Економіка

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЕКТІВ до Плану реалізації Стратегії розвитку Київської області на період 2018 – 2020 роки

З метою забезпечення реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 04.12.2014 № 856-44-VІ, обласною державною адміністрацією та Київською обласною радою розробляється План заходів на 2018 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року (далі – Стратегія).

Найважливішим етапом його розробки є пропозиція з боку представників області (юридичних та фізичних осіб) ідей проектів, які дозволять сформувати План реалізації Стратегії. Ідеї проектів буде відібрано, проаналізовано та пріоритезовано робочою групою з розробки Плану заходів. За результатами цієї роботи буде сформовано Каталог проектів регіонального розвитку на період до 2020 року і визначено джерела їх фінансування.

Запрошуємо усіх осіб зацікавлених у розвитку свого регіону, органи місцевого самоврядування, місцеві органи державної влади, громадські організації, установи та організації усіх форм власності запропонувати ідею (ї) проекту (ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії (витяг із документу додається).Ідеї проектів обов’язково повинні відповідати таким критеріям:

1.     Проектні ідеї повинні бути спрямовані на досягнення суспільної вигоди.

2.     Отримувачем вигод від реалізації проекту не може бути окрема фізична або юридична особа.

3.     Термін реалізації проекту – не більше як 3 роки (2018 - 2020 роки).

4.     Проектна ідея стосується одного завдання із Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 р., перелік яких додається(додаток 1).

5.     Існує людська та технічна спроможність для реалізації проекту.

6.     Проектна ідея має бути представлена у формі, що додається (додаток 2).

7.     Проектну ідею має бути надісланоне пізніше 20жовтня 2017 року.

Оголошення, електронна форма пропозиції ідеї проекту, пріоритетні завдання Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, приклади заповнення форм (додаток 3), а також інша необхідна інформація розміщені на сайті департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації:http://www.kyivregioneconomy.com/ та на сайтіКиївської обласної державної адміністрації http://koda.gov.ua/.

Заповнені форми надсилайте на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою «До плану реалізації Стратегії». Крім цього, обов’язково необхідно буде заповнити форму за посиланням https://goo.gl/forms/g9m2cl0pcCAD4sMJ2

За результатами відбору кращі проектні ідеї увійдуть до Плану реалізації Стратегії і будуть профінансовані в 2018-2020 роках за рахунок державного бюджету (кошти державного фонду регіонального розвитку), обласного бюджету (кошти, що виділяються на реалізацію обласних цільових програм), грантів міжнародної технічної допомоги або секторальної підтримки ЄС.

Контактні телефони для довідок:

(044)-286-87-49

(044)-286-81-23

 

Пріоритетні  завдання Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року

Стратегічні цілі

Операційні цілі

Завдання

1. Стійке економічне зростання на основі інноваційного розвитку багатогалузевої економіки

1.1. Створення нових та модернізація існуючих галузей економіки

1.1.1. Розвиток транзитного та логістично-транспортного потенціалу

1.1.2. Модернізація промислових виробництв на новій технологічній базі, зокрема шляхом створення і розвитку індустріальних та технологічних парків

1.1.3. Розвиток високотехнологічного сільськогосподарського виробництва

1.1.4. Покращення управління енергетичними ресурсами та розвиток альтернативної енергетики

1.1.5. Розвиток сфери інтелектуальних послуг, створення ноу-хау центрів за участі київських наукових закладів та інноваційного підприємництва

1.2. Зростання конкурентоспроможності економіки периферійних районів

1.2.1. Просування потенційних можливостей  периферійних районів

1.2.2. Підтримка створення виробничих об’єктів та технологічних циклів навколо малих міст

1.2.3. Сприяння створенню несільськогосподарського підприємництва у периферійних сільських районах

1.3. Створення умов для пріоритетного розвитку малого та середнього підприємництва

1.3.1. Розвиток інфраструктури підтримки підприємництва

1.3.2. Стимулювання створення, розвиток та просування місцевих брендів

1.3.3. Підтримка та стимулювання виробництва  продукції на експорт

1.4. Розвиток туристичного потенціалу

1.4.1. Пропаганда й розвиток туризму вихідного дня та етнотуризму

1.4.2. Розвиток туристичних об‘єктів, продуктів та мереж

1.4.3. Створення та просування туристичних брендів

2. Висока якість життя людини

2.1. Збереження навколишнього природного  середовища

2.1.1. Формування екологічного світосприйняття у населення

2.1.2. Покращення стану рекреаційних та курортних зон, очищення територій природних рекреаційних зон та територій навколо населених пунктів

2.1.3. Створення сучасної системи управління твердими побутовими відходами

2.1.4. Забезпечення захисту населених пунктів та сільськогосподарських угідь від підтоплення

2.2. Підготовка населення до життя та діяльності в умовах економіки, що змінюється

2.2.1. Розбудова системи «освіта впродовж життя»

2.2.2. Розвиток лідерських та підприємницьких якостей молоді

2.2.3. Зростання поінформованості населення в соціальних та економічних питаннях

2.2.4. Забезпечення доступності та якості послуг, що надаються державними органами 

2.3. Забезпечення здорового способу життя людини

2.3.1. Формування стійкого неприйняття громадою паління, вживання наркотиків та алкоголю серед молоді

2.3.2. Розвиток системи первинної медицини на сільських територіях

2.3.3. Модернізація  мережі установ соціального захисту

 

2.3.4. Розвиток інфраструктури для фізкультури та

аматорського  спорту

2.3.5. Включення людей з особливими потребами в активне життя

2.3.6. Створення умов для забезпечення репродуктивного здоров’я людей

2.3.7.Подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, підтримка сімей з дітьми, реформування інтернатних закладів для дітей

2.4. Забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами

2.4.1. Забезпечення населення якісною питною водою

2.4.2. Підвищення енергоефективності житлово-комунального господарства і закладів соціальної сфери

2.4.3. Розвиток конкурентного середовища на ринку обслуговування житла

2.5.Розвиток культурного і духовного середовища, забезпечення патріотичного виховання населення

2.5.1. Підтримка розвитку культурно-мистецьких закладів

2.5.2 Розвиток мистецької освіти

2.5.3. Збереження і розвиток історико-культурної та духовної спадщини, створення умов для патріотичного виховання населення

2.5.4. Збереження народних традицій і фольклору, розвиток народної творчості, відродження художніх промислів

 

3. Збереження та розвиток територій

3.1. Підвищення рівня зайнятості сільського населення.

