Податкова

В пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано спробу контрабанди унікальних тисячолітніх старовинних прикрас та частин до старовинної зброї

Працівниками Управління по боротьбі з митними правопорушеннями та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у співпраці з СБУ зафіксовано спробу вивезення старовинних ювелірних виробів з приховуванням від митного контролю (контрабанду).

19 старовинних предметів – браслети, шийні прикраси, оздоблені коштовним камінням, все - виготовлене орієнтовно на початку Х століття, а також частини  до старовинної зброї, намагався вивезти з порушенням митного законодавства громадянин Литовської Республіки, який відлітав з Києва до Вільнюса через аеропорт «Бориспіль».

Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації та дозвільних документів пасажир не надав, до моменту перетину ним «білої лінії» до інспекторів митниці не звертався.

Виявлені після перетину пасажиром «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор», коштовності приховувалися від митного контролю у дорожній валізі громадянина, а саме у косметичці поміж індивідуальних туалетних засобів, у загорнутій в рушник коробці з пензликом для чистки взуття, а також у перемотаних поліетиленовою плівкою пакетах, тобто – переміщувалися способом, що утруднює їх виявлення.

Зі слів пасажира, дані предмети належать йому особисто і  він придбав їх на аукціоні у Росії та віз для власної колекції.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 483 Митного кодексу України. Дані предмети вилучено до винесення судом рішення у справі.

 

ГУ ДФС у Київській області

Чергову партію - 369 блоків тютюновмісних виробів для вейпів -- вилучено в пункті пропуску “Бориспіль»

Працівниками Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано чергові спроби незаконного переміщення тютюнових виробів через митний кордон України.

377 блоків тютюнововмісних вироби “HEETS YELLOW LABEL” TM “Parliament” для електричного нагрівання, призначений для використання виключно з IQOS  намагалися ввезти на територію України з порушенням митних правил наш співвітчизник-студент та громадянка Китаю з тимчасовою посвідкою на проживання в нашій країні, які прибули одним авіарейсом з Китаю.

Обоє громадян для проходження митного контролю обрали спрощену систему – «зелений коридор», чим засвідчили, що переміщувані ними через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації дані авіапасажири не оформлювали та не подавали, з приводу декларування переміщуваних ним товарів (предметів) до інспекторів митниці не зверталися.

Дані тютюновмісні вироби було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті, після перетину громадянами „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

Виявлені предмети знаходилися загалом у шести дорожних валізах обох громадян  та переміщувались без ознак приховування.

Вилучено до винесення судом рішення у справі за протоколом про порушення митних правил за ст.471 Митного кодексу України загалом 369 блоків тютюновмісних виробів «HEETS» ТМ «PARLIAMENT» різних кольорів для електричного нагрівання, призначений для використання виключно з IQOS по 10 пачок у кожному (вага тютюну  в блоці 61г).

Довідково: згідно ч.2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу – 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів.

 

ГУ ДФС у Київській області

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Броварської ОДПІ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, за січень-березень  2018 рокудо Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло  6такихдокументів.  З них у розрізі категорій  розглянуто запити від 1 фізичної особи та 5  юридичних осіб. Запитів від представників засобів масової інформації не надходило.

Запитувачі  зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- ставок з податку на нерухоме майно та земельного податку,      

- надходжень до бюджету територіальної громади податків від фізичної особи - підприємця.

За результатами розгляду задоволено 3 запити на інформацію (або 50% від загальної кількості запитів),  3 запити (або 50% від загальної кількості запитів) направлено іншим розпорядникам інформації, уволодінні яких вона знаходиться.

 Нагадуємо, отримати публічну інформацію, розпорядником якої є Броварська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, може кожен бажаючий, надіславши листа-запита за адресою: 07400, м. Бровари, вул. Київська, 286 (на конверті вказувати «Публічна інформація»); або на електронну адресу: kyivobl.brovary@sfs.gov.uaчи зателефонувавши на (04594) 7-20-90у робочий час: з понеділка по четвер з 09-00 до 13-00 год.; 13-45 до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45 год.).

