Служба 101, 102, 103

З 29 березня на Київщині встановлена нерестова заборона

Нерест – це головний та найважливіший період у риби. З метою охорони, збереження та створення сприятливих умов для природного відтворення водних біоресурсів з 29 березня 2019 року встановлюється нерестова весняно-літня заборона. Тривалість заборони відрізняється залежно від водойми. Так, у всіх водосховищах і озерах з затоками, протоками заборона триває по 6 червня (включно), у всіх річках та їх кореневих водах – по 17 травня, у новостворених водних об’єктах, а також у придатковій системі річок та інших водних об’єктах – по 26 червня.

У цей період забороняється пересування плавзасобів (човнів), промислове рибальство, здійснення підводного полювання, проведення днопоглиблювальних, вибухових та інших видів робіт, добування будівельних матеріалів у місцях масового нересту водних біоресурсів.

Дозволяється любительське та спортивне рибальство до 3 кг риби на одну особу, однією поплавковою або донною вудкою з одним гачком і спінінгом з берега у дозволених місцях.

З картою нерестовищ та з переліком місць, визначених для любительського та спортивного рибальства у період весняно-літньої заборони можна ознайомитись тут.

“Просимо громадян, небайдужих рибалок, активістів та інші громадські спілки долучатися до охорони водних біоресурсів та допомагати в спільній справі задля збереження та відтворення водних біоресурсів на Київщині”, – закликав начальник Київського рибоохоронного патруля Володимир Мухін.

Якщо Ви стали свідком порушення правил рибальства чи збуту водних біоресурсів – прохання оперативно повідомляти на «гарячу лінію» рибоохоронного патруля Київщини: (068) 642-80-26 або (099) 341-73-18.

Довідкова інформація:

Нагадаємо, відповідно до наказу Київського рибоохоронного патруля від 05.12.2018 № НОД-145/6 «Про встановлення заборони на лов річкових раків» заборонено добувати раки по 30 червня 2019 року.

ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ НА ВИБОРЧИХ ДІЛЬНИЦЯХ

Відповідальність за протипожежний стан приміщень виборчих дільниць та агітпунктів покладається особисто на керівників підприємств, установ та організацій, яким належать ці приміщення, а за додержання протипожежного режиму – на голів виборчих комісій, завідуючих агітпунктами та чер­гових.

У самому приміщенні виборчої дільниці має бути розроблений і розміщений на видному місці план евакуації людей на випадок пожежі та памятка про заходи пожежної безпеки.

У будівлях, де знаходяться виборчі дільниці, мають бути ретельно перевірені та приведені у належний стан прилади електрообладнання а також системи опалювання (особливу увагу слід звернути на пічне опалення.).

При перебуванні людей у приміщеннях решітки, встановлені на вікнах, повинні бути відчинені або зняті взагалі. Всі двері евакуаційних виходів мають відчинятися в напрямку виходу людей з приміщення. Сходові майданчики, евакуаційні виходи, проходи, коридори, тамбури необхідно утримувати вільними, нічим не захаращеними.

Під маршами сходів забороняється влаштовувати комірки, зберігати горючі матеріали, а також оформлювати займистими матеріалами стіни у коридорах, вестибюлях, на сходових клітинах. Світильники евакуаційного освітлення повинні бути справними і вмикатись з настанням сутінків.

Категорично забороняється користуватись у приміщеннях електронагрівальними приладами (кип’ятильниками, електрочайниками, прасками, електроплитками і т.ін.), а також застосовувати для освітлення свічки, гасові лампи та інші джерела відкритого вогню. Для аварійного освітлення необхідно передбачити наявність для кожного працівника акумуляторного або ручного електричного ліхтаря.

Електричне освітлення кабін для голосування має відповідати правилам влаштування електроустановок.

Для під’єднання світильників в кабінах треба застосовувати тільки гнучкі мідні дроти у гумовій або поліхлорвініловій ізоляції. Дроти повинні бути захищені від пошкоджень, а в дерев’яних конструкціях їх прокладають по шару азбесту. Виконання цих робіт слід доручити кваліфікованому електромонтеру.

Забороняється встановлювати кабіни для голосування на шляхах евакуації, поблизу опалювальних печей, під відкритими світильниками, електрощитками. Килими та килимові доріжки у приміщеннях повинні бути міцно прикріплені до підлоги, а застосування тих, що виготовлені з синтетичних матеріалів, взагалі не допускається.

Виборчі дільниці необхідно забезпечити телефонним зв’язком. Поряд з телефоном має бути встановлена табличка із вказаними номерами телефонів виклику пожежно-рятувальної служби.