3.1.1. Підтримка нетрадиційних видів бізнесу, фермерства та сприяння самозайнятості населення

3.1.2. Сприяння винесенню та розміщенню київських підприємств у райони області

3.1.3. Підтримка виробництва органічної продукції та екологічно чистих продуктів

3.1.4. Підтримка кооперативного руху на селі

3.2. Комплексний розвиток територій в інтересах територіальних громад

3.2.1.Підтримка взаємодії громад з метою вирішення спільних проблем

3.2.2. Формування механізмів залучення мешканців для вирішення місцевих проблем, сприяння створенню органів самоорганізації населення, покращення доступу до публічної інформації

3.2.3. Розвиток інфраструктури сіл, селищ та малих міст

3.2.4 Поліпшення житлових умов населення

3.2.5. Підтримка розробки містобудівної документаціїта впровадження нових технологічних  можливостей  для ведення містобудівного кадастру

 

3.3. Відродження економіки територій  північної Київщини, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

3.3.1. Введення в господарський обіг земель, придатних для використання

3.3.2. Створення умов для розвитку фермерства

3.3.3. Сприяння розвитку нетрадиційних видів бізнесу

3.3.4. Розвиток транскордонного співробітництва

 

 

Додаток 2

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ ІДЕЇ ПРОЕКТУ до Плану реалізації Стратегії розвитку Київської області на період 2018 - 2020 роки

Ваші контакти:
Прізвище Ім’я По-батькові:

 

Телефон (стаціонарний і мобільний):

 

Електронна адреса:

 

Номер і назва завдання:

Назвіть завдання зі Стратегії розвитку Київської області, якого стосується проектна ідея.

 

Назва проекту:

Назва проекту повинна відображати його зміст використовуючи настільки мало слів наскільки це можливо.

 

Цілі проекту:

Зазначте одну або кілька цілей, які будуть досягнуті внаслідок реалізації проекту.

 

Територія на яку проект матиме вплив:

Зазначте в яких населених пунктах чи районах області має здійснюватись проект.

Орієнтовна кількість отримувачів вигод

Зазначте яка кількість населення яких соціальних груп буде отримувачем вигод від реалізації проекту.

Стислий опис проекту:

Максимально стислий опис (не більше 200 слів) проблеми і змін, які буде досягнуто, внаслідок реалізації проекту.

 

 

 

Очікувані результати:

Виключно ключові очікувані результати повинні бути зазначені тут у наступній формі «завершено», «створено», «підготовлено», «навчено» і т.д. Очікувані результати мають чітко вести до досягнення завдань на які спрямований проект.

 

 

 

Ключові заходи проекту:

Зазначте лише ключові групи заходів у формі «створення», «підготовка», «організація» і т.д. Заходи повинні вести до досягнення зазначених очікуваних результатів.

 

 

 

Період здійснення:

з (місяць / рік) - до (місяць / рік):

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.

2018

2019

2020

Разом

 

 

 

 

Джерела фінансування:

Перерахуйте джерела фінансування проекту (обласний бюджет, місцевий бюджет, державний бюджет, публічно-приватне партнерство, бізнес, міжнародний донор тощо).

 

 

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Які організації можуть бути залучені і яка їх роль (фінансування, реалізація, партнерство)?

Інше:

Будь-яка інша важлива інформація щодо ідеї проекту.

 

Додаток 3

 

Приклади подачі ідей проектів до Плану реалізації Стратегії регіонального розвитку

 

Номер і назва заходу:

3.2.2. Формування механізмів залучення мешканців для вирішення місцевих проблем, сприяння створенню органів самоорганізації населення, покращення доступу до публічної інформації

Назва проекту:

Активізація сільських громад та покращення благоустрою сіл шляхом самоорганізації мешканців та проведення толок

Цілі проекту:

Покращення соціально-економічного середовища на сільських територіях; організація відібраних сільських громад навколо спільних заходів.

Територія, на яку проект матиме вплив:

Відібрані сільські громади з кожного району Київської області.

Стислий опис проекту:

Мета проекту полягає у вирішенні проблеми відтоку населення, особливо молоді, з сільських громад через багато складнощів, пов’язаних із дефіцитом можливостей щодо зайнятості, освіти, дозвілля та інших можливостей на сільських територіях. Якщо активно залучити громадян, то можна покращити якість життя у селі без великих інвестицій або з мінімальними витратами. У багатьох випадках дії відсутні, тому що немає активно й відданого місцевого лідера, а громадяни стають байдужими й не дбають про своє соціальне та житлове середовище. Люди, які мешкають у сільських громадах, часто просто чекають, поки державні установи та адміністрація не ініціюють та впровадять певні заходи для покращення якості життя, хоча існує місцевий потенціал для того, щоб прискорити події. Нові інструменти активізації громад повинні посилити індивідуальну відповідальність за життя громади й надати засоби для його покращення.

Очікувані результати:

·         Зміцнено дух у сільських громадах і готовність працювати над спільними ініціативами.

·         Розроблено і впроваджено плани дій, спрямованих на підвищення якості життя у селі.

Ключові заходи проекту:

§         Визначення методології відбору сільських громад, які братимуть участь у впровадженні проекту.

§         Надання необхідної інформації та оцінка готовності міських громад узяти участь (шляхом анкетування).

§         Відбір 27 сільських громад, які братимуть участь у впровадженні проекту.

§         Презентація концепції на зборах місцевих громад.

§         Оцінка потреб і можливостей для спільних заходів.

§         Розробка планів заходів на три роки, створення груп з реалізації визначених заходів.

§         Підтримка координації діяльності та реклама результатів.

Період здійснення:

Квітень 2018 –жовтень 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

100

300

400

800

Джерела фінансування:

Обласний бюджет, місцеві бюджети

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Департамент агропромислового розвитку Київської ОДА, управління у справах молоді та національно-патріотичного виховання Київської ОДА, районні та міські молодіжні громадські організації

Коментарі:

 

 
Номер і назва заходу:

1.3.1. Розвиток інфраструктури підтримки підприємництва

Назва проекту:

Створення регіонального Фонду гарантування кредитів (ФГК) для бізнесменів-початківців і нових малих і середніх підприємств (МСП)

Цілі проекту:

Надання бізнесменам-початківцям і новим МСП доступу до прийнятних за ціною фінансових ресурсів і допомоги у розвитку існуючих та створенні нових видів економічної діяльності, пов’язаних із даним сектором

Територія, на яку проект матиме вплив:

Уся територія Київської області

Стислий опис проекту:

Комерційні кредити у регіоні з відсотковими ставками приблизно 20% є дорогими й недоступними для більшості МСП і бізнесменів-початківців. Бізнесмени-початківці та нові зареєстровані МСП мають особливі труднощі з доступом до кредитів через суворі вимоги щодо забезпечення. Хоча рівень безробіття населення залишається високим, власну справу починає відносно невелика кількість людей. Створення ФГК, як очікується, дозволить вирішити обидві проблеми: пом’якшити вимоги щодо забезпечення для нових МСП і бізнесменів-початківців та знизити високі відсоткові ставки.

ФГК слід створити як організаційний елемент існуючої установи з питань розвитку (наприклад, агенції розвитку). Головними завданнями регіонального ФГК буде: укладання угод про гарантії при кредитуванні з комерційними банками, що працюють у регіоні та компенсація у випадку прострочення заборгованості; надання бенефіціарам (бізнесменам-початківцям і новим МСП) допомоги у розробленні бізнес-планів і кредитних заявок; надання секретарських послуг правлінню ФГК. Правління має складатися з працівників міністерств та інших вітчизняних інституцій і (або) донорів, які зробили фінансовий внесок у створення ФГК. Поточні витрати ФГК повинні покриватися за рахунок послуг, надаваних клієнтам, бізнесменам-початківцям і новим МСП.

Очікувані результати:

·         Полегшено доступ бізнесменів-початківців і нових МСП до фінансів.

·         Покращено бізнес-планування бізнесменів-початківців і нових МСП.

·         Збільшено кількість малих підприємств, працюючих у регіоні.

