Податкова

Новини за 15.05.2019 від ГУ ДФС у Київській області

Героїн, гашиш та амфетамін на мільйон USDвилучили митники Київської митниці ДФС у Борисполі

Київського митницею ДФС спільно з управлінням ГУ «К» СБ України та слідчими слідчого управління ГУ НП в м. Києві в рамках кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ст. 307 КК України, здійснювалися розшукові заходи та слідчі дії, спрямовані на документування та припинення протиправної діяльності міжнародної організованої злочинної групи, члени якої налагодили канал контрабандного переміщення з країн Близького Сходу до Канади, транзитом через територію нашої держави наркотичних засобів та психотропних речовин в особливо великих розмірах.

В ході документування протиправної діяльності вказаної злочинної групи, в зоні діяльності київської митниці ДФС України на території міжнародного аеропорту «Бориспіль» було виявлено вантаж, який прямував з Ірану до Канади, транзитом через територію України.

У речовинах, що знаходилися у вантажі загальною вагою 48  кг, при проведенні експрес-аналізу були виявлені наркотичні речовини - гашиш та героїн, а також психотропну речовину амфетамін.

Приблизна вартість вилученого на «чорному ринку» складає близько 1 мільйона доларів CША.

На теперішній час тривають слідчі дії.

Виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання палива з 01 липня 2019 здійснюється за наявності відповідної ліцензії

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII внесено зміни до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі – Закон №481).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію пального  у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання палива, що  відповідно до внесених змін, з 1 липня 2019 року виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання пального можуть здійснюватись суб’єктами господарювання за наявності відповідної ліцензії.

Ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років.

Розмір річної плати за ліцензії на право оптової торгівлі пальним складає:

- за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 5000 грн. за кожне таке місце;

- за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 10000 грн.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 грн. на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

·       документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

·       акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

·       дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Відповідно до ст. 2 Закону №481, виробництво пального здійснюється СГ незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.

Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (ст. 3 Закону № 481).

Ліцензія на право виробництва пального видається за заявою СГ, до якої додаються:

·       копії засновницьких документів;

·       договір з акредитованою згідно законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії відповідних документів.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що з 01.07.2019  набирають чинності зміни до ст. 17 Закону № 481, згідно з якими до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

·       виробництва пального без наявності ліцензії — 1 000 000 грн;

·       оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії — 500 000 грн;

·       роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії — 250 000 грн.

Платники збору за місця для паркування транспортних засобів

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

     Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

На Київщині розливали "елітний" алкогольний сурогат

14.05.2019 працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області спільно з працівниками управління захисту економіки в Київській області ДЗЕ Національної поліції України, слідчого відділу Бориспільського ВП ГУНП в Київській області, управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Київській області в рамках проведення спецоперації «Акциз – 2019» та досудового розслідування кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.190 КК України, виявлено та припинено діяльність підпільного цеху по виготовленню, розливу та фасуванню недоброякісних спиртовмісних лікеро-горілчаних виробів на території Київської області.

В рамках даного кримінального провадження та на підставі ухвали суду проведено обшук, за результатами якого вилучено алкогольну продукцію відомих марок «Chivas Regal», «Finlandia», «Kvint», «Smirnoff», «Absolut» загальної кількості 243 коробки, які розфасовані по 2 та 3 літри кожна, 467 коробок типу «Бег-iн-бокс» ємністю 10 літрів кожна, а також виробничі потужності для виробництва контрафактної горілчаної продукції.

Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає2,4 млн. гривень, з яких підакцизних товарів на суму понад 1,8 млн. гривень. Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Досудове розслідування кримінального провадження триває.

 

ГУ ДФС у Київській області