теоретичної частини іспиту зі знання Правил дорожнього руху за допомогою безплатного онлайн-тренажера. Він є ідентичним до екзамену, що здається в територіальному сервісному центрі МВС. Відповіді на всі запитання щодо порядку, процедури, вартості отримання або обміну посвідчення водія завжди можна отримати на нашому сайті: http://kyivobl.hsc.gov.uaу розділі  «ПОСЛУГИ: Видача посвідчення водія», а також скористатися онлайн-інструкцієющодо отримання ПВ вперше. З неї можна дізнатися, як правильно обрати акредитовану автошколу, можна завантажити повний перелік запитань з ПДР та варіанти відповідей на них, отримати поради щодо підготовки до тестування і перелік вправ, що їх необхідно вміти  виконувати під час складання практичного іспиту.

У вільному доступі для користувачів сайту і маршрути, за якими проходять другий етап- практичнучастину екзамену на отримання права керування транспортними засобами. На нашому сайті онлайн-схеми маршрутіввчасно актуалізуються і користуються значною популярністю в кандидатів у водії.  Адже ретельне вивчення маршруту додає впевненості і значно полегшує процес складання іспитів. Для прозорості визначення екзаменатором рівня знань і вмінь майбутніх водіїв Головний сервісний центр МВС запровадив чек-лист. У ньому зазначені перелік типових помилок, що їх припускаються громадяни під час практичного іспиту, та шкала оцінювання.

Варто зазначити, алгоритм отримання посвідчення водія вперше простий: потрібно пройти медогляд, закінчити навчання та скласти іспити в автошколі, підготувати і подати відповідний пакет документів до будь-якого територіального сервісного центру МВС для допуску до іспитів. Нагадаю, що з 2017 року в Україні посвідчення водія вперше видається на 2 роки. Потім обмін такого посвідчення водія на нове (терміном на 30 років) проводиться без складання іспитів та за умови, якщо водій за цих 2 роки вчинив не більше двох адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, або жодного разу не порушив ПДР.

Незважаючи на суттєвий перелік новацій, що були запроваджені раніше, навесні 2019 року Кабінет Міністрів України вніс зміни до ряду постанов, пов’язаних з порядком видачі посвідчень водія, підготовки водіїв, а також акредитацією автошкіл. Найголовнішими нововведеннями стали:

— запровадження обов’язкової відеофіксації процесів складання іспитів зі знань правил дорожнього руху і найголовніше - навичок керування транспортними засобами. Відеофіксація процесу складання теоретичного іспиту реалізована в сервісних центрах МВС нового зразка більше 2-х років тому. А з 24 грудня і під час складання практичного іспиту дії кандидата у водії та екзаменатора фіксуються за допомогою портативного відеообладнання, що встановлюється в екзаменаційному авто. На сьогодні сервісні центри Київщини мають 19 портативних відеокамер.Перед початком проведення практичного іспиту екзаменатор ТСЦ МВС під відеозапис повідомляє прізвище ім'я по батькові кандидата у водії, на яку категорію проходитиме здавання екзамену. Також, які вправи виконуватимуться та модель, державний номерний знак автомобіля, на якому проводиться іспит.
Нововведення допомагає уникнути можливих суперечностей під час складання іспиту та виявити здійснене правопорушення. Кандидат у водії, якщо має сумніви щодо чесності оцінювання його практичних вмінь, має можливість оскаржити результати іспиту. Строк зберігання вивантаженої інформації з відеореєстратора становить 10 діб.  

— крім того, новаціями передбачено, що неможливо складати теоретичний іспит в одному територіальному сервісному центрі МВС, а практичний – в іншому;

— скорочено до 2-ох років термін чинності отриманого в автошколі Свідоцтва про закінчення навчального закладу з підготовки водіїв транспортних засобів. Тобто іспити в ТСЦ МВС необхідно скласти упродовж цих 2 років;

— регламентовано, що отримати або обміняти посвідчення водія неможливо без відмітки про місце реєстрації в документі, що посвідчує особу;

— у процедурі взаємодії територіальних органів з надання сервісних послуг МВС з навчальними закладами з підготовки водіїв запроваджено електронний обмін інформацією. Викладачі та інструктори з водіння зобов’язані вносити у спеціальний електронний журнал інформацію про час проведення теоретичних та практичних занять, а також про транспортний засіб, на якому здійснюватиметься практичний екзамен. Нововведення покликане посилити контроль за організацією навчального процесу в кожному закладі з підготовки водіїв та, зокрема, за навчанням кожного слухача.