·         Підвищено рівень зайнятості.

Ключові заходи проекту:

§         Підготовка техніко-економічного обґрунтування регіонального ФГК.

§         Налагодження контактів і проведення переговорів з банками.

§         Створення і реєстрація регіонального ФГК для бізнесменів-початківців і нових МСП.

§         Підвищення рівня компетентності персоналу ФГК щодо розробки бізнес-планів і кредитних заявок.

§         Збирання фінансових коштів для ФГК (оперативного портфелю) від вітчизняних установ і донорів.

§         Укладення з банками угод про гарантії при кредитуванні.

§         Промоція ФГК та його діяльності в області.

§         Налагодження контактів із потенційними бенефіціарами ФГК (бізнесменами-початківцями й новими МСП).

§         Надання відібраним бенефіціарам допомоги у підготовці бізнес-планів і кредитних заявок.

§         Контроль за виконанням бізнес-планів щодо затверджених кредитів.

§         Надання секретарських послуг правлінню ФГК.

Період здійснення:

Березень 2018 – листопад 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

50 (ТЕО, підвищення рівня компетентності, реєстрація)

2000

(портфель ФГК)

2000

(портфель ФГК)

4050

Джерела фінансування:

Бюджети вітчизняних установ, іноземні донори, МФК

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Громадські організації

Коментарі:

 

 

Номер і назва заходу:

2.4.2. Підвищення енергоефективності житлово-комунального господарства і закладів соціальної сфери

Назва проекту:

Зміцнення спроможності населення, державного і приватного секторів області з проведення енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту будівель

Цілі проекту:

Підвищення енергоефективність області шляхом здійснення заходів контролю енергоспоживання – енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту, проведення енергетичного аудиту у 20 пілотних муніципалітетах.

Територія, на яку проект матиме вплив:

Київська область

Стислий опис проекту:

Енергетичний менеджмент і енергетичний аудит є невід’ємними частинами економічно ефективної системи управління ресурсами. Вони потрібні для зменшення високих витрат на енергію у державному секторі. Проект поширюватиме інформацію і знання про енергетичний менеджмент і енергетичний аудит. Його результатом стане підготовка відповідної методології проведення енергетичних аудитів у 20 пілотних громадах і розробка та пропонування сталої моделі самоорганізації громад із метою кращого контролю споживання енергії та підвищення ефективності її використання. Крім 20 пілотних громад, є потенціал для відтворення проекту на інших територіях області.

Очікувані результати:

·         Передано знання та навички у сфері енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту представникам відібраних територіальних громад (муніципалітетів).

·         Проведено енергетичні аудити у 20 пілотних громадах.

·         Покращено енергетичний менеджмент у відібраних громадах.

Ключові заходи проекту:

§         Розробка навчальних програм у сфері енергетичного менеджменту і енергетичного аудиту.

§         Розробка критеріїв та відбір 20 пілотних громад.

§         Навчання представників 20 пілотних громад.

§         Розробка методичних рекомендацій з енергетичного менеджменту і енергетичного аудиту.

§         Проведення енергетичного аудиту у відібраних громадах.

§         Впровадження і застосування процедур енергетичного аудиту та енергетичного менеджменту у муніципальних будівлях.

§         Організація круглих столів, спрямованих на розробку програм енергозбереження на основі результатів енергетичного аудиту з представниками приватного і державного секторів.

Період здійснення:

Березень 2018 – листопад 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

0

60

260

320

Джерела фінансування:

Міжнародні донори, обласний бюджет, партнери проекту

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Департамент регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Київської ОДА

Коментарі:

 

 

 

Номер і назва заходу:

1.4.2. Розвиток туристичних об‘єктів, продуктів та мереж

Назва проекту:

Створення туристичних продуктів для окремих цільових груп

Цілі проекту:

Збільшити дохід області від туризму шляхом розробки туристичної пропозиції, створення мережі цільових туристичних маршрутів (релігійних, етнічних, спортивних тощо) та впровадження системи промоції цих туристичних маршрутів та об’єктів.

Територія, на яку проект матиме вплив:

Київська область

Стислий опис проекту

Існує попит на окремі види туризму (релігійний – православний, іудейський, католицький, спортивний – наприклад, окремі ділянки р.Дніпро, історичний та культурний туризм. Потрібна добре організована мережа для реклами та розвитку цих тематичних туристичних маршрутів і задоволення існуючого туристичного попиту.

Очікувані результати:

·         Покращено туристичну пропозицію області.

·         Розроблено нові туристичні маршрути й поширено інформацію про них.

·         Збільшено кількість туристичних поїздок та доходу від туристичної діяльності.

Ключові заходи проекту:

§         Оцінка потреб і попиту на різні туристичні продукти.

§         Визначення туристичних об’єктів, які можуть бути розвинені як тематичні туристичні маршрути.

§         Аналіз і оцінка туристичної інфраструктури на цих маршрутах (житло, ресторани, пункти відпочинку, пам’ятки тощо).

§         Розбудова відібраних туристичних маршрутів – маркування і облаштування засобами первинної необхідності (аптечками, мийками тощо).

§         Розробка і видання путівників та інших промоційних матеріалів.

§         Включення надавачів послуг цих тематичних туристичних маршрутів у туристичну пропозицію області (кластер).

Період здійснення:

Січень 2018 – листопад 2020

Орієнтовна вартість проекту, тис. грн.:

2018

2019

2020

Разом

0

150

200

350

Джерела фінансування:

Обласний та районні бюджети, міжнародні донори, приватні інвестори, існуючі туристичні оператори

Ключові потенційні учасники реалізації проекту:

Громадські організації, Департамент економічного розвитку і торгівлі Київської ОДА, оператори туристичного бізнесу

Коментарі:

 

 

 

 

Обстеження закладів торгівлі 04.08.2017

04 серпня 2017 року членами робочої (мобільної) групи, створеної на виконання розпорядження голови Баришівської райдержадміністрації від 26.10.2016 року № 491 «Про Комісію щодо здійснення державного контролю за додержанням вимог законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства, ринків та побутового обслуговування населення району», здійснено обстеження стаціонарних підприємств торгівлі в селах Лехнівка, Пилипче, Ярешки.

Робочою групою у складі представників райдержадміністрації, Держпродспоживслужби, відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський лабораторний обласний центр МОЗ України» та Баришівсько-Березанського відділення Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області було обстежено 8 стаціонарних закладів торгівлі.

В результаті виїзду виявлено ряд грубих порушень, про що зафіксовано в актах обстеження. Суб’єктам господарювання надано ряд консультацій та роз’яснень щодо вимог законодавства з питань провадження торговельної діяльності.

09 серпня 2017 року за участю виконуючого обов’язки голови Баришівської райдержадміністрації В.М. Гордієнка відбулося засідання комісії щодо здійснення державного контролю за додержанням вимог законодавства у сфері торгівлі, на яку були запрошені власники закладів торгівлі та представник преси.      

Голова та члени комісії висловили свої думки щодо ведення діяльності магазинів та винесли рішення про подальшу роботу разом з контролюючими органами.

