Новини

Робоча зустріч з профілактики та протидії правопорушень у Баришівському районі 13.12.2017

13 грудня 2017 року виконуючий обов’язки голови Баришівської районної державної адміністрації В.М. Гордієнко, за участю старшого дільничного офіцера поліції Баришівського відділення Переяслав – Хмельницького відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області Д.Г. Шпака та головного спеціаліста з оборонної роботи апарату райдержадміністрації Н.В. Шило провів виїзну робочу зустріч з профілактики та протидії правопорушень у Баришівському районі.

Відповідно до графіку виїздів роботу проведено у виконавчому комітеті  Рудницької, Лук’янівської та Лукашівської сільських рад.

На зустрічі були присутні голови виконавчого комітету, члени виконкому, директори шкіл, депутати сільських рад, члени адмінкомісій та жителі населених пунктів.

Під час зустрічі заслухали звіт дільничного офіцера Баришівського відділення Переяслав-Хмельницького відділу поліції ГУ НП в Київській області про стан правопорядку на території населених пунктів за 11 місяців 2017 року, розглянули актуальні проблеми у населених пунктах.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Проведено відпрацювання Корніївської сільської ради

З метою вжиття додаткових профілактичних заходів щодо запобігання виникненню пожеж та загибелі людей на них, залучення громадськості до проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та надання практичної допомоги населенню з питань забезпечення пожежної безпеки в побуті 15 грудня працівниками Баришівського РС ГУ ДСНС України у Київській області спільно з представниками поліції, депутатами сільської ради та засобами масової інформації проведено комплексне пожежно-профілактичне відпрацювання Корніївської сільської ради.

У ході проведення заходу рейдовою групою здійснювався подвірний обхід неблагополучних, багатодітних сімей, людей похилого віку.

Всім селянам доводились правила пожежної безпеки у побуті, правила безпечної поведінки при відпочинку в природних екосистемах.

До того ж, у сільській раді було проведено засідання представників місцевої влади, на якому ініційовано розгляд питання щодо запобігання загибелі та травмування людей під час виникнення різного роду надзвичайних ситуацій чи подій.

 

Олександр Бондаренко

 

 

Урок пам'яті «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять»

14 грудня учні 11 класу разом з класним керівником Буряк Світланою Валентинівною провели урок пам'яті «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять». Аварія на Чорнобильській АЕС надовго залишила свої згубні сліди на значній території України, зумовивши істотне погіршення загальної екологічної ситуації та негативно позначилась на долі та здоров’ї мільйонів людей. Своїм життям ми завдячуємо ліквідаторам наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та схиляємо голови перед пам’яттю загиблих героїв, які, рятуючи українців, а також народи інших країн від ядерної небезпеки, жертвували найдорожчим – своїм здоров’ям і життям. Низький уклін їм за мужність, героїзм та силу духу, проявлені при подоланні наслідків ядерної аварії. Вічна пам'ять і шана тим, чиє життя обірвав смертоносний атом!

 

Оксана Чихман

Всеукраїнський тиждень права у сільських бібліотеках Баришівської ЦБС

Відповідно до Указу Президента України Всеукраїнський тиждень права проводиться щороку в тиждень, що включає 10 грудня - День прав людини, який відзначається в пам'ять проголошення Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році Загальної декларації прав людини.

З нагоди відзначення Всеукраїнського тижня права, з метою підвищення правової культури населення в бібліотеках Баришівського району відбулися презентації книжкових виставкок, тематичних поличок «Держава.  Право. Закон», «Закони України: Вивчайте. Знайте. Поважайте», «Правова культура – міцність держави», проведені бесіди, бібліографічні огляди, перегляди літератури.

Завідуюча бібліотекою с. Волошинівка Марченко М.Г. провела правовий діалог для читачів-дітей «Є обов’язки у тебе, їх виконувати треба».

День інформації «Право і закон», присвячений  питанням  пенсійної та медичної реформи в Україні, був проведений у бібліотеці с. Морозівка.

Годину спілкування «Сьогодення і проблеми молоді» провела бібліотекар с. Леляки  Лепеха Г.Г.

В селі Гостролуччя відбулася зустріч дільничого інспектора Шпака Д.Г. з працівниками культури та дорослими користувачами бібліотеки, який зупинився на  питаннях правопорядку у селі.

Бібліотекар с.Сезенків  Лотишова Д.В. провела правову вікторину «Правовий олімп» з вихованцямиКОЦСПРД «Сезенків» та учнями  Сезенківського НВК (на фото).

 

зав. методично-бібліографічним  відділом Баришівської ЦБС Лавріненко Н.І.

Мітинг- реквієм приурочений Дню ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС

14 грудня 2017 року біля підніжжя пам’ятника Героям Чорнобиля пройшов мітинг-реквієм, приурочений Дню вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

На мітингу були присутні заступник голови райдержадміністрації Ф.В. Маренич, керуюча справами виконавчого апарату районної ради О.М. Нестерова, керівники та представники відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники установ і організацій району, учні загальноосвітніх навчальних закладів смт Баришівка, представники громадських організацій, представники ЗМІ, громадськість.