Нормативними змінами також передбачено, що всі випускники, які закінчили навчання з підготовки водіїв у закладах професійно-технічної освіти допускаються до складання іспитів без додаткового навчання в автошколі. 2019 року, до слова, нашими дев’ятьма територіальними сервісними центрами видано 65 тисяч 240 посвідчень водія, з яких 32 373 документи видані вперше.

У чому ж полягають основні відмінності колишніх МРЕВ від сучасних сервісних центрів нового зразка?

У рамках реформи Міністерства внутрішніх справ України створені сервісні центри МВС, де наші фахівці обслуговують громадян по-новому, на ще більш якісному рівні.  Сервісні центри МВС надають як платні, так і безоплатні послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, надання витягу з Єдиного державного реєстру ТЗ, оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. Розмір податків, сплачених 2019 року від діяльності сервісних центрів МВС Київщини до місцевих бюджетів становить 26 мільйонів 832 тисячі 194 гривні. Найбільше, понад 7 з половиною мільйонів, Регіональний сервісний центр МВС в Київській області спрямував до скарбниці Києво-Святошинського району, від 3-х до майже 4-х мільйонів надійшло бюджетам Білої Церкви,  Ірпеня та Броварського району.

На Київщині діє 9 територіальних сервісних центрів МВС, 8 з яких - нового зразка:  мають інфобокси, дитячі куточки, полиці буккросингу та відповідають встановленим стандартам реформування. Нові сервісні центри МВС – це прозорі зручні офіси з підготовленим фаховим, клієнтоорієнтованим персоналом. Усі оновлені приміщення мають єдину візуальну концепцію. Ми повністю прибрали стару кабінетну систему, запустили електронну чергу, замінивши тим самим застарілу систему черг «за записом на папірцях» або ж за сумнозвісною домовленістю. Запровадили систему онлайн-відеоспостереження, за допомогою якої будь-хто через наш веб-сайт може подивитися наявність черги та спланувати свій візит в обраний центр. Усі 156 сервісних центрів МВС, що є в Україні, працюють за принципом екстериторіальності. Мається на увазі, що отримати послугу громадянин може у будь-якому зручному за місцем розташування ТСЦ МВСнезалежно від місця його прописки. Це зручно! Адже сучасний ритм життя вимагає спрощення алгоритму отримання послуг, який буде зрозумілим не лише молоді, а й людям старшого віку.

У планах РСЦ МВС в Київській області  оновити останній з дев’яти діючих сервісний центр № 3246, що у Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району, і перевести його роботу в абсолютно новий формат. Плануємо збудувати в Софіївській Борщагівці просторе, комфортне приміщення у сучасному стилі, де розміститься, я переконаний, один з кращих на Київщині територіальний сервісний центр МВС.

Хочу також нагадати, що у віддалені міста Київщини, де не передбачено відкриття стаціонарних сервісних центрів МВС, за графіком виїздитьнаш Мобільний сервісний центр. За допомогою сучасного обладнання, яким оснащено пересувний центр, два адміністратори і фахівець Експертної служби можуть зареєструвати чи перереєструвати транспортний засіб, замінити посвідчення водія, видати міжнародне посвідчення водія, прийняти запит на отримання довідки про відсутність судимості. У 2019 році Мобільний сервісний центр Київської області здійснив понад 150 виїздів, надав майже 2 000 послуг. Зокрема, понад тисяча жителів Київщини зареєструвала/перереєструвала транспортні засоби, майже 900 людей подали запити на отримання довідок про відсутність судимості та близько півтори сотні осіб здійснили обмін посвідчення водія на нове.

До речі, чи усім водіям потрібно мати посвідчення міжнародного зразка, що має дату закінчення дії документа, чи лише тим, хто планує подорожувати країнами світу?