 

Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Оголошення 17.07.2017

16 листопада 2017 року,  з метою активізації роботи у сфері залучення інвестицій у економіку Київської області,  в місті Києві,  відбудеться Другийукраїнський форум Шовкового шляху, в рамках якого планується проведення Алеї інвестиційних проектів України , 6 галузевих панельних сесій (транспортно-логістична, торгово-економічна, інвестиційно-фінансова, науково-технічна, культурна та туристична сфери).

Форум створить виняткові можливості для представників урядових, парламентських і ділових кіл поглибити діалог, залучити інвестиції та реалізувати конкретні проекти в пріоритетних сферах економіки.

Окрім цого, в рамках проведення Форуму відбудуться В2В-зустрічі з китайськими інвесторами, які мають тверді наміри реалізовувати українсько-китайські спільні проекти.

За більш детальною інформацією звертатися до організаційного комітету Форуму (контактна особа- Похилько Тетяна Євгенівна, тел..: (067) 3821760, e-mail:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Обстеження закладів торгівлі

06 липня 2017 рокучленами робочої (мобільної)групи, створеної на виконання розпорядження голови Баришівської райдержадміністрації від 26.10.2016 року № 491 «Про Комісію щодо здійснення державного контролю за додержанням вимог законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства, ринків та побутового обслуговування населення району», здійснено обстеження стаціонарних підприємств торгівлі в селі Морозівка.

Робочою групою у складі представників райдержадміністрації, Держпродспоживслужби, відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський лабораторний обласний центр МОЗ України» та Баришівсько-Березанського відділення Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області було обстежено 2 стаціонарних заклади торгівлі.

В результаті виїзду виявлено ряд грубих порушень, про що зафіксовано в актах обстеження. Суб’єктам господарювання надано ряд консультацій та роз’яснень щодо вимог законодавства з питань провадження торговельної діяльності.

 

Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Спеціалізований семінар «Адвокація та комунікація – практичні засоби досягнення проектних цілей»

 Мета:

 Сформувати розуміння учасниками процесу адвокації та лобіювання, роботи з цільовими аудиторіями та стейкхолдерами тощо;

 Навчити учасників правильно планувати проекти та розробляти адвокаційні стратегії, завдяки чому досягати практичних та ефективних результатів;

 Навчити бізнес-асоціації інформаційно-комунікаційним інструментам задля ефективної адвокації своїх проектів.

Цільова аудиторія: Партнерські організації Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ), переможці конкурсу дорожніх карт, представники БА та ГО з цільових регіонів.

Експерти:

§ Любомир Чорній, старший експерт програми USAID ЛЕВ.

§ Юлія Солоха, координатор з питань адвокації Програми USAID ЛЕВ

§ Микола Малуха, координатор з питань комунікацій Програми USAID ЛЕВ.

§ Ольга Красовська, координатор проектів Інституту економічних досліджень та політичних консультацій.

Місце і час проведення: 13 червня 2017 року, м. Київ, вул. Дмитрівська 92-94, ауд. 206 (у приміщенні Київської школи економіки).

Час

Тема

9:20 – 10:00

Реєстрація учасників семінару, ранкова кава

Блок 1 «Ефективне планування проектної діяльності» (Експерти Л. Чорній, Ю. Солоха, О. Красовська)

10:00 – 11:20

Адвокація: що це таке? Поняття та складові. Розробка адвокаційної стратегії: формулювання цілей, завдань, індикаторів проекту. ЦА та стейкхолдери

11:20 – 11:50

Практичне завдання: робота у групах

11:50 – 12:10

Презентація та обговорення

12:10 – 12:30

Перерва на каву

12:30 – 13:20

Позиціонування

13:20 – 13:30

Особливості адвокаційної кампанії в конкурсі дорожніх карт

13:30 – 14:30

Обід

14:10 – 14:30

Організаційна зустріч з регіональними партнерами – отримувачами міні-грантів (8 ГО)

Блок 2 «Як за допомогою комунікацій завоювати світ» (Експерт М. Малуха)

14:30 – 15:20

Вступ. Навіщо нам комунікації: як робота із медіа допомагає організаціям вирішувати свої інституційні завдання. Організаційна структура комунікаційного напрямку: працівники, зона відповідальності, взаємодія з іншими членами організацій, повноваження тощо

15:20 – 16:20

Робота зі ЗМІ: медіа-план, меді-мапа, прес-релізи, статті, інтерв'ю, спецпроекти, коментарі, медіа-заходи

16:20 – 16:40

Практичне завдання

16:40 – 17:30

Онлайн-комунікації: сайт організації, представництво у соціальних медіа (вибір платформ), контент, особисті сторінки членів організації як інструмент комунікації зі світом

 

Інформаційний лист-роз’яснення стосовно прийняття рішень органами місцевого самоврядування щодо встановлення місцевих податків і зборів на 2017 рік

Державна регуляторна служба України на чисельні звернення органів місцевого самоврядування стосовно дотримання вимог Закону України від 11.09.2003 № 1160 «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі – Закон № 1160) під час прийняття органами місцевого самоврядування рішення про встановлення місцевих податків та зборів на 2017 рік, інформує.

На виконання вимог пункту 4 розділу XIX Податкового кодексу України (ПКУ) щодо щорічного перегляду ставок деяких податків, визначених в абсолютних значеннях, створення умов для збільшення надходжень до бюджету та забезпечення збалансованості бюджету 2017 року, адаптації до норм Європейського законодавства, було прийнято Закони України від 20.12.2016 № 1791 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон № 1791).

Законом №1791 змінено граничні розміри місцевих податків і зборів, зокрема:

· ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

· збору за місця для паркування транспортних засобів;

· ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку

яких проведено (незалежно від місцезнаходження);

· ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами

населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено;

· орендної плати за земельну ділянку (державної та комунальної власності);

· ставки єдиного податку для платників першої та четвертої групи.

Прикінцевими та перехідними положеннями Закону №1791 установлено, що в 2017 році до прийнятих рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів, які прийняті на виконання цьогоЗакону, не застосовуються вимоги підпункту 4.1.9 пункту 4.1 та пункту 4.5 статті 4, підпункту 12.3.4 пункту 12.3, підпункту 12.4.3 пункту 12.4 та пункту 12.5 статті 12 Податкового кодексу України та Закону № 1160 (частина 4 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1791).

Аналогічні норми зазначені і в регламентуючій частині ПКУ.

Дозвіл не застосовувати вимоги Закону № 1160 по відношенню до актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які прийняті на виконання вимог частини 4 розділу II Закону № 1791, поширюється виключно на рішення органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів на2017 рік.

Таким чином, органи місцевого самоврядування, в межах визначених законодавством, мають привести свої рішення про встановлення місцевихподатків і зборів на 2017 у відповідність до ПКУ із врахуванням вимог Закону № 1791.

Разом з тим, рішення про встановлення місцевих податків і зборів на2018 мають бути прийняті органами місцевого самоврядування до 15 липня2017 року в рамках виконання вимог статей 4 і 12 Податкового кодексу України, і матимуть ознаки регуляторних актів та потребуватимуть реалізації процедур,передбачених Законом України «Про засади державної регуляторної політикиу сфері господарської діяльності».

Інформація

Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації інформує, що Державна регуляторна служба України проводить дослідження з питань оцінки представниками бізнесу виконання контролюючими органами законодавства у сфері державного нагляду (контролю) та контролю за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов.