 

Броварська ОДПІ

Новини за 18.04.2018 від ГУ ДФС у Київській області

На Київщині припинено діяльність підприємства щодо незаконного виготовлення алкоголю

Слідчими ГУ ДФС у Київській області спільно з оперативними співробітниками ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.204 КК України, відносно службових осіб одного з підприємства Київської області, яке займається незаконним збутом алкогольних напоїв.

При проведенні комплексу оперативних заходів було встановлено, що постачання спиртовмісної продукції на територію виробничої бази здійснює інше підприємство, яке займається виробництвом спиртовмісної рідини, яка в подальшому використовується при незаконному виготовленні алкогольних напоїв.

З урахуванням зібраних в ході досудового розслідування матеріалів та згідно відомостей, що містяться у зверненні одного із найбільших підприємств в Україні по виготовленню спирту до Народного депутата  України щодо незаконного використання обладнання та виготовлення спиртовмісної рідини вказаним вище підприємством, на підставі ухвали слідчого судді проведено обшук за фактичною адресою розташування виробничих потужностей підприємства, яке займається незаконним виробництвом рідини із вмістом спирту.

За результатами обшуку виявлено та вилучено рідину з характерним запахом спирту у кількості 68118 л., полімерні кубовики з рідиною із характерним запахом спирту в кількості 17000 л., ректифікаційну колону, 2 вертикальні цистерни об’ємом по 20000л., 5 горизонтальних бочок (цистерн) об’ємом 15000л., спиртовмісну продукцію в полімерних пляшках (омивач скла, розпалювачі спиртові, гелеві та ін.), документи та чорнові записи, комп’ютерна техніка, барвники та вимірювачі спирту.

 

Від платників Київщини до Зведеного бюджету надійшло 728 млн. грн. податку на прибуток

Протягом січня-березня 2018 року платники податків Київщини сплатили до Зведеного бюджету України 728 млн. грн. податку на прибуток. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

За наданою ним інформацією, цей показник на 52% перевищує суму надходжень аналогічного періоду минулого року. Так, додатково до зведеного бюджету платниками Київщини перераховано 249 мільйонів гривень. Зокрема, до Державного бюджету спрямовано 652 млн. грн., що перевищує суму минулорічного показника на 53% або 227 мільйонів гривень. У  свою чергу, від сплати податку на прибуток місцеві бюджети отримали 76 млн. грн. Ця сума на 22,3 млн. грн. або 41% більша порівняно з тим самим періодом 2017 року.

Нагадуємо, що  10 травня закінчується строк подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств і фінансової звітності за І квартал 2018 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу.

Для зручності та заощадження часу рекомендуємо використовувати сучасні та зручних способів звітування до податкових органів, а саме засобами сервісу “Електронний кабінет платника податків», який розміщено на веб-сайті ДФС України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua.

 

З метою реалізації права на податкову знижку, разом з декларацією слід надати довідку про отримані у звітному році доходи

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що фізичні особи, які подають податкову декларацію про майновий стан і доходи з метою використання їхнього права на податкову знижку, повинні на вимогу контролюючого органу надати разом із такою декларацією довідку про отримані у звітному році доходи.

Згідно з п.п. «в» п. 176.1 ст. 176 ПКУ, платники податків зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи за встановленою формою.

На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку.

Підпунктом «в» п.176.2 ст.176 ПКУ передбачено, що особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника податку відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого податку.

Враховуючи, що затвердженої форми довідки про доходи, яку повинні надавати податкові агенти платникам податків, нормами чинного законодавства не передбачено, то довідка надається у довільній формі, в якій, крім загальної інформації про фізичну особу (П. І. Б, реєстраційний номер облікової картки, період роботи), зазначається обов’язково наступна інформація:- сума нарахованого оподатковуваного доходу (помісячно та загальною сумою);- розмір та сума податкової соціальної пільги;

- сума нарахованого та утриманого податку на доходи фізичних осіб.

