Гуманітарна сфера

УВАГА! Змінюються реквізити рахунків фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 520 «Про внесення змін до Порядку казначейського обслуговування коштів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування», Казначейство України забезпечило відкриття рахунків 3717 для управлінь та відділень виконавчої дирекції Фонду соціального страхування, регіональних та базових центрів зайнятості (далі – фонди) на балансі центрального апарату Казначейства (для зарахування коштів фондів – код банку 899998, банк отримувача Казначейство України (ЕАП); для проведення витрат – код банку 820172, банк отримувача Казначейство України) які вводяться в дію з 8 липня 2019 року.

Звертаємо увагу платників та фондів, що з метою належного і своєчасного зарахування коштів фондів та мінімізації нез’ясованих  надходжень Казначейство України просить, починаючи з 8 липня 2019 року  забезпечити спрямування коштів фондів виключно на рахунки 3717, відкриті на балансі Казначейства.

При цьому наголошуємо, що кошти сплачені платниками/фондами на старі рахунки, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам/фондам, як нез’ясовані надходження.

Презентація роботодавця

02 липня 2019 року на підприємстві ТОВ «ТД Річмен» було проведено масовий інформаційно-консультаційний захід Презентація роботодавця для безробітних.

Мета проведення даного заходу – формування кадрового резерву, сприяння вирішенню кадрових потреб підприємства.

Представник підприємства презентував дане виробництво, ознайомив з планами подальшого розвитку. Потім провів екскурсію по виробничим цехам. Безробітні відвідали двоїльний цех, фарбувально-жирувальний цех (фарбують, жирують та сушать шкіру), оздоблювальний цех, пакувально-вимірювальний цех.  Також відвідувачі ознайомилися з умовами праці на  всіх дільницях виробництва, дізналися про особливості технологічних процесів, впроваджених на підприємстві.

По закінченні заходу безробітні особисто спілкувались з представниками роботодавця. Двоє пошукачів роботи залишили свої резюме.

 

Завідувач сектору    Т.Янголь

З нагоди свята вручено Почесні Грамоти кращим працівникам райдержадміністрації

27 червня 2019 року пеціалістами голова Баришівської райдержадміністрації О.А. Левченко з нагоди відзначення Дня державної служби та Дня Конституції України привітав працівників та вручив Почесні Грамоти Київської обласної держаної адміністрації та подарунки за особистий вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області, досягнення вагомих успіхів у професійній діяльності, активну громадську позицію, багаторічну сумлінну працю та з нагоди Дня Конституції України начальнику управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Василяці Галині Петрівні та за сумлінну працю в органах виконавчої влади, особистий вагомий внесок у реалізацію державної політики в сфері державної служби, високий професіоналізм, активну громадську позицію та з нагоди Дня державної служби  головному спеціалісту відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації Шубу Світлану Юріївну.

Побажав всім міцного здоров’я, щастя, добробуту, щедрої долі, відчувати задоволення від своєї роботи, а в житті щоб завжди панували гармонія та любов!

Щоб кожен новий день був сповнений натхненням, теплом і впевненістю у майбутньому!

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

РОБОЧА ЗУСТРІЧ

26 червня 2019 року директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз відвідав з робочим візитом біогазовий комплекс в с.Бзів збудований компанією Ecodevelopна базі класичного фермерського господарства. В ході зустрічі керівник відділу розвитку бізнесу компанії Ecodevelop Ігор Сорока розповів, що мета даного комплексу на конкретному прикладі показати повний технологічний цикл переробки відходів ферми, вироблення електроенергії і тепла, використання збалансованих біодобрив для полів. Електроенергія реалізовується на оптовому ринку електроенергії за «зеленим тарифом», тепло використовується для потреб фермерського господарства, збалансовані біодобрива використовуються для удобрення полів. В свою чергу директор Баришівської районної філії КОЦЗ надав детальну інформацію про послуги служби зайнятості для роботодавців, детально зупинився на елементах дуальної форми навчання впроваджених у професійну підготовку кваліфікованих робітників.

Суттєве розширення функціональних можливостей у системі дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» (СДО): виписки з доходних рахунків та транспортування мережі

Щоденно органи фіскальної служби, місцеві фінансові органі та інші органи виконавчої влади, що адмініструють надходження бюджетів, для виконання своїх функцій потребують детальної інформації щодо надходжень бюджетів.