Україна є повноцінним учасником Віденської конвенції, відповідно до якої посвідчення водія старих зразків є дійсними та мають визнаватися державами-учасницями. Та, як свідчить практика, для того щоб без перешкод керувати транспортним засобом в іншій країні, національне посвідчення водія має відповідати сучасним міжнародним вимогам. Зокрема, як вже зазначалось, має  бути вказаний термін дії українського посвідчення та зроблена відповідна транслітерація прізвища та імені особи. Тож, щоб уникнути непорозумінь під час подорожі за межі нашої країни, ми пропонуємо замінити посвідчення водія старого зразка на сучасне. Для обміну необхідно звернутись до будь-якого зручного за місцем розташування територіального сервісного центру МВС. Іспити складати не потрібно. У пакеті документів обов’язково потрібно мати медичну довідку, паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус, копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків, наявне посвідчення водія та квитанції про сплату коштів за бланкову продукцію і послугу сервісного центру МВС. От якраз у розпалі сезон зимових відпусток. Багато хто планує подорожувати до інших країн на автівці і після свят. І, знову ж таки, таким мандрівникам стане в нагоді спеціальний онлайн-сервіс, розміщений на нашому сайті.  Лише у два кліки там можна дізнатися, які документи необхідні для поїздки у ту чи іншу країну. Сервіс автоматично розділяє їх на ті, що визнають національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути  також міжнародне посвідчення водія. Торік фахівці сервісних центрів Київщини видали 601 такий додатковий до вітчизняного посвідчення водія документ.

Які ще популярні послуги, віднесені до компетенції МВС України, можна отримати онлайн?

Їх, насправді, дуже багато. Зокрема, не виходячи з дому, можна замовити  довідку про відсутність судимості, яка може знадобитись під час працевлаштування, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі  в тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства, виготовлення або поновлення документів. До слова: за 2019 рік ми видали громадянам 23 тисячі 182 довідки. Також на нашому веб-сайті можна перевірити онлайн чи було видано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Сервіс корисний не лише громадянам-фізичним особам, а й бізнесу. Можливість самостійно перевірити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу може убезпечити ринок від шахрайства при отриманні транспортних послуг, при найманні працівників на роботу, каршерінгу та купівлі авто. З грудня 2018 року в Україні запрацював  Електронний кабінет водія, за допомогою якого можна отримати всю актуальну інформацію про транспортні засоби та посвідчення подія, а також створено умови для отримання деяких послуг онлайн. Йдеться про реєстрацію в електронній черзі на прийом у сервісні центри МВС, замовлення індивідуальних номерних знаків і, крім того, можна перевірити штрафи і сплатити їх. Віднедавна стала також доступною  послуга перевірки наявності в територіальних сервісних центрах МВС Київської області номерних знаків, що містять визначену комбінацію цифр та видаються за бажанням автовласників під час перереєстрації авто.

Одна з найпопулярніших послуг сервісних центрів МВС - перереєстрація авто. Що останнім часом змінилось у цьому напрямку?

Ще 2018 року внесено зміни до порядку здійснення в територіальних сервісних центрах МВС реєстраційних операцій з транспортними засобами. Зокрема, запроваджено наступне: транспортний засіб не знімається з обліку під час переходу права власності до нового власника – відтоді за договорами купівлі-продажу транспортного засобу, дарування, міни або фінансового лізингу, а також за заповітом та актом прийому-передачі відбувається пряма перереєстрація транспортного засобу на нового власника. Отже, при перереєстрації транспортних засобів у разі зміни їх власників зняття з обліку таких транспортних засобів не проводиться, а відбувається одна процедура -безплатне укладання договору купівлі-продажу безпосередньо в ТСЦ МВС у присутності адміністратора та за участю продавця і покупця. До центру МВС подаються: документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу, заява, свідоцтво про реєстрацію автомобіля, документи, що посвідчують особу покупця та продавця, реєстраційні картки платників податку покупця і продавця.2019 року сервісними центрами МВС в Київській області було проведено 137 тисяч 603 реєстраційні операції. В середньому виконувалось 11 тисяч 500 операцій щомісяця, а щодня це – понад півтисячі.

