Гуманітарна сфера

Робоча зустріч

16 травня 2018 року, директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз, в складі робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради,  відвідав підприємців які розташовані в  старостинському окрузі с.Перемога Баришівської ОТГ. Підчас візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають невеличкий бізнес, такий як продуктові крамниці - ФОП «Шило Ігор Володимирович»; ФОП «Бишовець Андрій Віталійович»; ФОП «Мельничук Альона Олександрівна»; ФОП «Джура Надія Іванівна»; ПП «Бойко Олександр Миколайович»; ПП «Іванов», також  відвідали фермерські господарства такі як: ФГ «Куренівка»; СФГ «Фермер»; СФГ «Вікторія»; ФГ «Лідер Агро»; СФГ «Млин» які займаються обробкою землі, вирощуванням та реалізацією сільськогосподарської продукції. Даним підприємствам було презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор  Єгор Гарбуз

Відбулося засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї при Баришівській райдержадміністрації

16 квітня 2019 року в приміщенні  Баришівської райдержадміністрації під головуванням начальника служби у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації Ігнатенко Г.І. за участю керівників організацій, установ, управлінь району та структурних підрозділів райдержадміністрації відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї. На початку засідання Ганна Іванівна привітала всіх присутніх з днем Вищиванки: «Українська вишиванка, нарівні з українською писанкою, є одним із яскравих символів української культури. До того ж, одягаючи вишиту сорочку, демонструєш не тільки її красу й унікальність, але й засвідчуєш свою приналежність до віковічної української культурної традиції».

На розгляд членів ради та запрошених були винесені наступні питання:

-     «Протидія торгівлі людьми, ідентифікація постраждалих та робота з ними», ознайомила членів Ради головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА Ілляш Юлія Вікторівна.

-     «Про роботу щодо попередження дитячої злочинності та насильства, розповсюдження алкоголізму, наркоманії та токсикоманії в дитячому середовищі та сім’ях з дітьми, які опинились в складних життєвих обставинах, оптимізація шляхів подолання цих негативних явищ», доповіли провідний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Хоменко Юлія Олександрівна; завідувач сектором соціального захисту дітей та сім’ї Баришівської селищної ради Павленко Марина Валеріївна, старший інспектор ювенальної превенції Баришівського відділення поліції Івасенко Людмила Леонідівна .

-     «Про шляхи організації та проведення оздоровчої кампанії в 2019 році», доповіла головний спеціаліст Служби Візір Ольга Сергіївна її виступ доповнила Павленко Марина Валеріївна.

-     «Про додержання в районі прав багатодітних та малозабезпечених сімей, зокрема належного забезпечення їх соціального захисту та реалізації передбачених законодавством пільг», доповіли: заступник начальника управління соціального захисту населення Сухенко Людмила Дмитрівна та головний спеціаліст Служби Візір Ольга Сергіївна.

За підсумками Координаційної ради прийнято відповідні рішення.

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Робоча поїздка

16 травня 2019 року комісія з вивчення освітніх питань, яку очолив заступник голови Баришівської районної державної адміністрації Плясецький  О.В., спільно  з в.о. начальника  управління освіти, молоді та спорту Баришівської райдержадміністрації Гапич С.Б., головою  Баришівської районної організації Профспілки працівників  освіти і науки  України Вороною В.І.,  радником голови Баришівської районної ради  Гордієнко К.А. відвідали Семенівську ЗОШ І-ІІІ ступенів Баришівської районної ради Київської області та Яблуневу ЗОШ І-ІІІ ступенів Баришівської районної ради Київської області.

Метою поїздки було вивчення актуальних освітніх питань, закінчення навчального року, роботи пришкільних таборів, проведення ремонтних робіт у літній період. У Яблуневому нагальні освітні питання було обговорено спільно  з сільським головою Холявко М.П.   Визначено основні пріоритети галузі освіти та обговорено шляхи їх вирішення.

 

 

в.о. начальника УОМС Баришівської райдержадміністрації Гапич С.Б.

Про Форум бізнес- і ІТ-лідерів

Рада голів державних адміністрацій інформує про проведенняукраїнською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес-події цього літа Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ, 14 червня 2019 р.

Місце проведення:м. Київ, Спортивна площа, 1.

Умови участі:безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація).

 

На Форумі зберуться понад 4000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM-і CRM-систем.

 

Програма Форуму складається з десяти тематичних секцій:

BUSINESS: пошук нових точок для прискорення бізнесу

• #accelerate  ―  стратегії та підходи найбільших компаній, які допомагають швидко розвиватися з урахуванням змін зовнішнього середовища.

•#thecustomer  ―  кейси впровадження інновацій в маркетингу, продажах і клієнтському сервісі.

•#transformation  ―  способи швидкої трансформації в умовах надшвидкостей: досвід експертів з різних галузей бізнесу.