До всіх присутніх звернувся заступник голови райдержадміністрації Ф.В. Маренич. У своєму виступі Федір Васильович висловив велику вдячність усім ліквідаторам за їхній героїзм та самовідданість. Побажав міцного здоров’я, життєвої енергії, сімейного затишку, щастя, миру, добра й злагоди.

За особистий вагомий внесок у ліквідації аварії на Чорнобильській атомній електростанції, мужність, героїзм, самовіддачу, професійну майстерність, багаторічну сумлінну працю та з нагоди відзначення Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС почесними обласними та спільними районними подяками Баришівської районної державної адміністрації та районної ради нагороджено учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Хвилиною мовчання присутні вшанували світлу пам’ять учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та поклали квіти до підніжжя пам’ятника, як знак вшанування пам’яті та героїчного подвигу загиблих від Чорнобильської трагедії.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Фото О. Надоленка

Курси навчання та підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель «Публічні закупівлі в Україні» 21-22 грудня 2017 року в місті Києві

Місце проведення  семінару:

м. Київ, вул. Пирогова, 9;

станція метро «Університет»,   

у приміщенні Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова,

аудиторія 232,  2 поверх.

за інформацією звертатися до відділу з питань організації навчання

за тел. (044)272-33-50, 272-50-23)

 

21 грудня 2017 року

09.30 год. – 9.50 год. здійснюється реєстрація учасників.

10.00 год. – 13.30год.

1.               Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні. (Розгляд Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з коментарями);

2.               Повноваження та функції тендерного комітету (Практичний розгляд основних питань функціонування комітету: як розподіляються повноваження, як складається поіменний протокол засідання комітету, ЕЦП  - на кого оформити і як, приклади підпису документів ЕЦП);

3.               Порядок та основні умови планування тендерних закупівель (Алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням змін, при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку, приклад оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик. ).

4.               Оприлюднення інформації про закупівлю (Алгоритм дій замовника при оприлюдненні інформацій про закупівлю відповідно до ст. 10 Закону);

 

13.40 год. – 14.20 год. обідня перерва   

(забезпечується обід для учасників семінару в їдальні університету)

14.30 год. – 18.00 год.

5.               Порядок організації та проведення відкритих торгів (Практичний розглядпроцедури проведення відкритих торгів за Законом :оголошення процедури; внесення змін в тендерну документацію; подання пропозицій учасниками; аукціон (оцінка); розгляд та відхилення тендерних пропозицій; рішення про намір укласти договір про закупівлю;- відміна процедури закупівлі; можливі етапи відміни процедури закупівлі; договір про закупівлю; звіт за процедурою; перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі.).

6.               Підготовка тендерної документації (Розгляд всіх  особливостей складання тендерної документації: складаємо тендерну документацію; формальні помилки; звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; вносимо зміни і надаємо роз’яснення; санкції на товари російського походження; забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення).

7.               Кваліфікаційні критерії до учасників (практичне визначення кваліфікаційних вимог до учасників за статтями 16 та 17 Закону:- встановлення вимог статті 16 Закону; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»; встановлення вимог статті 17 Закону про держзакупівлі; вимоги, які регламентують положення статті 17 Закону.

8.               Відкриті реєстри, практика застосування (перегляд відкритих реєстрів Мін’юсту)

9.               Розгляд та оцінка тендерних пропозицій (Алгоритм дій замовника при оцінці тендерних пропозицій: критерії та методика оцінки по новому Закону; нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати;

10.           Відповіді на питання учасників семінару, що стосуються формування документації, а також інші питання.

 

22 грудня 2017 року

09.00 год. – 09.30 год. здійснюється реєстрація учасників.

09.30 год. – 14.30 год.

11.           Законодавство з регулювання допорогових закупівель (проведення допорогових електронних закупівель на практиці: чи потрібно затверджувати положення про тендерний комітет?; загальну концепцію роботи системи; порядок реєстрації на електронному майданчику; порядок створення закупівлі; порядок проведення аукціону та визначення переможця; порядок відміни закупівлі; терміни укладання договору;  основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів; основні поради учасникам, щодо участі в допорогових торгах; оскарження допорогових процедур, створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування.)

12.           Порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі(Практичний розгляд та створення переговорної процедури закупівлі, завантаження документів за Законом)

13.           Умови застосування і проведення процедури конкурентного діалогу (Практичний розгляд процедури закупівлі конкурентного діалогу за Законом)

14.           Особливості укладання договору про закупівлю. Істотні умови договору (Практичний розгляд усіх особливостей укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору: як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?зміна істотних умов договору про закупівлі;продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року; недійсність договору про закупівлю; інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

15.           Закупівля за рамковими угодами (Особливості проведення рамкових угод за Законом).

