Новини

Аналіз практики впровадження Закону України "Про державну службу"

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЇ КИЇВСЬКОЇ ОДА

 

Сергій Савчук: Міжнародні компанії аналізують перспективи інвестування у проекти з відновлюваної енергетики в Україні

Це питання обговорив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук з виконавчим директором міжнародної компанії «Shanda Consult Ltd» Стефаном Нолте та представником Асоціації з консалтингу в країнах ЄС та Ближнього Сходу «Eumecon» Яном Енгельке.
Як пояснив Стефан Нолте, наразі компанія «Shanda Consult Ltd» досліджує правове поле та інвестиційну привабливість відновлюваної енергетики в Україні. У результатах аналізу зацікавлені німецькі інвестори, які розглядають можливість інвестування у «зелені» проекти.
«Ми не вперше працюємо в Україні. Бачимо, що з 2014 року проводиться ціла низка успішних реформ. Тож, наразі нас цікавлять стимули та гарантії, які запроваджуються для інвесторів, регулюючі механізми, стабільність економічної ситуації тощо», - повідомив С.Нолте. Він також зауважив, що раніше компанія досліджувала рентабельність встановлення біогазових установок. Тепер у полі зору - використання всіх відновлюваних джерел енергії.
Голова Держенергоефективності окреслив представникам компаній ті законодавчі рішення, які стали ключовими для активізації розвитку відновлюваної енергетики. Серед основних стимулів – прив’язаний до курсу євро «зелений» тариф, ліквідована «місцева складова», запроваджена надбавка до «зеленого» тарифу за використання обладнання українського виробництва, прийнятий стимулюючий тариф на виробництво тепла «не з газу», передбачене законодавством укладання довгострокових договорів купівлі-продажу електроенергії за «зеленим» тарифом на весь строк дії  цього тарифу.
«Завдяки реформі «зелений» тариф на електроенергію, вироблену з біогазу та біомаси, тепер один з найбільших в Європі і становить 12,4 євроценти/кВт*год», - підкреслив Голова.
Сергій Савчук також відзначив налагоджену співпрацю Держенергоефективності з  владою на місцях.
«Завдяки фінансовій децентралізації місцеві бюджети зросли. Тому важливо спрямовувати кошти на корисні проекти із заміщення газу та інших енергоресурсів. Цьогоріч ми тісно працюємо з місцевою владою у цьому напрямі: роз’яснюємо законодавство, консультуємо щодо перспектив реалізації різних проектів. Ми готові допомогти знайти потенційні «точки входу», - повідомив С. Савчук.
Загалом, сторони домовилися продовжити співпрацю та обмін інформацією. Зокрема, Агентство надасть детальну інформацію щодо потенційних проектів з відновлюваних джерел енергії, які можуть бути реалізовані спільно із німецькими компаніями.

 


Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Сергій Савчук: За I півріччя 2017 року понад 500 домогосподарств перейшли на електроенергію з енергії сонця

Попит населення на сонячні панелі продовжує зростати. Впродовж II кварталу цього року ще 326 сімей віддали перевагу «сонячній» електроенергії. Це на 25% більше порівняно з I кварталом цього року, коли 200 сімей перейшли на «чисту» енергію. Також, у II кварталі загальна встановлена потужність сонячних станцій приватних домогосподарств зросла на 24% та склала майже 25 МВт.
Сьогодні, станом на кінець II кварталу 2017 року, 1635 домогосподарств встановили сонячні панелі. Це майже в 4 рази більше ніж рік тому.
«На підвищений інтерес населення до сонячних панелей вплинув прийнятий у 2015 році Закон України № 514-VIII, яким встановлено та прив’язано до курсу євро «зелений» тариф на електроенергію, вироблену сонячними установками потужністю до 30 кВт. Завдяки цьому тарифу родини можуть заробляти, продаючи надлишок виробленої «чистої» енергії у мережу. У 2017 році таку електроенергію можна реалізовувати за ціною 18,09 євроценти/кВт*год», – повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Зазначений Закон, розроблений спільно з Держенергоефективності, став рушійною силою для розвитку сфери використання сонячних панелей в Україні. З початку дії цього Закону попит на «сонячну» електроенергію щоквартально зростав на 40-50%. Рекордні збільшення склали 77% в IV кварталі 2016 року та 85% в IV кварталі 2015 року.
Окрім Закону, є ще й інші стимули для населення долучатися до «чистої» енергії. В рамках місцевих програм здешевлення «теплих кредитів», які розробляються спільно з Держенергоефективності, місцева влада Львівщини та Житомирщини передбачила фінансову допомогу родинам при придбанні сонячних панелей. Тепер мешканцям Львівської області з обласного бюджету відшкодовується 22% відсоткової ставки за кредитом на сонячні панелі, а населенню Житомирської області – 20% суми кредиту.