 

TECHNOLOGY: глибоке занурення в цифрові технології і практику їх використання

•#everyone-a-developer  ―  епоха low-code: як автоматизувати будь-які бізнес-ідеї за лічені хвилини.

•#process-excellence  ―  передові практики управління бізнес-процесами та застосування BPM-технологій для підвищення продуктивності команди.

•#tech-point  ―  як отримати бізнес-результат від чат-ботів, AI, RPA та інших сучасних технологій.

 

ACADEMY: лише перевірені методики підвищення ефективності організації

•#how-to  ―  практика побудови процесів B2B-продажів, лідогенерації, управління проектами по Agile.

•#best-practice ― методології підвищення ефективності продажів, управління IТ-сервісами, побудови процесного офісу, управління знаннями.

 

OPEN STAGE: інтерактивний майданчик для нетворкінгу та пошуку нових рішень

•#it-ecosystem  ―  знайомство з готовими технологічними рішеннями, які допоможуть виконувати завдання різної складності.

•#braindates  ―  клуб для спілкування і знайомства з гостями та спікерами заходу в форматі «Business speed dating».

 

Більш детальну інформаціюпро Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефоном: +380(044)363-31-33. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev.

 

Гіперпосилання на сторінку реєстрації учасників на Форум для розміщення на сайті Адміністрації: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev.

Робоча зустріч

14 травня 2019 року, директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз в складі «Робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради», з робочим візитом відвідав підприємців які розташовані в Гостролуцькому старостинському окрузі Баришівської ОТГ.

Під час візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають невеличкий бізнес, такий як продуктові крамниці - ФОП «Кошева Тетяна Миколаївна»; ФОП «Свириденко Володимир Миколайович»; ФОП «Гаркавенко Людмила Олексіївна»;ФОП «Іванов Юрій Андрійович»; ФОП «Волошина Наталія Валентинівна»; ПП «Бойко Олександр Миколайович», та ПП які займаються виробництвом та реалізацією металевого профілю це СТО ПП «Говоров Олексій Михайлович та ТОВ «БУЛАТ Ю.А».

Даним підприємствам було презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор  Є.В.Гарбуз

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

1.Доступ до державних реєстрів:

-       Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:

·      отримати відомостіпро зареєстровані речові права на нерухоме майно

·      перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно

·      попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

·      отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)

·      поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

 

-       Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:

·      отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

 

-       Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:

·      безкоштовно отримати відомості онлайн

·      отримати електронну виписку (довідку, витяг)

·      отримати відповідь на запит

·      подати заяву для проведення державної реєстрації

 

-       Реєстру громадських об’єднань

-       Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності

-       Єдиного реєстру громадських формувань

-       Єдиного реєстру арбітражних керуючих

-       Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень

-       Єдиного державного реєстру судових рішень

-       Єдиного реєстру апостилів

-       Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення

-       Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"

-       Єдиного реєстру нотаріусів

 

2.Доступ до веб-порталу звернень у сфері державноїреєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:

-  подати заяву онлайн

-  записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час

-  задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

 

3.Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

 

4.Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань(ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:

-       безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації

-       отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки

-       отримати відповідь на запит

-       оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

 

5.Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

 

6.Доступ до послуг електронного суду:

-       сплата судового збору онлайн

-       отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи

-       доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень

-       отримання процесуальних документів в електронному вигляді

-       надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень

-       вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

 

7.Замовлення електронного цифрового підпису

 

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/

Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)

Про проведення заходу

Кожній молодій людині рано чи пізно доводиться вибирати - чим він буде займатися в житті. Вибираючи професійний напрямок, важливо розуміти реальність здійснення своїх планів. Для цього дуже важливо бути максимально поінформованим щодо обраної професії, постаратися, щоб відомості не були перекрученими і односторонніми.         

Тому, 14 травня 2019 року провідним фахівцем Баришівської районної філії КОЦЗ  Поготовкою І.М.  було проведено профорієнтаційний захід  «Урок реального життя» з учнями 9 класів Баришівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М. Зерова на тему «Формула вибору професії. Складова "Хочу"».

Метою даного уроку є ознайомлення учнів з важливістю правильного вибору професій для особистості і суспільства, сформувати в учнів реальний погляд на вибір професії з урахуванням їх бажань, можливостей та потреб ринку праці,  формування правильних, усвідомлених мотивів вибору професії, професійних інтересів.

 

Карпенко Л.В., заступник директора

Святковий концерт з нагоди відзначення Міжнародного дня Матері у с. Григорівка

12 квітня 2019 року у с. Григорівка відбувся святковий концерт з нагоди відзначення Міжнародного дня Матері. Участь у заході взяли талановиті учасники місцевої художньої самодіяльності вокаліст Ліна Дубик, чиї пісні про маму розчулили глядачів, гітарист О. Закревська  та співачка Н. Яблонська. Окрасою святкової програми став фольклорний ансамбль «Горлиця» під керівництвом Олександра Стукаліна. В його виконанні звучали українські народні пісні про матір та жіночу долю. Додала гумору та гарного настрою чтець-гуморист В.С. Бобровник, яка декламувала гуморезки П. Глазового. Наприкінці заходу своїх бабусь та матусь зі святом Матері квітами привітали онуки та діти.