Функцію отримання виписки з рахунків за надходженнями дистанційно, в будь-який час, без використання паперових носіїв та без звернення в органи Казначейства, відтепер запроваджено в СДО.

Ще один важливий вид бюджетного документу - Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка на сьогоднішній день містить дані про майже 50 тисяч установ. Реалізована можливість транспортування Мережі та реєстрів змін до неї за допомогою комплексу СДО значно спрощує та прискорює виконання бюджетних процесів.

ПРЕС-РЕЛІЗ

Сьогодні служба зайнятості перебуває на етапі своєї перебудови. З 1 січня 2019 року змінилися підходи в обслуговуванні клієнтів служби зайнятості: розпочали роботу особливі консультанти – кар’єрні радники.  Це дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг з планування кар'єри, з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи. Звернутись до кар'єрного радника можуть не лише безробітні, а й ті, хто не планує ставати на облік до центру зайнятості, а потребує лише підтримки в управлінні своєю кар'єрою чи у професійному розвитку.

З  початку 2019 року кар’єрні радники Київської обласної служби зайнятості забезпечили роботою понад 10 тисяч осіб. Про це повідомив  директор Київського обласного центру зайнятості Денис Дармостук. Він зазначив, що завдяки реалізації інституту кар’єрного радника цьогоріч працевлаштовано 10839 осіб - це на 1,6 тис. осіб більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Зокрема, 40% клієнтів служби зайнятості працевлаштовані оперативно до набуття статусу безробітного. Зокрема до Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості з початку року звернулися 557 осіб, з них працевлаштовано 156 осіб, в тому числі до набуття статусу – 40 осіб.

Державна служба зайнятості започаткувала програму навчання для адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби. Не оминула така участь й директорів базових центрів та філій. «З 25 квітня 2019 року, за дорученням Київського обласного центру зайнятості, директори базових центрів та філій двічі на тиждень упродовж місяця виконували функцію кар’єрного радника», - розповідає Денис Дармостук. У результаті такої роботи працевлаштовано 30 осіб.

 

За більш детальною інформацією звертайтесь до Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості за телефоном (04576) 5-24-82

Привітання голови райдержадміністрації з Днем державної служби

Шановні державні службовці!

Щиро вітаю Вас із професійним святом – Днем державної служби України.

Вірно, чесно та шляхетно служити своєму народові та державі в ім'я її процвітання для українців у всі часи було почесним обов'язком.

Без сумніву, саме на Вас покладена основна відповідальність за стан справ у розбудові нашої України, за втілення в життя всіх найголовніших функцій держави.

Нехай Ваш професіоналізм, старанність, розуміння  та великий практичний досвід і надалі служать на користь людям. Нехай Ваші добрі справи сприяють соціально-економічному та культурному розвитку району, розв’язанню повсякденних проблем його мешканців. Хай кожен день Вашого життя буде щасливий і радісний, а родинне тепло і затишок допомагають у виконанні відповідального державного обов’язку.

Від усієї душі бажаю Вам, шановні працівники державної служби, успіхів, терпіння, міцного здоров'я, життєвих гараздів, щирих друзів та творчої наснаги!

 

З повагою, голова Баришівської районної  державної адміністраціїОлег Левченко

ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТУ РОДИННИХ ВІДНОСИН

Порядок та підстави встановлення факту родинних відносин

     Родинні відносини (споріднення) - кровний зв'язок між людьми, з наявністю якого закон пов'язує виникнення, зміну чи припинення прав та обов'язків. Правове значення має як пряме споріднення так і не пряме (бокове), коли родинні зв'язки виникають за наявності спільного пращура (родоначальника). Стосунки між подружжям не є родинними.

     Встановлення факту родинних відносин здійснюється судом в порядку окремого провадження.

     Суд вправі розглядати справи про встановлення родинних відносин, коли цей факт безпосередньо породжує юридичні наслідки для заявника: право на спадщину, право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника, одержання компенсації тощо.