 

Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області

Електронний кабінет водія став ще зручнішим

Величезний крок назустріч європейським стандартам – автомобілісти Київщини звикають до унікального онлайн-сервісу «Електронний кабінет водія», запровадженого Головним сервісним центром МВС наприкінці минулого року. Перенесення послуг у віртуальну площину мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС під час реєстраційних операцій і робить найпопулярніші послуги центрів доступними, а їх надання – якіснішим.

Раніше більшість адміністративних та сервісних послуг водіям надавали лише безпосередньо в СЦ МВС. Так, актуальну інформацію про транспортний засіб та посвідчення водія можна було дізнатись тільки після особистого звернення громадян, що вимагало особистої присутності. Водночас інформацію про штрафи можна було одержати лише у вигляді поштового повідомлення за кілька днів після скоєння правопорушення. Віднедавна водії можуть зайти у свій Е-кабінет, обравши зручний для себе порядок електронної ідентифікації, та з комфортом користуватися низкою послуг, переведених у зручний онлайн-формат.

  У рамках проведення інформаційної кампанії в територіальних сервісних центрах  РСЦ МВС в Київській області, на підприємствах та в організаціях, що надають    послуги громадянам, а також в навчальних закладах  Київщини тривають акції з популяризації платформи «Електронний кабінет водія».

 Громадяни активно цікавляться можливістю записатися до електронної черги, не входячи з дому, переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне), дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто), перевірити, чи накладені обтяження на транспортний засіб та оперативно отримати повну інформацію про адмінпорушення .

 Алгоритм дій зрозумілий і простий. Спочатку потрібно зайти на сайт Головного сервісного центру e-driver.hsc.gov.ua. Е-кабінет також доступний на Урядовому порталі kmu.gov.ua– у розділі «Електронні послуги». Наступний крок – авторизація. Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою цифрового підпису (ЕЦП), BankID або MobileID.Ідентифікація через MobileID можлива абонентам таких компаній, як «Київстар», «Vodafone» і «lifecell».BankID надає можливість провести ідентифікацію через «Ощадбанк», «ВостокБанк», «IdeaBank», «Мотор-Банк», «Радабанк» і «КredoBank», а віднедавна і через BankID ПриватБанку. Заключний етап – вказати свою електронну пошту (ця інформація необхідна для сповіщень про штрафи та обтяження) та для запису в електронну чергу -  номер мобільного телефону.

 Тож в Електронному кабінеті водія  громадянин, серед іншого може:

·  переглянути інформацію  щодо сплати штрафів: завдяки е-Кабінету відтепер більше немає потреби стояти в черзі в банках чи заповнювати «від руки» платіжки. Тут користувач зможе швидко як сформувати платіж, так провести його онлайн;

·для охочих замовити індивідуальні номерні знаки в Електронному кабінеті водія доступна можливість швидкої перевірки, чи обраний знак вільний у даному регіоні, та одразу замовити макет;

·також за допомогою е-Кабінету можна ефективно організувати свій візит до СЦ МВС, обравши онлайн зручні дату й час. Сервіс допоможе уникнути черг та заздалегідь спланувати свій день;

·революційним нововведенням стала можливість перевірити будь-який транспортний засіб за VIN-кодом, що неабияк зручно під час купівлі-продажу авто на вторинному ринку. Так, безкоштовно можна дізнатися про останню операцію з транспортним засобом, дату та місце його останньої реєстрації, рік випуску та загальні технічні характеристики;

·за 45 гривень 68 копійок користувачам Електронного кабінету водія стане доступною інформація про кількість попередніх власників, участь авто у ДТП, наявність заборони на продаж або обтяжень, страхування тощо.

Та слід нагголосити, що в цій електронній базі міститься інформація лише про автомобілі, що були зареєстровані і перереєстровані в Україні після 2013 року.

Завдяки відгукам користувачів Електронного кабінету водія цей електронний сервіс постійно оновлюється. Днями кабінет водія став ще зручнішим. Тепер громадяни зможуть не лише зареєструватись в електронній черзі до сервісного центру, а й самостійно скасувати запис, якщо плани змінилися. Оновили також дизайн витягу з Єдиного державного реєстру. Тож інформація про авто тепер ще доступніша.

За статистикою  Головного сервісного центру МВС, лише за перші два тижні роботи платформи в Електронному кабінеті водія зареєструвалися близько 20 тисяч користувачів. Цікаво, що майже 85 відсотків зареєстрованих становили чоловіки і трохи більше 11 відсотків – жінки. Така гендерна тенденція простежується і до сьогодні.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Весняні небезпеки

Увага! Не паліть суху траву!