За досягнені результати та творчі успіхи 2018 року начальником відділу культури та туризму Баришівської селищної ради Людмилою Бабич були відзначені подяками  усі учасники ансамблю, а також секретар сільської ради Батюк Л.І, яка є незмінною ведучою культурно-мистецьких заходів с. Григорівка. Статуетки за творчий внесок отримали художній керівник «Горлиці» Олександр Стукалін та організатор колективу і ведучий О.Г. Баранник. В.о. начальника відділу культури Баришівської райдержадміністрації Маргарита Вірич подякувала ансамблю за пророблену роботу і прийняла естафету творчої діяльності з надією про плідну співпрацю на майбутнє.

Зі словами вдячності та вітаннями з Днем Матері до учасників колективу звернулися голова Яблунівської сільської ради Холявко М.П., начальник відділу культури та туризму Баришівської селищної ради Бабич Л.М. та в.о. начальника відділу культури Баришівської райдержадміністрації Вірич М.В. Вони відзначили, що за такий короткий період колектив «Горлиця» досяг значних успіхів, показав високу результативність та довів, що посідає визначне місце у мистецькій діяльності Баришівського району.

 

Куземчак А.Д., провідний консультант відділу культури райдержадміністрації

Державна служба відчиняє свої двері

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

Як правильно написати розписку, щоб потім повернути свої кошти чи майно

Розписка залишається чи не найпопулярнішим юридичним документом, яким засвідчуються ті чи інші зобов'язання.

Розпискою, ми підкріплюємо свої права, щоб або гарантувати свою чесність, або в майбутньому назад отримати свою власність. Законодавство України чітко регулює питання щодо отримання та складання розписок, а саме: відповідно до ч.2. ст.1047 Цивільного кодексу України: розписка може бути представлена позичальником на підтвердження укладення договору позики та його умов, який посвідчує передання йому позикодавцем визначеної грошової суми, або визначеної кількості речей.

Відповідно до ст. 545 Цивільного кодексу України:

1. Прийнявши виконання зобов’язання, кредитор повинен на вимогу боржника видати йому розписку про одержання виконання частково або в повному обсязі.

2. Якщо боржник видав кредиторові борговий документ, кредитор, приймаючи виконання зобов’язання, повинен повернути його боржникові. У разі неможливості повернення боргового документа кредитор повинен вказати про це у розписці, яку він видає.

Є декілька базових вимог, яких потрібно обов’язково дотримуватися при  складанні розписки, це:

1) Найменування документа, який складається, тобто у шапці по середині документу пишеться слово «Розписка».

2) Прізвище, ім’я, по батькові того, хто дає розписку та кому дають розписку.

3) Паспортні дані та адресу реєстрації і адресу фактичного місця проживання того, хто дає розписку і кому дають розписку.

4) Ідентифікаційний код того, хто дає розписку.

5) Прізвище, ім’я, по батькові кому дають розписку.

6) Детальне і точне найменування того, що передається – опис характеристики, кількість речей.

7) Кількісні показники вказується і цифрами, і прописом.

8) Детальний опис зобов’язання того, хто дає розписку.

9) Зазначення дати: числа, місяця і року, до коли має бути виконане зобов’язання.

10) Місто складення розписки.

11) Дата складення розписки.

12) Підпис сторін із зазначенням П.І.П. біля кожного підпису.

Якщо розписка має особливо важливе значення, то підпис варто засвідчити в нотаріуса. Це не є обов’язкова вимога - розписка, не посвідчена нотаріусом, має повну юридичну силу. При наявності свідків, необхідно вказати в розписці їхні П.І.П. з підписами.

Дуже важливо розписку писати власноручно, щоб пізніше було легше встановити її автентичність. Варто не забути, що розписку пишуть в одному примірнику. У документі не має бути жодних виправлень. І не забудьте - після виконання всіх умов розписки її потрібно повернути боржнику.

У разі невиконання умов розписки, або якщо ви не впевнені у правильності складення розписки, звертайтеся до віддулу «Баришівське бюро правової допомоги», яке забезпечує доступ до безоплатна вторинної правової допомоги та надає безкоштовного адвоката для захисту своїх прав для цілої низки соціально незахищених категорій громадян, що включає такі види правових послуг - консультації; складення процесуальних документів; здійснення представництва інтересів особи в суді, інших державних органах, органах місцевого самоврядування.

 

Баришівське бюро правової допомоги

смт. Баришівка, вул. Київський шлях, 19а,

тел. 4-18-83

 

Підписання меморандуму

Розуміючи необхідність та важливість співробітництва, керуючись прагненням до взаємовигідних відносин та партнерства 03 травня 2019 року підписано меморандум про співпрацю між Баришівською районною філією Київського обласного центру зайнятості в особі директора Гарбуза Єгора Васильовича та Баришівським районним відділом державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Київській області в особі начальника Старенького Миколи Івановича.