     Суд не може відмовити в розгляді заяви про встановлення факту родинних відносин з мотивів, що заявник може вирішити це питання шляхом встановлення неправильності запису в актах громадянського стану (пункт 1 частини першої статті 315 ЦПК України, пункт 7 постанови Пленуму Верховного суду України від 31.03.1995 № 5 «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення»).

     Куди звертатися

     Заява фізичної особи про встановлення факту родинних відносин, подається до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду за місцем її проживання. Підсудність справ за заявою громадянина України, який проживає за її межами, про встановлення факту, що має юридичне значення, визначається за його клопотанням ухвалою судді Верховного Суду України (стаття 316 ЦПК України).

     Хто може звернутися до суду

     Справи окремого провадження суд розглядає за участю заявника і заінтересованих осіб.

     Заявниками у справі про встановлення факту родинних відносин можуть бути:

·       спадкоємці померлої особи, які мають право на спадщину як за законом, так і за заповітом і для яких у зв’язку із встановленням факту родинних відносин мають настати певні юридичні наслідки;

·       особи, які мають право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника і яким органи пенсійного фонду відмовили в її призначенні через відсутність доказів, що підтверджують родинні відносини;

·       інші особи, якщо встановлення такого факту тягне виникнення юридичних наслідків для цих осіб;

·       прокурор у порядку статей 56, 57 ЦПК України відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» також має право звернутися до суду із заявою про встановлення факту родинних відносин для осіб, інтереси яких він представляє за законом.

     Водночас справи про встановлення факту родинних відносин з метою одержання спадщини не можуть розглядатися судами, якщо заявник відповідно до ст. 1224 ЦК України усунений від права на спадкування.

     Разом із заявниками у справі про встановлення факту родинних відносин можуть брати участь і заінтересовані особи з метою захисту своїх інтересів або інтересів держави. Заінтересованими особами у справах про встановлення факту родинних відносин залежно від мети встановлення цього факту можуть бути й інші особи, які мають право на спадщину (брати, сестри, онуки, особи, на користь яких складено заповіт, усиновлені, територіальна громада за відсутності інших спадкоємців за законом і заповітом).

     Вартість

     За подання заяви особа сплачує судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, передбаченому підпункт 4 пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір».

     Перелік необхідних документів

     Заява про встановлення факту родинних відносин повинна відповідати як загальним правилам щодо змісту і форми позовної заяви, встановленим ст. 175 ЦПК України, так і вимогам щодо її змісту, передбаченим ст. 318 ЦПК України.

     Згідно із ст.318 ЦПК України у заяві повинно бути зазначено:

·       який факт заявник просить встановити та з якою метою;

·       причини неможливості одержання або відновлення документів, що посвідчують цей факт;

·       докази, що підтверджують факт.

     До заяви додаються докази, що підтверджують викладені в заяві обставини, і довідка про неможливість відновлення втрачених документів.
     До заяви про встановлення факту родинних відносин можуть додаватися такі документи та докази:

1.   докази, які підтверджують наявність цього юридичного факту (акти, анкети, автобіографії, листівки, сімейні фотографії, листи ділового та особистого характеру, особові справи, рішення судів, ордери на вселення, обмінні ордери, погосподарські книги, виписки з домових книг та інші документи, які у собі містять відомості про родинні відносини осіб);

2.   довідки органів реєстрації актів цивільного стану про неможливість поновлення втрачених записів, внесення змін і доповнень, виправлень у записи актів цивільного стану;

3.   пояснення свідків, яким достовірно відомо про взаємовідносини померлого із заявником.

     Підстави для відмови у відкритті провадження у справі

     Суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо з заяви про встановлення факту, що має юридичне значення, вбачається спір про право, а якщо спір про право буде виявлений під час розгляду справи, - залишає заяву без розгляду.

     Наприклад, для розгляду в порядку окремого провадження не може бути прийнята заява про встановлення факту родинних відносин, якщо заявник порушує справу з метою підтвердити в наступному своє право на жиле приміщення або на обмін жилого приміщення. У разі відмови в задоволенні вимог про визнання права на жилу площу або на обмін жилого приміщення, заінтересована особа має право звернутись до суду з відповідним позовом.

     Важливо!