З початком весни мешканці міст і селищ розпочинають роботи на присадибних ділянках та городах при цьому спалюючи торішнє листя, суху траву, дрібне сміття . Також  їдуть до лісу на відпочинок подихати свіжим повітрям, поспілкуватися з друзями біля вогнища, помилуватися природою.

Необдумане випалювання сухої рослинності призводить до загибелі всього живого і може спричинити лісову пожежу, яка здатна за лічені хвилини призвести до загибелі не тільки представників фауни даного регіону, але й людей, знищити не один гектар лісу.

Такі пожежі швидко поширюються, особливо у вітряні дні.

Пожежі в екосистемах шкодять довкіллю, тваринному та рослинному світу, а дим небезпечний для здоров’я людини.

Нагадуємо, що за самовільне випалювання сухої рослинності або її залишків особи, винні у підпалі, несуть адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від 170 гривень до 1190 гривень.

Тому закликаємо всіх суворо дотримуватися правил пожежної безпеки, не випалювати суху траву та сміття на присадибних ділянках, не розводити відкритий вогонь поруч із господарськими будівлями, не спалювати залишки рослинності (стерня, солома), не розводити багання в лісах та лісосмугах, а також не залишати недопалки та сірники на сухій трав’янистій підстилці.

Пам’ятайте! Зупинити початкове розповсюдження вогню значно легше, ніж загасити велику пожежу!

 

Регіональний сервісний центр МВС в Київській області налагоджує співпрацю з Центрами надання адміністративних послуг

Пілотний проект такої співпраці стартував у столиці на початку листопада минулого року. За цей час взаємодія двох органів, що надають державні послуги громадянам, довела свою ефективність. Такий досвід вже незабаром має поширитись на всі регіони України. Наразі сервісні центри МВС та ЦНАП Київщини ведуть підготовчу роботу до процесу спільного надання деяких послуг населенню.

 У Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області відбулась спільна нарада керівництва РСЦ МВС в Київській області з представниками центрів надання адміністративних послуг. Начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос наголосив на важливості створення дієвої моделі співпраці фахівців сервісних центрів з адміністраторами ЦНАП, на взаємодії з органами місцевого самоврядування і центрів надання адміністративних послуг  в частині  впровадження процедури реєстрації  нових транспортних засобів та видачі посвідчень водія саме через ЦНАП. Це, зокрема,  передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

«Перелік послуг, що їх тепер також надаватимуть і ЦНАП Київщини, досить обмежений. Це обмін посвідчення водія (без складання іспитів), видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого, державна реєстрація нових транспортних засобів (без огляду експерта), перереєстрація транспортних засобів у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені, по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, та у разі встановлення газобалонного обладнання», - зазначив під час наради заступник начальника РСЦ МВС в Київській області Сергій Петров.

Начальник відділу адміністративних послуг Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації Світлана Кагаловська запевнила і представників ЦНАП Київщини, і керівництво Регіонального сервісного центру, що фахівці очолюваного нею відділу та вона особисто готові всіляко сприяти організації ефективної співпраці між РСЦ МВС і ЦНАП області та надавати практичну допомогу в реалізації спільного узгодженого рішення про партнерство. Адже така взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг, позитивно вплине на їх якість, а також зменшить корупційні ризики та забезпечить максимальне наближення послуги до споживача.

Додамо:нині по свій Україні діє понад 700 ЦНАП. У системі сервісних центрів МВС працює 156 ТСЦ. Та за рахунок Центрів надання адміністративних їх потенціал зросте майже в чотири з половиною рази, - підрахували в Головному сервісному центрі МВС.

Для громадян алгоритм отримання послуг в ЦНАП не ускладниться, а вартість послуг не зміниться!

 

Територіальний сервісний центр 3241

Стан пожежної безпеки на виборчій дільниці

Триває передвиборча компанія кандидатів у президенти і незабаром працюватимуть передвиборчі дільниці. У зв`язку з цим керівникам об`єктів, де будуть розташовуватися дільниці, слід перевірити стан пожежної безпеки.

Виборчі дільниці повинні мати справні системи та установки пожежної сигналізації, проти димного захисту й пожежогасіння. Наявність джерел протипожежного водопостачання на об’єкті або поблизу його – обов`язкова!