 

Баришівська районна філія Київського обласного центру зайнятості

Розсаду – на город!

Травень – останній місяць весни, гаряча пора для овочівників. Уже наприкінці квітня – на початку травня у теплій землі ростуть цибуля, ревінь, редиска, салат, спаржа, кріп, щавель. Починаючи з другої-третьої декади, висаджують розсаду помідорів, перцю, баклажанів, а в останніх числах травня і на початку червня – розсаду білоголової капусти середньопізніх та пізньостиглих сортів.

Щоб ваша розсада не хворіла і швидко прижилася, її потрібно правильно і своєчасно посадити у відкритий грунт на постійне місце. Будь яка пересадка для рослин - це завжди стрес. Наше завдання - зробити все можливе, щоб молоді рослинки (розсада) помідорів, огірків, баклажанів, перцю, капусти перенесли пересадку з мінімальним стресом.

Правильне висаджування розсади забезпечить багатий врожай овочів.Щоб розсада перенесла пересаджування з мінімальним стресом, її потрібно загартувати до умов навколишнього середовища. За декілька днів до висаджування розсади у відкритий грунт, її потрібно виносити на відкрите повітря, спершу на 15 хв, потім на 30 хв, годину, дві…., аж тоді висаджувати на постійне місце у відкритий грунт.

Грядку для висаджування розсади будь-яких культур найкраще готувати з осені. Для цього відразу після збирання врожаю її перекопують на штик лопати. Грудки не розбивати - це дозволить грунтові краще промерзати взимку, завдяки чому загине значна частина личинок шкідників і хвороботворних мікроорганізмів.

Навесні грунт дезінфікують  гарячим (70-80 ° С) розчином мідного купоросу (1 ст ложка мідного купоросу на 10 л води), витрачаючи на 1 кв м 1-1,5 л засобу. Після по поверхні грунту рівномірно розсипають органічні добрива (3-4 кг гною, торфу або перегною на 1 кв м), суперфосфат (1 ст. л. на 1 кв м), сульфат калію (1 ст л на 1 кв м) і деревну золу (1 ст на 1 кв.м). Потім грунт перекопують і розрівнюють граблями.

При висадці розсади  треба врахувати багато факторів: погодні умови, вимоги рослин до температури ґрунту і повітря, правильно обраний вік розсади, народні прикмети. Не поспішайте висаджувати розсаду у відкритий ґрунт якомога раніше. Рано висаджена розсада має високі шанси загинути від холоду, вітру чи інших весняних факторів.

Дотримання температурного режиму при висаджуванні розсади – не примха, а одна з обов’язкових умов отримання високого врожаю. Якщо температура ґрунту нижча, ніж потрібна рослині, стрес від несприятливих умов надовго затримає розвиток висадженої розсади, зменшить у результаті врожай.

Якщо ґрунт прогрівся до 12 °С – можна висаджувати розсаду селери; якщо 15 °С – томати і перець; огірки можна висаджувати за прогрівання ґрунту до 16 °С вночі та 18 °С вдень (за 10 °С ріст припиниться). Для висаджування розсади помідорів оптимальна середньодобова температура – 15–20 °С (вночі має бути не нижче 15 °С).

Якщо сіяли розсаду самі, то її вік знаєте точно. А якщо довелося купувати? Висота, товщина стебла, кількість листя допоможе з’ясувати, чи розсада готова до висаджування. Висаджувати можна таку, що досягла розмірів:

Перець заввишки 18–20 см, стебло завтовшки 4–5 мм, має 7–9 листочків.

Томат заввишки 20–25 см, стебло завтовшки 5–7 мм, має 7–9 листочків.

Капуста білокачанна рання заввишки 20–25 см, стебло завтовшки 5–7 мм, має 5–7 листочків.

Капуста білокачанна середня заввишки 20–22 см, стебло завтовшки 4–5 мм, має 5–6 листочків.

Капуста білокачанна пізня заввишки 18–20 см, стебло завтовшки 4–5 мм, має 5–6 листочків.

Капуста цвітна заввишки 20–22 см, стебло завтовшки 5–7 мм, має 5–6 листочків.

Огірок, кавун, диня заввишки 12–16 см, стебло завтовшки 5–6 мм, має 3–5 листочків.

Салат заввишки 5–8 см, стебло завтовшки 1–2 мм, має 4–6 листочків.

Селера заввишки 8–12 см, стебло завтовшки 1–3 мм, має 4–5 листочків.

Гарних Вам врожаїв.

 

Головний спеціаліст відділу контролю в сфері насінництва та розсадництва Управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області  Симоненко Т.В.

Проведення заходів

Серед природних і техногенних катастроф, які сталися упродовж історії людства, Чорнобильська займає особливе місце. Вона засвідчує всемогутність і безсилля людини. Сьогодні, на жаль,  це вже історія України. Тому в ці дні Україна вшановує людей, які ризикуючи життям і здоров’ям, виконали свій святий обов’язок, рятуючи від біди не одне покоління.

