Гуманітарна сфера

Презентація роботодавця

16 липня 2019 року за ініціативи Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості організовано та проведено масовий захід для пошукачів роботи – «Презентація роботодавця» на ТОВ«Баришівська зернова компанія» (Баришівське хлібо-приймальне підприємство) за участю заступника директора Людмили Карпенко, завідувача сектору взаємодії з роботодавцями Тамари Янголь. Метою проведення заходу є надання можливості роботодавцю презентувати власне підприємство, а безробітним на власні очі ознайомитись із виробництвом, переліком продукції, яка виро

бляється, робочими місцями, які є на виробництві, соціальними гарантіями для працівників.

Заступник директора ознайомила безробітних з ситуацією на місцевому ринку праці. Завідувач сектору взаємодії з роботодавцями розповіла учасникам заходу про співпрацю роботодавця із службою зайнятості.

ТОВ «Баришівська зернова компанія» має 6 хлібо-приймальних підприємств. Директор підприємства Опеха Роман провів екскурсію та розповів про діяльність підприємства. Баришівське хлібо-приймальне підприємство має єдиний в Україні калібрувальний завод, який надає послуги по калібруванню сої та пшениці. Безробітні відвідали лабораторію, на якій проводять хімічний аналіз зерна та зерносховище.

На даний час на підприємстві працює 26 працівників, на території працює їдальня. Заробітна плата – офіційна, виплачується своєчасно. Пошукачам роботи запропоновано вакансії апаратника обробки зерна та слюсаря - ремонтника.

 

Заступник директора Баришівської районної філіїКиївського обласного центру зайнятостіКарпенко Л.В.

 

Пілотний проект шлюб за добу

Пілотний проект «Шлюб за добу» запроваджено в таких населених пунктах України: у мм. Києві, Львові, Одесі, Херсоні, Маріуполі, Сєвєродонецьку, Вінниці, Дніпрі, Луцьку, Миколаєві, Кам’янець-Подільському, Рівному, Житомирі, Харкові, Ужгороді, Чернівцях, Івано-Франківську, Сумах, Тернополі, Чернігові, Кривому Розі, Бахмуті, Запоріжжі, Білій Церкві, Борисполі, Кропивницькому, Станиці Луганській, Білгород-Дністровському, Полтаві, Кременчуці, Чугуєві, Хмельницькому, Черкасах, Хотині, Ковелі, Нововолинську, Нікополі, Кам’янському, Волновасі, Лимані, Покровську, Коростені, Мукачеві, Тячеві, Олександрії, Вознесенську, Первомайську Миколаївської області, Ізмаїлі, Дубному, Сарнах, Тростянці Сумської області, Генічеську, Новій Каховці, Каневі, Смілі, Вижниці, Володимир-Волинському, Радомишлі, Вишгороді, Трускавці, Чорноморську, Ромнах, Чорткові, Умані, Ніжині, Бердичеві, Новограді-Волинському, Калуші, Шостці, Корюківці та с. Білозір’ї Черкаського району Черкаської області,  с. Кам’яниця Ужгородського району Закарпатської області.

Одружитися за добу можна за адресами:

м. Вінниця

Комунальне підприємство «Подільський туристично-інформаційний центр», адреса:  м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 20.

Місця проведення:

1) Вежа Артинова, площа Європейська;

2) Прозорий офіс Вінницької міської ради, вул. Соборна, 59;

3) Набережна «Рошен».

Телефони: (0432) 50 85 85, (068) 443 06 04, (093) 603 17 19, (097) 575 45 35.

Вінницька  філія ДП «СЕТАМ», м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 16А. тел. (0432) 502148, 0972302087.

Місце проведення державної реєстрації шлюбів:

1. Вінницька філія ДП «СЕТАМ», м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 16А. тел. (0432) 502148, 0972302087.

м. Луцьк

Державний історико-культурний заповідник у м. Луцьку (Луцький замок), адреса:   Волинська обл., м. Луцьк, вул. Драгоманова, 23, вул. Кафедральна, 1, тел. (0332) 71 44 37, 72 34 32, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Комунальне підприємство «Луцькреклама»  Луцької міської ради, адреса: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 35, тел. (0332) 72 82 92, 77 78 88, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Волинський академічний обласний Український музично-драматичний театр імені   Т.Г. Шевченка, адреса: Волинська обл., м. Луцьк, Театральний майдан, 1, тел. (0332) 72 34 32, (050) 861 64 01, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Комунальне підприємство «Інформаційно-аналітичний центр «ВОЛИНЬЕНЕРГОСОФТ», адреса: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Винниченка, 67, тел.(0332) 78 35 95, 78 52 25, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Ковель

Ковельське комунальне підприємство «Добробут», адреса: Волинська обл.,     м. Ковель, вул. Грушевського, 106 а, тел. (03352) 5 93 63, (066) 752 77 36.

м. Нововолинськ

Комунальний заклад «Нововолинський міський палац культури Нововолинської міської ради Волинської області», адреса: Волинська обл.,  м. Нововолинськ, бульвар Шевченка, 6,  тел. (03344) 3 21 45.

м. Володимир-Волинський

Комунальне підприємство «Інформаційно-розрахунковий центр» Володимир-Волинської міської ради, адреса: Волинська обл., м. Володимир-Волинський,вул. Устилузька, 17, тел. (03342) 3 49 59.

м. Дніпро

Міський комунальний заклад культури «Вокально-хореографічний ансамбль «Юність Дніпра» Дніпропетровської міської ради, адреса: м. Дніпро, вул. Титова, 18, тел. (056) 736 44 62, 722 22 91.

Комунальне підприємство «Будинок юстиції» Дніпропетровської обласної ради,  адреса: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 52, тел. (056) 778 02 48.

Комунальне підприємство «Дніпропетровський будинок органної та камерної музики» Дніпропетровської обласної ради, адреса: м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 66,  тел. (067) 998 62 52.

Комунальне підприємство «Щасливе місто», адреса: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 22, торгово-офісний комплекс «Атріум», тел. (0800) 30 08 58, (066) 884 58 58.

м. Кривий Ріг

Комунальне підприємство «Криворізький академічний міський театр драми та музичної комедії ім. Тараса Шевченка», адреса: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, просп. Поштовий, 23, тел. (0564) 92 32 98, (068) 337 91 56.

м. Нікополь

Комунальний заклад «Нікопольський палац урочистих подій», адреса: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, просп. Трубників, 25, тел. (05662) 68 67 99,      68 72 82.

м. Кам’янське

Комунальний заклад «Академічний музично-драматичний театр ім. Лесі Українки м. Кам’янського» Кам’янської міської ради, адреса: Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Миколи Лисенка, 24, тел. (068) 712 00 71.

м. Маріуполь

Комунальна установа «Палац культури «Молодіжний», адреса: Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Харлампієвська, 17/25, тел. (0629) 33 50 77, (0629) 33 23 23, (0629) 37 21 21.

м. Бахмут

Комунальне підприємство «Бахмутське бюро технічної інвентаризації», адреса: Донецька обл., м. Бахмут, вул. Незалежності, 73, тел. (06274) 2 19 28, (06274) 4 52 60,  (06274) 4 63 19.