 


Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини 16.08.2017

Під головуванням виконуючого обов’язки голови адміністрації  Віталія Миколайовича Гордієнка 16 серпня 2017 року відбулося засідання Комісії з питань захисту прав дитини при Баришівській райдержадміністрації (далі – Комісія), за участю керівників управлінь, установ району, відділів та структурних підрозділів адміністрації.
На порядок денний членам Комісії були винесені наступні питання:
- про здійснення нотаріальних дій в інтересах дітей: дарування житлового будинку та земельної ділянки, квартири та нежитлового приміщення;
    - про неналежне виконання батьківських обов’язків та доцільність чи недоцільність позбавлення їх батьківських прав відносно двох дітей, члени Комісії вивчили документи та заслухали пояснення працівників соціальних служб. У результаті розгляду цього питання члени Комісії прийшли до висновку про доцільність позбавлення батьківських прав та вилучення дітей від батьків;
- про надання дозволу неповнолітній на продаж  частини нежитлової будівлі, на яку має право власності – погоджено;
- про зміну опікуна над дитиною, яка позбавлена батьківських прав, розглянуто у зв’язку із бажанням інших родичів опікуватися дитиною. Підстав щодо перепризначення опікуна – не виявлено;
- про встановлення порядку спілкування з дітьми та участі у їх вихованні надійшло два звернення. В одному випадку заявник не з’явився, а тому не було розглянуто. Інше, враховуючи побажання обох батьків, встановлено порядок побачень батька з донькою.
- про проходження реабілітації вихованця КОЦСПРД «Сезенків» та можливість його повернення в біологічну сім'ю.
Про необхідність взяття під соціальний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах та надання матеріальної допомоги доповіли спеціалісти Баришівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Начальник служби у справах дітей та сім’ї Ганна Іванівна Ігнатенко представила членам Комісії для перегляду та затвердження індивідуальні плани соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Відповідно до поданих заяв та матеріалів членами Комісії прийняті рішення та надано відповідні рекомендації.

 



Майорова Т.І. – головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА

Новий Верховний Суд на 96% складатиметься з нових людей

Безпрецедентний запит суспільства на оновлення судової системи привів до її комплексного реформування. Зокрема, змінилася структура судової системи - були ліквідовані вищі спеціалізовані суди, і, вперше в історії України, з чистого аркуша, через конкурс, створюється вищий орган судової влади - Верховний Суд (далі- ВС), який запустить імпульс змін до судів нижчих інстанцій. Минулого тижня Вища кваліфікаційна комісія суддів оголосила результати конкурсу. Якщо їх підтвердить Вища рада правосуддя,  то новий Верховний Суд на 96% складатиметься з нових людей. А переможцями конкурсу стали не лише суддів, а й правозахисники з досвідом роботи в Європейському суді з прав людини, вчені,  науковці та колишній доброволець, який брав участь в обороні Донецького аеропорту.