16.           Звітування за процедурами закупівлі: (Особливості подання звітів про процедури закупівлі:    строки зберігання документів;    звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору;   звіт про виконання договору;    звіт про укладені договори;     звітуємо на є-дата,  модуль аналітики  - bi.prozorro.org;   пошуково-аналітична система - 007.org.ua.

17.           Порядок оскарження процедур закупівлі (Практичний розгляд питання щодо оскарження дій замовника під час проведення торгів:    види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання;    розмір плати за подання скарги до АМКУ;   документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;    порядок та строки  розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, види рішень,  виконання рішень Антимонопольного комітету України учасниками та замовником, оскарження рішень Антимонопольного комітету України, практичні поради учасникам під час розгляду скарг Антимонопольним комітетом України;    джерела розміщення інформації  по скаргам;    можливість оскаржити рішення АМКУ до суду.; 

18.           Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок (Практичні аспекти щодо контролю за здійсненням закупівель та їх перевірок, функції та повноваження Держфінінспекції в сфері державних закупівель)

19.           Відповідальність у сфері державних закупівель;

 

14.30 год. – 15.30 год. – завершальна дискусія;

15.30 год. – 16.15 год. – підсумковий контроль знань – залік, видача сертифікатів.

Представник Центру державних замовлень на семінарі Альона Миколаївна (моб. 0969863598)

 

 АНКЕТА-ЗАЯВКА  АМ№ ________

 

Найменування організації, адреса, код за ЄДРПОУ:

 

                       

 

Телефон  та факс:

 

 

 

E-mail:

 

 

 

ПІБ керівника організації, посада:

 

 

 

Юридична адреса, податкові та банківські реквізити заявника:

 

 

 

 

Дата проходження курсів: 21-22 грудня 2017 року

Загальна кількість учасників:

Підвищення кваліфікації

         Навчання

 

 

 

Вказати П.І.Б. учасника (ів) в давальному відмінку, займана  посада:

Навч.

Підвищ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Питання, які на погляд слухачів необхідно розглянути на семінарі:

 

ПІБ контактної особи, тел./факс, або моб.:

 

 

 

 

Новини за 14.12.2017 від ГУ ДФС у Київській області

До уваги платників!

Граничний термін подання заяви для переходу на спрощену систему оподаткування – 15 грудня

Броварська ОДПІ зазначає, що відповідно до п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) перехід на спрощену систему оподаткування суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування здійснюється шляхом подання відповідної заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. 

Таким чином, граничним терміном подання заяви для переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2018 року є 15 грудня 2017 року. 

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік. Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб'єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені для відповідних груп платників єдиного податку (п.291.4 ст.291 ПКУ). 

Поряд з цим нагадуємо, що відповідно до підпункту 298.2.1 пункту 298.2 статті 298 ПКУ для відмови від спрощеної системи оподаткування суб'єкт господарювання подає заяву не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року).

Таким чином 21 грудня 2017 року закінчується термін для подання заяви про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування з 01 січня 2018 року.

Подати відповідні заяви платники мають змогу завітавши до Центру обслуговування платників(далі - ЦОП) Броварської ОДПІ або ЦОПів відділень території обслуговування.

Нагадуємо: ЦОП Броварської ОДПІ розташований за адресою: м. Бровари, вул. Київська 286, працює з понеділка по четвер з 9 до 18 години, в п’ятницю з 9 години до 16 години 45 хвилин,  в суботу до 13 години, обідня перерва з 13 години до 13 години 45 хвилин.

Також за вищезазначеним графіком працюють ЦОП відділень Броварської ОДПІ, які розташовані за адресами:

смт. Баришівка, вул. Київський шлях буд.48;

м. Бориспіль, вул. Котляревського  буд.2;

смт. Згурівка, вул.Українська, буд.19;

м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана-Хмельницького буд.95;

м. Яготин, вул. Незалежності буд.106;

м. Славутич, проспект Дружби Народів, 17а.

 

 

До уваги керівників та бухгалтерів підприємств!

Система моніторингу оцінки ризиків при реєстрації податкових накладних буде тимчасово призупинена

Верховна рада прийняла в другому читанні та в цілому зміни до Податкового кодексу, відповідно до якого вводяться нові тимчасові правила реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Всі податкові накладні, реєстрація яких зупинена відповідно до критеріїв оцінки ступеня ризиків, мають бути зареєстровані в Єдиному реєстрі з 02.01.2018.

Ця норма не буде розповсюджуватися на такі ПН/РК:

- станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення та документи;

- станом на 1 грудня 2017 року прийнято рішення про відмову в реєстрації та по яких не розпочаті процедури адміністративного або судового оскарження.