м. Волноваха

Міське комунальне підприємство «Міськкомунгосп», адреса: Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБР,14, тел. (062) 444 59 27

м. Лиман

Комунальне підприємство «Лиманська СЄЗ», адреса: Донецька обл.,  м. Лиман,  пров. Бригадний, 6, тел. (06261) 2 62 07, 2 67 66, 6 29 78.

м. Покровськ

Комунальний заклад «Покровська міська централізована бібліотечна система», адреса: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Європейська, 22, тел. (06239)     2 02 20, 2 13 09.

м. Житомир

Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації» Садківської сільської ради, адреса: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 16 а, тел. (093) 25 55 303,       (096) 503 82 29.

м. Коростень

Комунальне підприємство «Коростенський міський палац культури  ім. Тараса Шевченка», Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 3, тел. (067) 772 76 34, (04142) 4 33 47.

м. Радомишль

Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації» Вишевицької сільської ради, адреса: Житомирська область, м. Радомишль, вул. Плетенецька, 15, тел. (097) 622 17 30.

м. Бердичів

Комунальне підприємство «»Центр державної реєстрації» Садківської сільської ради, адреса: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Руська, 4, тел. (067) 931 23 37.

м. Новоград-Волинський

Комунальне підприємство «»Центр державної реєстрації» Садківської сільської ради, адреса: Житомирська область, м. Новоград-Волинский, вул. Шевченка, 6, тел. (067) 931 23 37.

м. Ужгород

Закарпатський музей народної архітектури та побуту, адреса: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капітульна, 33а, тел. (0312) 61 72 33, 61 63 55, 61 74 07;   e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Закарпатський академічний обласний театр ляльок, адреса: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Театральна, 8, тел.(03122) 63 05 67, факс: (03122) 3 30 49,  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Закарпатська обласна філармонія, адреса: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Театральна, 10, тел. (03122) 61 33 22, факс: (03122) 61 33 22, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Мукачево

Комунальна організація «Мукачівський історичний музей», адреса: Закарпатська обл.,   м. Мукачево, вул. Замкова гора,  б/н, тел. (03131) 3 22 79, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Тячів

Тячівський міський комунальний заклад «Спортивні арени», адреса: Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Вайди, 15, тел.(03134) 3 30 47, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

с. Кам’яниця Ужгородського району Закарпатської області

Державне комунальне підприємство «Комунальне господарство», адреса: Закарпатська обл., Ужгородський район, с. Кам`яниця, вул. Ужанська, 105, тел. (03122) 73 15 44, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Запоріжжя

Позашкільний навчальний заклад «Комунарський районний центр молоді та школярів» Запорізької міської ради, адреса: м. Запоріжжя, вул. Ситова, 17 а, тел. (097) 821 52 02.

Комунальне підприємство «Центр надання послуг», адреса: м. Запоріжжя, вул. Сергія Серікова, 30, тел. (067) 612 32 24.

Комунальний заклад «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради, адреса: м. Запоріжжя, просп. Соборний, 183, тел. (061) 236 88 88, (097)112 27 76.

Комунальний заклад «Запорізький академічний обласний український музично-драматичний театр імені В.Г. Магара» Запорізької обласної ради, адреса:   м. Запоріжжя, просп. Соборний, 41, тел. (066) 780 04 27.

Комунальний заклад «Палац культури «Хортицький», адреса: м. Запоріжжя, просп. Інженера Преображенського, 15, тел. (067) 425 58 33.

Філія державного підприємства «Центр оцінки та інформації», адреса: м. Запоріжжя, вул. Запорізька, 2, тел. (097) 604 48 14

м. Івано-Франківськ

Комунальне підприємство «Центр розвитку міста та рекреації», адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 4 а, тел. (0342) 54 15 10.

Івано-Франківська філія комунальне підприємство «Департамент державної реєстрації», адреса: м. Івано-Франківськ, Площа Ринок, 14, тел. (050) 928 61 10.

м. Калуш

Калуське комунальне підприємство «Міський парк культури і відпочинку  ім. Івана Франка», адреса: Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Чорновола, 20, тел. (066) 711 91 03.

м. Біла Церква

Комунальна установа «Будинок урочистих подій», адреса: Київська обл.,  м. Біла Церква,  вул. Ярослава Мудрого, 22, тел. (04563) 5 30 58.

м. Бориспіль

Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», адреса: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7,  тел. (093) 202 01 10,    E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Вишгород

Фонд комунального майна Вишгородського району, адреса: Київська обл.,  м. Вишгород, просп. Шевченка, 8, тел. (04596) 5 49 39, 2 20 75.

м. Кропивницький

Кіровоградська обласна філармонія, адреса: Кіровоградська обл.,  м. Кропивницький, вул. Кавалерійська, 8, тел. (0522) 24 12 06, 22 47 96.

Кіровоградський обласний художній музей, адреса: Кіровоградська обл.,  м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 60, тел. (0522) 24 56 81.

Кіровоградський обласний краєзнавчий музей», місце проведення державної реєстрації шлюбу: Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 40, тел. (0522) 32 06 25, 24 19 62

м. Олександрія

Комунальний заклад «Палац урочистих подій», адреса: Кіровоградська обл., м. Олександрія, просп. Соборний, 50, тел. (05235) 7 37 09.

м. Сєвєродонецьк

Комунальне підприємство «СЄВЄРОДОНЕЦЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ».

Місця проведення:

Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, буд. 52 а;

Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Федоренка, 10.

Телефони: (050) 911 82 15, (095) 683 24 12, (095) 748 95 99.

Східна міжрегіональна філія державного підприємства Міністерства внутрішніх справ України «ІНФОРМ-РЕСУРСИ», адреса: Луганська обл.,  м. Сєвєродонецьк, вул. Партизанська, 12, тел. (095) 556 00 99, (095) 443 69 53;     (095) 748 95 99.

смт Станиця Луганська

Комунальне підприємство «СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКЕ РАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ», адреса: Луганська обл., Станично-Луганський район, смт. Станиця Луганська,  вул. Москва Донбас, буд. 34, тел. (066) 300 61 68, (095) 748 95 99.

м. Львів

Музей народної архітектури та побуту у м. Львові імені Климентія Шептицького управління культури Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, адреса: м. Львів, вул. Чернеча гора, 1, тел. (067) 253 25 75.

Державне підприємство «АРЕНА ЛЬВІВ», адреса: м. Львів, вул. Стрийська, 199,   тел. (067) 370 33 38.

Державне підприємство Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького, адреса: м. Львів, вул. Любінська, 168, тел. (032) 229 80 73.

Телефони для консультацій: (032) 235 80 44, (032) 235 78 51, (032) 270 56 94, (032) 276 64 83, (032)222 67 15, (032) 237 35 19.

м. Трускавець

Комунальне підприємство «Трускавецький інформаційно-курортний центр» Трускавецької міської ради, адреса: Львівська обл., м. Трускавець, вул. Бориславська, 1, тел. (03247) 5 42 34, (096) 447 16 50.

м. Миколаїв

Комунальна установа «Миколаївський міський палац культури та урочистих подій», адреса: м. Миколаїв, вул. Спаська, 44, тел. (0512) 37 28 24, 37 28 23.

Комунальний заклад культури «Миколаївський обласний краєзнавчий музей», адреса: м. Миколаїв, вул. Набережна, 29, тел. (0512) 37 02 19, 37 70 38.