Дослідження проводиться в формі електронного анкетування-опитування через Google Forms.

Цей додаток дозволяє проводити збір та електронну обробку отриманої інформації за визначеними критеріями.

Посилання на зазначену анкету знаходиться на офіційному сайті Державної регуляторної служби України за адресою: http://www.drs.gov.ua/press-room/4865/.

 

Відділ економічного розвитку і торгівлі

Оголошення 24.11.2016

9 грудня 2016 рокув готелі «Алфавіто» (вул. Предславинська, 35Д, м.Київ) відбудеться Київська конференція розвитку та безпеки бізнесу – освітньо-діловий захід для представників середнього та великого бізнесу.

Конференція присвяченарозгляду найважливіших правових питань ведення та захисту бізнесу, ефективної протидії рейдерству, останнім змінам в українському законодавстві, впровадженню новітніх IT-технологій, сталому розвитку та безпеці бізнесу.

Відвідувачі Конференції дізнаються:

– про найважливіші зміни в законодавстві, які набрали чинності протягом останнього року;

– рекомендації провідних українських експертів щодо підготовки до перевірок і їх проходження з мінімальними ризиками для бізнесу;

– про ефективні засоби оскарження неправомірних дій перевіряючих та актів за підсумками перевірок;

– поради щодо дій керівництва та співробітників підприємства в разі обшуку та інших слідчих дій;

– про забезпечення безпеки бізнесу: установчих документів, конфіденційної інформації, IT-інфраструктури (серверів, комп’ютерів, планшетів, телефонів), електронних документів та переписки тощо;

– про судовий захист інтересів підприємства і побудову ефективної стратегії судового захисту;

– про судову реформу та суттєві зміни, які зараз відбуваються у системі судоустрою України;

– про здійснення зовнішньоекономічної діяльності та роботу з іноземними контрагентами.

Детальна програма Конференції та умови реєстраціїна сайті: http://kyivconf.pro.

 

ОГОЛОШЕННЯ

До відома підприємств, організацій, установ.

З метою інформування підприємств та для ознайомлення з  новітніми технологіми в різних галузях виробництва, Баришівська райдержадміністрація надає перелік виставкових заходів які будуть проведені  ТОВ «Міжнародний виставковий центр»,  з 8 по 10 листопада 2016 року  за адресою: м.Київ, Броварський проспект,15.

Заходи відбудуться  за підтримки та ефективної участі Мінрегіону, Мінприроди, Міненервугілля, Держенергоефективності, Держводагентства:

XIVМіжнародний водний форум «AQUAUKRAINE-2016»(водо підготовка, водопостачання, водовідведення, очищення стічних вод, насосне обладнання, труби та трубопровідна арматура, фільтри, прилади контролю та обліку)

IXМіжнародна спеціалізована виставка “Енергоефективність. Відновлювана енергетика-2016» (енергозберігаючі технології, обладнання, матеріали для промисловості, ЖКГ, АПК, енергоефективні проекти для модернізації підприємств, обладнання для заміщення природного газу, альтернативні види палива, відновлювальні джерела енергії)

XIV Міжнародні спеціалізовані виставки «КомунТех-2016», «ДорТехЕкспо-2016»(комунальна та дорожньо-будівельна техніка, комунальна теплоенергетика, енергозберігаючі технології для об’єктів ЖКГ, управління відходами, благоустрій, безпека дорожнього руху, матеріали для ремонту і утримання автодоріг)

VIСпеціалізована виставка  «ЄвроБудЕкспо-2016»(промислове та житлове будівництво, будівельні технології, матеріали, обладнання, інструмент; енергозбереження в будівництві)

IVСпеціалізована виставка «Екологія підприємства-2016»(очищення промислових викидів в атмосферу, утилізація відходів виробництва, полімерів, гумовотехнічних виробів, екологічний моніторинг, поводження з небезпечними відходами)

XV Міжнародна спеціалізована виставка «Енергетика в промисловості-2016»(електротехнічне та енергетичне обладнання, кабельно-провідникова продукція, системи автоматизації, КВПіА)

Міжнародна спеціалізована виставка гірничодобувної промисловості «MININGINDUSTRYEXPO-2016»(бурова, кар’єрна, прохідницька техніка та інструмент, запчастини, комплектуючі для гірничої техніки)

 Міжнародна спеціалізована виставка «НАФТОГАЗЕКСПО-2016» (бурові та нафтогазопромислові машини, обладнання і арматура для нафтогазопроводів, системи автоматизації, КВПіА)

Одночасно з виставками за участю високих посадових осіб відбудуться науково-практичні заходи, присвячені актуальним питанням сьогодення щодо реалізації та вдосконалення державної політики в реальному секторі економіки.

 

Відвідування заходів – безкоштовне.

За довідками звертатися за тел.: (044) 201-11-59, 201-11-57, 201-11-62; сайт: www.iec-expo.com.ua

ОГОЛОШЕННЯ

З 15 по 18 грудня 2016 року Державний комітет телебачення та радіомовлення України проводить VІІ Київську міжнародну книжкову виставку «Книжкові контракти» за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 2.

Передбачається, що на виставці свою видавничу продукцію представлятимуть вітчизняні видавництва та видавничі організації різних форм власності з усіх регіонів України, а також зарубіжні суб’єкти видавничої справи.

Програмою VІІ Київської міжнародної книжкової виставки «Книжкові контракти» заплановано проведення численних презентацій книжкових видань, випущених вітчизняними та іноземними видавництвами, прес-конференцій, «круглих столів», семінарів, присвячених актуальним проблемам книговидання і книго розповсюдження, автограф-сесій, майстер-класів, дискусій за участю відомих український письменників, літературознавців, художників-графіків тощо.

Також під час виставки відбудеться нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу «Краща книга України 2016 року».

 

Малий та середній бізнес Київської області може взяти участь у спільній навчальному проекті Програми USAD

Малий та середній бізнес Київської області може взяти участь у спільній навчальному проекті Програми USAD "Лідерство в економічному врядуванні" та Торгово-промислової палати України.

Мета: надати підприємствам малого та середнього бізнесу практичні навички та сформувати у учасників навчання  комплексний підхід до експортної діяльності. Саме практичні інструменти, які опанують учасники тренінгів, дозволять у майбутньому вибудовувати успішні стратегії доступу на нові ринки, розвивати міжнародні контакти та будувати довгострокові відносини з партнерами.

Цільова аудиторія: підприємці малого та середнього бізнесу (частка не менше 80%) та представники бізнес-асоціацій та бізнес об’єднань, яких буде відібрано на конкурсній основі. Лише слухачі, які пройдуть повний цикл навчання, отримають відповідні сертифікати.  Передбачається, що в середньому у кожному регіоні пройдуть навчання 30 учасників (150 загалом). Перевага надаватиметься учасникам з цільових регіонів, у окремих випадках, взяти участь у навчанні зможуть підприємці з інших регіонів (витрати на проїзд та проживання за власний рахунок таких учасників).