Податкові накладні, реєстрація яких зупинена з 1 грудня та по яких платником податку після 1 грудня подані пояснення і копії документів мають бути прийняті протягом 5 робочих днів. У разі, якщо у цей строк не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації ПН/РК, реєстрація таких накладних здійснюється на наступний робочий день, за днем закінчення терміну розгляду пояснень і документів платника податку.

Нові норми вступають в силу з наступного дня після опублікування закону.

СМКОР призупиняє дію на два місяці. За цей час від набрання законом чинності Кабінет міністрів має визначити новий порядок дії системи блокування податкових накладних.

Платники території обслуговування Броварської ОДПІ можуть отримати роз’яснення з даного питання за телефоном (04594) 5-30-29.

 

До уваги керівників підприємств та підприємців!

Набрали чинності Зміни до Порядку обліку платників податків і зборів

Броварська ОДПІ інформує платників податків що з 08.12.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.10.2017 № 839, яким затверджено Зміни до Порядку обліку платників податків і зборів затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі – Наказ № 1588).

Зокрема, Порядком визначено функції територіальних органів Державної фіскальної служби України щодо організації роботи з реєстрації та ведення обліку платників податків.

Крім того, виключено норми, що стосуються призначення та проведення перевірок під час процедури реорганізації або ліквідації платників податків, врегулювання питань сплати податкових зобов’язань та податкового боргу, а також особливостей обліку у контролюючих органах великих платників податків.

Слід зазначити, що довідки, свідоцтва, повідомлення та відомості, які формуються і видаються контролюючими органами відповідно до Порядку можуть підписувати не тільки керівники та їх заступники, а й уповноважені особи контролюючого органу.

Також змінена форма та порядок заповнення Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-0ПП.

З оновленим текстом Наказу № 1588 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

Броварська ОДПІ

 

Уроки про сервіс для дітей

Працівники сервісних центрів МВС провели ознайомчі уроки для дітей по всій країні. Загалом відбулося більше 40 зустрічей зі школярами з метою налагодити двосторонній зв'язок державної установи та учнів молодших і середніх класів.

Представники сервісних центрів МВС познайомили дітей з принципами, за якими надаються основні адміністративні послуги населенню, підкреслили важливість клієнтоорієнтованості працівників та продемонстрували основні етапи cервісного обслуговування. Сервісні центри МВС постійно працюють над розвитком і поширенням культури надання послуг, тому метою уроків було пояснити школярам, що таке сервіс, а також загальноприйняті правила поведінки як на дорозі, так і в суспільстві. У відповідь школярі поділилися власним розумінням сервісу.

До зустрічей долучилися представники Національної поліції України. Вони закцентували увагу школярів на загальних положеннях  Правил дорожнього руху та ролі пішоходів у дорожньому русі.

Під час зустрічей представники державних установ посилалися на проект «Турбота – це...», започаткований сервісними центрами МВС в листопаді. Проект доступно ілюструє принципи турботи про оточуючих та поваги до них в процесі дорожнього руху,  зрозумілі і дорослим, і дітям. Також деякі школярі перевірили власні знання ПДР, пройшовши нескладне тестування.

Реформа сервісних центрів МВС триває вже більше року і до кінця 2017 року по всій країні працюватиме вже 50 оновлених сервісних центрів МВС. Слідкувати за нашими новинами можна на офіційному сайті hsc.gov.ua або на сторінці в Фейсбук. Консультації надаються за телефоном 044-290-19-88. 

 

Територіальний сервісний центр 3241

Профілактично - корекційна акція «Перехрестя»

Традиційно щороку службою у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації організовується та проводиться районна профілактично - корекційна акція «Перехрестя». Як зазначила начальник Служби, Ганна Іванівна Ігнатенко, цей захід спрямований на те, щоб вберегти дітей від розмивання ціннісних орієнтирів, що є фундаментом, на якому продовжують поширюватися алкоголізм, паління, наркоманія, токсикоманія; протиправних дій, попередити скоєння правопорушень та злочинів, що призводять до адміністративної та кримінальної відповідальності та  спрямувати їх  на підвищення освітнього рівня; сприяти поглибленню взаємоповаги, честі та гідності, формуванню високих моральних цінностей.

До акції, яка відбулася 12 грудня 2017 року було залучено 40 підлітків девіантної поведінки, учнів Баришівського НВК, Баришівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М. Зерова, Морозівського НВК, ДПТНЗ «Бориспільський професійний ліцей» та дітей, які перебувають на профілактичному обліку ССДС, як такі, що опинилися в складних життєвих обставинах; в навчальних закладах та ювенальній превенції Баришівського ВП Переяслав - Хмельницького відділу ВП ГУНП в Київській області.