 

В якому органі слід стати на облік платнику податків - юридичній особі, у якого місцезнаходження, місце розташування офісу та виробничих приміщень знаходяться у різних районах

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що згідно з пунктом 63.3 статті 63 ПКУ, платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Статтею 93 Цивільного кодексу України визначено, що місцезнаходження юридичної особи - це фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Таким чином, юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, - це його основне місце обліку, а також в контролюючому органі за місцем розташування (реєстрації) підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність - це неосновне місце обліку.

 

Дохід юридичної особи - платника єдиного податку 3-ї групи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що доходом юридичної особи - платника єдиного податку є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 ПКУ. До обсягу доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг) - п. 292.3 ст. 292 ПКУ.

Безоплатно отримані – це товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку – це визначено п.292.3 ст.292 ПКУ.

До доходу платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість за звітний період також включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

До суми доходу платника єдиного податку третьої групи за звітний період включається вартість реалізованих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг), за які отримана попередня оплата (аванс) у період сплати інших податків і зборів, визначених ПКУ.

 

ГУ ДФС у Київській області

Новини за 02.04.2018 від ГУ ДФС у Київській області

  Броварська ОДПІ доводить до відома платників податків податковий календар на квітень 2018 року

Дата

Останній день сплати податку, збору (платежу)

Останній день подання звітності

10.04.2018

 

- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за березень 2018 року;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за березень 2018року;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за березень 2018року;

- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за березень 2018року;

- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за березень 2018року;

- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію

16.04.2018

 

- звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок);

- довідки про використані розрахункові книжки за березень 2018 року

19.04.2018

- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування фізичними особами – підприємцями;

- авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб за Iквартал 2018 року фізичними особами – підприємцями

 

20.04.2018

- авансового внеску з єдиного податку на квітень 2018 року платниками єдиного податку 1 та 2 груп;

- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за березень 2018 року

- податкової декларації з податку на додану вартість за березень2018 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю;

- податкової декларації з плати за землю за березень2018року;

- податкової декларації з акцизного податку за березень2018 року;

- податкової декларації з рентної плати за березень2018року;

- звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

25.04.2018

 

декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію

27.04.2018

- плати за землю  за березень 2018 року;

- податку на додану вартість за березень 2018 року;

- рентної плати за  березень 2018 року;

- авансового внеску з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, юридичними особами за I квартал 2018 року;

- авансового внеску з транспортного податку юридичними особами за I квартал 2018 року;

- єдиного податку платниками четвертої групи за І квартал 2018 року;

- податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за березень 2018 року;

- військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за березень 2018 року;

- акцизного податку за березень 2018 року

 

 

 

Функціонування системи зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Броварська ОДПІ інформує платників податків що 22 березня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Постанова № 117).

Зокрема Постановою № 117 затверджено:

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації;

Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

З текстом Постанови № 117 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Постанова № 117 забезпечує функціонування системи зупинки реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та забезпечує прозорість роботи контролюючих органів, шляхом запровадження публічного реєстру податкових накладних, реєстрація яких зупинена. Платники податків матимуть змогу в он-лайн режимі знайти інформацію щодо стану розгляду та статусу таких накладних.

Водночас для зменшення випадків зупинки реєстрації податкових накладних запроваджуються показники позитивної податкової історії. Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС за погодженням з Міністерством фінансів України. Ознайомитись з ними платники можуть на сайті ДФС України (http://sfs.gov.ua)  в розділі «Новини»/«Новий механізм СМКОР».

Податкові накладні, складені за ризиковими операціями платниками податків з позитивною податковою історією, не зупинятимуться.

Крім того, Постановою № 117 урегульовано питання реєстрації податкових накладних, реєстрацію яких зупинено до 1 грудня 2017 року та до яких платниками податків не подано пояснень. Саме у такому випадку платники податків мають право протягом 365 днів, з дати виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій накладній, подати пояснення на розгляд відповідних комісій органів ДФС.

 

Броварська ОДПІ

 

 

Новини за 22.03.2018 від ГУ ДФС у Київській області

Перелік документів,необхідних для прийняття  рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, затверджений постановою КМУ від 21.02.2018 № 117

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Постановою КМУ від 21.02.2018 №117затверджено«Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», пункт 14 якого міститьПерелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Зазначений Переліквключає:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.    