     Рішення суду про встановлення факту, який підлягає реєстрації в органах державної реєстрації актів цивільного стану або нотаріальному посвідченню, не замінює собою документів, що видаються цими органами, а є тільки підставою для одержання зазначених документів. Тобто, рішення суду про встановлення родинних відносин не може бути підставою для внесення виправлень, змін чи доповнень в актовий запис, видачі заявнику нового паспорта.

                                                   

 Баришівське бюро правової допомоги

 смт. Баришівка, вул. Київський шлях, 19а

 тел. 4-18-83

Я – ХОРОШИЙ БАТЬКО!

Хороший батько ... Що мають на увазі, кажучи про чоловіка таке? Напевно те, що він завжди поруч зі своїми дітьми, приділяє їм увагу, вчить їх бути хорошими, правильними людьми.  Поміркувати на цю тему мали можливість татусі, які взяли участь у заході, організованому службою у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації.

На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Золотий ключик» Баришівської селищної ради (завідувачка Людмила Москаленко) проведено годину-тренінг «Я – хороший батько!». Всіх присутніх привітала начальник Служби Ганна Ігнатенко та зазначила: «Ми звикли, що відразу після народження дитина більше часу проводить з матір'ю, яка  доглядає, виховує, годує. Батькові виділена роль годувальника, зазвичай більшу частину часу він проводить поза домом, але, повертаючись, використовує час, щоб відпочити, а не активно включитися в виховання дитини. Ролі батька і матері в розвитку дитини відрізняються, але вони обидва потрібні дитині».

Неймовірною окрасою заходу були дитячі вірші про татуся від наймолодших вихованців садочку.

Роботу години-тренінгу розпочали з міні-лекції «Три шляхи у вихованні».  Головний спеціаліст Служби Юлія Ілляш ознайомила учасників з різними підходами у сімейному вихованні (влада, поступливість, діалог).

Вправа «Я мрію, що моя дитина…» стала поштовхом для татусів втілювати в реальність мрії своїх дітей. Адже саме батьки власним прикладом допомагають дитині стати хорошою людиною. Для цього потрібно запасатися терпінням, наполегливістю, працьовитістю. Надавати дитині позитивний приклад, адже діти наше віддзеркалення. І головне, потрібно все робити з основним помічником – любов’ю!

Ми часто запитуємо себе: «Чому моя дитина росте неслухняною?», «Чому вона така байдужа до всього?», «Чому він знахабнів та грубіянить?». Бувають випадки, коли батьки приділяють своїм дітям досить багато часу, а вони все одно неслухи, проявляють неповагу тощо. У цій ситуації спрацьовує фактор «власного прикладу». Щоб розібратися в ситуації краще, учасникам тренінгу було запропоновано написати на аркуші у формі яблука свої негативні риси характеру та своїх дітей.  Вправа допомогла татусям  побачити недоліки свого характеру, і які є у дітей. Як говориться в народній приказці: «Яблуко від яблуньки не далеко падає». Тож, перш ніж карати своїх дітей за їх слова і вчинки, ставте собі запитання: «Чому моя дитина виросла неслухом?». Потрібно спочатку поглянути на свої недоліки та почати виховання дитини з себе.

Історія про хлопчика, який за 50 гривень купив у тата вечерю з сім’єю, показала важливість батьківського часу для дитини та сприяла усвідомленню ролі батька на ціннісно-емоційному рівні.

Кожен батько мріє про те, щоб його дитина виросла здоровою, щасливою, цілеспрямованою, старанною, турботливою і ввічливою людиною. Однак у гонитві за цим результатом багато батьків здійснюють непоправні помилки,зосередившись на тому, щоб все робити правильно, вони втрачають те, що дитині дійсно потрібно– любов та увага!

Існує легенда: колись давно спитали у батька одної багатодітної сім’ї, як він гарно зумів виховати аж 12 своїх дітей, то він відповів: “А я ніяк їх не виховував. Я робив, а вони коло мене, я жив, а вони коло мене”. Отже, діти навчаються  на прикладах батьків. Тому батьки повинні бути гідним прикладом для своїх дітей.

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Використано фотоматеріали О.Надоленка

День відкритих дверей

Одним із найважливіших пріоритетів у діяльності служби зайнятості є побудова тісної взаємодії з роботодавцями. Саме роботодавець є основним партнером в реалізації державної політики зайнятості, співпраця з яким безпосередньо впливає на якість надання центром зайнятості соціальних послуг населенню.     