Під час проведення державної реєстрації/перереєстрації транспортні засоби підлягають безплатному огляду фахівцями Експертної служби МВС. За заявою власника може бути проведене платне експертне дослідження з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Таким чином покупець убезпечить себе від можливих ризиків кримінального походження транспортного засобу, оскільки сервісні центри здійснюють перевірки за усіма доступними базами даних МВС і безкоштовну перевірку в реєстрі обтяжень рухомого майна.

За нашими статистичними даними 2019 року під час надання послуг у сервісних центрах МВС Київщини було виявлено 28 фактів підробки ідентифікаційних номерів агрегатів транспортних засобів, 22 підроблені документи, встановлено 18 транспортних засобів та 21 особу, що їх розшукували правоохоронці, а також за рік наші адміністратори виявили 35 викрадених транспортних засобів.

Миколо Миколайовичу, а які поради Ви б дали тим, хто нинішнього року планує прибдати автівку на вторинному ринку?

Передусім хочу наголосити: якщо  фахівець Київського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України виявив «проблемне» (зокрема, з підробленими номерами агрегатів) авто, то власник не зможе ним користуватися, матиме справу з правоохоронними органами, які ймовірно заберуть авто на штрафмайданчик до з`ясування усіх обставин. Іноді замість оформлення договору купівлі-продажу транспортного засобу громадяни обирають варіант передачі автівки від продавця покупцю за довіреністю. У такому випадку авто взагалі не проходить жодної експертної процедури, що становить для покупця небезпеку. Також, якщо запропонована ціна автомобіля значно менша за його ринкову вартість, існує вірогідність, що продавець навмисно її занижує, аби якомога швидше позбутись «проблемного» транспортного засобу. Тому експертне дослідження в сервісному центрі МВС допоможе переконатися у чесності намірів продавця.

У минулому році 22 фахівці Експертної служби МВС, що працюють в територіальних сервісних центрах Київщини, провели 108 тисяч 168 оглядів транспортних засобів, з яких 72 тисячі 577 були саме ретельними дослідженнями, що становить понад 67%. І це свідчить про бажання покупців купувати «законні» авто чи мототранспорт.

Вибір автівки чи мотоцикла справа особиста кожного автолюбителя, для цього існує багато можливостей та корисних сервісів. Наприклад, ми готові запропонувати дізнатися про найпопулярніші марки авто та порівняти дані щодо реєстрації транспортних засобів за регіоном, датою випуску, маркою, моделлю, об`ємом двигуна, типом палива та кольором завдяки онлайн-сервісу відкритих даних  http://texty.org.ua/cars/. Хочу також зазначити, що всі дії, пов’язані з державною реєстрацією/перереєстрацією транспортних засобів здійснюються виключно в сервісних центрах МВС. Адміністратори завжди відкриті до спілкування та готові надавати якісний державний сервіс.

Як можна проконтролювати якість обслуговування відвідувачів?

У сервісних центрах МВС нового зразка діє своя система моніторингу - за допомогою анкетування у рамках проєкту«Таємний клієнт» .Отримувачі послуг можуть залишити онлайн-відгук про якість отриманих послуг, взявши участь в анкетуванні або за допомогою планшетів, передбачених саме для оцінювання роботи сервісних центрів. А стати «таємним клієнтом» дуже просто. Людина звертається до обраного сервісного центру, отримує необхідну йому послугу, за бажанням заповнює запропоновану на сайті Головного сервісного центру анкету за посиланням; https://hsc.gov.ua/guest/, а ми аналізуємо вказані там недоліки, зважаємо на пропозиції, враховуємо побажання і робимо все, щоб бути в лідерах серед організацій, що надають населенню державні послуги та неухильно виконувати визначену місію сервісних центрів МВС: «Ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг».

Належного користувача автотранспорту відтепер можна реєструвати онлайн

Призначити належного користувача на авто можна не виходячи з дому, щоб у разі автоматичної фото- або відеофіксації порушень ПДР штрафи отримувала особа, яка користується автомобілем, а не його власник

Київ, 20 січня 2020 року – в Електронному кабінеті водія з’явилася нова безкоштовна послуга «Керування належним користувачем». Онлайн-сервіс доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги».