До проведення пам’ятних заходів, присвячених 33-ім роковинам Чорнобильської катастрофи, приєдналися і працівники культури с. Семенівка. Так, 25.09. 2019 року о 12.30 у будинку культури художнім керівником Тихою П.О. спільно з бібліотекарем Гресько С.О було проведено  літературно-музичну годину «Чорнобиль в серці України, а біль його  по всій землі» для учнів 3,4,5,8,9 класів.

 А у бібліотеці с. Яблуневе пройшла година-спомин «Мужність і біль Чорнобиля». Захід провела бібліотекар Малій І.М.  Діти читали вірші «Малиновий дзвін» Анни Багряної, «Стоять озера в пригорщах долин» , «Страшний калейдоскоп» Ліни Костенко. Бібліотекар запалила свічку, щоб вшанувати пам'ять загиблих. Жодна дитина не залишилась байдужою до цих подій.Також була оформлена виставка «Чорнобиль: чорний спомин,вічний біль».

Як власникам нерухомого майна захиститися від рейдерських атак?

На жаль, протягом останніх років в України непоодинокими є випадки рейдерського захоплення нерухомого майна та проведення незаконних реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Проте на законодавчому рівні встановлені превентивні заходи, які допомагають власникам нерухомого майна не допустити, зокрема, незаконного відчуження нерухомого майна, проведення державної реєстрації прав та обтяжень на нерухоме майно на підставі підроблених документів або за відсутності правових підстав для такої реєстрації.

Так, статтею 25 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачена можливість зупинення державної реєстрації прав на підставі:

1) рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили;

2) заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна.

Рішення суду або заява власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій реєструється у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

У разі коли під час розгляду заяви державним реєстратором встановлено наявність зареєстрованого рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій або заяви власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо цього самого майна державний реєстратор невідкладно за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно зупиняє державну реєстрацію прав з обов’язковим посиланням на зареєстроване у базі даних заяв рішення суду чи заяву власника об’єкта нерухомого майна та повідомляє про зупинення реєстраційних дій відповідних заявників.

Про зупинення реєстраційних дій на підставі рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій державний реєстратор невідкладно повідомляє власника об’єкта нерухомого майна шляхом надсилання повідомлення на електронну адресу, зазначену в Державному реєстрі прав як адресу для зворотного зв’язку.

Слід зазначити, що рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій дозволяє зупинити державну реєстрацію прав на невизначений строк і втрачає свою чинність лише після реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно рішення суду про скасування рішення суду, що було підставою для прийняття рішення про зупинення проведення реєстраційних дій.

Водночас заява власника про заборону вчинення реєстраційних дій, на відміну від відповідного рішення суду, має обмежений термін дії. Така заява є чинною протягом десяти робочих днів з моменту її реєстрації в Державному реєстрі прав. Разом з тим, протягом зазначеного строку власник об’єкта нерухомого майна має можливість надати державному реєстратору рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили. У такому випадку заборона вчинення реєстраційних дій буде чинною до скасування відповідного рішення суду.

Також власник об’єкта нерухомого майна має право за власною ініціативою відкликати подану ним заяву про заборону вчинення реєстраційних дій.

Отже, підставами для відновлення реєстраційних дій є:

1) подання рішення суду про скасування рішення суду, що було підставою для прийняття рішення про зупинення проведення реєстраційних дій;

2) відкликання власником заяви про заборону вчинення реєстраційних дій;

3) неподання власником об’єкта нерухомого майна, яким подано заяву про заборону вчинення реєстраційних дій, у строк, що не перевищує десяти робочих днів, рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили.

Про відновлення реєстраційних дій (крім відновлення реєстраційних дій на підставі заяви власника об’єкта нерухомого майна про відкликання власної заяви про заборону вчинення реєстраційних дій) державний реєстратор невідкладно повідомляє власника об’єкта нерухомого майна.

У разі наявності зареєстрованих заяв на проведення реєстраційних дій після прийняття рішення про відновлення реєстраційних дій загальний строк розгляду відповідних заяв продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Відповідальність за несплату комунальних послуг

До Баришівського бюро правової допомоги неодноразово звертаютьсягромадянищодо передбачуваної законом відповідальності за несплату комунальних послуг, адже за останній період часу, тарифи на житлово-комунальні послуги (ЖКП) зросли в декілька раз, що при економічному стані країни є досить гострим та складним питанням для населення. Тому на сьогодні є досить велика кількість споживачів ЖКП, які неспроможні сплатити в повному обсязі або, які вважають що нічого страшного в цьому немає і впродовж тривалого терміну не сплачували за послуги. А тому, повинні знати, які наслідки несуть їх дії, щодо несплати комунальних послуг. 