Рівні умови
За посаду судді ВС вперше потрібно боротися на відкритому та чесному конкурсі, а не приймати посаду як даність у вигляді призначення. Ніякої спадкоємності - судді нинішнього Верховного Суду змагаються за місця нарівні з колегами з місцевих судів. Великі надії Вища кваліфікаційна комісія суддів (далі - ВККС) покладає на «свіжу кров» - адвокатів і юристів-науковців, котрим вперше випала можливість стати суддею ВС. І не даремно, адже минулого тижня ВККС оголосила переможців конкурсу.
Серед переможців лише 5 суддів діючого Верховного Суду України, тобто завдяки конкурсу склад  Верховного Суду оновився на 96%. Адвокатів та науковців у рейтингу - майже 30 %. Серед переможців конкурсу ми бачимо професорів та викладачів вищих навчальних закладів, правозахисників з досвідом роботи в Європейському суді з прав людини, адвокатів, які отримали освіту в провідних міжнародних університетах.
Зокрема, адвокат, доцент кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету Дмитро Гудима. Який відомий своєю соціальною активністю, науковою і правозахисною діяльністю, а також є співавтором кількох законопроектів, представляє інтереси громадян в декількох десятках справ в Європейському суді з прав людини.
Ганна Вронська - адвокат, яка отримала освіту в Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, проходила професійне стажування в США та неодноразово входила до списку 100 найкращих адвокатів України, теж отримала можливість здійснювати правосуддя у новому Верховному Суді.
До речі, список переможців Касаційного адміністративного суду при Верховному Суді очолила доктор юридичних наук, професор Тетяна Анцупова. В основному займається питаннями застосування міжнародного права, а також застосування практики Європейського суду з прав людини.
У списку переможців конкурсу є Олександр Мамалуй, харківський суддя, кандидат юридичних наук. Добровольцем воював за незалежність України в гарячих точках антитерористичної операції. Він обороняв Піски, Первомайське, Авдіївку, Опитне, Донецький аеропорт. А вже найближчим часом Олександр Мамалуй матиме змогу працювати у найвищому органі суддівської влади – Верховному Суді.
Можна і далі перелічувати переможців конкурсу, які раніше і не могли подумати, що зможуть змагатись на таку посаду на публічному рівні. Зараз залишилось небагато. Надіслати рекомендації про призначення кандидатів суддями до Вищої ради правосуддя (далі - ВРП), яка розглядає їх та внесе відповідне подання Президенту України для призначення. Президент підписує Указ, його роль  – церемоніальна. Тут реалізується одна із основних засад Конкурсу та судової реформи  - деполітизація. Усунення від процесу призначення суддів будь-яку політичну складову.  
Незручні питання
Про початок конкурсу на посади 120-и суддів нового Верховного Суду ВККС оголосила дев’ять місяців тому. Документи подали 846 кандидатів. Після перевірки документів Комісією, а також спеціальної перевірки держорганами, 653 кандидати були допущені до першого етапу, тестування. Після тестів і практичних завдань, складених незалежними вченими, експертами з України та ЄС, залишилося 382 кандидата. Пізніше був революційний навіть для світової практики етап. Він стартував з IQ і психологічних тестів. «Співбесіди будь-який бажаючий міг подивитися в режимі реального часу на каналі ВККС в YouTube, часто кандидатів бентежили питання на кшталт «Коли ви в останній раз були в театрі?», або «Яку книгу ви зараз читаєте?»- розповідає член ВККС Андрій Козлов. - Деякі кандидати, надивившись співбесід конкурентів, як докази приносили книги! » Але, звичайно, найбільш незручними були не ці питання.
Під час співбесід обговорювались досьє, що містять всі дані від трудової книжки до податкової декларації, а також матеріали підготовлені Національним антикорупційним бюро (НАБУ). У них детально розписано місце роботи всіх родичів, особливо тих, які працюють у державних органах, як часто кандидат та його рідні перетинали держаний кордон. Окрім Комісії,  у нокдаун кандидата відправляла і «Громадська рада доброчесності» (далі - ГРД), яка паралельно оцінювала корупційні ризики. Негативний висновок ГРД позбавляв  кандидатів критично важливих балів та, навіть, виключав з конкурсу. При цьому функції  Ради захищені «Законом про судоустрій та статус суддів». Таким чином, ГРД надали 140 негативних висновків стосовно кандидатів до ВС, з яких 51 - не підтвердили здатності здійснювати правосуддя.
Глава ВККС Сергій Козьяков наголошує, що в перший же робочий день на новий ВС впаде близько сорока тисяч справ, які потребують термінового розгляду.
«Уроки, які дасть процес відбору кандидатів у судді Верховного Суду, стануть в нагоді для перезавантаження всієї судової системи України. І це перезавантаження починається х 600 вакансій на посади суддів нижчих інстанцій», - наголошує у свої виступах Довідас Віткаускас, Координатор проекту ЄС «Підтримка реформ у сфері юстиції в Україні».
Список гарантій
Наступний етап, після конкурсу до ВС, - оцінювання суддів апеляційних судів і судів загальної юрисдикції. Критична більшість нових людей перезавантажить систему, це повинен відчути кожен, хто буде звертатися в суди всіх інстанцій.
Гарантією того, що процес «Не відкотиться» назад є закріплений в Конституції статус Вищої ради правосуддя (далі - ВРП), як органу, незалежного від Верховної Ради і Президента. Саме ВРП приймає остаточні рішення щодо кандидатур переможців конкурсу. Як і в більшості європейських країн, Президенту залишається лише підписати відповідні призначення.
Крім реального відділення законодавчої влади від виконавчої, ефективність реформи повинен гарантувати ще цілий ряд законодавчих норм і громадських ініціатив. Діяльність суддів знаходиться під пильною увагою НАБУ і Національного агентства щодо запобігання корупції, не кажучи вже про громадських активістів і журналістів. Також закон зобов'язує суддів щорічно заповнювати декларації доброчесності і сімейних зв'язків, підтверджувати законність джерел своїх доходів.
Результат зрозумілий
Кваліфікаційне оцінювання повинні пройти всі судді без виключення. Воно розставить крапки над «i» не тільки щодо професійних якостей нинішніх суддів, а й їх репутації, доброчесності. Місія: прибрати із судів тих, хто не гідний вершити правосуддя, почати поважати тих, в чиїй біографії немає темних плям.
З червня по кінець вересня минулого року з судової системи за власним бажанням звільнилося 1600 осіб. Настільки масовий вихід легко пояснює саме процедура кваліфікаційного оцінювання, яка зобов'язує в прямому ефірі озвучувати матеріали НАБУ. Оприлюднення змісту електронних декларацій, як самих кандидатів, так і їх родичів, для багатьох служителів Феміди виявилося непрохідним тестом.
Терапія виявилася шоковою: на сьогодні в Україні до сих пір залишаються вакантними близько 40% суддівських посад. «У судах «зависли» на невизначений термін, як звичайні господарські справи, так і термінові, глибоко особисті питання, на кшталт справ про усиновлення дитини, або апеляції людей, які незаконно утримуються в СІЗО, - розповідає Сергій Козьяков. – Тому терміновість формування нового Верховного Суду, і подальшу перевірку з призначенням на посади суддів всіх інстанцій неможливо переоцінити».
При цьому Сергій Козьяков підкреслює, що відкритий конкурс і процеси з ним пов'язані, подобаються не всім, і зачіпають кровні інтереси широкого кола осіб, які є не тільки всередині судової системи, а й навколо неї. Працювати в умовах постійних інформаційних атак - завдання надскладне. Крім того, реформа «Не злетить» без нових процесуальних кодексів та впровадження ефективного електронного суду, який знизить навантаження.
«Це найкращий склад Верховного Суду за останні 25 років. Переможцями стали  16 науковців, 9 адвокатів та 4 кандидата із сукупним стажем. У Португалії передбачено квоту 10% для категорії «не судді» у складі Верховного Суду. Ми у 2,5 рази перевищимо цей показник», - наголошує Сергій Козьяков. У жодній країні світу представники судової системи не вибираються при такій активній участі громадськості. Міжнародні експерти стверджують, що цей український досвід може піти на користь і більш розвиненим демократіям.