Структура: програма включає шість одноденних тренінгів з питань первинного та поглибленого вивчення потенційних ринків, експортного бізнес-планування, пошуку партнерів та керування бізнес-контактами. Тренінги мають на меті вирішити найважливішу потребу малого та середнього бізнесу – надати знання та сформувати практичні навички з  пошуку нових ринків та розбудови довгострокових партнерських бізнес-зв’язків.  Усі тренінги доповнюватимуть один одного, вибудовуючи таким чином чітке розуміння комплексної стратегії розвитку експортної діяльності. Інтервал між тренінгами (блоками) 4-5 тижнів.

Місце проведення: Комплексну програму навчання буде послідовно запроваджено у кожному з п’яти цільових регіонів Програми USAID ЛЕВ, а саме Київській, Львівській, Вінницькій, Херсонський та Тернопільській області.

Час проведення: Програма навчання розпочинається з Київської області, перший тренінг заплановано на третю декаду жовтня.

Наразі, шукаємо учасників лише з КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Про відбір учасників з інших областей буде оголошено окремо. Будь ласка, слідкуйте за нашими повідомленнями.

Для участі у відборі просимо Вас заповнити аплікаційну форму за посиланням. Прийом заявок до 14 жовтня включно.

Також просимо ознайомитися з розділом «Питання та відповіді». Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, просимо надсилати Ваші питання за електронною адресою lev(at)kse.org.ua з поміткою «Відбір учасників для програми навчання з експорту».

Питання  та відповіді

  • Хто може брати участь у навчанні?

Участь у програмі можуть брати підприємці малого та середнього бізнесу та представники їх бізнес-асоціацій та бізнес об’єднань. Беззаперечна перевага надається підприємцям.

  • Коли буде відомо, чи мене відібрано до числа учасників?

Підтвердження участі у програмі навчання буде надіслано лише відібраним учасникам за електронною адресою, вказаною у аплікаційній формі, не пізніше, ніж 18 жовтня.

  • Скільки коштує навчання?

Участь у Програмі є безкоштовною, оскільки програма навчання фінансується Агентством з міжнародного розвитку США (USAID) в рамках Програми ЛЕВ. Програмою тренінгів передбачено також кава-паузи та обід для учасників.

  • Де будуть проводитися тренінги?

Тренінги будуть відбуватися у п’яти областях: Київській, Львівській, Вінницькій, Херсонський та Тернопільській

  • Коли будуть проводитися тренінги?

Програма навчання розпочинається з Київської області, перший тренінг заплановано на третю декаду жовтня. Інтервал між тренінгами 4-5 тижнів.

  • Скільки тренінгів включено до програми навчання?

У кожному з п’яти регіонів пройде повний цикл по 6 тренінгів

  • Що потрібно, щоб отримати сертифікат?

Щоб отримати сертифікат необхідно відвідати повний цикл тренінгів.

  • Якщо я пропустив один з тренінгів, що робити?

Якщо Ви пропустили один з тренінг (наприклад номер 2) його можна відвідати у іншому регіоні. Проїзд і проживання до місця тренінгу – за власний рахунок учасника.

 

Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації   В.М. Яценко

ОГОЛОШЕННЯ

Департамент економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації інформує, що 21 вересня 2016 року в готелі «Алфавіто» (зал «Конгрес», вул. Предславинська, 35Д, м. Київ) відбудеться Київська конференція підприємців «Алгоритми успіху», що орієнтована в тому числі на приватних підприємців-власників малого та середнього бізнесу Київської області.

Програма конференції складається з наступних блоків:

Øзаконодавство, яке регулює діяльність малого та середнього бізнесу;

Øрада українського бізнес-омбудсмена;

Øперевірки фізичних осіб-підприємців контролюючими органами;

Øінформаційна безпека. Безпека IT-інфраструктури;

Øоптимізація та автоматизація бізнес-процесів за допомогою IT Маркетинг і PR. Розвиток бізнесу в умовах кризи.

Детальна інформація про конференцію та умови участі за посиланням: http://conf2016.chp.com.ua.

 

Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі    В.М. Яценко

Триває конкурс з відбору партнерів Програми USAID ЛЕВ

В продовж червня – серпня 2016 року Програмою ЛЕВ було отримано заявки від декількох організацій національного, а також регіонального (Вінницька, Львівська, Тернопільська та Херсонська області) рівня, що відповідають критеріям конкурсу. Проте, кількість заявок для конкурентного відбору організацій національного та регіонального (Херсонська область) рівня є недостатньою, а від організацій з Київської області взагалі не отримано жодної заявки.

У зв’язку із цим Програма ЛЕВ вирішила продовжити конкурс для організацій національного рівня та організацій з Київської та Херсонської областей.

Нагадаємо, одним із ключових завдань Програми ЛЕВ є розширення організаційної та проектно-управлінської спроможності неурядових організацій, які можуть впливати на покращення бізнес-клімату (в рамках Компоненту 1 визначення правових, нормативних та адміністративних заходів, які покращують бізнес-середовище для МСП в Україні”).

В межах Програми ЛЕВ передбаченo відбір двох партнерських організацій на національному рівні та десяти регіональних бізнес-об’єднань, аналітичних центрів або інших громадських організацій (Вiнницька, Київська, Львівська, Тернопільська, Херсонська області), які серед своїх завдань мають захист прав і сприяння розвитку підприємництва. Програма має на меті забезпечити розбудову організаційної спроможності (включаючи покращення стратегічного та проектного менеджменту, системи комунікацій, розвитку лідерства тощо) активних національних та місцевих організацій (в т. ч. їх мереж), що займаються представленням та просуванням інтересів сектору МСП або дослідженнями (в т. ч. опитуваннями, моніторингами) і аналітичними розробками (в т. ч. аналізом та підготовкою проектів законодавчих і місцевих регуляторних актів) в інтересах сектору МСБ.

Діяльність Програми ЛЕВ із розбудови організаційної спроможності здійснюватиметься у формі робочих семінарів, консультацій (в т. ч. залучення зовнішніх консультантів), коучінгу (менторства) та інших заходів, які передбачають навчання на практиці, обмін досвідом чи впровадження ефективних моделей (використання кращих практик).

Серед іншого партнери Програми ЛЕВ будуть співпрацювати з успішними бізнес-об’єднаннями – Американською торгівельною палатою та Європейською бізнес асоціацією – які вже працюють відповідно до високих професійних стандартів та мають достатню спроможність для того, щоб успішно здійснювати представництво та відстоювання інтересів МСБ.

Яку підтримку пропонує Програма ЛЕВ своїм партнерам?

Організаціям, які будуть відібрані в якості партнерів Програми ЛЕВ, буде запропоновано широку підтримку в їх організаційному розвитку, зокрема для:

1) здійснення незалежної оцінки організаційної спроможності та підготовки стратегічного плану розвитку організації (плану організаційного розвитку);

2) впровадження ефективних моделей роботи організацій, що здійснюють діяльність у сфері відстоювання і просування інтересів, а також підтримки розвитку МСП;

3) налагодження міжрегіональних зв’язків з іншими подібними організаціями та обміну досвідом і кращими практиками;

4) організації загальнонаціональних або місцевих інформаційних кампаній та кампаній з просування (відстоювання) інтересів сектору МСП;

5) участь у спеціалізованих навчальних програмах і тренінгах, конференціях та інших заходах, які проводитимуться в рамках Програми ЛЕВ.