На зустріч із дітьми прийшли: Басенко А.О. – головний редактор газети «Баришівський вісник», голова молодіжної ради при Баришівській РДА; Лозіцький Б.В. – голова громадської організації «ЗУБР»; Балдін А.М., Онопрієнко Д.О. – військовослужбовці, учасники антитерористичної операції; Левченко Н. П. – лікар - нарколог Баришівської центральної районної лікарні; Омельчук Іоанн  – голова сімейного відділу Бориспільської єпархії, настоятель храму с. Пасічна; Рощин С.М. -  голова Баришівської районної організації УСВА (воїнівінтернаціоналістів) полковник запасу; Зінченко О.П. – фахівець з соціальної роботи Баришівського міськрайонного відділу з питань пробації центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції; Деркач Н.М.- головний спеціаліст відділу освіти управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації; Івасенко Л.Л. – старший інспектор ювенальної превенції Баришівського ВП Переяслав-Хмельницького відділу ВП  ГУНП в Київській області; Візір О.С.- головний спеціаліст ССДС; Хоменко Ю.О.- провідний спеціаліст ССДС.

Під час заходу були проведені урок патріотичного виховання, профілактичні бесіди у формі діалогу на теми: «Наслідки вживання алкогольних та психотропних речовин», «Правила поведінки учнів під час навчального процесу», «Причини формування девіантної поведінки у підлітків»,«Життя – найцінніший дар Божий», «Ваше майбутнє у ваших руках».

 

Хоменко Ю.О. - провідний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації

Новини за 12.12.2017 від ГУ ДФС у Київській області

До місцевих бюджетів від платників податків Київщини надійшло 8,8 мільярдів гривень

Усічні-листопаді 2017 року до місцевих бюджетів від платників податків надійшло 8,8мільярдів гривень. При цьому темп росту до фактичних надходжень за той самий період 2016 року складає 125% із додатковою сумоюв 1,7 млрд. гривень.

Так, за повідомлення в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, на 38% збільшилася сума надходжень зі сплати податку на доходи фізичних осіб: наразі платниками податків сплачено 5,5 млрд. грн., що на 1,5 мільярди більше за аналогічний період 2016 року.  Від плати за землю місцеві скарбниці отримали 1,1 млрд. грн. Це на 18,5% більше за суму, перераховану минулого року. Зі сплати єдиного податку на потреби регіону надійшло 1,3 мільярд гривень із темпом росту в 41%, що дорівнює 370 мільйонам у гривневому еквіваленті.  

У півтора рази збільшилася сума надходжень до місцевих бюджетів від фізичних осіб – підприємців, які з початку року сплатили 915 млн. грн. Ця сума на 53% більша за відповідний період попереднього року. Додатково надійшло 316 млн. гривень. Єдиного податку з юридичних осіб (ІІІ група) у січні-листопаді 2017 року сплачено 168 млн. грн. із темпом росту у 113% до відповідного періоду січня-листопада та сумою додаткових надходжень у  19 млн. гривень.

Четверта група платників єдиного податку – юридичні особи протягом січня-листопада 2017 року до місцевих бюджетів перерахували 189 млн. грн., що перебільшує минулорічні надходження на 23% або 35 мільйонів гривень.

 

Київська митниця ДФС демонструє позитивну динаміку у зростанні надходжень до Держбюджету

До Державного бюджету України  Київська митниця ДФС перерахувала суму 4,3 млрд. грн. митних податків, ще на 19% більше за показник ідентичного періоду минулого року. У грошовому еквіваленті це складає суму у 699 млн. грн.

Середньоденні надходження митних платежів у порівнянні з листопадом 2016 року зросли на 19,4% (з 163,4 млн. грн. у листопаді 2016 року до 195,2 млн. грн. у листопаді 2017 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (36,8%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

·        «автомобілі легкові» – сплачено митних податків на загальну суму – 922,3 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 21,5%);

·        «засоби захисту рослин» – 206,3 млн. грн. (4,8%);

·        «телефонні апарати» - 161,8 млн. грн. (3,8%);

·        «лікарські засоби» - 161,1 млн. грн. (3,8%);

·        «машин автоматичного оброблення інформації» - 122,2 млн. грн. (2,9%).

 

Олексій Кавилін: «Надходження зі сплати єдиного внеску перевищили показник минулого року на 63%»

За повідомленням в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, сума надходжень зі сплатиєдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні-листопаді 2017 року складає 5,7мільярдів гривень. Цей показник на 63% перевищує суму, перераховану за ідентичний період попереднього року. Зокрема, додатково на соціальні потреби регіону надійшло 2,2 млрд. гривень.

Водночас, як наголосив очільник фіскальної служби регіону, заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування по Київській області наразі складає 230 млн. грн. «У порівнянні з початком 2017 року, сума заборгованості збільшилася на 11%. При цьому, основними причинами зростання заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування є несвоєчасна сплата в установлені строки сум збору, перерахування сум на некоректні рахунки, тощо. Окремо варто зупинитися на питанні легального оформлення трудових відносин із найманими працівниками: незважаючи на те, що переважна більшість працедавців - зазначив Олексій Кавилін.

ГУ ДФС нагадує:  частиною 12 ст. 9 Закону України №2464-УІ визначено, що ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника ЄСВ одночасно із зобов'язаннями із сплати ЄСВ зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати ЄСВ виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).