Перш за все потрібно почати з того, що ви як споживач зобов’язані укласти договір з постачальником. Це положення передбачається ЗУ «Про житлово-комунальні послуги». Положеннями ст. 641, 642 Цивільного кодексу України, за якими надавач послуг надсилає свій варіант договору (пропозиція укласти договір (оферту), і навіть якщо Ви його не підписали, але в межах строку для відповіді вчинили дії відповідно до вказаних у пропозиції умов договору (сплатили відповідні суми грошей за надані послуги, користувалися послугами), вказане засвідчить Ваше бажання укласти договір, і ця дія буде рахуватися як Ваше погодження з пропозицією (акцепт). 

Стягнення заборгованості — це довготривалий процес для постачальника. Він не може зробити це самовільно на власний розсуд, тільки через суд. На практиці більш дієвим механізмом і простим методом спонукання споживача оплачувати послуги є відключення його оселі від мереж. Проте без попередження, та з повним відключенням законом заборонено це без рішення суду. Норми чинного законодавства передбачають можливість обмежити Вас у наданні комунальних послуг, але порядок дій комунальників чітко регламентований та обмежений часовими рамками. Основне — повторимо, вони обов’язково мають надіслати вам письмове попередження. 

Якщо у вас вже є борги за комунальні послуги і ви визнаєте їх повністю, проте немає фінансової можливості сплатити відразу, ви можете з постачальником домовитися, уклавши відповідний договір про реструктуризацію заборгованості, де буде передбачено графік погашення боргів та інше. Такі дії передбачено ЗУ «Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті газ та електроенергію». 

Якщо виникла ситуація, що постачальник подав на Вас до суду, а ви не згодні з його вимогами, ви повинні знати, що на вас очікує і вжити максимально заходів для свого захисту. За неналежне надання послуг, пред'являйте письмові претензії до постачальника, адже в майбутньому, це може бути використано як доказ в суді (ст.18 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги).Також зберігайте всі квитанції на оплату ЖКП незалежно від періоду, за який була здійснена оплата. 

Отже, якщо ви не сплатили борг за вимогою, постачальник послуг звертається до суду з заявою про видачу судового наказу. Згідно Цивільного процесуального кодексу України, судовий наказ – особлива форма судового рішення, що видається судом за результатами розгляду вимог, в тому числі про стягнення заборгованості за ЖКП. Важливим негативним наслідком цього є те, що наказ видається за результатами розгляду заяви стягувача (постачальника) по суті заявлених вимог без судового засідання і виклику Вас для заслуховування пояснень. Суд зобов’язаний не пізніше наступного дня після видачі наказу надіслати Вам його копію та копію заяви стягувача з доданими до неї документами. Ви маєте отримати документи рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Також ви маєте право подати до суду заяву про його скасування протягом 10 днів з дня отримання його копії. Скасовуючи судовий наказ, суд видає ухвалу (копію якої Вам обов’язково необхідно отримати). У цьому випадку суд роз’яснює стягувачу його право звернутися до суду з позовом до Вас. Але майте на увазі, що дану заяву ви зобов’язані скласти відповідно до всіх вимог законодавства, з повним обґрунтуванням та підтвердженням доказами, а також у встановленими законом часові рамки. Змінений судовий наказ чи судовий наказ, щодо якого суд прийняв ухвалу про залишення заяви про його скасування без задоволення, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку. При поданні апеляції зупиняється дія рішення суду першої інстанції. Якщо судовий наказ за Вашою заявою скасовано, постачальник може звернутися до суду з позовною заявою про стягнення заборгованості. 

Що варто додати, якщо рішення суду чи судовий наказ не у вашу користь вам потрібно буде сплатити не тільки борг і пеню, а ще й 3% річних, інфляцію та судовий збір. 

Якщо сума боргу складає більше, ніж 20мінімальних заробітних плат, то можуть накладати арешт і реалізовувати нерухоме майно. Тому будьте обачними та постійно контролюйте процес нарахування та сплату комунальних послуг. 

За більш детальною інформацією звертайтеся до відділу «Баришівське бюро правової допомоги» за адресою: смт. Баришівка, вул. Київський шлях, 19а, тел. 4-18-83

Засідання архітектурно-містобудівної ради

11 квітня 2019 року в приміщенні облдержадміністрації відбулося засідання архітектурно-містобудівної ради, на якому розглянуто генеральний план с. Корніївка Баришівського району.

Провів засідання в.о. директора департаменту містобудування та архітектури Київської облдержадміністрації Ликов Д.І. В роботі архітектурно-містобудівної ради взяли участь та підтримали проект генерального плану в.о. старости Корніївської сільської ради Семененко А.В. та головний архітектор Баришівського району Сторчак А.І. 