Державне підприємство «Центр обслуговування громадян», адреса: м. Миколаїв,вул. Спаська, 45/1, тел. (068) 837 00 37.

Комунальне підприємство «Миколаївський обласний центр реєстрації».

Місця проведення:

м. Миколаїв, вул. Фалеєвська, 14/1, тел. (063) 108 39 33;

м. Миколаїв, вул. Лягіна, 23 а, тел. (0512) 47 76 92.

м. Вознесенськ

Комунальний заклад «Міський будинок культури», адреса: Миколаївська обл.,  м. Вознесенськ, вул. Одеська, 22, тел. (0513) 44 53 65, (066) 647 65 30.

м. Первомайськ

Комунальна установа «Первомайський міський дитячо-юнацький центр національного відродження», адреса: Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 10,  тел. (0516) 14 30 69.

м. Одеса

Державне підприємство «Центр обслуговування громадян».

Місця проведення:

м. Одеса, вул. Катерининська, 27/1, тел. (048) 737 60 00, (067) 147 35 15;

м. Одеса, вул. Рішельєвська, 32, тел. (048) 737 60 00.

Комунальне підприємство «Право», адреса: м. Одеса, площа Думська, 1, тел. (098) 461 66 90.

Комунальне підприємство «Департамент державної реєстрації»,

Місця проведення:

м. Одеса, вул. Інглезі, 5, тел. (097) 82 33 180;

м. Одеса, просп. Шевченка, 29 а, офіс 14, тел. (097) 823 31 80.

Комунальне підприємство «Агенція державної реєстрації», адреса: м. Одеса, просп. Шевченка, 4 д, тел. (048) 770 81 81, (063) 125 12 47.

Державне підприємство «СЕТАМ», адреса: м. Одеса, вул. Троїцька, 34, тел. (066) 073 08 64.

Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради», адреса: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15, тел. (048) 797 20 40, 797 20 42.

Комунальне підприємство Новоселівської сільської ради «Регіональне бюро державної реєстрації», адреса: м. Одеса, вул. Маразлієвська, 1/20, тел. (068) 785 85 58.

Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації» Садківської сільської ради», адреса: м. Одеса, просп. Гагаріна, 12 а, тел. (048) 703 03 66

м. Білгород -Дністровський

Державне підприємство «Центр обслуговування громадян», адреса: Одеська обл.,  м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 75/3, тел. (067) 558 28 37.

м. Ізмаїл

Комунальна установа «Обласний центр національних культур», адреса: Одеська обл.,  м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 47/49, тел. (04841) 2 11 73.

Державне підприємство «Центр обслуговування громадян», адреса: Одеська обл., м. Ізмаїл, просп. Суворова, 2, тел. (067) 558 28 37.

м. Чорноморськ

Комунальне підприємство «Департамент державної реєстрації», адреса: Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Данченка, 3 б, тел. (093) 205 59 55.

Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації Хлібодарської селищної ради», адреса: Одеська обл., м. Чорноморськ, просп. Миру, 30, тел. (048) 797 20 40, (048) 979 20 42.

Комунальне підприємство Новоселівської сільської ради «Регіональне бюро державної реєстрації», місце проведення державної реєстрації шлюбу: Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка, 7 а, тел. (068) 785 85 58

м. Полтава

Полтавський міський будинок культури

Місця проведення:

м. Полтава, майдан Незалежності, 5 (Полтавський міський Будинок культури);

м. Полтава, Соборний майдан, 3 (Музей-садиба І. Котляревського).

Тел. (05322)  52 07 33, 52 14 91.

Полтавська державна аграрна академія, адреса: м. Полтава, вул. Григорія Сковороди, 1/3,  тел. (0532) 50 02 73.

м. Кременчук

Центр культури, спорту та дозвілля «Нафтохімік» ПАТ «Укртатнафта», адреса: Полтавська обл., м. Кременчук, просп. Лесі Українки, 33,  тел. (0536) 76 81 84.

м. Рівне

Комунальний заклад «Міський будинок культури» Рівненської міської ради, адреса: м. Рівне, вул. Соборна, 3 д, тел. (096) 745 82 92, (066) 171 34 56.

м. Дубно

Комунальний заклад «Державний  історико-культурний заповідник м. Дубно», адреса: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Замкова,7 а, тел. (03656) 4 35 68,  4 12 30, 4 33 73, (096) 575 25 52, (03656) 4 24 01.

м. Сарни

Комунальне підприємство готель "Случ" Сарненської міської ради, адреса: Рівненська обл., м. Сарни, вул. Соборна, 1, тел. (066) 446 36 29, (03655) 3 51 56, (03655) 3 29 62.

м. Суми

Комунальний заклад Сумської обласної ради – Сумський обласний науково-методичний центр культури і мистецтв, адреса: м. Суми, вул. Петропавлівська, 49, тел. (0542) 22 27 31.

м. Тростянець

Комунальний заклад Тростянецької міської ради «Тростянецький краєзнавчий музей», адреса: Сумська обл., м. Тростянець, вул. Миру, 16 а,  тел. (05458) 5 30 08.

м. Ромни

Комунальна організація «Відділ культури виконавчого комітету міської ради», адреса: Сумська обл., м. Ромни, бульв. Шевченка, 6, тел. (05448) 5 16 34.

м. Шостка

Комунальний заклад Шосткинської міської ради «Шосткинський центр культури та дозвілля», адреса: Сумська обл., м. Шостка, вул. Леніна, 13, тел. (05449) 6 25 69.

м. Тернопіль

Комунальне підприємство «Підприємство матеріально-технічного забезпечення» Тернопільської міської ради, адреса: м. Тернопіль, вул. Гайова, 54.

Місце проведення:

Український Дім «Перемога», бульвар Тараса Шевченка, 27, тел. (096) 789 04 36.

м. Чортків

Комунальне підприємство «Чортків дім», адреса: Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Сонячна, 7, тел. (03552) 2 08 94, (096) 919 27 00.

м. Харків

Комунальне підприємство «Щасливе місто»

місця проведення державної реєстрації шлюбу:

1.  м. Харків, вул. Чернишевська, 61;

2.  м. Харків, вул. Сумська, 10;

3.  м. Харків, просп. Тракторобудівників, 144»

Телефони: (057) 766 06 49, (096) 648 58 58, (063) 350 58 58,         (050) 382 58 58, 0800 300 858 (телефонні дзвінки безкоштовні з усіх мобільних та стаціонарних телефонних номерів)

Обласне комунальне підприємство Харківської обласної ради «Знахідка», адреса: м. Харків, вул. Чернишевська, 51, тел. (057) 705 13 31.

м. Кам’янець-Подільський

Кам’янець-Подільський державний історичний музей-заповідник, адреса: Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Польський ринок, 18.

Місця проведення:

1) Галерея мистецтв, вул. П’ятницька, 11;

2) Кам’янець-Подільський туристично-інформаційний центр, вул. Польський ринок, 18;

3) Міська Ратуша, вул. Польський ринок, 1;

4) Стара Фортеця, вул. Замкова, 1.

Телефони: (03849) 9 13 64, (067) 670 12 68, (03849) 7 40 58.

м. Херсон

Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Палац молоді і студентів», адреса: м. Херсон, пл. Т.Г. Шевченка, 1, тел. (0552) 51 16 20.