Платнику, у якого виникла така заборгованість, надсилається вимогапро сплату недоїмки. На погашення вказаних у вимозі сум платникунадається десять календарних днів. В разі не погашення узгодженого боргу зєдиного внеску, контролюючі органи надсилають в порядку, встановленомузаконом до органів виконавчої служби вимоги про сплату недоїмки.

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄСВ, до платниказастосовуються фінансові санкції, передбачені Закону України №2464-VI.

Крім того, відповідно до вимог частини 11 ст. 9 Закону № 2464 посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.

Таким чином, одним із основних шляхів зменшення заборгованості по ЄСВ є підвищення рівня добровільної сплати ЄСВ, в першу чергу, юридичними особами та фізичними особами - підприємцями.

 

ГУ ДФС у Київській області

Робоча зустріч директора Баришівського РЦЗ з представником ТОВ «Метало Гальва Україна»

12.12.17 директор Баришівського РЦЗ провів робочу зустріч з керівництвом з питань персоналу ТОВ «Метало Гальва Україна». Метою зустрічі було отримання інформації про потребу в робітничих кадрах на найближчий період. Тобто забезпечення кадрового потенціалу за допомогою безробітних, що обліковуються у центрі зайнятості у перші місяці 2018 року після пуску та наладки виробничих потужностей підприємства.  Враховуючи конкретні наміри роботодавця по створенню понад 200 нових робочих місць виникла потреба у підборі кандидатур на  робітничі  професії, які потребують відповідної кваліфікації, а також проведення навчання роботодавцем. Для більш детального ознайомлення з потребою у кадрах на 2018 рік, директор центру зайнятості запросив керівництво підприємства відвідати центр зайнятості 20.12.17р. у день проведення заходу «День відкритих дверей центру зайнятості». Під час проведення даного заходу безробітні матимуть можливість ознайомитись  із переліком та вимогами до прогнозованих вакантних посад, умовами праці, залишити своє резюме, отримати візитівку підприємства та іншу інформацію корисну для успішного працевлаштування. В свою чергу центр зайнятості сподівається на успішний запуск виробництва та отримання звіту про попит на робочу силу.

 

Баришівський районний центр зайнятості

Держенергоефективності разом з німецькими експертами розглядає можливість впровадження державно-приватного партнерства для енергоефективних заходів в лікарнях

За результатами візиту української делегації до однієї з найбільших європейських лікарень «Charité» (https://www.charite.de) (м. Берлін, Німеччина), в якій акумульовано унікальний досвід впровадження енергоменеджменту та реалізації енергоефективних заходів, Держенергоефективності разом з німецькими партнерами домовилися про необхідність поширення цього досвіду в муніципальних лікарнях України.

Це питання обговорили у ході зустрічі Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та керівник Проекту GIZ Україна «Партнерство з модернізації: енергоефективність у лікарнях»(https://www.giz.de/en/worldwide/41847.html)  Грегор Брьомлінг.

У ході перемовин сторони розглянули можливість розробки юридичної і техніко-економічної моделі впровадження державно-приватного партнерства для енергоефективних заходів в закладах охорони здоров’я України. Планується розпочинати із запровадження енергоменеджменту, недорогих інвестиційних заходів та оптимізації енерговитрат у будівлі.

Сергій Савчук підкреслив: «Пілотний проект енергоефективної лікарні продемонструє на практиці ефективність усіх заходів: енергоаудиту, енергоменеджменту, енергосервісу тощо. Це стане стимулом для мерів українських міст активно долучатися до подібних заходів та мультиплікувати їх».

Представники проекту GIZ також наголосили на важливості проведення інформаційних кампаній та засвідчили успішність роботи Агентства у цьому напрямі, зокрема, популяризації переваг енергоефективних заходів у житловому фонді, бюджетній сфері, на промислових підприємствах.

Загалом, сторони підтвердили намір продовжити співпрацю і обговорили наступні  спільні кроки створення енергоефективної української лікарні за підтримки та на основі кращих практик  Німеччини.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

ОГОЛОШЕННЯ 12.12.2017

Виконком Коржівської сільської ради Баришівського району Київської області оголошує конкурс  на право оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади села Коржі   в  січні  2018 року

Дані про об’єкт оренди:( Громадський центр пл. Миколи Семеняки  № 1)

№№

№ приміщення

Назва

Площа              ( кв.м )

Плануємий вид діяльності

1

11

Кімната

22,70

Підприємницька діяльність ( перукарня)

2

28

Кімната

23,40

Адміністративне приміщення

3

1,26

Магазин з підсобними приміщеннями

153,30

Роздрібна торгівля

4

31

 Магазин

110,10

Роздрібна торгівля

 

 

Заяви про участь у конкурсі приймаються до 10.01.2018 року

Додаткова інформація про умови конкурсуза контактними даними:

07544, вул. Грушевського 8,  с.Коржі      

тел. (04576) – 2-24-80,  тел./факс (04576) 2-26-01

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">'+addy_text50186+'<\/a>'; //-->

Баришівський районний суд Київської області відвідали учні

11 грудня 2017 року Баришівським районним судом Київської області в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» проведено «День відкритих дверей» для учнів 9-11 класів Волошівського НВК імені Героя України Руслана Лужевського.