Заявки мають бути надіслані на адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше 24:00 год. 16 вересня 2016 року (тема повідомлення: “Конкурс партнерів Програми ЛЕВ”).

http://lev.org.ua/ua/news/prodovzhuetsya-konkurs-z-vidboru-partneriv-programi-usaid-lev-43.html

http://lev.org.ua/ua/news/stvoruetsya-vidkrita-elektronna-baza-danih-institucij-pidtrimki-pidpriemnictva-44.html

 

Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі   В.М. Яценко

Про місцеві податки та збори

З метою здійснення державної регуляторної політики відповідно до Закону України від 11.09.2003 № 1160 «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» (далі – Закон № 1160) під час прийняття органами місцевого самоврядування рішень про встановлення місцевих податків та зборів на 2017 рік, Державною регуляторною службою України надано роз’яснення стосовно необхідності дотримання вимог даного закону, зокрема:

відповідно до вимог статті 1 Закону № 1160 рішення про встановлення місцевих податків і зборів мають ознаки регуляторних актів та потребують реалізації процедур, передбачених цим Законом.

Дозвіл не застосовувати вимоги Закону № 1160 по відношенню до актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів, наданий пунктом 4 Розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 24.12.2015 № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», поширюється виключно на рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2016 рік.

Тобто, рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2017 та подальші роки повинні прийматися у відповідності до вимог Закону № 1160.

Одночасно зазначаємо, що рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2017 мали бути прийняті до 15 липня 2016 року.

Така ж позиція викладена і в листі Державної фіскальної служби України від 15.06.2016 № 10340/5/99-99-12-02-03-16.

Підпунктом 12.3.4. пункту 12.3 статті 12 ПКУ встановлено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

У разі, якщо сільська, селищна, міська рада або рада об’єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у термін до 15 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПКУ).

Бюджетний період, відповідно до пункту 5 статті 2 та частини першої статті 3 Бюджетного кодексу України становить один календарний рік, що починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.

Таким чином, у разі, якщо орган місцевого самоврядування не прийняв рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на 2017 рік до 15 липня 2016 року, такі податки і збори у 2017 році справлятимуться із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня 2016 року.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів або їх зміну, прийняті після 15 липня 2016 року, виходячи з норм підпункту 12.4.3 пункту 12.4 статті 12 ПКУ,застосовуватимуться з початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом, тобто з 1 січня 2018 року.

 

Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі    В.М.Яценко

Про продаж на аукціоні об’єктів державної власності

Наказом Фонду державного майна України від 23 жовтня 2012 року №3701 об’єкти державної власності – будівля магазину площею 192,4 кв.м., який розташований за адресою: Київська область, Баришівський район,с.Яблуневе, вул. Зоряна, 6-а та будівля магазину площею 186,8 кв.м., який розташований за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Григорівка, вул. Леніна 16/1, що знаходиться на балансі Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Хмельовик», включено до переліку об’єктів групи А, що підлягають приватизації.

Відповідно до наказу Регіонального відділення від 17 червня 2016 року №03-1/40 зазначені вище об’єкти приватизації пропонуються до продажу на аукціоні в електронній формі, який відбудеться 26 липня 2016 року. Організатором аукціону визначено Товарну біржу «Універсальна товарно-сировинна біржа».

З метою забезпечення надходження коштів до Державного бюджету України від продажу об’єктів приватизації, просимо розглянути можливість розповсюдження даної інформації серед суб’єктів господарювання – потенційних покупців вищевказаних об’єктів приватизації, в першу чергу тих, що реалізують інвестиційні проекти, підтримувані територіальною громадою Баришівського району.

Більш детальна інформація щодо продажу даного об’єкта приватизації викладена в повідомленні, опублікованому в Додатку до «Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію» - газеті «Відомості приватизації» від 01 серпня 2016 року № 61 (977).

 

В.М.Яценко, начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністраці

Навчання по тендерах

ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі»

 м. Харків

 тел. (050) 736-00-85, (096) 916-36-90

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 НАВЧАННЯ ЧЛЕНІВ КОМІТЕТУ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

Зважаючи на постійне реформування законодавства  у сфері державних закупівель та майже щомісячне внесення змін до нього,запрошуємо Вас підвищити свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід з питань проведення конкурсних торгів.

Відповідно до ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»голова тендерного комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій, ачлени комітету несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України. Також потрібно пам’ятати, щопорушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (Кодексу України про адміністративні правопорушення ст. 164-14)

Тож маючи зацікавленість в недопущенні правопорушень у сфері   здійснення державних закупівель запрошуємо членів комітету з  конкурсних торгів Вашої організації пройти курси навчання/підвищення кваліфікації з питань здійснення державних закупівель за програмою: «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні».

Після закінчення навчання слухачі отримають сертифікат.

Лекції та практичні заняття проводять фахівці-експерти з державних закупівель, які мають великий практичний досвід роботи у сфері державних закупівель.

Вартість навчанняодного представника від організації становить — 1100,00 грн. Дистанційна форма навчання (без відриву від місця роботи, за допомогою мережі інтернет)- 800,00 грн. При навчанні від 3-х осіб і при повторному у нас навчанні – знижка 10%.

Вартість підвищення кваліфікаціїодного представника від організації — 700,00 грн. Дистанційна форма підвищення кваліфікації 500,00 грн. МОЖЛИВІСТЬ ВІДСРОЧКИ ПЛАТЕЖУ!

 

Найближче навчання/підвищення кваліфікації

м.Київ*17-18 серпня,

м. Харків*– 11-12 серпня 2016 р., м. Одеса*25-26 серпня

м. Львів4-5 серпня, 15-16 вересня,

м. Житомир18-19 серпня, м. Тернопіль18-19 серпня

 

 Заняття проводяться ЩОМІСЯЧНО (* - відповідно до формування груп). Можливе навчання у інших містах України (Тернопіль, Вінниця, Чернігів, Хмельницький, Черкаси, Кіровоград, Дніпропетровськ, Запоріжжя та інші) та на території Замовника! Дистанційне навчання проводиться у будь-який зручний для Вас час!

А також проведення всіх процедур торгів «Під Ключ»! (переговорна процедура, відкриті торги, запит цінових пропозицій, електронні торги).

Якщо Ви хочете пройти у нас навчання, Вам потрібно заповнити Реєстраційну форму на проходження навчання (наступна сторінка). Реєстраційні форми на проходження навчання приймаються на е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

З усіх питань щодо проходження навчання звертайтеся за номерами телефонів:

 (096) 916-36-90, (050) 736-00-85 - Вікторія Сергіївна

ОГОЛОШЕННЯ

Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації інформує, що через недостатню кількість заявок з Київської області,  Програмою USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ)  продовжено до 11 липня 2016 року Конкурс на розробку Дорожніх карт розвитку малого та середнього підприємництва на рівні територіальних громад/об’єднань територіальних громад для зменшення регуляторних бар’єрів та покращення бізнес середовища для МСП.

Мета конкурсу:   широке залучення представників громадянського суспільства до розробки Дорожніх карт розвитку малого та середнього підприємництва на рівні територіальних громад/об’єднань територіальних громад (під дорожньою картою мають на увазі опис послідовних кроків (заходів), розроблених за участі та з урахуванням інтересів всіх зацікавлених сторін, реалізація яких дозволить досягти поставленої мети конкурсу, а саме - зменшити регуляторні бар'єри та покращити бізнес середовище для МСП).