Розробником цієї містобудівної документації є ТОВ «УКР-ГРУППРОЕКТ». Після детальної презентації генплану фахівцями проектної установи, відбулося активне обговорення проекту. Члени ради мали змогу висловити свої зауваження та пропозиції. Наголошено на необхідність обґрунтування перспективних меж населеного пункту та доопрацювання планувальної структури села і функціональне використання нових територій, зокрема на заплавних і заболочених територіях. Передбачити заходи щодо забезпечення санітарного благополуччя населення. Суттєво доопрацювати схему вулично-дорожньої мережі, сільського та зовнішнього транспорту, зменшити її щільність. Після дискусії, архітектурно-містобудівною радою було прийняте рішення: за результатами засідання - проектувальникам урахувати висловлені зауваження, відкоригувати проект генерального плану села та подати його на затвердження до Баришівської ОТГ.

 

Семенців І.В. – головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації

Ярмарок професій

Вибір професії – один з найскладніших і найвідповідальніших кроків у житті молодої людини. Обрати професійне майбутнє молоді допомагає служба зайнятості. Так, 10 квітня 2019 року Баришівською районною філією Київського обласного центру зайнятості, спільно з відділом освіти Баришівської селищної ради проведено профорієнтаційний захід для учнівської молоді  «Ярмарок професій». Захід проходив в приємній, робочій  атмосфері в центрі позашкільної роботи «Мрія». З вступним словом до присутніх виступили фахівець з навчально - виховної роботи та позашкільної освіти відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради Щерба Тетяна Валентинівна та директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості  Гарбуз Єгор Васильович. Професійна орієнтація, наголосив директор, є одним із пріоритетних завдань служби зайнятості, адже вчасна профорієнтація є запорукою зваженого та обдуманого вибору професії, який, в свою чергу, забезпечить подальше працевлаштування та розвиток професійною кар’єри.  Від служби зайнятості презентовано Платформу Державної служби зайнятості з профорієнтації та розвитку кар’єри.

В заході взяли участь 230 учнів Баришівських шкіл та шкіл району, 16 навчальних  закладів м.Києва та області.

Представники навчальних закладів намагалися якомога більше розповісти про цікаве й насичене студентське життя, показати відеоролики, похвалитися здобутками й перемогами, адже кожен з них вважає найкращою саме свою «альма-матір». Старшокласники цікавилися правилами вступу, професіями, які можна здобути, умовами навчання та проживання, перспективами працевлаштування та кар’єрного росту.

 

 

Заступник директора Л.В.Карпенко

До уваги платників ЄСВ

Державна казначейська служба України звертає увагу платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), що з 02.05.2019 функціонуватимуть нові рахунки для сплати ЄСВ, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку - 899998).

Звертаємо увагу, що граничний термін використання існуючих рахунків по зарахуванню ЄСВ, які відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м.Києві спливає 01.05.2019.

Починаючи з 02.05.2019 кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки по зарахуванню ЄСВ, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

Враховуючи зазначене, з метою своєчасної та належної сплати ЄСВ наголошуємо на необхідності починаючи з 02.05.2019 здійснювати сплату ЄСВ за новими реквізитами рахунків, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку - 899998).

При цьому повідомляємо, що для отримання нових реквізитів рахунків слід терміново звернутися до адміністратора коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування - Державної фіскальної служби України та Пенсійного фонду України (в частині погашення заборгованості по сплаті ЄСВ станом на 01.10.2013).

Як убезпечитися від придбання фальсифікованого насіння

Останнім часом фіксується значна кількість випадків щодо фальсифікації оригінального насіннєвого матеріалу польових культур. Щоб уберегтися від масового засилля підробок на ринку насіння можна тільки будучи добре проінформованим,  якщо виникли сумніви щодо оригінальності насіння, зверніть увагу на такі показники:

-        виробник має бути включеним до Державного реєстру суб'єктів насінництва та розсадництва, який формує Міністерство аграрної політики і продовольства України. Реєстр розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства.

-        кожна компанія-оригінатор має своїх дистриб'юторів (перевірити можна на сайтікомпанії).

-        Купувати кращеза безготівковий розрахунок, зберігаючи всі чеки та квитанції. У такому разі ви можете мати беззаперечні докази;

-        вимагайте Сертифікат, який засвідчує сортові якості насіння та Сертифікат, який засвідчує посівні якості насіння. Справжность сертифікату можна перевірити через електронний доступ до "Реєстру сертифікатів на насіння та/або садивний матеріал".

-        Занижена ціна є завжди підозрою. Якісне висококласне насіння не може бути дешевим.

-        Перевіряйте всі пакувальні мішки та насіння в них. Неякісне підроблене насіння,фарбують неякісною фарбою,яка осипається.

-        Обов'язково перевіряйте наявність двох етикеток (внутрішньої та зовнішньої). Мінагрополітики затверджено наказ №348 від 10.07.2017р. «Про затвердження Порядку маркування та пакування партій насіння і форми етикеток. Залежно від категорії насіння та його призначення,упаковку паркують етикетками встановленої форми,відповідної форми,кольору та змісту.