Баришівською районною філією Київського обласного центру зайнятості, 13.06.2019 року  проведено День відкритих дверей як для роботодавців так і безробітних осіб відвідувачі мали можливість отримати детальну інформацію щодо послуг, які надає служба зайнятості зайнятому та незайнятому населенню. Це і працевлаштування, і надання матеріальної підтримки на період пошуку роботи, і громадські роботи, і одноразова допомога на відкриття підприємницької діяльності, а також навчання та отримання нової професії за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового соціального страхування на випадок  безробіття.  Безробітні дізналися про новий сервіс служби зайнятості «Електронний кабінет безробітного», де кожен має можливість створити власне резюме, підібрати бажану роботу, отримати інформацію про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливості професійного навчання. 

В заході взяли участь 61 пошукачів роботи та представники  3 роботодавців району, це: заступник начальника відділення Баришівського відділення Переяслав - Хмельницького відділу поліції ГУНП в Київській області Король Богдан, заступник генерального директора з персоналу ТОВ «Баришівська зернова компанія» Ковальчук Вадим, військовий комісар, підполковник Баришівського районного військового комісаріату  Брилюк Юрій. Роботодавцям запропоновано скористатися новим сервісом служби зайнятості «Електронний кабінет роботодавця». Представники роботодавців презентували актуальні вакансії (економісти, бухгалтери, диспетчери) та проводили співбесіди з бажаючими.

 

 

Заступник директора Л.Карпенко

Запрошення на навчання

Дирекція Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу інформує потенційних вступників про можливість     безкоштовного навчання за престижними спеціальностями.

 

Директор коледжу, М.М. Тріпак

Робоча зустріч

Директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Гарбуз Єгор провів робочу зустріч з Тімоховим Владиславом,  директором ТОВ «Торговий дім «Бухта удачі», що займається фермерським господарством. Даному підприємству презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.  На даний час  підприємство має вакансії агронома, кухаря, сторожа, маляра-штукатура, прибиральницю, бухгалтера, майстра з обслуговування холодильних установок, садівник.

 

 

Директор  Гарбуз Є.В.

Олег Левченко відзначений Подякою Прем’єр-міністра України

Подяку Прем’єр-міністра України отримав голова Баришівської районної державної адміністрації Олег Анатолійович Левченко.

Нею очільника відзначили за багаторічну плідну працю, особистий вагомий внесок у соціально-економічний, культурний розвиток Київської області, високий професіоналізм та активну громадську позицію.

Підписана подяка Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом, а вручив її голова Київської облдержадміністрації Олександр Терещук.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Робочий візит

04 червня 2019 року з робочим візитом, в складі «Робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради», продовжили роботу з підприємцями які ведуть свій бізнес в с. Перемога, Баришівської ОТГ. Під час чергового візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають продуктові крамниці, такі як: ФОП «Горбань Микола Миколайович»; ФОП «Свириденко Володимир Миколайович»; ФОП «Рихлик Григорій Володимирович»; ФОП «Дорохов Володимир Іванович»; ФОП «Киреєв Юрій Васильович»; ФОП «Бишовець Катерина Григорівна». Даним підприємствам було презентовано послуги, що надає служба зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор Гарбуз Є.В.

Отримання пенсійних виплат та допомоги на поховання після смерті особи

На сьогоднішній день держава пропонує перелік гарантій для осіб, які втрачають родичів. Перш за все, мова йде про отримання допомоги на поховання. Наголошуємо, що уразі смерті пенсіонера, особам, які здійснили його поховання, виплачується допомога на поховання у розмірі двомісячної пенсії, яку отримував пенсіонер на момент смерті. Якщо померла особа одержувала пенсію як така, що перебувала на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України – членам його сім’ї або особі, яка здійснила його поховання, виплачується як компенсація за поховання допомога у розмірі тримісячної пенсії, але не менше п’ятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (окрім випадків, коли поховання було здійснено за рахунок держави). Для отримання коштів необхідно звернутися до органу Пенсійного фонду України, де пенсіонер перебував на обліку, з наступними документами:

·     документ, що посвідчує особу заявника;

·     заява про виплату допомоги на поховання;

·     свідоцтво про смерть;

·     витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера (у разі реєстрації смерті за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави).