Херсонський обласний академічний музично-драматичний театр  ім. М. Куліша, адреса: м. Херсон, вул. Театральна, 7, тел. (0552) 49 22 30.

Комунальне підприємство «Парки Херсона» Херсонської міської ради, адреса: м. Херсон, вул. Пилипа Орлика, 21/29, тел. (066)140 88 08.

м. Генічеськ

Комунальне підприємство «Міська кіномережа», адреса: Херсонська обл.,  м. Генічеськ,  вул. Центральна, 3, тел. (096) 723 72 44.

м. Нова Каховка

Комунальне підприємство «Міський кінотеатр «Юність», адреса: Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Першотравнева, 25, тел. (066) 945 34 66.

Комунальне підприємство «Агенція регіонального розвитку» Новокаховської міської ради», адреса: Херсонська обл., м. Нова Каховка, просп. Дніпровський, 23, тел. (050) 486 78 77.

м. Хмельницький

Хмельницька дитяча школа мистецтв

Місця проведення:

Дитяча школа образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, вул. Проскурівська, 67;

Музей-студія фотомистецтва, вул. Проскурівська, 56;

Хмельницька міська рада, вул. Гагаріна, 3;

Хмельницька дитяча школа мистецтв, вул. Гагаріна, 3а.

Телефони: (0382) 70 28 46, (067) 445 11 04, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

м. Черкаси

Комунальне підприємство «Центральний стадіон» Черкаської міської ради, адреса: м. Черкаси, вул. Смілянська, 78, тел. (0472) 37 14 68, 45 21 93.

м. Канів

Комунальне підприємство «АВТО-РІКА» Канівської міської ради, адреса: Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 1, тел. (04736) 3 42 20.

м. Сміла

Комунальна установа «Смілянський міський будинок культури» Смілянської міської ради, адреса: Черкаська обл., м. Сміла, вул. Соборна, 100, тел. (04733) 2 09 96.

м. Умань

Комунальна організація «Уманський краєзнавчий музей», адреса: Черкаська обл., м. Умань, вул. Кизила Андрія, 2, тел. (04744) 3 75 11, 3 34 46, 3 64 14.

с. Білозір’я Черкаського району Черкаської області

Комунальна організація (установа, заклад) «Центр культури та дозвілля» Білозірської сільської ради Черкаського району, адреса: Черкаська область, Черкаський район, с. Білозір’я, вул. Незалежності, 243, тел. (0472) 30 13 22.

 м. Чернівці

Комунальна бюджетна установа «Палац урочистих подій м. Чернівці», адреса: м. Чернівці, вул. О. Кобилянської, 29, тел. (0372) 52 65 33.

 м. Хотин

 Комунальне підприємство «Хотинблагоустрій Хотинської міської ради», адреса: Чернівецька обл., м. Хотин,  вул. О. Кобилянської, 15 в,  тел. (03731) 22 12 61, 22 15 66.

м. Вижниця

Комунальне унітарне підприємство «Комунальник» Вижницької міської ради Чернівецької області, адреса: Чернівецька обл., м. Вижниця,  вул. Івасюка, 5,  тел. (03730) 2 12 38.

м. Чернігів

Комунальне підприємство «Міський Палац культури імені В’ячеслава Радченка» Чернігівської міської ради, адреса: м. Чернігів, вул. І. Мазепи, 23, тел. (0462) 970 837,  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Ніжин

Комунальне підприємство «Служба Єдиного Замовника» Ніжинської міської ради, адреса: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Небесної Сотні, 14, тел. (04631) 7 19 30.

 м. Корюківка

Комунальне підприємство «Благоустрій» Корюківської міської ради, адреса: Чернігівська обл., Корюківський р-н, м. Корюківка, вул. Галини Костюк, 16, тел. (099) 798 68 00, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

м. Київ

Комунальне підприємство Київської обласної ради «Готово».

Місця проведення державної реєстрації шлюбу:

1) м. Київ, пл. Лесі Українки, 1;

2) м. Київ, вул. Велика Васильківська, 55;

Телефон: (050) 943 44 44; (096) 056 44 44; (Viber; WhatsApp; Telegram);

0 800 300 803.

Державне підприємство «Центр оцінки та інформації», адреса: м. Київ,вул. Євгена Сверстюка, буд. 15, тел. (044) 517 02 45.

Філія 1 комунального підприємства «Щасливе місто»    

місця проведення державної реєстрації шлюбу:

·      м. Київ, вул. Костянтина Заслонова, 16;

·      м. Київ, вул. Шовковична, 17;

·      м. Київ, пл. Спортивна, 1а, 8 поверх бізнес-центру «Гулівер», тел. (044) 224 57 65;

·      м. Київ, просп. Миколи Бажана, 1е;

·      м. Київ, просп. Степана Бандери, 23;

·      м. Київ, пл. Перемоги, 3.

Телефони: (050) 753 58 58 (Viber,WhatsApp); (073) 753 58 58; 0 800 300 858 (телефонні дзвінки безкоштовні з усіх мобільних та стаціонарних номерів)

Комунальне підприємство «Центр правової допомоги та реєстрації»

місця проведення державної реєстрації шлюбу:

·      м. Київ, бул. Праці, 5;

·      м. Київ, Оболонська набережна, 1, корпус 3, приміщення 207.

Телефон: (096) 258 59 09 (Viber), (097) 605 98 21 (Viber)

website: skywedding.com.ua».

Державне підприємство «СЕТАМ», м. Київ, вул. Басейна, 2 а, тел. (066) 852 53 42.

Комунальний позашкільний навчальний заклад «Перші київські державні курси іноземних мов», адреса: м. Київ, вул. Кожум’яцька, 16 в, тел. (093) 364 69 69, (096) 364 69 69.

ПОВІДОМЛЕННЯ про результати розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації

03 липня 2019 року в приміщенні Баришівської районної державної адміністрації Київської області відбувся розгляд пропозицій громадськості до матеріалів розробки детального плану території під будівництво свинокомплексу № 11 у  межах Гостролуцької сільської ради Баришівського району Київської області (за межами населеного пункту), наданих під час проведення громадських слухань адвокатським об’єднанням «ЕКОБЕЗПЕКА».

Згідно з пропозиціями  було узгоджено проектні рішення детального плану території між Замовником – Баришівською райдержадміністрацією і розробником містобудівної документації – ТОВ «Центр архітектурного проектування та ландшафтного дизайну».

Звіт по врахуванню пропозицій громадськості під час розробки  детального плану території під будівництво свинокомплексу № 11 у межах Гостролуцької сільської ради  Баришівського району Київської області (за межами населеного пункту) знаходиться за посиланням

Звіт по врахуванню пропозицій громадськості під час розробки детального плану території під будівництво свинокомплексу № 11 у межах Гостролуцької сільської ради Баришівського району Київської області

АКТ ПОЛЬОВОГО ОЦІНЮВАННЯ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВИДАЧІ СЕРТИФІКАТА, ЩО ЗАСВІДЧУЄ СОРТОВІ ЯКОСТІ НАСІННЯ

Польове оцінювання - один із найважливіших заходів сортового контролю Сортовий контроль - комплекс заходів із визначення сортових якостей насіння, садивного матеріалу або маточних насаджень багаторічних рослин. Визначення сортових якостей насіння і садивного матеріалу здійснюється шляхом польового оцінювання, ділянкового та лабораторного сортового контролю на відповідність сорту морфологічним ознакам, визначеним при його реєстрації. Зокрема, польове оцінювання - оцінювання стану та сортових якостей насіннєвих посівів, багаторічних насаджень, насіння і садивного матеріалу.