1. Форма етикетки прямокутна, мінімальний розмір (довжина х ширина) - 110 х 67 мм. Текст друкується чорним кольором

2. На лицьовому боці етикетки лівий край з написом «Державне підприємство «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції» обкантовано чорною смугою завширшки 30 міліметрів, решта лицьового боку етикетки фарбується таким кольором: 

для добазового насіння - білим з фіолетовою смужкою завширшки 10 міліметрів, розміщеною по діагоналі з лівого нижнього кута етикетки; 

для базового насіння - білим; 

для сертифікованого насіння першої генерації, гібридів першого покоління - блакитним; 

для сертифікованого насіння другої генерації, наступних генерацій - червоним, для суміші насіння - зеленим; 

для неостаточно сертифікованого насіння – сірим

3. По центру лицьового боку етикетки наведено фоновою сіткою дві великі літери «UA».

4. У нижній частині етикетки зазначається її індивідуальний номер, визначений державним підприємством «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції».

 

Пам’ятайте, що використання не оригінального насіння призводить до значних втрат. Економія незначних коштів при купівлі насіння обертається  потім значними втратами у вигляді недобору рівня врожайності! Навіть економія декількох сотень грн. при купівлі неякісного посівного матеріалу (підробок) абсолютно не окупить Вам усіх величезних ризиків, яким Ви самі себе піддаєте. 

Також слід зауважити, що у разі невпевненості у відповідності показників посівних якостей придбаного насіння показникам, зазначеним у сертифікаті, що засвідчує посівні якості насіння суб’єкт господарювання має право ініціювати проведення арбітражного (експертного) визначення посівних якостей насіння згідно Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 за № 615.

  Шановні сільгоспвиробники, у разі виникнення будь питань у ході придбання та підготовки насіння сільськогосподарських культур звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області.

 

 

Головний спеціаліст Відділу контролю в сфері насінництва та розсадництва Управління фітосанітарної

безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області     Симоненко Т.В.

Як проголосувати на виборах Президента України? Права і правила для виборців

Вже за тиждень в Україні відбудеться перший тур президентських виборів.

Тому в межах інформаційної кампанії Мін’юсту «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ» ми нагадуємо основні правила голосування та перебування на виборчій дільниці.Дотримання цих правил дозволить  вам реалізувати своє виборче право швидко, надійно та без зайвих перешкод.

Насамперед, варто звернути увагу на запрошення, яке кожен виборець має отримати до 25 березня. В ньому вказана адреса і час, де і коли ви зможете проголосувати. Якщо запрошення не надійшло – неодмінно перевірте себе у списках виборців, звернувшись до дільничної виборчої комісії.

Якщо ви не потурбуєтесь про це завчасно і в день виборів з’ясується, що вас немає у списку, вам у жодному разі не видадуть бюлетень для голосування.

Зауважте – проголосувати можна виключно за наявності паспорта громадянина України (або військового квитка для військовослужбовців). Ні закордонний паспорт, ні водійське посвідчення та інші документи такого права не дають. Обов’язково слідкуйте також за своєчасністю зміни фотокартки у 25 та 45 років, адже без них документ вже через місяць вважається недійсним.

Пам’ятайте, що голосування є особистим. Тобто віддати свій голос на дільниці можна лише власноруч, тоді як друзі, родичі і будь-хто сторонній не мають права голосувати замість вас.

Однак, якщо ви фізично не в змозі заповнити бюлетень і опустити його до виборчої скриньки, вам можуть допомогти сторонні особи, але в жодному разі не члени виборчої комісії, кандидати на виборні посади, їх довірені особи та спостерігачі.

Крім того, голосування є таємним. Це значить, що в кабінці для голосування може знаходитися тільки одна людина, а фотографувати, демонструвати іншим чи виносити за межі дільниці свій використаний бюлетень заборонено.

Заповнюючи бюлетень, необхідно проставити лише одну відмітку навпроти кандидати, за якого голосуєте. Всі інші позначення не допускаються, а бюлетень з такими відмітками вважається зіпсованим.

Втім, якщо ви мимовільно допустили помилку при заповненні бюлетеня, то маєте змогу звернутися до членів виборчої комісії із заявою про повторну одноразову видачу нового бюлетеня.

Особливу увагу слід звернути на те, що на виборчій дільниці категорично заборонена агітація. Тобто не можна приходити на місце голосування з політичною символікою, наприклад, у футболках, з прапорцями чи плакатами із зображенням кандидатів та їх передвиборчих гасел.

Нарешті, до дільниці забороняється входити зі зброєю, алкогольними напоями, а також домашніми тваринами.

Завітати до виборчої дільниці можна традиційно з восьмої години ранку до восьмої вечора, при цьому проголосувати буде можливість і після 20.00. Головне – встигнути зайти у приміщення дільниці до її закриття.

Сподіваємось, ці елементарні правила дозволять вам зекономити час та уникнути зайвих непорозумінь  на прийдешніх виборах президента України.

 

Начальник Головного територіального  управління юстиції у Київській області Олексій Шевченко