Богдан Лук'янчук

Онлайн-опитуваня

Шановні колеги!


Київський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на виконання листа Мінсоцполітики  від 04.08.2017 № 74/0/71-17/42 «Про онлайн-опитування підлітків та молоді віком 13-24» звертається до Вас з проханням розмістити посилання на дослідження https://goo.gl/zAUFw5 на сайті Вашого центру, яке буде знаходитися на сторінці до кінця жовтня 2017 року, та сприятиме залученню підлітків та молоді до проходження опитування.
Опитування проводиться громадською організацією «Український інститут соціальних досліджень імені О.Яременка» щодо «Думки, оцінки та уподобання підлітків щодо тестування на ВІЛ та консультування (КІТ)» (за методологією Всесвітньої організації охорони здоров’я).
Контактна особа УІСД ім. О. Яременка Нагорна Катерина, координатор дослідження, тел. (044) 501-50-75, (050)747-55-62, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..



В.о. директора центру   Л.М.Хотієва

Інформація про проведення ремонтних робіт в Морозівському НВК ім.Д.Поповича

Триває підготовка до нового навчального року в Морозівському НВК. Багато роботи вже зроблено: косметичний ремонт в 16 навчальних кабінетах, на харчоблоці, господарських будівлях, пофарбовані стіни та підлога в спортивній залі, майстернях, гардеробі, оформлено ще один кабінет інформатики, сцену, фойє, спортивні майданчики. В даний час завершується робота по заміні металопластикових вікон в 4 навчальних кабінетах.
Навчальний заклад з нетерпінням чекає на своїх учнів!