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14  Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України “Про електронний цифровий підпис”, “Про електронні документи та електронний документообіг” та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв’язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до п.15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Вказані комісії приймають рішення про:

- реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

- відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

 

Відповідальність за неподання ФОП – платником ЄП заяви про застосування спрощеної системи оподаткування у разі зміни місця провадження господарської діяльності

Пунктом 298.3.1 ст. 298 ПКУ передбачено, що суб’єкти господарювання подають заяву з відповідними відомостями, зокрема, у разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, зміни місця провадження господарської діяльності.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни - п. 298.5 ст. 298 ПКУ.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни  - п. 298.6 ст. 298 ПКУ.

Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до ПКУ за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій - п. 300.1 ст. 300 ПКУ, проте ПКУ не передбачена відповідальність за неподання фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку заяви про застосування спрощеної системи оподаткування у разі зміни місця провадження господарської діяльності.

   Разом з тим, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку першої – третьої груп вимог, встановлених гл.1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розд. XIV ПКУ, анулювання реєстрації платника єдиного податку першої – третьої груп проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб’єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом – абз.1 п. 299.11 ст. 299 ПКУ.

  Крім того, якщо зміна місця провадження господарської діяльності призводить до збільшення розміру ставки єдиного податку, зокрема у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, то до платника, яким не подано заяву про зміну місця провадження діяльності, застосовується відповідальність, передбачена п. 122.1 ст. 122 ПКУ, - штраф у розмірі 50% ставки єдиного податку.

 

ГУ ДФС у Київській області

Співробітниками податкової міліції Броварської ОДПІ вилучено з незаконного обігу понад 7 тисяч тонн кукурудзи

В рамках проведення операції «Рубіж – 2018» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 205 Кримінального Кодексу України, співробітниками оперативного управління Броварської ОДПІ було встановлено зареєстроване в м. Бориспіль підприємство, від імені якого здійснювалося митне оформлення сільськогосподарської продукції, придбаної за готівку без сплати податків постачальником з метою її вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту.

Вказане підприємство подало до Одеської митниці ДФС вантажно-митну декларацію щодо експорту 7350 тонн кукурудзи 3 класу, однак документи, які б підтвердили придбання вказаної продукції у підприємства відсутні. Разом з тим, було встановлено, що дана компанія не має потужностей для самостійного вирощування зернової продукції.

За результатами обшуків, проведених на території Одеського порту, вилучено 7350 тонн кукурудзи вартістю майже 30 млн. гривень.

Наразі тривають слідчі діїта вирішується питання щодозвернення до суду з клопотанням про передачу речових доказів на реалізацію з подальшим направленням  виручених коштів  у власністьдержави.

 

Броварська ОДПІ

Новини за 19.03.2018 від ГУ ДФС у Київській області

Ліків на 800 тисяч затримали на Київській митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль»

Працівники Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у співпраці зі співробітниками Служби безпеки України в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксували чергову спробу переміщення значної партії лікарських засобів через митний кордон України з порушенням митних правил.

451 упаковку лікарських засобів індійського виробництва намагався незаконно ввезти на територію України громадянин України, який повертався авіарейсом з ОАЕ.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин не мав, з приводу декларування до інспекторів митниці не звертався. Рецепта на переміщувані ним препарати не мав.

Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Упаковки з ліками «Votrient», «Etoposide IP», «Tenvir», «Alkacel 2», «Capegard 500», «Velpanat», «Hodpro», «Hepcfix-60», «Resof-L» «Resof», «Mitomicin 10», «Leukeran», «Thalix-100», «Bleocel» були виявлені в дорожній валізі пасажира під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті, після перетину громадянином „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

Документів, що підтверджують вартість препаратів, а також рецепту, виданого на ім’я громадянина, на переміщувані лікарські засоби пасажир не надав.

З виявлених лікарських засобів громадянину було пропущено 5 упаковок кожного найменування відповідно до Постанови КМУ № 458 від 23.05.2012 року „Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування”.