Наступним видом гарантій є виплата недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера. Відповідно, сума пенсії, що належала пенсіонерові і залишилася недоотриманою у зв'язку з його смертю, виплачується – по місяць смерті включно членам його сім'ї, які проживали разом з пенсіонером на день його смерті, у тому числі непрацездатним членам сім'ї (чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є особами з інвалідністю або досягли пенсійного віку,  діти (у тому числі діти, які народилися до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника) померлого годувальника, які не досягли 18 років або старші цього віку, якщо вони стали особами з інвалідністю до досягнення 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, діти-сироти - до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні). Такі особи мають звернутися за виплатою суми пенсії померлого пенсіонера протягом шести місяців з дня відкриття спадщини. До органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки, документ, що посвідчує особу заявника. Непрацездатними членами сім’ї подаються документи, які засвідчують, що вони перебували на утриманні померлого пенсіонера. Члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які підтверджують проживання з пенсіонером на день його смерті. Якщо одночасно звертаються кілька членів сім’ї – сума недоотриманої пенсії ділиться між ними порівну.

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, у зв’язку з відсутністю членів сім’ї або в разі незвернення ними за виплатою вказаної суми протягом шести місяців з дня відкриття спадщини до органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається документ, що посвідчує особу заявника, свідоцтво про смерть, свідоцтво про право на спадщину.

Корисноюможливістю для непрацездатних членів сім’ї померлої особи, які були на її утриманні, є можливість отримання пенсії у зв’язку із втратою годувальника.

Необхідною умовою є наявний у годувальника на день смерті страховий стаж, який був би йому необхідний для призначення пенсії по IIIгрупі інвалідності (у разі смерті особи, яка виконала функцію донора анатомічних матеріалів людини, пенсіонера, особи з інвалідністю, яка настала у період проходження строкової військової служби або внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності), у особи, яка звернулася за медичною допомогою у період з 21 листопада 2013 року по 30 квітня 2014 року, а також у випадку смерті (загибелі) особи внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності) – тривалість страхового стажу не враховується).

Пенсіонери (члени сім’ї), для яких матеріальна допомога, одержувана від померлої особи, була постійним і основним джерелом засобів до існування, мають право перейти на пенсію у зв’язку із втратою годувальника.

Розмір такої пенсії встановлюється:

·     на одного непрацездатного члена сім'ї – 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника;

·     на двох та більше непрацездатних членів сім'ї – 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками;

·     дітям-сиротам пенсія призначається виходячи з розміру пенсії за віком кожного з батьків.

Період призначення пенсії – весь час непрацездатності особи, а для осіб, які досягли пенсійного віку –  довічно.

На всіх членів сім'ї, які мають право на пенсію у зв'язку з втратою годувальника, призначається одна спільна пенсія, однак на заявою члена сім'ї із загальної суми пенсії виділяється його частка, яка виплачується окремо.

Відзначення пам’ятних та урочистих дат

18-19 травня 2019 року в Україні вшановується низка пам’ятних та урочистих дат: День Європи,  День скорботи і пам’яті жертв депортації з Криму та День пам’яті жертв політичних репресій.

Відділ культури Баришівської райдержадміністрації долучився до відзначення зазначених дат.  Так,  у бібліотеці с. Семенівка спільно з працівниками будинку культури була проведена літературна година «Біль душі народу», присвячена 75-й річниці з дня депортації кримських татар (Гресько С. О., Тиха П.О).

З нагоди відзначення Дня Європи було організовано низку заходів у сільських клубах та бібліотеках, (пізнавальні вікторина, бесіди з учнями старших класів) оформлені книжкові виставки.

 

 

Відділ культури райдержадміністрації

Як відшкодувати збитки при ДТП?

Напевно кожен з нас мріє володіти власним автомобілем, адже пересуватися з комфортом і тоді, коли зручно тобі, а не підлаштовуватися під графік громадського транспорту, набагато зручніше. Однак автомобіль це не тільки засіб пересування, але й джерело підвищеної небезпеки. І чим більше стає кількість автомобілів, тим більша ймовірність дорожньо-транспортної пригоди (далі - ДТП).