У приміщеннях мають бути сертифіковані вогнегасники, знаки пожежної безпеки, засоби телефонного зв`язку із зазначенням номеру виклику пожежно-рятувальної служби 101.

Перевірте евакуаційні шляхи і виходи. Вони мають бути шириною не менше 1,2 метри, утримуватися вільними, не захаращуватися.

Двері евакуаційних виходів повинні відкриватися в напрямку виходу з будівлі і замикатися лише на внутрішні запори.

На вікнах виборчих дільниць забороняється встановлювати глухі грати. Якщо вони вже є – їх треба відчинити або зняти.

Якщо дільниця має один евакуаційний вихід або розташована вище другого поверху, присутність на ній більше 50 осіб одночасно забороняється.

 

Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області

Правила пожежної безпеки на виборчих дільницях

З метою забезпечення належного рівня пожежної безпеки в період проведення виборів Президента України Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській  області інформує щодо дотримання правил пожежної безпеки.

ПРАВИЛА пожежної безпеки на виборчих дільницях:

Відповідальність за протипожежний стан приміщень виборчих дільниць покладається особисто на керівників підприємств, установ та організацій, яким належать ці приміщення, а за додержання протипожежного режиму – на голів виборчих комісій та відповідальних чергових. Приміщення виборчої дільниці має мати не менше двох евакуаційних виходів. Приміщення мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння, вогнегасниками відповідно до встановлених норм. На виборчих дільницях потрібно провести профілактичний огляд електрообладнання кваліфікованим електриком, виявлені недоліки ПУЕ усунути. В приміщеннях виборчих дільниць забороняється зберігати легкозаймисті рідини та користуватись відкритим вогнем. Забороняється користуватись електроприладами та обігрівачами кустарного виробництва. Для всіх кабін слід установити загальний вимикач для одночасного вимикання подачі електроенергії. В приміщеннях де є пічне опалення, провести його профілактичний огляд та перевірити справність димоходів, виявлені недоліки протипожежного стану усунути. Всі особи які беруть участь в роботі виборчих дільниць повинні пройти інструктаж по правилах пожежної безпеки під підпис. В приміщеннях повинен бути справний телефонний зв’язок, при виникненні пожежі – негайно повідомити про це по телефону “101” , після чого вжити заходів для евакуації людей та документів з приміщення і прийняти міри щодо гасіння пожежі наявними засобами пожежогасіння до прибуття пожежних підрозділів.

Шановний абітурієнте!

Державна служба надзвичайних ситуацій запрошує на навчання відважних та сміливих хлопців та дівчат. На вибір абітурієнтів три вищих навчальних заклади: Національний університет цивільного захисту (м. Харків) http://nuczu.edu.ua/ukr/ Львівський університет безпеки життєдіяльності (м. Львів)https://ldubgd.edu.ua/, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля( м. Черкаси)http://fire.ck.ua/ Підготовка за освітнім рівнем «бакалавр» за напрямами підготовки: «Цивільний захист»; «Пожежна безпека»; «Психологія»; «Охорона праці»; «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». За освітнім рівнем «магістр» за спеціальністю «Пожежна безпека». Підготовка здійснюється на денній та заочній формах навчання, за державним замовленням та на платних засадах.

Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця)– державний професійно- технічний навчальний заклад третього атестаційного рівня, який здійснює підготовку за освітньо-кваліфікаційним рівнем “кваліфікований робітник” та ”молодший спеціаліст”http://vpu.ldubgd.edu.ua/

Перезакріпити індивідуальні номерні знаки стало легше

12 лютого 2019 року набув чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 №1058 «Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників». Цей Порядок встановлює єдині вимоги до замовлення, виготовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників (або індивідуальних номерних знаків). У процедурі замовлення та перезакріплення ІНЗ відбулися зміни, що допоможуть громадянам мінімізувати витрати часу, пов‘язані з отриманням послуги.

Так, раніше в процесі замовлення індивідуальних номерних знаків громадянин мав обов’язково відвідати Головний сервісний центр МВС або територіальний сервісний центр МВС (перший раз — задля здійснення замовлення ІНЗ, другий раз — задля того, аби забрати готовий номерний знак). Тепер усю процедуру замовлення індивідуальних номерних знаків громадянин може пройти або в зручному за розташуванням територіальному сервісному центрі МВС (незалежно від місця його реєстрації), або користуючись онлайн-послугами власного Електронного кабінету водія. Особиста присутність замовника ІНЗ або юридично уповноваженої ним особи в Головному сервісному центрі МВС необхідна лише наприкінці процедури — коли громадянин забирає вже готовий автомобільний номерний знак.