За протоколом про порушення митних правил згідно зі ст.471 Митного кодексу України лікарські засоби вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України „Про лікарські засоби” № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року „Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування”.

 

При зміні прізвища чи місця проживання вносяться зміни до реєстраційних даних (ідентифікаційного коду)

Головне управління ДФС у Київській області   нагадує громадянам про необхідність подання фізичними особами до контролюючих органів відомостей про зміну даних, які вносяться до облікової картки платника податків або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті) – це передбачено п.70.7 ст.70 ПКУ.

Відомості про зміну даних подаються протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою 5-ДР до контролюючого органу  за своєю податковою адресою, а фізична особа, яка не має постійного місця проживання в Україні, - до контролюючого органу за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування.

До облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) вноситься така інформація: прізвище, ім'я та по батькові; дата народження; місце народження (країна, область, район, населений пункт); місце проживання, а для іноземних громадян - також громадянство; серія, номер свідоцтва про народження, паспорта (аналогічні дані іншого документа, що посвідчує особу), ким і коли виданий.

 

На Київщині відшкодували державі збитків на 58,4 млн. грн.

З початку 2018 року на підставі матеріалів, зібраних оперативними підрозділами ГУ ДФС у Київській області, в ЄРДР зареєстровано 21 кримінальне правопорушення, з яких 19 або 90% категорії тяжких та особливо тяжких.

Наразі закінчено 4 кримінальних провадження, які за ч. 4 ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) направлено до суду, з повним погашенням завданих державі збитків на суму 58,4 млн. гривень.

У 2017 році за фактами незаконної заяви на відшкодування ПДВ з державного бюджету розпочато 1 кримінальне провадження на суму 10,6 млн. гривень.

За два місяці поточного року працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області в ході проведених заходів ліквідовано 1 «конвертаційний центр», через який проконвертовано 200 млн. грн. При цьому, ймовірні втрати бюджету складають 33,4 млн. гривень.

У напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників розпочато 3 кримінальних провадження, сума встановлених збитків по яких складає 3,7 млн. гривень. Крім цього, з початку року до митних органів направлено 3 орієнтування та проведено 3 митних огляди. В рамках кримінальних проваджень накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 516,8 тис. грн.

 

ГУ ДФС у Київській області

Новини за 16.03.2018 від ГУ ДФС у Київській області

Особлива увага – зверненням громадян!

Як і завжди, розгляд звернень громадян для працівників Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області залишається пріоритетним напрямом роботи. Так, протягом січня-лютого 2018 року, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», до податкової інспекції на розгляд надійшло 8 письмових звернень.

Звернення що надійшли стосувались порядку сплати єдиного податку суб’єктами господарювання - фізичними особами, порядку здійснення контрольно-перевірочних заходів та отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  забезпечено кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників  відповідно до вимог Податкового кодексу України та Закону України «Про звернення громадян».

Нагадуємо, що письмові звернення можуть бути направлені до Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області  поштою  на адресу: 07400, м.Бровари, вул.Київська, буд.286 або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Роз’яснення податкового законодавства запорука успішного проведення Кампанії декларування - 2018

До 1 травня 2018 року в країні триває кампанія декларування доходів громадян. З початку  року 1028 громадян проживаючих на території обслуговування Броварської ОДПІ  подали  декларації про майновий стан і доходи.

З метою більш детального висвітлення питань порядку подання громадянами податкової декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік,  в Броварській ОДПІ та підпорядкованих відділеннях щомісячно проводяться  заходи  за участі фахівців податкової інспекції та Броварського відділення ГУ ДФС у Київській області.

Так днями,  зустрічі з представниками бізнес спільноти та громадянами  відбулися в приміщенні Броварської ОДПІ та Баришівсько- Березанського відділення.

Присутнім було роз’яснено коли подання декларації про майновий стан та доходи є обов’язковим, а також особливості заповнення декларації на податкову знижку та повідомлено перелік витрат, дозволених для включення до декларації з метою отримання знижки.