Необхідно нагадати, що процедуру проведення сертифікації, в тому числі сортової, установлює «Порядок проведення сертифікації, видачі та скасування сертифікатів на насіння та/або садивний матеріал», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2017 р. №97. Згідно з пунктом 10 цього Порядку суб’єкт насінництва та розсадництва подає до органу із сертифікації або його підрозділу за місцезнаходженням посіву заявку на визначення сортових якостей насіння за формою згідно з додатком 1, для сільськогосподарських рослин - не пізніше 20 робочих днів до закінчення граничного терміна проведення польового оцінювання посіву.

На сьогодні органом із сортової сертифікації є уповноважений Мінагрополітики орган з оцінки відповідності, що належить до сфери його управління - ДП «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції». До заявки на визначення сортових якостей насіння обов’язково додаються документи, що підтверджують право на використання сорту рослин (патент та/або свідоцтво про державну реєстрацію сорту рослин, та/або ліцензійний договір про використання сорту рослин); копії сертифікатів, виданих на насіння попередньої генерації під час послідовного розмноження; схема розміщення поля (полів) посіву з прив’язкою до місцевості; для гібридів - інформація про співвідношення чоловічих і жіночих рослин, визначене власником майнового права інтелектуальної власності на поширення сорту.

У ході попереднього польового оцінювання насінницьких посівів м’якої і твердої пшениці, ячменю, жита, тритикале, вівса, рису, проса та гречки уточнюються відомості, представлені виробниками насіння при поданні заявок. При перевірці документів на висіяне насіння (сертифікатів, атестатів, свідоцтв та ін.) представлені дані звіряють з даними, зазначеними на етикетках від паковань (мішків, контейнерів) відповідних партій. При цьому звертають увагу на походження насіння та законність його отримання. Кожен заявлений посів обстежують у натурі для підтвердження ідентичності сорту, перевіряють дотримання вимог технології виробництва насіння (попередники, межі посіву, просторова ізоляція, розмежування і т.д.), а також ступінь засміченості посіву бур’янами (карантинними, важковідокремлюваними, злісними), важковідокремлюваними (за очищення насіння) культурами, ураженості хворобами і пошкодженості шкідниками. Ідентифікуючи сорт безпосередньо у полі за комплексом сортовирізняльних ознак, що проявляються у період колосіння (викидання волоті) – цвітіння,  порівнюючи їх з офіційним описом сорту. Результати попереднього польового оцінювання та виявлені у ході його можливі недоліки аудитории із сертифікації відображають у акті попереднього польового оцінювання, в якому роблять (за необхідності) припис із зазначенням терміну усунення наявних недоліків.

Якщо зауваження аудитора із сертифікації враховано та вчасно здійснено всі необхідні заходи, посів вважається придатним для остаточного інспектування. Період проведення остаточного польового інспектування для пшениці, жита, тритикале, ячменю, вівса, рису - кінець воскової - початок повної стиглості зерна, для проса - поява забарвлення квіткових плівок, для гречки - побуріння нижніх плодів.

Відділ контролю в сфері насінництва та розсадництва управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області звертає увагу виробників насіння та садивного матеріалу на необхідність проведення польового оцінювання під час заходів сортового контролю.

Згідно зі статтею 15 Закону України «Про насіння і садивний матеріал» насіння і садивний матеріал вводяться в обіг лише після їх сертифікації. Однією з умов видачі сертифікатів є відповідність насіння або садивного матеріалу за сортовими або товарними якостями вимогам законодавства у сфері насінництва та розсадництва.

Відповідно до затверджених методик передбачені попередні та остаточні польові оцінювання. За результатами польового оцінювання аудитор із сертифікації складає акт польового оцінювання, на підставі якого орган із сертифікації або його підрозділ оформляє сертифікат, що засвідчує сортові якості насіння.

Рекомендуємо детально ознайомитися з формою сертифікату, що засвідчує сортові якості насіння, звернувши особливу увагу на розділ «ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ», де передбачено: «Збереження сортових якостей насіння від збирання врожаю до сівби (реалізації) гарантую». Скріпивши печаткою гарантійне зобов’язання, суб’єкт насінництва та розсадництва гарантує збереження сортових якостей від збирання врожаю до сівби. Перед сівбою насіння власного врожаю необхідно очистити, сформувати партії насіння, упакувати та маркувати етикетками сірого кольору (для не остаточно сертифікованого насіння) відповідно до вимог «Порядку маркування та пакування партій насіння і форми етикетки», затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.07.2017 №348.

Необхідно звернути увагу, що строк дії сертифіката, що засвідчує сортові якості насіння або садивного матеріалу, є необмеженим.

     

Головний спеціаліст відділу контролю в сфері насінництва та розсадництва Управління

фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Симоненко Т.В

УВАГА! Змінюються реквізити рахунків фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 520 «Про внесення змін до Порядку казначейського обслуговування коштів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування», Казначейство України забезпечило відкриття рахунків 3717 для управлінь та відділень виконавчої дирекції Фонду соціального страхування, регіональних та базових центрів зайнятості (далі – фонди) на балансі центрального апарату Казначейства (для зарахування коштів фондів – код банку 899998, банк отримувача Казначейство України (ЕАП); для проведення витрат – код банку 820172, банк отримувача Казначейство України) які вводяться в дію з 8 липня 2019 року.

Звертаємо увагу платників та фондів, що з метою належного і своєчасного зарахування коштів фондів та мінімізації нез’ясованих  надходжень Казначейство України просить, починаючи з 8 липня 2019 року  забезпечити спрямування коштів фондів виключно на рахунки 3717, відкриті на балансі Казначейства.

При цьому наголошуємо, що кошти сплачені платниками/фондами на старі рахунки, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам/фондам, як нез’ясовані надходження.

Презентація роботодавця

02 липня 2019 року на підприємстві ТОВ «ТД Річмен» було проведено масовий інформаційно-консультаційний захід Презентація роботодавця для безробітних.

Мета проведення даного заходу – формування кадрового резерву, сприяння вирішенню кадрових потреб підприємства.

Представник підприємства презентував дане виробництво, ознайомив з планами подальшого розвитку. Потім провів екскурсію по виробничим цехам. Безробітні відвідали двоїльний цех, фарбувально-жирувальний цех (фарбують, жирують та сушать шкіру), оздоблювальний цех, пакувально-вимірювальний цех.  Також відвідувачі ознайомилися з умовами праці на  всіх дільницях виробництва, дізналися про особливості технологічних процесів, впроваджених на підприємстві.

По закінченні заходу безробітні особисто спілкувались з представниками роботодавця. Двоє пошукачів роботи залишили свої резюме.