Регіоном реєстрації ІНЗ може бути лише регіон реєстрації власника ТЗ. Оскільки в одному й тому ж регіоні не може бути двох однакових  індивідуальних номерних знаків (перед замовленням обов’язково здійснюється відповідна перевірка).ІНЗ дійсні виключно на території України. Для участі в міжнародному русі використовуються номерні знаки, що відповідають вимогам Конвенції про дорожній рух.

Також спростилася процедура перезакріплення індивідуальних номерних знаків. Власник такого знака може перезакріпити його за іншим належним йому транспортним засобом або передати його власникові іншого транспортного засобу, подавши до будь-якого територіального сервісного центру МВС пакет необхідних документів. Раніше перезакріплення здійснювалося на підставі довідки, яку можна було отримати виключно в Головному сервісному центрі МВС.

Вимоги до ІНЗ та умови його використання

Вимоги до ІНЗ залишилися незмінними. На ІНЗ можна розміщувати літери (української чи латинської абетки); літери та цифри; літери, цифри та графічний елемент. ІНЗ має містити від 3 до 8 символів, якщо це лише літери та від 3 до 7 елементів, якщо це літери причому принаймні 2 символи з них мають бути літерами.

На ІНЗ заборонено наносити написи дискримінаційного характеру за ознаками мови, расової та національної належності, ставлення до релігії, соціального й майнового стану, статі, освіти, роду та характеру занять, місця проживання; написи ненормативного походження; символіку, абревіатури або скорочені назви установ, організацій, підприємств без їх письмової згоди і т.д.  

За одним транспортним засобом може бути закріплений лише один індивідуальний номерний знак. ІНЗ можливо замовити лише як додаток до, але не замість державного номерного знаку, що видається власнику під час реєстрації транспортного засобу.

Після отримання ІНЗ власник зобов‘язаний в 10-денний термін перереєструвати ТЗ в будь-якому територіальному сервісному центрі МВС. Під час перереєстрації автомобіля  в свідоцтво про реєстрацію вноситься примітка стосовно наявності ІНЗ. Варто зауважити, що послуга перереєстрації ТЗ сплачується окремо від послуги замовлення та виготовлення індивідуального номерного знаку.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241

В Україні зміняться документи про техогляд авто. Їх зможуть зчитувати пристрої МВС

Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.

Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.

Дізнатися про інші зміни, затверджені ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, можна за посиланнямhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-2019-%D0%BF. На сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитися з мапою суб’єктів обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (ОТК), переглянути основну інформацію про них та обрати найближчий за місцем розташування. Нагадаємо, що з травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

ОТК підлягають певні категорії транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі та пройшли державну реєстрацію. Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів здійснюють суб’єкти проведення ОТК, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Нарахування і сплата збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій реєстрації автомобіля: прості відповіді на складні запитання

Купівля автомобіля – завжди приємна подія. Проте під час узаконення власності може виникнути чимало складних моментів, які потребують фахового роз’яснення. Найпоширеніше запитання, що його ставлять громадяни, які мають вперше зареєструвати автомобіль після набуття права власності і телефонують на «гарячу лінію» Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, яка формула розрахунку збору до Пенсійного фонду, хто повинен сплачувати збір та яке законодавство регулює цей процес?   

РСЦ МВС в Київській області допоможе розібратися в усіх нюансах сплати збору.

1.Якими законодавчими документами регламентується порядок нарахування та сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій реєстрації автомобіля?

Порядок сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування регулюється Законом України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування від 26.06.1997 р. № 400/97-ВР та Порядком № 1740, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.1998 р.

Що вважається першою реєстрацією легкового авто?

Перша реєстрація транспортного засобу передбачає першу постановку на облік в одному із сервісних центрів МВСнового або вживаного авто, яке раніше не було зареєстроване на території України.

Який порядок сплати збору?

Крім сплати за послугу сервісного центру та бланки, при першій реєстрації власник автомобіля зобов’язаний сплатити збір у Пенсійний фонд. Якщо авто ввозиться за кордону, з оціненої вартості автомобіля платиться акцизний збір, ввізне мито та ПДВ. Ця сума плюсується до оціночної вартості і таким чином визначається збір у Пенсійний Фонд. Якщо авто куплене в автосалоні, воно, відповідно, розмитнене, тому збір у Пенсійний Фонд вираховується лише від вартості автівки. Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування з вартості легкового автомобіля сплачується без врахування податку на додану вартість.

Як визначити, до якої групи належить Ваше авто?  