Крім цього були обговорені  зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», які набрали чинності з 01 січня 2018 року та  порядок відображення різних видів виплачених доходів при заповненні форми 1-ДФ.

Переважна частина заходів  відбулась у форматі конкретних запитань-відповідей та дискусії учасників. Жодне запитання не залишилось без уваги.

 

Броварська ОДПІ

 

Кампанія декларування доходів триває

«З початку поточного року мешканцями Київської області подано 1710 декларацій про майновий стан та доходи, отримані у 2017 році. З них 14 – подано громадянами-мільйонерами, які зазначили дохід на суму 59,9 мільйона гривень Так, загальна сума коштів, задекларованих громадянами складає 256,1 млн. гривень» - повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Київській області Оксана Міюц.

За наданою нею інформацією, із загальної кількості поданих декларацій 897 – на право скористатися податковою знижкою. При цьому, заступник начальника зауважила, що з метою реалізації права на податкову знижку, подати таку декларацію можна до 31 грудня поточного року.

«Стосовно структури задекларованих основних видів доходів, то більша частка з них – це доходи від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого та/або нерухомого майна, які задекларували 98 громадян на 65,7 млн. грн. Доходи від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) задекларовано 110 громадянами на суму 4,3 млн. грн. Інвестиційний прибуток зазначили в деклараціях 16 мешканців Київщини із зазначеною сумою у 9,1 млн. грн. Вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна - 428 громадян, а сума, вказана в їхніх деклараціях, складає 58,1 млн. грн. Доходи у 10,2 млн. гривень, отримані з джерел за межами України, вказали 13 осіб. Також, інших  доходів на суму 5,3 млн. грн. задекларували 200 громадян», - повідомила заступник начальника фіскальної служби регіону. «Cума, зазначена в поданій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2018 року. Наголошую, що податок на доходи фізичних осіб, окрім держбюджету, надходить до місцевих скарбниць і є основним джерелом їхнього наповнення. Тому, на моє переконання, турбуючись про власний добробут, мешканці Київщини мають проявити сумлінність та виконати свій обовязокперед державою, вчасно подавши декларацію про доходи, отримані минулого року».

Як підкреслила Оксана Міюц, найзручніше подати декларацію в електронному вигляді через Інтернет, дотримуючись вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. При цьому, граничним терміном вважається остання година дня, в якому спливає строк подання: 00 год. 00. хв. 2 травня 2018 року.Також  декларацію можна подати особисто за місцем своєї податкової адреси або уповноваженою на це особою. Крім цього, громадяни мають можливість надіслати декларацію поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Але при цьому, зробити це необхідно за п’ять днів до закінчення граничного строку.

Окремо Оксана Олександрівна наголосила, що сума, зазначена фізичною особою-громадянином у поданій річній декларації, сплачується нею самостійно до 1 серпня 2018 року.

 

Оперативні працівники ГУ ДФС у Київській області виявили 9 правопорушень у сфері держзакупівель

Употочному році за ініціативою оперативних підрозділів 9фактів отримання бюджетних коштів, з доведеного ГОУ ДФС України переліку підприємств замовників – переможців державних закупівель, за результатами проведених заходів встановлено 9порушень.

За матеріалами оперативних працівників до ЄРДР внесено 9 кримінальних проваджень відносно посадових осіб СГД, задіяних в сфері державних закупівель (складання, видача, службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів).

 

На Київщині зросла кількість платників податків

Станом на 01.03.2018 на обліку територіальних органів ГУ ДФС у Київській області перебуває 161 523 платників, з них 68 396 юридичних осіб та 93 127 фізичних осіб (станом на 01.03.2017 на обліку перебувало 156 750 платників, з них 65 750 юридичних осіб та 91 000 фізичних осіб);

за січень-лютий 2018 року територіальними органами ГУ ДФС у Київській області зареєстровано 2698  новостворених СГД, з них 709 юридичних осіб та 1989 фізичних осіб (за відповідний період 2017 року було зареєстровано 4024  новостворених СГД, з них 621 юридичних осіб та 3403 фізичних осіб);