 

Завідувач сектору    Т.Янголь

З нагоди свята вручено Почесні Грамоти кращим працівникам райдержадміністрації

27 червня 2019 року пеціалістами голова Баришівської райдержадміністрації О.А. Левченко з нагоди відзначення Дня державної служби та Дня Конституції України привітав працівників та вручив Почесні Грамоти Київської обласної держаної адміністрації та подарунки за особистий вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області, досягнення вагомих успіхів у професійній діяльності, активну громадську позицію, багаторічну сумлінну працю та з нагоди Дня Конституції України начальнику управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Василяці Галині Петрівні та за сумлінну працю в органах виконавчої влади, особистий вагомий внесок у реалізацію державної політики в сфері державної служби, високий професіоналізм, активну громадську позицію та з нагоди Дня державної служби  головному спеціалісту відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації Шубу Світлану Юріївну.

Побажав всім міцного здоров’я, щастя, добробуту, щедрої долі, відчувати задоволення від своєї роботи, а в житті щоб завжди панували гармонія та любов!

Щоб кожен новий день був сповнений натхненням, теплом і впевненістю у майбутньому!

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

РОБОЧА ЗУСТРІЧ

26 червня 2019 року директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз відвідав з робочим візитом біогазовий комплекс в с.Бзів збудований компанією Ecodevelopна базі класичного фермерського господарства. В ході зустрічі керівник відділу розвитку бізнесу компанії Ecodevelop Ігор Сорока розповів, що мета даного комплексу на конкретному прикладі показати повний технологічний цикл переробки відходів ферми, вироблення електроенергії і тепла, використання збалансованих біодобрив для полів. Електроенергія реалізовується на оптовому ринку електроенергії за «зеленим тарифом», тепло використовується для потреб фермерського господарства, збалансовані біодобрива використовуються для удобрення полів. В свою чергу директор Баришівської районної філії КОЦЗ надав детальну інформацію про послуги служби зайнятості для роботодавців, детально зупинився на елементах дуальної форми навчання впроваджених у професійну підготовку кваліфікованих робітників.

Суттєве розширення функціональних можливостей у системі дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» (СДО): виписки з доходних рахунків та транспортування мережі

Щоденно органи фіскальної служби, місцеві фінансові органі та інші органи виконавчої влади, що адмініструють надходження бюджетів, для виконання своїх функцій потребують детальної інформації щодо надходжень бюджетів.

Функцію отримання виписки з рахунків за надходженнями дистанційно, в будь-який час, без використання паперових носіїв та без звернення в органи Казначейства, відтепер запроваджено в СДО.

Ще один важливий вид бюджетного документу - Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка на сьогоднішній день містить дані про майже 50 тисяч установ. Реалізована можливість транспортування Мережі та реєстрів змін до неї за допомогою комплексу СДО значно спрощує та прискорює виконання бюджетних процесів.

ПРЕС-РЕЛІЗ

Сьогодні служба зайнятості перебуває на етапі своєї перебудови. З 1 січня 2019 року змінилися підходи в обслуговуванні клієнтів служби зайнятості: розпочали роботу особливі консультанти – кар’єрні радники.  Це дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг з планування кар'єри, з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи. Звернутись до кар'єрного радника можуть не лише безробітні, а й ті, хто не планує ставати на облік до центру зайнятості, а потребує лише підтримки в управлінні своєю кар'єрою чи у професійному розвитку.

З  початку 2019 року кар’єрні радники Київської обласної служби зайнятості забезпечили роботою понад 10 тисяч осіб. Про це повідомив  директор Київського обласного центру зайнятості Денис Дармостук. Він зазначив, що завдяки реалізації інституту кар’єрного радника цьогоріч працевлаштовано 10839 осіб - це на 1,6 тис. осіб більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Зокрема, 40% клієнтів служби зайнятості працевлаштовані оперативно до набуття статусу безробітного. Зокрема до Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості з початку року звернулися 557 осіб, з них працевлаштовано 156 осіб, в тому числі до набуття статусу – 40 осіб.

Державна служба зайнятості започаткувала програму навчання для адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби. Не оминула така участь й директорів базових центрів та філій. «З 25 квітня 2019 року, за дорученням Київського обласного центру зайнятості, директори базових центрів та філій двічі на тиждень упродовж місяця виконували функцію кар’єрного радника», - розповідає Денис Дармостук. У результаті такої роботи працевлаштовано 30 осіб.

 

За більш детальною інформацією звертайтесь до Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості за телефоном (04576) 5-24-82

Привітання голови райдержадміністрації з Днем державної служби

Шановні державні службовці!

Щиро вітаю Вас із професійним святом – Днем державної служби України.

Вірно, чесно та шляхетно служити своєму народові та державі в ім'я її процвітання для українців у всі часи було почесним обов'язком.

Без сумніву, саме на Вас покладена основна відповідальність за стан справ у розбудові нашої України, за втілення в життя всіх найголовніших функцій держави.

Нехай Ваш професіоналізм, старанність, розуміння  та великий практичний досвід і надалі служать на користь людям. Нехай Ваші добрі справи сприяють соціально-економічному та культурному розвитку району, розв’язанню повсякденних проблем його мешканців. Хай кожен день Вашого життя буде щасливий і радісний, а родинне тепло і затишок допомагають у виконанні відповідального державного обов’язку.

Від усієї душі бажаю Вам, шановні працівники державної служби, успіхів, терпіння, міцного здоров'я, життєвих гараздів, щирих друзів та творчої наснаги!

 

З повагою, голова Баришівської районної  державної адміністраціїОлег Левченко

ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТУ РОДИННИХ ВІДНОСИН

Порядок та підстави встановлення факту родинних відносин

     Родинні відносини (споріднення) - кровний зв'язок між людьми, з наявністю якого закон пов'язує виникнення, зміну чи припинення прав та обов'язків. Правове значення має як пряме споріднення так і не пряме (бокове), коли родинні зв'язки виникають за наявності спільного пращура (родоначальника). Стосунки між подружжям не є родинними.

     Встановлення факту родинних відносин здійснюється судом в порядку окремого провадження.

     Суд вправі розглядати справи про встановлення родинних відносин, коли цей факт безпосередньо породжує юридичні наслідки для заявника: право на спадщину, право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника, одержання компенсації тощо.

     Суд не може відмовити в розгляді заяви про встановлення факту родинних відносин з мотивів, що заявник може вирішити це питання шляхом встановлення неправильності запису в актах громадянського стану (пункт 1 частини першої статті 315 ЦПК України, пункт 7 постанови Пленуму Верховного суду України від 31.03.1995 № 5 «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення»).

     Куди звертатися

     Заява фізичної особи про встановлення факту родинних відносин, подається до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду за місцем її проживання. Підсудність справ за заявою громадянина України, який проживає за її межами, про встановлення факту, що має юридичне значення, визначається за його клопотанням ухвалою судді Верховного Суду України (стаття 316 ЦПК України).

     Хто може звернутися до суду

     Справи окремого провадження суд розглядає за участю заявника і заінтересованих осіб.

     Заявниками у справі про встановлення факту родинних відносин можуть бути:

·       спадкоємці померлої особи, які мають право на спадщину як за законом, так і за заповітом і для яких у зв’язку із встановленням факту родинних відносин мають настати певні юридичні наслідки;

·       особи, які мають право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника і яким органи пенсійного фонду відмовили в її призначенні через відсутність доказів, що підтверджують родинні відносини;

·       інші особи, якщо встановлення такого факту тягне виникнення юридичних наслідків для цих осіб;

·       прокурор у порядку статей 56, 57 ЦПК України відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» також має право звернутися до суду із заявою про встановлення факту родинних відносин для осіб, інтереси яких він представляє за законом.