Відповідно при ДТП виникає збиток, нанесений діями однієї зі сторін. І якщо з порядком дій, пов'язаних з оформленням ДТП все зрозуміло, то з питанням відшкодування шкоди при ДТП ситуація не така проста. Для відшкодування збитку необхідно вжити ряд дій і врахувати різні нюанси.

Законодавством України передбачено обов'язкову наявність у всіх власників транспортних засобів поліса страхування цивільно-правової відповідальності. По суті ці поліси й будуть гарантією того, що Ви зможете отримати як мінімум часткову компенсацію збитку при ДТП.

І так, перше, що потрібно зробити обом сторонам після ДТП це повідомити свої страхові компанії про страховий випадок. Винуватцю ДТП це дозволить уникнути необхідності самостійно відшкодовувати збиток потерпілій стороні, а потерпіла сторона після повідомлення своєї страхової для отримання страхової виплати, повинна звернутися із заявою в страхову компанію винуватця. На даному етапі дуже важливо для винуватця не пропустити терміни повідомлення своєї страхової компанії, інакше відшкодовувати збиток буде сам винуватець ДТП, а не його страхова.

Після подачі потерпілим заяви в страхову компанію винуватця, представник такої страхової повинен провести огляд транспортного засобу і оцінити розмір збитку, який підлягає відшкодуванню. Його розмір можна оскаржити, шляхом проведення потерпілим самостійної оцінки збитку, звернувшись в офіційні СТО або оціночні організації.

Якщо ж розмір завданих збитків, перевищує ліміт страхової виплати (для збитків завданих майну ліміт - 100 000 грн., якщо ж є шкода здоров'ю та життю - 200 000 грн. на одного потерпілого), то потерпілий може звернутися до суду з позовом про стягнення різниці між реальним збитком та сумою страхової виплати безпосередньо з винуватця ДТП.

Однак позови про стягнення такої різниці це не єдині позови, які пов'язані з ДТП. Чималу частину звернень до суду становлять позови про стягнення з страхової компанії страхової виплати або ж про стягнення суми збитку, який потерпілий оцінив самостійно. Окремою категорією йдуть справи, в яких крім цивільної відповідальності є ще й кримінальна відповідальність для винуватця ДТП.

Питання відшкодування збитків при ДТП також залежить і від того, який шлях оформлення ДТП Ви обрали: викликаючи поліцію або ж пішли шляхом оформлення за процедурою «Європротоколу». Остання дуже вигідна в плані економії часу, а також дозволяє уникнути адміністративної відповідальності для водіїв.

Мінус її в тому, що для «Європротоколу» необхідно дотримати ряд факторів, в першу чергу відсутність шкоди здоров'ю і життю, а також винуватець не повинен бути в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння. Тобто далеко не кожне ДТП можна оформити по «Європротоколу». Крім цього «Європротокол» обмежує і максимальну суму збитку, яка може бути відшкодована.

Важливим також стоїть питання відшкодування шкоди, коли винуватець ДТП має іноземну реєстрацію транспортного засобу. Тут дуже важливо, щоб у нього була так звана «Зелена карта». Це багато в чому полегшить процедуру відшкодування збитку, хоч в даному випадку вся процедура займе набагато більше часу, ніж відшкодування збитку при ДТП, коли обидва учасники ДТП мають українську реєстрацію автомобіля.

Ще один момент це ДТП, коли винуватець невідомий або коли у нього немає поліса страхування цивільно-правової відповідальності. У таких випадку необхідно звертатися в Моторно-транспортне страхове бюро України (далі - МТСБУ). Ця організація бере на себе зобов'язання по виплаті страхових виплат у визначені законодавством випадках.

Однак і МТСБУ далеко не завжди зможе допомогти Вам у питанні відшкодування збитку при ДТП. Так, наприклад, якщо винуватець ДТП невідомий, і збиток нанесений тільки майну, то розраховувати на страхову виплату не варто.