 




Директор НВК   В.М.Чихман

Школа, сім´я, громадськість – запорука успішного розвитку

Підготовка навчального закладу до нового навчального року – надзвичайно клопітка, але, разом з тим, приємна справа. Адже ми вкотре переконуємося, скільки навколо благородних, щедрих, відповідальних і доброзичливих людей, які прикладають максимум зусиль, аби наша школа щороку красивішала, поповнювалася новими сучасними меблями, зберігала та примножувала свої добрі традиції.
     Сьогодні хочеться сказати слова вдячності всьому колективу Селищанського НВК, батькам наших учнів, голові батьківської ради  НВК Беренді М.В., голові піклувальної ради НВК Цвілій Т.О., в.о.сільського голови Прядці О.М., виконавчому директору ТОВ «АГРО – С» Воскобойніку О.А.,  Баришівській районній раді. Саме завдяки їх  матеріальній, моральній і фізичній  підтримці  нам вдалося зробити багато добрих справ:
-    Закупити та встановити систему відеонагляду  на території та в приміщенні НВК (25000 гр. – кошти Селищанської сільської ради);
-    замінити 3 вікна на металопластикові в їдальні навчального закладу (14300 гр. – кошти Баришівської районної ради);
-    придбати комплект меблів для кабінету української мови(15920 гр. – ТОВ «АГРО – С» (соціальна угода);
-    зробити капітальний ремонт кабінету психолога (5615 гр. – батьківські кошти);
-    замінити 2 вікна на металопластикові в кабінеті психолога (10000 гр. –ТОВ «АГРО – С» (соціальна угода);
-    замінити 15 ламп денного освітлення в коридорах та фойє І та ІІ поверхів(8986 гр. – батьківські кошти);
-    виконати ремонтні роботи в кабінеті фізики(4530 гр. – батьківські кошти), класній кімнаті 3 класу(2200 гр. – батьківські кошти), закупити жалюзі  на вікна у класній кімнаті ІІ класу(1800 гр. – батьківські кошти);
-    виконати косметичний ремонт у коридорах та приміщеннях загального користування, відремонтувати та пофарбувати спортивний та ігровий майданчики(5385 гр. – батьківські кошти);
-    закупити посуд у їдальню(2400 гр. – спонсорські кошти).
Щиро дякуємо всім за розуміння і підтримку.

 




Директор НВК  Т.М.Дудка

ОГОЛОШЕННЯ для місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективності спільно з експертами проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади Положення про:
    запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах, що фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів;
    проведення моніторингу споживання паливно-енергетичних ресурсів бюджетними установами;
    матеріальне стимулювання осіб, відповідальних за впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах;
    встановлення лімітів споживання енергоносіїв бюджетними установами.
Положення опубліковано на офіційному веб-сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/sites/default/files/ENERGY_MANAGEMENT_14_08_2017.docx.
Ці рекомендації розроблено в рамках підписаних Меморандумів про партнерство Держенергоефективності та місцевої влади щодо впровадження енергоменеджменту у бюджетній сфері.
Нагадаємо, що впровадження енергетичного менеджменту дозволить досягти без додаткових інвестицій:
    від 5 до 8% економії енергоресурсів за рахунок енергоефективної поведінки споживачів;
    до 20% скорочення енергоспоживання за рахунок налагодження енергоефективної експлуатації об’єктів.

Держенергоефективності готове надавати консультації та підтримку у впровадженні систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах.
У разі виникнення запитань звертатися до Ладецького Павла Михайловича - начальника Управління енергетичного  менеджменту та стандартизації Держенергоефективності за тел.: 044 559-58-37.


Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Держенергоефективності опублікувало рекомендації місцевій владі щодо впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах

Держенергоефективності спільно з Проектом USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» розробило для місцевої влади узагальнене Положення про впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах: http://saee.gov.ua/sites/default/files/ENERGY_MANAGEMENT_14_08_2017.docx.
«Енергоменеджмент – фундамент, на якому потрібно будувати майбутню роботу з ефективного використання енергоресурсів. Як відомо, завдяки лише енергоменеджменту, без додаткових капіталовкладень, можна досягти до 20% зменшення енергоспоживання в установах», - повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.
«Агентство всебічно підтримує місцеву владу у цьому напрямі. На III Форумі енергоефективного партнерства підписано 37 меморандумів про співпрацю, згодом  проведено цілий цикл роз’яснювальних семінарів для понад
 2 тис. представників місцевих громад. Тепер ми підготували та надаємо місцевим органам влади рекомендації, як впроваджувати енергоменеджмент, як проводити енергомоніторинг, як фінансово стимулювати енергоменеджерів тощо. Це положення - готовий документ, який можна брати за основу під час роботи», - прокоментував С. Савчук.
Нагадаємо, що в рамках підписаних з Держенергоефективності меморандумів місцеві органи влади мають затвердити положення про впровадження системи енергоменеджменту, започаткувати інститут енергоменеджерів у бюджетних установах, забезпечити їхню навчальну підготовку, контролювати процес реформ.
«Агентство й надалі допомагатиме муніципалітетам ставати енергонезалежними. Місцеві органи влади можуть безперешкодно звертатися в Агентство за консультацією щодо впровадження енергоменеджменту», – зауважив Голова Агентства.


Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Незабутні літні пригоди

Кожного року за підтримки Міжнародної благодійної організації «На службі у дитини» та сприяння служби у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації діти з сімей, які потребують особливої уваги, мають можливість відпочити у християнському спортивно-туристичному таборі «Фавор» Львівської області Сколівського району (на території заповідної зони «Сколівські Бескиди»).
Цього року табір відвідало 13 дітей Баришівського району, які провели у таборі 10 різноманітних незабутніх днів. Хто ж забуде захоплююче і таке важке підняття на вершину гори Говерла (2061 м), підйом в гори на висоту 2000 м над рівнем моря на канатно-крісельній дорозі, на скелі Олекси Довбуша (Івано-Франківська область), одноденні та дводенні походи, захоплюючі ночівлі під відкритим небом та багато іншого.
Кожен день приносив нові емоції, події, сумувати за домівкою було ніколи. Діти приїхали з новими враженнями, досягненнями та навиками.

 

Безпалюк Т.С., директор Баришівського районного Центру опіки дитини

Сергій Савчук: Програму «теплих кредитів» відновлено

Сьогодні, 14 серпня, державні банки відновили видачу «теплих кредитів» для населення та ОСББ.

«Тепер всі охочі утеплити своє житло, замінити газовий котел на твердопаливний та створити енергоефективний дім можуть долучатися до Урядової програми. Цією нагодою скористалося вже близько 300 тисяч родин. Безповоротна державна фінансова допомога гарантована. Головне – свідомо підійти до питання енергоощадності та підготовки до зими», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Завдяки програмі можна значно заощадити при впровадженні енергоефективних заходів і згодом зменшити комунальні платежі. Найкращий ефект досягається при повному утепленні будинку. Зокрема, за даними ОСББ-учасників програми, після комплексної термомодернізації рахунки за опалення зменшуються вдвічі і навіть більше.

Окрім цього, учасників програми тішитиме комфорт в оселях, а вартість утепленого будинку зросте в ціні.

З початку дії програми «теплих кредитів» нею скористалося близько 300 тисяч домогосподарств, залучивши на енергоефективні заходи майже 4 млрд гривень. Уряд, у свою чергу, відшкодував їм близько 1,6 млрд гривень.

Нагадуємо, що Уряд нещодавно додатково виділив 400 млн грн. на програму «теплих кредитів».



Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Новини за 14.08.2017 від ГУ ДФС у Київській області

Є питання про податки – допоможе «ЗІР»

Броварська ОДПІ повідомляє платникам, що для отримання фахової консультації з питань оподаткування можна скористатися електронним сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі – сервіс «ЗІР»).

Сервіс створено для забезпечення платників своєчасною, достовірною, вичерпною і повною довідковою інформацією.

Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС України, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру.

Розділами сервісу «ЗІР» є: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи», «Ставки податків та зборів», «Останні зміни в законодавстві», «Письмові консультації», «Актуальні запитання», «Інформація з питань митної справи» та інші. Інформація систематизована таким чином:

- оподаткування;

- митна справа;

- єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

- електронний цифровий підпис.

Джерела пошуку систематизовані за напрямками:

-         запитання-відповіді;

-         документи;

-         письмові-консультації.

Наразі платникам податків надано можливість оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання – відповіді з Бази знань».

Скористатися сервісом «ЗІР» можна  на офіційному веб-порталі ДФС України  (http://zir.sfs.gov.ua/).

Також,  для отримання відповіді можна зателефонувати до Контакт-центру за телефоном 0 800 501 007 з 8:00 до 20:00 (крім вихідних або святкових днів)  або надати запитання письмово на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

З початку року фізичними особами  сплачено до місцевих бюджетів  території обслуговування Броварської ОДПІ  1,2 млн.грн. податку на майно відмінне від земельної ділянки

В зв’язку з надходженням звернень платників, Броварська ОДПІ доводить до відома громадян інформацію до якого контролюючого органу необхідно звертатись фізичній особі  власнику декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, для проведення звірки даних.