     Водночас справи про встановлення факту родинних відносин з метою одержання спадщини не можуть розглядатися судами, якщо заявник відповідно до ст. 1224 ЦК України усунений від права на спадкування.

     Разом із заявниками у справі про встановлення факту родинних відносин можуть брати участь і заінтересовані особи з метою захисту своїх інтересів або інтересів держави. Заінтересованими особами у справах про встановлення факту родинних відносин залежно від мети встановлення цього факту можуть бути й інші особи, які мають право на спадщину (брати, сестри, онуки, особи, на користь яких складено заповіт, усиновлені, територіальна громада за відсутності інших спадкоємців за законом і заповітом).

     Вартість

     За подання заяви особа сплачує судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, передбаченому підпункт 4 пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір».

     Перелік необхідних документів

     Заява про встановлення факту родинних відносин повинна відповідати як загальним правилам щодо змісту і форми позовної заяви, встановленим ст. 175 ЦПК України, так і вимогам щодо її змісту, передбаченим ст. 318 ЦПК України.

     Згідно із ст.318 ЦПК України у заяві повинно бути зазначено:

·       який факт заявник просить встановити та з якою метою;

·       причини неможливості одержання або відновлення документів, що посвідчують цей факт;

·       докази, що підтверджують факт.

     До заяви додаються докази, що підтверджують викладені в заяві обставини, і довідка про неможливість відновлення втрачених документів.
     До заяви про встановлення факту родинних відносин можуть додаватися такі документи та докази:

1.   докази, які підтверджують наявність цього юридичного факту (акти, анкети, автобіографії, листівки, сімейні фотографії, листи ділового та особистого характеру, особові справи, рішення судів, ордери на вселення, обмінні ордери, погосподарські книги, виписки з домових книг та інші документи, які у собі містять відомості про родинні відносини осіб);

2.   довідки органів реєстрації актів цивільного стану про неможливість поновлення втрачених записів, внесення змін і доповнень, виправлень у записи актів цивільного стану;

3.   пояснення свідків, яким достовірно відомо про взаємовідносини померлого із заявником.

     Підстави для відмови у відкритті провадження у справі

     Суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо з заяви про встановлення факту, що має юридичне значення, вбачається спір про право, а якщо спір про право буде виявлений під час розгляду справи, - залишає заяву без розгляду.

     Наприклад, для розгляду в порядку окремого провадження не може бути прийнята заява про встановлення факту родинних відносин, якщо заявник порушує справу з метою підтвердити в наступному своє право на жиле приміщення або на обмін жилого приміщення. У разі відмови в задоволенні вимог про визнання права на жилу площу або на обмін жилого приміщення, заінтересована особа має право звернутись до суду з відповідним позовом.

     Важливо!

     Рішення суду про встановлення факту, який підлягає реєстрації в органах державної реєстрації актів цивільного стану або нотаріальному посвідченню, не замінює собою документів, що видаються цими органами, а є тільки підставою для одержання зазначених документів. Тобто, рішення суду про встановлення родинних відносин не може бути підставою для внесення виправлень, змін чи доповнень в актовий запис, видачі заявнику нового паспорта.

                                                   

 Баришівське бюро правової допомоги

 смт. Баришівка, вул. Київський шлях, 19а

 тел. 4-18-83

Я – ХОРОШИЙ БАТЬКО!

Хороший батько ... Що мають на увазі, кажучи про чоловіка таке? Напевно те, що він завжди поруч зі своїми дітьми, приділяє їм увагу, вчить їх бути хорошими, правильними людьми.  Поміркувати на цю тему мали можливість татусі, які взяли участь у заході, організованому службою у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації.

На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Золотий ключик» Баришівської селищної ради (завідувачка Людмила Москаленко) проведено годину-тренінг «Я – хороший батько!». Всіх присутніх привітала начальник Служби Ганна Ігнатенко та зазначила: «Ми звикли, що відразу після народження дитина більше часу проводить з матір'ю, яка  доглядає, виховує, годує. Батькові виділена роль годувальника, зазвичай більшу частину часу він проводить поза домом, але, повертаючись, використовує час, щоб відпочити, а не активно включитися в виховання дитини. Ролі батька і матері в розвитку дитини відрізняються, але вони обидва потрібні дитині».

Неймовірною окрасою заходу були дитячі вірші про татуся від наймолодших вихованців садочку.

Роботу години-тренінгу розпочали з міні-лекції «Три шляхи у вихованні».  Головний спеціаліст Служби Юлія Ілляш ознайомила учасників з різними підходами у сімейному вихованні (влада, поступливість, діалог).

Вправа «Я мрію, що моя дитина…» стала поштовхом для татусів втілювати в реальність мрії своїх дітей. Адже саме батьки власним прикладом допомагають дитині стати хорошою людиною. Для цього потрібно запасатися терпінням, наполегливістю, працьовитістю. Надавати дитині позитивний приклад, адже діти наше віддзеркалення. І головне, потрібно все робити з основним помічником – любов’ю!

Ми часто запитуємо себе: «Чому моя дитина росте неслухняною?», «Чому вона така байдужа до всього?», «Чому він знахабнів та грубіянить?». Бувають випадки, коли батьки приділяють своїм дітям досить багато часу, а вони все одно неслухи, проявляють неповагу тощо. У цій ситуації спрацьовує фактор «власного прикладу». Щоб розібратися в ситуації краще, учасникам тренінгу було запропоновано написати на аркуші у формі яблука свої негативні риси характеру та своїх дітей.  Вправа допомогла татусям  побачити недоліки свого характеру, і які є у дітей. Як говориться в народній приказці: «Яблуко від яблуньки не далеко падає». Тож, перш ніж карати своїх дітей за їх слова і вчинки, ставте собі запитання: «Чому моя дитина виросла неслухом?». Потрібно спочатку поглянути на свої недоліки та почати виховання дитини з себе.

Історія про хлопчика, який за 50 гривень купив у тата вечерю з сім’єю, показала важливість батьківського часу для дитини та сприяла усвідомленню ролі батька на ціннісно-емоційному рівні.

Кожен батько мріє про те, щоб його дитина виросла здоровою, щасливою, цілеспрямованою, старанною, турботливою і ввічливою людиною. Однак у гонитві за цим результатом багато батьків здійснюють непоправні помилки,зосередившись на тому, щоб все робити правильно, вони втрачають те, що дитині дійсно потрібно– любов та увага!

Існує легенда: колись давно спитали у батька одної багатодітної сім’ї, як він гарно зумів виховати аж 12 своїх дітей, то він відповів: “А я ніяк їх не виховував. Я робив, а вони коло мене, я жив, а вони коло мене”. Отже, діти навчаються  на прикладах батьків. Тому батьки повинні бути гідним прикладом для своїх дітей.

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Використано фотоматеріали О.Надоленка

День відкритих дверей

Одним із найважливіших пріоритетів у діяльності служби зайнятості є побудова тісної взаємодії з роботодавцями. Саме роботодавець є основним партнером в реалізації державної політики зайнятості, співпраця з яким безпосередньо впливає на якість надання центром зайнятості соціальних послуг населенню.     