Резюмуючи все вищевикладене, можна прийти до висновку, що питання відшкодування збитку при ДТП досить складне і тривале. І без допомоги фахівця, сам процес відшкодування збитків може затягнутися на довгі роки. Тому для отримання безкоштовної юридичної допомоги звертайтеся до відділу «Баришівське бюро правової допомоги» Броварського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

Баришівське бюро правової допомоги

 смт. Баришівка, вул. Київський шлях, 19а

тел. 4-18-83

 

Робоча зустріч

16 травня 2018 року, директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз, в складі робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради,  відвідав підприємців які розташовані в  старостинському окрузі с.Перемога Баришівської ОТГ. Підчас візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають невеличкий бізнес, такий як продуктові крамниці - ФОП «Шило Ігор Володимирович»; ФОП «Бишовець Андрій Віталійович»; ФОП «Мельничук Альона Олександрівна»; ФОП «Джура Надія Іванівна»; ПП «Бойко Олександр Миколайович»; ПП «Іванов», також  відвідали фермерські господарства такі як: ФГ «Куренівка»; СФГ «Фермер»; СФГ «Вікторія»; ФГ «Лідер Агро»; СФГ «Млин» які займаються обробкою землі, вирощуванням та реалізацією сільськогосподарської продукції. Даним підприємствам було презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор  Єгор Гарбуз

Відбулося засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї при Баришівській райдержадміністрації

16 квітня 2019 року в приміщенні  Баришівської райдержадміністрації під головуванням начальника служби у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації Ігнатенко Г.І. за участю керівників організацій, установ, управлінь району та структурних підрозділів райдержадміністрації відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї. На початку засідання Ганна Іванівна привітала всіх присутніх з днем Вищиванки: «Українська вишиванка, нарівні з українською писанкою, є одним із яскравих символів української культури. До того ж, одягаючи вишиту сорочку, демонструєш не тільки її красу й унікальність, але й засвідчуєш свою приналежність до віковічної української культурної традиції».

На розгляд членів ради та запрошених були винесені наступні питання:

-     «Протидія торгівлі людьми, ідентифікація постраждалих та робота з ними», ознайомила членів Ради головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА Ілляш Юлія Вікторівна.

-     «Про роботу щодо попередження дитячої злочинності та насильства, розповсюдження алкоголізму, наркоманії та токсикоманії в дитячому середовищі та сім’ях з дітьми, які опинились в складних життєвих обставинах, оптимізація шляхів подолання цих негативних явищ», доповіли провідний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Хоменко Юлія Олександрівна; завідувач сектором соціального захисту дітей та сім’ї Баришівської селищної ради Павленко Марина Валеріївна, старший інспектор ювенальної превенції Баришівського відділення поліції Івасенко Людмила Леонідівна .

-     «Про шляхи організації та проведення оздоровчої кампанії в 2019 році», доповіла головний спеціаліст Служби Візір Ольга Сергіївна її виступ доповнила Павленко Марина Валеріївна.

-     «Про додержання в районі прав багатодітних та малозабезпечених сімей, зокрема належного забезпечення їх соціального захисту та реалізації передбачених законодавством пільг», доповіли: заступник начальника управління соціального захисту населення Сухенко Людмила Дмитрівна та головний спеціаліст Служби Візір Ольга Сергіївна.

За підсумками Координаційної ради прийнято відповідні рішення.

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Робоча поїздка

16 травня 2019 року комісія з вивчення освітніх питань, яку очолив заступник голови Баришівської районної державної адміністрації Плясецький  О.В., спільно  з в.о. начальника  управління освіти, молоді та спорту Баришівської райдержадміністрації Гапич С.Б., головою  Баришівської районної організації Профспілки працівників  освіти і науки  України Вороною В.І.,  радником голови Баришівської районної ради  Гордієнко К.А. відвідали Семенівську ЗОШ І-ІІІ ступенів Баришівської районної ради Київської області та Яблуневу ЗОШ І-ІІІ ступенів Баришівської районної ради Київської області.

Метою поїздки було вивчення актуальних освітніх питань, закінчення навчального року, роботи пришкільних таборів, проведення ремонтних робіт у літній період. У Яблуневому нагальні освітні питання було обговорено спільно  з сільським головою Холявко М.П.   Визначено основні пріоритети галузі освіти та обговорено шляхи їх вирішення.

 

 

в.о. начальника УОМС Баришівської райдержадміністрації Гапич С.Б.