Відповідно до п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VIзі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

 об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

  розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

 права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку та нарахованої суми податку.
     У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Інформацію з даного питання громадяни  можуть отримати за телефоном (04594)4-02-21 або звернувшись до Центру обслуговування платників податків Броварської ОДПІ(далі- ЦОП) розташованого за адресою: м. Бровари, вул. Київська 286 кім.32.

Крім того  громадяни мають змогу звернутись до ЦОП відділень Броварської ОДПІ, які розташовані за адресами:

смт. Баришівка, вул. Київський шлях буд.48;

м. Бориспіль, вул. Котляревського  буд.2;

смт. Згурівка, вул.Українська, буд.19;

м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана-Хмельницького буд.95;

м. Яготин, вул. Незалежності буд.106;

м. Славутич, проспект Дружби Народів, 17а.

 

Броварська ОДПІ

Робоча поїздка до Баришівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з питання обговорення Проекту реконструкції системи гарячого водопостачання з використанням сонячних колекторів

14 серпня 2017 року виконуючий обов’язки голови Баришівської райдержадміністрації В.М. Гордієнко за участю голови районної ради В.А.Гуменюка, голови Громадської організації «Партнерське об’єднання соціального, фізичного та духовного відродження Баришівка – Пуллах» Б.М.Скорика, представника партнерства «Баришівка - Пуллах», інженера заводу «LINDE» Міхаель Хайзель, здійснили робочу поїздку до Баришівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в с. Перемога з питання розгляду кошторисної документації за робочим проектом «Реконструкція системи гарячого водопостачання з використанням сонячних колекторів в стаціонарному відділенні для постійного або тимчасового проживання людей при Баришівському районному територіальному центрі соціального обслуговування по вул. Садовій, 4-б в селі Перемога Баришівського району Київської області».

Під час зустрічі обговорено технічні деталі Проекту з перспективами його успішного втілення.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

ОГОЛОШЕННЯ для органів місцевого самоврядування щодо розрахунку середньозважених тарифів на тепло!

На виконання вимог Закону України від 21 березня 2017 року № 1959-VІІІ щодо стимулювання виробництва тепла з альтернативних джерел енергії органи місцевого самоврядування та НКРЕКП до 10 числа останнього місяця кожного кварталу мають подавати до Держенергоефективності інформацію для розрахунків середньозважених тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також її транспортування та постачання.

У свою чергу, Держенергоефективності на основі отриманої інформації буде розраховувати середньозважені тарифи до 25 числа останнього місяця щокварталу та оприлюднювати  їх на офіційному веб-сайті: www.saee.gov.ua.

Нагадаємо, що вищезазначеним Законом запроваджено в Україні стимулюючий тариф для виробників тепла «не з газу». Він становитиме 90 % від діючого для суб’єкта господарювання тарифу на тепло з газу для потреб населення та бюджетних установ. У разі його відсутності тариф складе 90% середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб відповідної категорії споживачів.

Оперативна робота місцевої влади та Держенергоефективності у цьому напрямі дозволить забезпечити вчасне та належне виконання Закону і найголовніше – стимулювати встановлення твердопаливних котелень та когенераційних установок на альтернативному паливі. У результаті місцеві громади отримають дешевше на 10% тепло, активізацію малого та середнього бізнесу, нові робочі місця та економічне зміцнення!

Отже, враховуючи стислі терміни, Агентство просить надати інформацію у паперовому та електронному (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) вигляді до 10.09.2017 відповідно до листа та форм:

1. Офіційний лист Держенергоефективності до органів місцевого самоврядування.

2. Форма надання інформації щодо тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб населення.

3. Форма надання інформації щодо тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету.

Ненадання органами місцевого самоврядування зазначеної інформації в повному обсязі у встановлений термін обумовить відсутність можливості виконання положень Закону та поставить під загрозу введення в дію теплогенеруючих установок, що працюють на альтернативних видах палива, до початку опалювального періоду.

У разі виникнення питань, просимо звертатись до Сисоєвої Ірини Георгіївни – заступника директора Департаменту відновлюваних джерел енергії Держенергоефективності за тел.: (044) 590-54-09.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

Дітям - якісне оздоровлення!

12 серпня 2017 року 7-родітей – мешканців смт. Баришівки та району, вирушили на оздоровленнядо ДП «Санаторій «Україна» смт. Ворзель, Київської області на І санаторну зміну.