Баришівською районною філією Київського обласного центру зайнятості, 13.06.2019 року  проведено День відкритих дверей як для роботодавців так і безробітних осіб відвідувачі мали можливість отримати детальну інформацію щодо послуг, які надає служба зайнятості зайнятому та незайнятому населенню. Це і працевлаштування, і надання матеріальної підтримки на період пошуку роботи, і громадські роботи, і одноразова допомога на відкриття підприємницької діяльності, а також навчання та отримання нової професії за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового соціального страхування на випадок  безробіття.  Безробітні дізналися про новий сервіс служби зайнятості «Електронний кабінет безробітного», де кожен має можливість створити власне резюме, підібрати бажану роботу, отримати інформацію про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливості професійного навчання. 

В заході взяли участь 61 пошукачів роботи та представники  3 роботодавців району, це: заступник начальника відділення Баришівського відділення Переяслав - Хмельницького відділу поліції ГУНП в Київській області Король Богдан, заступник генерального директора з персоналу ТОВ «Баришівська зернова компанія» Ковальчук Вадим, військовий комісар, підполковник Баришівського районного військового комісаріату  Брилюк Юрій. Роботодавцям запропоновано скористатися новим сервісом служби зайнятості «Електронний кабінет роботодавця». Представники роботодавців презентували актуальні вакансії (економісти, бухгалтери, диспетчери) та проводили співбесіди з бажаючими.

 

 

Заступник директора Л.Карпенко

Запрошення на навчання

Дирекція Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу інформує потенційних вступників про можливість     безкоштовного навчання за престижними спеціальностями.

 

Директор коледжу, М.М. Тріпак

Робоча зустріч

Директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Гарбуз Єгор провів робочу зустріч з Тімоховим Владиславом,  директором ТОВ «Торговий дім «Бухта удачі», що займається фермерським господарством. Даному підприємству презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.  На даний час  підприємство має вакансії агронома, кухаря, сторожа, маляра-штукатура, прибиральницю, бухгалтера, майстра з обслуговування холодильних установок, садівник.

 

 

Директор  Гарбуз Є.В.

Олег Левченко відзначений Подякою Прем’єр-міністра України

Подяку Прем’єр-міністра України отримав голова Баришівської районної державної адміністрації Олег Анатолійович Левченко.

Нею очільника відзначили за багаторічну плідну працю, особистий вагомий внесок у соціально-економічний, культурний розвиток Київської області, високий професіоналізм та активну громадську позицію.

Підписана подяка Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом, а вручив її голова Київської облдержадміністрації Олександр Терещук.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Робочий візит

04 червня 2019 року з робочим візитом, в складі «Робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради», продовжили роботу з підприємцями які ведуть свій бізнес в с. Перемога, Баришівської ОТГ. Під час чергового візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають продуктові крамниці, такі як: ФОП «Горбань Микола Миколайович»; ФОП «Свириденко Володимир Миколайович»; ФОП «Рихлик Григорій Володимирович»; ФОП «Дорохов Володимир Іванович»; ФОП «Киреєв Юрій Васильович»; ФОП «Бишовець Катерина Григорівна». Даним підприємствам було презентовано послуги, що надає служба зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор Гарбуз Є.В.

Отримання пенсійних виплат та допомоги на поховання після смерті особи

На сьогоднішній день держава пропонує перелік гарантій для осіб, які втрачають родичів. Перш за все, мова йде про отримання допомоги на поховання. Наголошуємо, що уразі смерті пенсіонера, особам, які здійснили його поховання, виплачується допомога на поховання у розмірі двомісячної пенсії, яку отримував пенсіонер на момент смерті. Якщо померла особа одержувала пенсію як така, що перебувала на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України – членам його сім’ї або особі, яка здійснила його поховання, виплачується як компенсація за поховання допомога у розмірі тримісячної пенсії, але не менше п’ятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (окрім випадків, коли поховання було здійснено за рахунок держави). Для отримання коштів необхідно звернутися до органу Пенсійного фонду України, де пенсіонер перебував на обліку, з наступними документами:

·     документ, що посвідчує особу заявника;

·     заява про виплату допомоги на поховання;

·     свідоцтво про смерть;

·     витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера (у разі реєстрації смерті за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави).

Наступним видом гарантій є виплата недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера. Відповідно, сума пенсії, що належала пенсіонерові і залишилася недоотриманою у зв'язку з його смертю, виплачується – по місяць смерті включно членам його сім'ї, які проживали разом з пенсіонером на день його смерті, у тому числі непрацездатним членам сім'ї (чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є особами з інвалідністю або досягли пенсійного віку,  діти (у тому числі діти, які народилися до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника) померлого годувальника, які не досягли 18 років або старші цього віку, якщо вони стали особами з інвалідністю до досягнення 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, діти-сироти - до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні). Такі особи мають звернутися за виплатою суми пенсії померлого пенсіонера протягом шести місяців з дня відкриття спадщини. До органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки, документ, що посвідчує особу заявника. Непрацездатними членами сім’ї подаються документи, які засвідчують, що вони перебували на утриманні померлого пенсіонера. Члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які підтверджують проживання з пенсіонером на день його смерті. Якщо одночасно звертаються кілька членів сім’ї – сума недоотриманої пенсії ділиться між ними порівну.

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, у зв’язку з відсутністю членів сім’ї або в разі незвернення ними за виплатою вказаної суми протягом шести місяців з дня відкриття спадщини до органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається документ, що посвідчує особу заявника, свідоцтво про смерть, свідоцтво про право на спадщину.

Корисноюможливістю для непрацездатних членів сім’ї померлої особи, які були на її утриманні, є можливість отримання пенсії у зв’язку із втратою годувальника.

Необхідною умовою є наявний у годувальника на день смерті страховий стаж, який був би йому необхідний для призначення пенсії по IIIгрупі інвалідності (у разі смерті особи, яка виконала функцію донора анатомічних матеріалів людини, пенсіонера, особи з інвалідністю, яка настала у період проходження строкової військової служби або внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності), у особи, яка звернулася за медичною допомогою у період з 21 листопада 2013 року по 30 квітня 2014 року, а також у випадку смерті (загибелі) особи внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності) – тривалість страхового стажу не враховується).

Пенсіонери (члени сім’ї), для яких матеріальна допомога, одержувана від померлої особи, була постійним і основним джерелом засобів до існування, мають право перейти на пенсію у зв’язку із втратою годувальника.

Розмір такої пенсії встановлюється:

·     на одного непрацездатного члена сім'ї – 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника;

·     на двох та більше непрацездатних членів сім'ї – 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками;

·     дітям-сиротам пенсія призначається виходячи з розміру пенсії за віком кожного з батьків.

Період призначення пенсії – весь час непрацездатності особи, а для осіб, які досягли пенсійного віку –  довічно.

На всіх членів сім'ї, які мають право на пенсію у зв'язку з втратою годувальника, призначається одна спільна пенсія, однак на заявою члена сім'ї із загальної суми пенсії виділяється його частка, яка виплачується окремо.