Це перша онлайн-послуга, яка була створена відразу в електронному форматі. Так працює принцип “digital by design”, коли не в онлайн переводять вже наявні адміністративні послуги, а створюють нові, спираючись на онлайн-досвід користувачів. Раніше запуску всіх послуг в електронному форматі передувало надання сервісів за безпосереднього звернення клієнта до відповідної організації.

Належний користувач – це особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. Можливість зазначати належного користувача транспортного засобу (ТЗ) стане в нагоді автомобілістам у зв’язку з появою нових правил та налагодженням системи фото- і відеофіксації та паркування. Адже нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має безпосередньо водій авто, а не його власник (отримувати сповіщення про нові штрафи, сплачувати їх тощо).

Проєкт реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Міністерства цифрової трансформації, за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

Як призначити належного користувача онлайн

Замовником послуги може бути фізична або юридична особа, яка хоче стати належним користувачем. Для цього необхідно:

1. Авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП, раніше ЕЦП), BankID або MobileID.

2. Обрати з переліку послугу «Керування належним користувачем».

3. Ввести VIN-код автомобіля, для якого особа хоче стати належним користувачем. Система видасть деперсоніфіковану інформацію про автомобіль, не про його власника.

4. Обрати підставу для належного користування:

  • домовленість із власником;
  • довіреність на право користування ТЗ;
  • договір оренди, найму чи позики;
  • договір фінансового або оперативного лізингу.

5. Ввести e-mail і телефон власника авто.

6. Перевірити свої дані та за необхідності прикріпити скан-копії довіреності чи договору, що є підставою для належного користування.

7. Підписати створену заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Після чого власник отримує листа з посиланням на онлайн-заяву. Для успішного завершення процедури власник авто має перейти за посиланням і дати згоду на це призначення. Якщо підставою для призначення є лише домовленість, власник автомобіля має підписати заяву за допомогою КЕПу. Після чого особа, яка замовила послугу належного користувача, може побачити статус підтвердження заявки в е-Кабінеті водія. Повний цикл надання послуги онлайн забирає один робочий день.

Електронна послуга «Керування належним користувачем» доступна для фізичних та юридичних осіб і є безкоштовною. На один транспортний засіб може бути призначено не більше одного належного користувача. Видалення призначеного належного користувача можливе власником ТЗ – за поданою заявою або автоматично, у разі закінчення терміну, на який був призначений належний користувач.

Стати належним користувачем може лише особа, яка є власником національного посвідчення водія або посвідчення водія іноземної держави, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух 1968 року. У випадках, якщо підставою для належного користування є оформлення на особу тимчасового реєстраційного талона або призначення працівника належним користувачем безпосередньо керівником юридичної особи, послуга надається лише в територіальних сервісних центрах МВС і за умови присутності власника ТЗ та особи, яка планує стати належним користувачем.

Нагадаємо, у грудні 2018 року відбувся запуск Електронного кабінету водія, покликаного цифровізувати послуги сервісних центрів МВС, зробивши їх зручними та позбавленими корупційних ризиків. Користувачі е-Кабінету можуть дізнатися інформацію про власні водійські посвідчення, транспортні засоби та адміністративні правопорушення. Також у е-Кабінеті можна сплатити штрафи, зареєструватися в електронній черзі на отримання послуг у сервісних центрах МВС, замовити безкоштовну чи платну послугу перевірки транспортного засобу за його VIN-кодом, а також – індивідуальний номерний знак.

Проєкт реалізовано у співпраці з Фондом Східна Європа.

11914 ДТП зафіксовано на території Київської області

Саме така кількість автопригод зареєстровано за минулий рік, з них 1783 з потерпілими. На жаль, внаслідок яких 317 людей загинуло та 2301 – отримали травми.

Головною причиною – є порушення правил дорожнього руху, а саме:

- порушення правил маневрування (44,98%),

- недотримання безпечних дистанції та інтервалу (20,10%),

- перевищення безпечної швидкості (18,38%).

Найчастіше ДТП стають у п'ятницю, у період з 1️ 2до 1️3 години. Саме у цей час спостерігається збільшення автомобільного потоку на в’їзд та виїзд з міст.

Шановні громадяни, пам’ятайте про безпеку на дорозі! Обов'язково дотримуйтесь правил дорожнього руху та керуйте відповідально!