До оздоровлення були залучені діти із багатодітний сімей, діти внутрішньо переміщених осіб та відмінники навчання. Під час оздоровчих змін санаторій забезпечується цілодобовим медичним обслуговуванням. Протягом всієї зміни велика увага приділяється здоров’ю дітей. Для них проводяться медичні огляди, різноманітні медичні процедури, фізична зарядка, а сприятливі кліматичні умови,  насиченість кисню фітонцидами-цілюще впливають на дітей і посилюють лікувальний ефект.

Тому можна із впевненістю сказати, що дітки не тільки повноцінно відпочинуть, але й оздоровляться перед новим навчальним роком!

 

Обштат І.О., соціальний педагог Центру опіки дитини

Інформація про підготовку до нового навчального року у Коржівській ЗОШ I-III ступенів

Триває підготовка школи до нового 2017 - 2018 навчального року. Завдяки співпраці з головою Коржівської сільської ради Науменко В.І., класних керівників та батьківських комітетів класів в школі на даний час проведені такі ремонтні роботи: 
1. На першому поверсі в усіх класах проведено косметичні ремонти. В 1 клас придбано нові парти.

2. Проведено ремонтні роботи і фарбування зони відпочинку для групи продовженого дня .

3. Зроблено капітальний ремонт кабінету математики. Замінено 2 вікна на металопластикові, повністю відремонтовано стелю.

4. Здійснено часткове фарбування стін та плінтусів в коридорах школи, сходів, дверей тощо.

5. Замінено огорожу навколо школи.

Адміністрація школи та педагогічний колектив щиро вдячні батькам учнів за допомогу і підтримку !!!

 

Головний спеціаліст відділу освіти управління освіти,молоді та спорту  О.Л.Нитченко

Інформація про підготовку до нового навчального року у Паришківському НВК

В період підготовки  до 2017-2018 навчального року працівниками та батьками учнів Паришківського НВК були виконані поточні ремонти класних кімнат, кабінетів, коридорів, бібліотеки, харчоблоку та їдальні, спортивної кімнати, відремонтовані спортивні та ігрові майданчики, санвузли, впорядковані клумби, газони, відремонтовано огорожу. В кімнаті гігієни замінені умивальники та покладено кахель. З метою збереження енергоресурсів замінені лампи розжарювання на енергозберігаючі.

На закупівлю ремонтних матеріалів були використані батьківські кошти у сумі  9200грн. та кошти виділені Баришівською районною радою у сумі 10295грн.

 

Головний спеціаліст відділу освіти управління освіти,молоді та спорту   О.Л.Нитченко

 

Інформація про підготовку до нового навчального року у Садовій ЗОШ I-III ступенів

Літні канікули – то лише для дітей відпочинок, а для освітян -  це період підготовки до нового навчального року.

Наразі завершується підготовка Садової загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів  до початку нового навчального року. Вже повністю готові прийняти учнів класні приміщення початкової школи та навчальні кабінети.

Також зроблено косметичний ремонт актової зали, харчоблоку, санвузлів, коридорів та рекреацій. В класній кімнаті 2 класу встановлені сонцезахисні жалюзі.

З метою збереження електричної енергії частково замінено лампи розжарювання на енергозберігаючі.

На проведення ремонтних робіт навчальних кабінетів і класних кімнат витрачено 8350 грн. батьківських коштів.

Вперше за багато років з районного бюджету навчальному закладу виділено 23200 грн. для підготовки школи до нового навчального року. З них 15000 грн. витрачено на заміну фасадної частини паркану (в даний час силами працівників школи та учнів тривають роботи по його встановленню), решта – на придбання будівельних матеріалів та придбання інвентарю для шкільної їдальні.

За рахунок коштів Садівської сільської ради – 16 000 грн. - придбано для шкільної їдальні водонагрівач, бензокосу, а також будуть встановлені вхідні двері в навчальний заклад.

До 1 класу має піти 18 дітей, до 10 класу – 6 учнів, всього в школі буде навчатись – 174 учні.

Навчальний заклад в основному забезпечений педагогічними кадрами.

Розроблений на основі Типових навчальних планів Робочий навчальний план на 2017 – 2018 н. р.

На жаль, протягом багатьох років не вирішується питання ремонту фасадної частини відмосток шкільної будівлі: ці роботи потребують значних фінансових витрат. Потребує заміни шиферна покрівля. З 190 вікон замінено на сучасні енергозберігаючі склопакети лише 32.

Зараз техпрацівники, вчителі та учні завершають ремонтні роботи.

Хід підготовки вселяє впевненість, що з 1 вересня юним садівчанам буде комфортно навчатись у своїй школі.

 

Директор школи Л. Ф. Прокопець