Своє знайомство з учнями в.о. голови Баришівського районного суду Київської області Єременко В.М. розпочав з моделювання цивільної справи, роз’яснив як проводяться судові засідання, основні принципи цивільного та кримінального процесів. Також суддя розповів про особливості кримінальної та адміністративної відповідальності неповнолітніх, про насильство в сім’ї, способи захисту у разі порушення їх прав.

Від керівника апарату Живиці Інни Миколаївни учні дізнались про організацію роботи суду, про специфіку роботи суддів та працівників апарату.

Прес-секретар суду Вербенець Ольга Миколаївна ознайомила учнів з роботою автоматизованої системи документообігу суду, втіленням проекту "Електронний суд», можливістю проведення судових засідань в режимі відео-конференцзв’язку,  трансляцією судових засідань он-лайн, функціонуванням веб-сторінки суду тощо.

По завершенню заходу  суддя Єременко В.М. та керівник апарату Живиця І.М. побажали учням успіхів у навчанні та запропонували і надалі проводити такі зустрічі для підвищення правової культури молоді.

 

Прес-служба суду

Афіша на новий рік

 

Міжнародний міжвідомчий семінар

Від імені громадської організації «Відкритий світ молоді» дозвольте засвідчити свою повагу та проінформувати про те, що з 22 по 26 січня 2018 року в м. Вільнюсі за підтримки Посольства Литви в Україні, Департаменту міграції при Міністерстві внутрішніх справ Литви заплановано українсько-литовський семінар «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу державної міграційної служби».

Метою семінару є актуалізація питань розвитку й вдосконалення системи комунікацій державної міграційної служби; ознайомлення із зарубіжним досвідом підвищення комунікативної компетентності фахівців міграційної служби; розвиток міжкультурної взаємодії в ході міжнародного співробітництва.

До участі у семінарі запрошуються фахівці територіальних підрозділів та установ Державної міграційної служби України, співробітники центрів паспортного сервісу, та інші зацікавлені спеціалісти з надання адміністративних послуг населенню України.

Просимо сприяти участі у вищезазначеному заході спеціалістів відомства та поінформувати підпорядковані районні, міські структурні підрозділи про організацію семінару, а також визначити, та розмістити інформацію про захід на підвідомчих веб-сайтах.

Витрати на проїзд, проживання та харчування передбачаються за рахунок учасників семінару або відряджуючої сторони.

За більш детальною інформацією звертатися до організаторів заходу за телефонами: 044-453-73-43, 067-449-13-41, 050-334-40-92, 063-539-71-20,  050-311-32-80.

У разі необхідності оформлення шенгенської візи (тільки за відсутності біометричного закордонного паспорту!) документи надсилаються до 08 січня 2018 за адресою: м. Київ, вул. Бакинська, 37-г, офіс 306 після попередньої реєстрації за вказаними вище телефонами.

Додаток на 2-х арк. (орієнтовна програма та перелік необхідних документів для оформлення візи).

 

ЗЗ  повагою  Координатор проекту, полковник міліції у відставці    Уляна  Котлярова

 

Орієнтовна програма перебування української делегації в Литовській Республіці

Час

Захід

22.01.2018

07.00

Виїзд з м. Львів

07.00-10.00

Перетин державного кордону Україна–Польща

10.00-21.00

Переїзд до м. Вільнюс (Литва)

21.00

Прибуття до Вільнюса (час орієнтовний). Поселення в готелі

23.01.2018

07.00-09.00

Сніданок

09.00-11.00

Урочисте відкриття українсько-литовського семінару «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу державної міграційної служби» в Сеймі Литовської Республіки

11.00-13.00

Перша сесія«Актуальні питання розвитку кадрового потенціалу міграційної служби. Досвід Литви»

13.00-14.00

Обід

14.00-16.00

Друга сесія«Особливості формування комунікаційного процесу в державній міграційній службі. Обмін досвідом»

16.00-19.00

Екскурсія «Контрасти Вільнюса: Старе місто й богемна республіка Ужупіс»

19.00-20.00

Вечеря

24.01.2018

07.00-09.00

Сніданок

09.00-11.00

Третя сесія «Формування комунікативних мереж. Ефект комунікаційного процесу. Принципи побудови ефективних комунікацій»

11.00-13.00

Четверта сесія «Комунікативна компетентність як професійна цінність сучасного фахівця державної міграційної служби»

13.00-14.00

Обід

14.00-17.00

Екскурсія «Тракай: середньовічні замки і культура караїмів»