станом на 01.03.2018 кількість припинених СГД складає – 2329 з них 137 юридичних осіб та 2192 фізичних осіб (на 01.03.2017 кількість припинених СГД становило 11 265, з них 136 юридичних осіб та 11 129 фізичних осіб);

на 01.03.2018 платниками ПДВ зареєстровано 15 846  платників, з них 14 785 юридичних осіб та 1061 фізичних осіб (на 01.03.2017 було зареєстровано 16 075 платників, з них 15 112 юридичних осіб та 963 фізичних осіб);

станом на 01.02.2018 зареєстровано 206 390 платників єдиного соціального внеску, з них 67 468 юридичних осіб та 138 922 фізичних осіб (на 01.03.2017 кількість зареєстрованих платників єдиного соціального внеску  становила 192 568 платників єдиного соціального внеску, з них 64 417 юридичних осіб та 128 151 фізичних осіб).

Протягом лютого 2018 року у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків зареєстровано 50 осіб, з них 41 іноземців. Протягом січня-лютого 2018 року зареєстровано – 103 осіб, з них 86 іноземців (протягом лютого 2017 року було зареєстровано – 75 осіб, з них 59 іноземців, протягом січня-лютого 2017 року було зареєстровано 143 особи, з них 119 іноземців).

 

У ГУ ДФС Київської області проведено 113 заходів з антикорупційної тематики

Основним пріоритетом діяльності управління внутрішньої безпеки є подолання корупції в органах фіскальної служби Київської області, оскільки існуючи прояви корупції негативно впливають на рівень надходження коштів до державного бюджету, ефективність діяльності служби, рейтинг і, як наслідок, взаємовідносини з платниками податків.

При цьому, проведення профілактичної роботи є невід’ємною складовою боротьби з корупцією та пов’язаними з корупцією правопорушеннями. Зважаючи на важливість організації запобігання корупції, з початку поточного року проведено 113 профілактичних заходів щодо попередження корупційних проявів, з числа яких проведено 34 бесід (виступів, лекцій) в робочих колективах, 40 нарад (оперативних, виробничих нарад-навчань) з антикорупційної тематики.

Викриття злочинів у сфері службової діяльності та корупційних кримінальних правопорушень найбільш об’єктивно характеризує результативність проведеної у даному напрямку роботи.

Так, з початку поточного року органами прокуратури за матеріалами внутрішньої безпеки фіскальної служби області до Єдиного реєстру досудових розслідувань зареєстровано 1 кримінальне провадження.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Новини за 14.03.2018 від ГУ ДФС у Київській області

Київська митниця ДФС передала до Національного історико- культурного заповідника «Чигирин» культурні цінності, збережені від незаконного вивезення за межі України

Як уже повідомлялося, за минулий рік працівниками Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» збережено від незаконного вивезення за кордон 4 старовинних самоварикінця ХIX – початку ХХ століттяз клеймами самоварних фабрикантів Баташових.

Нагадаємо, що в травні минулого року три старовинні самовари намагався незаконно вивезти у багажі до Тегерану наш співвітчизник.

Два з цих самоварів, які за рішенням суду визнано оригінальними виробами, культурною цінністю, як об’єкт матеріальної культури, що має історичне значення, днями передано до Національного історико-культурного заповідника «Чигирин», що на Черкащині.

Цей захід відбувся відповідно до наказу Міністерства культури України "Про передачу вилучених або конфіскованих культурних цінностей, обернених відповідно до закону в дохід держави, для постійного зберігання в державну частину музейного, бібліотечного та архівного фондів або релігійним організаціям", направленого листом Державної фіскальної служби України «Про розпорядження культурними цінностями» відповідно до рішення Експертно-фондової ради з питань безоплатної передачі вилучених або конфіскованих культурних цінностей, обернених відповідно до закону в дохід держави для постійного зберігання до національного історико-культурного заповідника «Чигирин».

Разом з тим зазначимо, що найближчим часом ще один самовар, вилучений під час незаконного вивезення за кордон працівниками Київської митниці ДФС, буде передано до столичного Національного науково-дослідного реставраційного центру.