Згідно з пунктом 8 статті 4 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» встановлені наступні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів:

3%— якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

4%— якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5%— якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму.

Тобто, якщо вартість Вашого автомобіля:

·         не перевищує або дорівнює 316 965 грн. – сплачується 3%;

·         більше ніж 316 965 грн., але не перевищує або дорівнює 557 090 грн.4% від вартості авто;

·         більше ніж 557 090 грн. – платіж становить 5%.

Важливо!При перереєстрації автомобіля пенсійний збір не сплачується.

Куди надходить пенсійний збір?

Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування сплачується на бюджетні рахунки для зарахування надходжень до загального фонду державного бюджету, відкриті в головних управліннях Державної казначейської служби України в області. Про реквізити рахунків повідомляє платників Пенсійний фонд України. Дані по територіальних сервісних центрах доступні на офіційному сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області в розділі ПОСЛУГИ/Реквізити для оплати»/посилання Сплата збору при набутті права власності на легкові автомобілі станом на 04.02.2019 р.

Реквізити інших рахунків доступні на офіційних порталах Державної фіскальної служби таДержавної казначейської служби України. Там кожен бажаючий зможе самостійно стежити за змінами реквізитів.

Більше новин та корисної інформації - на нашому сайті http://kyivobl.hsc.gov.uaта на сторінці Регіонального сервісного центру МСВ в Київській області у Facebook .

Аби отримати консультацію з нагальних питань, телефонуйте: (044) 290-19-88.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Інформація щодо сертифікату відповідності

Уряд  України має на меті спростити процедуру митного оформленная та зменшити перелік необхідних документів для розмитнення транспортного засобу ввезеного з країни ЄС.     Проте це – лише далекоглядні плани, які стосуватимуться лише деяких процедур.

У відповідь на чисельні звернення громадян, Головний сервісний центр МВС  спростовує недостовірні новини щодо скасування Сертифікатів відповідності, нещодавно поширені в медіа.

Тож, згідно з чинним  законодавством, сертифікат відповідності є в переліку документів, необхідних для отримання послуги первинної реєстрації транспортного засобу на території України.

Цю вимогу регламентує стаття 31 Закону України «Про дорожній рух», в якій зазначено основні умови ввезення на територію України транспортних засобів. Зокрема, в статті йдеться, що транспортні засоби, ввезені на територію України, підлягають перевірці на відповідність діючим екологічним нормам або повинні мати сертифікат, виданий уповноваженим на це Секретаріатом ЄЕК ООН адміністративним органом. Наразі дана норма є чинною та може бути скасована виключно через внесення змін до Закону України «Про Дорожній Рух».

В той же час, Уряд має на меті спростити процедуру митного оформленная та зменшити перелік документів для розмитнення транспортного засобу ввезеного з країни ЄС. Отже, зміни стосуватимуться виключно процедури митного оформлення. Процедура першої державної реєстрації не змінилась і сертифікат відповідності лишається в переліку необхідних документів.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Територіальний сервісний центр 3241

ЗВЕРНЕННЯ Головного управління ДСНС України у Київській області до громадян

В області  загострилася обстановка з пожежами. Щоденно на Київщині виникає 15-20 пожеж. Нерідко  на пожежах гинуть люди, і що найболючіше –діти. В окремих випадках за декілька хвилин безконтрольний вогонь перетворює у попіл майно, що наживалося впродовж усього життя.

Винуватці цих всіх бід є люди, які злочинно-зневажливо ставляться до вимог пожежної безпеки, проявляють недбалість у відношенні до вогню. Лише висока культура поводження з вогнем, дотримання правил пожежної безпеки позбавить вас від бід та страждань, що приносять пожежі.

Шановні громадяни!

-Не використовуйте саморобні електрообігрівачі;

-Не експлуатуйте печі, які мають тріщини;

-Не користуйтеся пошкодженими розетками та вимикачами;

-Не залишайте без нагляду ввімкнені в електромережу нагрівальні прилади, телевізори та інші прилади;

-Не залишайте малолітніх дітей без нагляду.

 

Дотримання правил пожежної безпеки під силу кожному! Зробіть все залежно від

Сервісні центри МВС запустили чат-бота для консультування громадян

На фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС запустили чат-бота з ім’ям  “Автобот”. Його мета — швидко та у зручний час надавати всі необхідні консультації щодо отримання адміністративних послуг.  Щоденно сервісні центри МВС відповідають у мережі на сотні консультацій громадян та мають високий показник відгуку, а щороку за отриманням послуг до цієї установи звертається близько 4 000 000 громадян.