Учасники Конкурсу:   неприбуткові, зокрема громадські організації (в тому числі громадські об’єднання та спілки).

Переможці конкурсу:   отримають міні-грант обсягом до 100 тис. грн. на вдосконалення (доопрацювання) Дорожніх карт та їх адвокацію.

Вимоги до Дорожніх карт: 

·  містять аналіз поточного стану регуляторного середовища для розвитку МСП в області;

·  визначають проблеми (регуляторні бар’єри) для розвитку МСП в області та містять пропозиції щодо конкретних шляхів їх мінімізації (усунення), які можуть бути реалізовані в короткостроковій перспективі;

·  містять перелік логічно пов’язаних та послідовних заходів, реалізація яких сприятиме розвитку малого та середнього підприємництва на рівні територіальних громад/об’єднань територіальних громад;

·  є «фіскально відповідальними», тобто містять інформацію про вартість кожного із запропонованих заходів, джерела їх фінансування/співфінансування та відповідальних за їх майбутню реалізацію;

·  пропонують конкретні механізми реалізації запропонованих заходів на рівні територіальних громад/об’єднань територіальних громад;

·  пропонують інноваційні підходи до налагодження співпраці між бізнесом, громадськими організаціями й органами місцевого самоврядування/місцевої влади на рівні територіальних громад/об’єднань територіальних громад.

Дорожню карту потрібно оформити  за відповідною аплікаційною формою (не більше 25 сторінок) в електронному вигляді та надіслати електронною поштою на адресу:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , у темі листа вказати «Конкурс Дорожніх карт».

Паперовий примірник Дорожньої карти та супровідні документи подаються   за адресою: м. Київ, 01030, вул. Рейтарська, 8/5А, ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій».

Контактна особа:  Ольга Красовська ( e - mail :  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , тел. (044) 235-64-85).

Додаткова інформація   за посиланням :  http://www.ier.com.ua/ua/institute/news?pid=5277 .

До уваги головних розпорядників бюджетних коштів!

На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідного доручення голови Київської облдержадміністрації від 21 серпня 2015 року № 53-1 щодо запровадження в Київській області електронної системи державних закупівель товарів, робіт і послуг "Prozorro" просимо Вас до 10.06.2016 року зареєструватися в електронній системі та заключити договір.

В разі якщо ви вже зареєстровані та (чи) заключили договір просимо надати відповідь відділу економічного розвитку і торгівлі та вказати дату реєстрації.

Відповідно до закону "Про публічні закупівлі" протягом 2016 року всі державні закупівлі будуть переведені в електронну систему ProZorro.

Згідно ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується дозамовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;

до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.

У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

 

 

Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі     В.М. Яценко

Щодо проведення торгів

Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації  повідомляє, що 10 червня  2016 року відбудеться загальний аукціон з продажу необробленої деревини лісогосподарських підприємств області (ресурс ІІІ кварталу 2016 року).

Торги будуть проводитись о 10 годині за адресою: м. Київ, вул. Шолуденка 3, бізнес-центр «Кубік центр», конференц-зал, шостий поверх.

Документацію з проведення аукціонних торгів та перелік деревини, що виставляється на аукціонні торги,  можна одержати за адресою:  04073,  м. Київ, вул.   Копилівська,  67,  корп. 5 Б,  будівля  Аграрної  біржі,   тел. (044) 468-68-12  (e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), а також з офіційного веб-сайту біржі agrex.gov.ua.

        

Начальник відділу    В.М. Яценко

Досвід «Дивоцвіту» – студентам

Європейський Союз та Програма розвитку ООН в Україні сприяють місцевому розвитку, орієнтованому на громади, в нашій державі впродовж багатьох років і мають на меті підтримувати сталий соціально-економічний розвиток на регіональному рівні через зміцнення спільного управління та заохочення громадських ініціатив.

У приміщенні актової зали дошкільного навчального закладу ясел-садочка «Ялинка» села Коржів відбулася зустріч студентів-старшокурсників Київського національного економічного університету імені В.Гетьмана та Національного педагогічного університету імені М.Драгоманова з активістами громадської організації «Дивоцвіт», які презентували результати своєї участі у спільному проекті Програми розвитку ООН та Європейського Союзу «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» (ІІ фаза) за участю першого заступника голови Баришівської райдержадміністрації Віталія Гордієнка, координатора Проекту «МРГ» в Київській області Світлани Коваль, районного координатора Баришівського ресурсного центру Валентини Яценко, голови ГО «Дивоцвіт» Валентини Конюшко, завідуючої ДНЗ Раїси Вовк.

Можливістю впровадити мікропроект громада Коржів скористалася у 2011-у. Його реалізація тривала два роки. Першочерговим кроком стало утворення громадської організації «Дивоцвіт», активісти якої з перших днів почали шукати власні шляхи вирішення проблем територіального розвитку села.

– Найпріорітетнішим завданням для громади стала заміна вікон на металопластикові у ДНЗ «Ялинка», що функціонує з середини 1970-х років, – наголосила В.Конюшко. – Вартість реалізації мікропроекту – 160 835 гривень. Половину суми надано за співфінансування Проекту, 45 відсотків від загальної вартості робіт внесли спонсори (приватні підприємці та сільгоспвиробники) і 5 відсотків – громада.

У серпні 2012 року працівники організації ДП «Нагель-Фенстер» почали заміну вікон і завершили їх реконструкцію у січні 2013 року.Батьки вихованців та колектив закладу також долучилися до роботи: шпаклювали відкоси на вікнах, білили стелю, фарбували стіни кімнат груп, кухні та їдальні, коридорів тощо.

Це допомогло садочку суттєво зекономити кошти: зменшилися витрати на опалення приміщення. Результати впровадження мікропроекту спонукали громаду втілити в життя й інші ініціативи: селяни відновили клумбу в центрі населеного пункту, реконструювали свердловини водопостачання біля багатоповерхових будинків, вирішують проблеми земляків-учасників АТО, переселенців зі Сходу, що тепер мешкають у Коржах…

Світлана Коваль відзначила, що, реалізувавши проект, громада села не зупинилася на досягнутому і бере участь у третій фазі «МРГ»: йдеться про ремонт каналізаційної насосної станції.

Поділилися активісти зі студентами столичних вишів й планами на майбутнє. Зокрема, вони мають намір створити сучасний центр розвитку дітей та молоді, відремонтувати приміщення місцевого будинку культури, відновити вуличне освітлення й упорядкувати сквер, назвавши його на честь Тараса Шевченка.

Присутні переглянули презентацію, яка наочно продемонструвала позитивні результати співпраці організаторів та учасників «МРГ» у Коржах.

Отже, у ході навчального візиту студентів ознайомили з прикладами успішної співпраці місцевої влади, громад та спонсорів у Баришівському районі, надали можливість вивчити шляхи об’єднання людей задля вирішення спільних проблем, адже тематика сталого місцевого розвитку введена до переліку запропонованих тем дослідницьких робіт. У подальшому Проект буде залучати молоді кадри до стажування, а також і до навчально-методичної роботи.

 

Кореспондент «Баришівського вісника»

Фото О.Надоленка