Довідково: тульські промисловці прославилися не лише зброєю, а й самоварами Баташова. Самоварна фабрика братів Баташових, яка була оснащено за останнім словом техніки, приносила чималий прибуток. Лише у 1885 році було продано 11 тисяч самоварів цієї фабрики.

 

На Київщині з початку року припинено діяльність 3 підпільних виробництв

З незаконного обігу у поточному році оперативні працівники вилучили товарно-матеріальні цінності на загальну суму у 4,8 млн. грн., в тому числі підакцизної групи на суму 2,7 млн. грн., з яких:

-  лікеро-горілчані вироби у кількості 660 дал на суму 1 млн. грн.;

-  паливно-мастильні матеріали у кількості 45,5 тонн на суму 972 тис. грн.;

-  спирту у кількості 543,7 дал на суму 598 тис. грн.;

-  автомобілів 1од. на суму 130 тис. грн.;

-  тютюнових виробів 500 пачок на суму 7,2 тис. грн.

Крім цього, вилучено з обігу 1,5 тис. підроблених акцизних марок.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів, припинено діяльність 3 підпільних виробництва, з  яких 2 – з незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів та 1 хімічної продукції.

За даним напрямком роботи розпочато 1 кримінальне провадження за
ст. 204 КК України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

 

У Київській області зростає рівень довіри до електронних сервісів

З початку року до територіальних органів ГУ ДФС у Київській області звітність з ПДВ за січень 2018 року в електронному вигляді подали 99,1 % платників (за січень 2017 року – 97 %). З акцизного податку в електронному вигляді подало декларацію 82,2 % платників (за січень 2017 року – 86,5%). Декларацію з податку на прибуток підприємства за 2017 рік в електронному вигляді подало 70,1 % платників (за  2016 рік – 69,9 %). Декларацію платника  єдиного податку за 2017 рік в електронному вигляді подало 42,9 % платників (за  2016 рік в електронному вигляді подало – 39,7 %).

 

Підрозділи аудиту: на Київщині зменшилася кількість перевірок

Протягом січня-лютого 2018 року підрозділами аудиту Київської області проведено 108 документальних перевірок, в тому числі 29 планових та 79 позапланових перевірок. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 257,4 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 15,8 млн. гривень.

Станом на 1 березня 2018 року 7,9 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 58,5 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету, також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 5,7 млн. гривень.

Крім того, за січень-лютий 2018 року проведено 233 фактичні перевірки платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг,за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 5,3 млн. грн., з яких 1,2 млн. грн. сплачено до бюджету.

 

ГУ ДФС у Київській області

На Київщині припинено діяльність підпільного цеху з незаконного виготовлення спирту

Працівники оперативного управління, слідчого управління фінансових розслідувань, управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Київській області спільно із співробітниками прокуратури Київської області і управління захисту економіки у м. Києві департаменту захисту економіки Національної поліції України припинили діяльність підпільного цеху з незаконного виготовлення спирту.

У ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що у м. Бориспіль, Київської області невідомими особами здійснюється незаконна діяльність по виготовленню спирту. Готова продукція розливалась в пластикові ємності, які в подальшому реалізовувалась на території Київської області.

Кримінальне провадження розпочато за ч. 2 ст. 204 КК України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), урамках якого проведено огляд приміщення, в якому виготовлялась і зберігалась готова продукція.

У результаті з незаконного обігу виявлено та вилучено товарно-матеріальні цінності на загальну суму понад 2,5 млн. грн., з них підакцизних товарів на суму близько 2,2 млн. грн., а саме:

-       Спирт у кількості 875,5 дал орієнтовною вартістю 2,2 млн. гривень;

-       Обладнання і знаряддя для масового виробництва спирту (пристрій з приєднаними до нього шлангами для переробки спиртовмісної рідини; порожні пластикові пляшки об’ємом 10 та 5 літрів; 3 садові насоси)орієнтовною вартістю 350 тис. гривень.

Станом на теперішній час, вирішується питання щодо накладення арешту на майно, вилучене в ході проведення вищевказаного огляду.

Досудове розслідування кримінального провадження триває.