Тепер завдяки боту клієнти державної установи зможуть швидко отримати розгорнуту підтримку консультацій щодо того як отримати довідку про несудимість, зареєструвати авто, замінити або отримати посвідчення водія, змінити інформацію у свідоцтві про реєстрацію,  які документи потрібно для виїзду за кордон на авто або як замовити індивідуальні номерні знаки чи дізнатися про роботу мобільних сервісних центрів МВС.

Отримати послуги у сервісних центрах МВС можна незалежно від місця реєстрації у будь-якому зручному центрі, контакти шукайте на сайті.

Можливості чат-бота будуть поступово вдосконалюватися для того, щоб якісно відповідати на всі запити користувачів, а свої побажання ви можете надіслати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Територіальний сервісний центр 3241

Небезпечні вантажі – без загрози життю та довкіллю

Перевезення небезпечних вантажів – специфічна сфера господарювання, яка підлягає надзвичайно прискіпливому нормативному регулюванню і вимагає беззаперечного виконання правил безпеки. Адже найменша помилка може мати катастрофічні наслідки.

Небезпечний вантаж – це речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, а також тара з-під них, які за певних обставин під час перевезення можуть спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки й шкоду довкіллю, призвести до загибелі, травмування, отруєння людей і тварин.

Тому автомобілі, що перевозять небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам державних стандартів, норм безпеки, охорони праці та екології, а також мати  відповідне маркування і Свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів.

Такий документ видається або продовжується територіальними сервісними центрами МВС за результатами перевірки відповідності конструкції та спеціального обладнання транспортного засобу вимогам Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) та Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів.

Обстеження транспортного засобу проводиться працівниками сервісних центрів МВС шляхом візуального огляду, на предмет відповідності вимогам ДСТУ UN/ECE R 105-00-2002 та іншим нормативно-правовим актам. Варто зазначити, що для проведення перевірки  вантажівки перевізник або уповноважена ним особа може обрати будь-який сервісний центр. На території Київщини їх 10: Регіональний сервісний центр МВС в Київській області (м.Київ), територіальні - у Баришівці, Броварах, Білій Церкві, Обухові, Вишгороді, Бучі, Переяславі-Хмельницькому, у селі Винарівка Ставищенського району та у селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району.

У 2018 році РСЦ МВС в Київській області і територіальними сервісними центрами видано 2 590 та продовжено 318 Свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Працівники сервісних центрів провели 2 908 оглядів транспортних засобів та спеціального обладнання.  

Як мають бути укомплектовані вантажівки, який пакет документів повинен бути для отримання Свідоцтва та скільки коштує послуга, читайте на офіційному сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області (http://kyivobl.hsc.gov.ua) у розділі «Адміністративні послуги сервісних центрів. Перевезення небезпечних вантажів».  

З питань реєстрації та перереєстрації транспортного засобу, отримання національного та міжнародного посвідчення водія, отримання довідки про відсутність судимості телефонуйте  (044) 290 19 88, (044) 290-37-90 та пишіть Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Ближче до людей

Територіальні сервісні центри РСЦ МВС в Київській області надають широкий спектр послуг. На Київщиніпрацює 9 територіальних сервісних центрів - у Баришівці, Білій Церкві, Броварах, Бучі, Вишгороді, в Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району, у Винарівці Ставищенського району, в Обухові та в Переяславі-Хмельницькому. Щодня їх працівники надають понад 650 послуг. Також віддалені населені пункт и, де немає стаціонарних ТСЦ, обслуговують мобільні сервісні центри. Користуючись можливістю отримати послуги в  мобільних сервісних центрах МВС,  автовласники  суттєво  заощаджують час  і кошти на подолання шляху   до найближчого стаціонарного ТСЦ.

Пересувний сервіс на базі нового комфортного мікроавтобуса Renault Master має сучасне обладнання, за допомогою якого фахівці надають громадянам найпопулярніші державні послуги: 

Жителі  віддалених містечок, селищ  і сіл Київської області вже встигли оцінити швидкість та зручність надання адміністративних послуг та поділитись своїми враженнями  від  високої якості обслуговування  зі своїми друзями.

У 2018 році,  за підсумками роботи мобільного сервісного центру, до органів місцевого самоврядування надійшло 1 966 запитів про необхідність отримання послуг МВС.  Стільки ж виїздів здійснив наш «сервіс на колесах» у Миронівку, Кагарлик, Фастів і  Богуслав. Це – на третину рейсів більше, ніж було 2017 року.  За допомогою пересувного центру   жителі Київщини зареєстрували або перереєстрували 1 073  транспортні засоби, 189 осіб замінили посвідчення водія,  704  людини надали запити на отримання  довідки про відсутність (наявність) судимості.

У мобільному сервісному центрі з 10:00 до 16:00 громадян обслуговують два адміністратори та фахівець Експертної служби МВС.

Дні роботи: середа, четвер, п’ятниця.

Адреси та графік надання послуг мобільним сервісним центром МВС можна знайти за посиланням. Графік оновлюється на сайті http://kyivobl.hsc.gov.uaв останні робочі дні місяця.

Збираючись до МСЦ,  уважно знайомтесь з переліком необхідних документів для отримання тієї чи іншої послуги!

 

Територіальний сервісний центр 3241

Ускладнення погодних умов

За даними Українського гідрометеорологічного центру очікується суттєве ускладнення погодних умов:

23 та 24 січня 2019 року у Житомирській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Сумській, Харківській, Чернігівській та Черкаській областях вночі значний сніг (приріст снігового покриву 10-15 см, місцями до 20 см); у південних, Дніпропетровській та Донецькій областях сніг з переходом в дощ, місцями ожеледь та налипання мокрого снігу; в Україні, крім заходу, пориви вітру 15-20 м/с, хуртовини.

Ускладнення погодних умов відповідають першому (жовтому) рівню небезпечності.

 

Баришівський районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області

Чотири причини замовити довідку про несудимість у сервісному центрі МВС

Отримати довідку про несудимість у сервісному центрі МВС – ЛЕГКО!!!

Минуло трохи більше року з того часу, коли сервісні центри МВС почали видавати довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. За цей час послуга набула значної популярності. Наприклад, 2018 року її замовило майже 117 тисяч українців. У Київській області довідку про відсутність судимості торік отримали маже 16 тисяч громадян. Це на 3 тисячі 300 виданих довідок більше, ніж 2017 року. Така статистика є прикладом ефективної діджиталізації державних послуг - одного з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС. Переведення послуг в онлайн робить їх доступними, зручними та заощаджує   час.

Зазвичай довідку замовляють при влаштуванні на роботу, під час оформлення або поновлення документів, виїзду за кордон,оформлення громадянства, отримання дозволу на володіння зброєю, для надання в органи соціального забезпечення тощо. Право на отримання з персонально-довідкового обліку відомостей про себе особа набуває з моменту досягнення 14-річного віку. Найкраще замовити і отримати такий документ в одному з наших територіальних сервісних центрів. Для цього є кілька вагомих причин.

1.Вартість

У територіальному сервісному центрі МВС довідка про відсутність судимості видається безплатно.

2.Замовлення онлайн

Завдяки науково-технічному прогресу все більше послуг можна отримати, не виходячи з дому. І ця послуга – не виняток! Тож замовити довідку про несудимість можна буквально не виходячи з домівки! Для цього потрібно зареєструватися за допомогою Електронного цифрового підпису та заповнити електронну форму. Готовий документ можна отримати особисто в обраному територіальному сервісному центрі МВС, пред’явивши адміністратору сервісного центру паспорт чи інше посвідчення особи, або ж в електронному варіанті – довідка надійде на електронну адресу, вказану у формі замовлення.

3. Замовлення у будь-якому територіальному сервісному центрі МВС

Одним із ключових принципів роботи сучасних сервісних центрів МВС є екстериторіальність. Тобто можливість отримати послугу там, де зручно - не залежно від місця реєстрації. Тож якщо доступу до мережі Інтернет немає, замовити й отримати потрібний документ можна у найближчому сервісному центрі. Під час особистого подання запиту потрібно лише заповнити заяву та надати адміністратору документ, що посвідчує особу.

4. Можливість подання запиту представником, а не особисто

У разі, якщо за довідкою звертається представник, необхідно надати документ, що посвідчує його особу, оригінал і копію нотаріально завіреної довіреності, яким представника уповноважено отримати в сервісному центрі МВС довідку про відсутність судимості, а також заяву та копію документа фізичної особи, стосовно якої замовляється довідка.

«Як можна унеможливити корупційну складову та зробити це в зручний для громадянина спосіб ? Тільки через впровадження електронних сервісів, це самий дієвий та швидкий спосіб без шокових рішень»- написав на своїй сторінці у Facebookначальник Головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій .

«Таких зручних сервісів має ставати більше. Значно більше. Працюємо далі».

 

Територіальний сервісний центр 3241