17.00-19.00

П’ята сесія «Структура і модель комунікативної компетентності. Елементи конструктивної комунікації. Міжкультурна ділова комунікація»

19.00-20.00

Вечеря

25.01.2018

07.00-08.00

Сніданок

08.00-10.00

Закриття українсько-литовського семінару. Вручення сертифікатів

10.00-17.00

Переїзд до м. Варшава (Польща)

17.00-19.00

Екскурсія «Визначні пам’ятки Старого міста Варшави»

19.00-20.00

Вечеря. Поселення в готелі

20.00-21.00

Тренінг «Емоційна компетентність як умова професійності фахівця»

26.01.2018

07.00-09.00

Сніданок

09:00-20:00

Виїзд в Україну. Перетин державного кордону

21:00

Прибуття до м. Львів

 

Увага!У разі необхідності оформлення шенгенської візи (тільки за відсутності біометричного закордонного паспорту, у діючі паспорти старого зразка!) документи надсилаються до 08 січня 2018 за адресою: м. Київ, вул. Бакинська,             37-г, офіс 306 після попередньої реєстрації за телефонами: 044-453-73-43,    067-449-13-41, 050-334-40-92, 063-539-71-20, 050-311-32-80.

Перелік документів, необхідних для оформлення Шенгенської візи

1.      Оригінал закордонного паспорту громадянина України (термін дії паспорту як мінімум ще 3 місяці)

2.      2 кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 см на білому фоні, зроблені в анфас, з виразним поглядом та так, що б площа обличчя займала 70–80% фотокартки, без головного убору та з закритими вустами, зроблена не пізніше 6 місяців тому.

3.      Ксерокопія закордонного паспорту – усіх сторінок з відмітками.

4.      Ксерокопія внутрішнього паспорту громадянина України – усіх сторінок з відмітками.

5.      Довідка з місця роботи про посаду та розмір заробітної плати за останні шість місяців на фірмовому бланку організації, завірена печаткою.

6.      Довідка з банку про рух коштів на рахунку за останні 3 місяці.

7.      Для приватних підприємців: довідка від Державної податкової інспекції про розмір і джерела доходів.

8.      Для пенсіонерів: довідка про розмір пенсії за останні 6 місяців.

 

 

Засідання організаційного комітету щодо організації та проведення новорічно – різдвяних свят та відкриття районної Новорічної ялинки 11.12.2017

11 грудня 2017 року в малій залі райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ф.В. Маренича, за участю заступника голови районної ради С.І. Богдана, керівника апарату адміністрації Т.О. Брилюк, керуючої справами виконавчого апарату районної ради О.М. Нестерової, керівників відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району, відбулося засідання  організаційного комітету щодо організації та проведення новорічно – різдвяних свят та відкриття районної Новорічної ялинки.

Під час засідання розглянули заходи з нагоди відзначення новорічних свят у районі, питання щодо встановлення Новорічної ялинки, підготовки програми театралізованого дійства для дітей шкільного віку запрошених на відкриття Новорічної ялинки, підвіз дітей на святкування, придбання та вручення новорічних подарунків для учасників заходу.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

ОГОЛОШЕННЯ РУДНИЦЬКЕ

13 грудня 2017 року у приміщенні Рудницької, Лук’янівської та Лукашівської сільської ради за участю виконуючого обов’язки голови Баришівської райдержадміністрації В.М. Гордієнка, дільничного офіцера поліції Баришівського відділення Переяслав-Хмельницького відділу поліції ГУ НП в Київській області, голів виконавчого комітету Рудницької, Лук’янівської та Лукашівської сільської ради, відбудеться виїзна робоча зустріч з профілактики та протидії правопорушень у Баришівському районі.

Порядок денний робочої зустрічі:

1. Звіт дільничного офіцера поліції Баришівського відділення Переяслав-Хмельницького відділу поліції ГУ НП в Київській області про стан правопорядку на території Рудницької, Лук’янівської та Лукашівської сільських рад за 11 місяців 2017 року.

 

Баришівська райдержадміністрація

Провідна литовська компанія у сонячній енергетиці зацікавлена започаткувати виробництво сонячних модулів в Україні

У рамках візиту до Литви Голова Держенергоефективності Сергій Савчук провів переговори з Головою правління литовської компанії «Global BOD Group» (http://www.globalbodgroup.com) Відмантасом Янулєвічюсом. Компанія об’єднує низку підприємств у сонячній енергетиці та сфері високих технологій.

У рамках зустрічі Голова Держенергоефективності відвідав одне з цих підприємств, а саме - «SoliTek» (http://solitek.eu), що спеціалізується на виробництві високоякісних фотоелементів із полікристалічного кремнію. Щорічний обсяг виробництва фотоелементів сягає 67 МВт, а сонячних модулів – 50 МВт.

Окрім того, що компанія робить чималий внесок у розвиток сонячної енергетики у світі, саме виробництво також засноване на 100% «чистій» енергії. Справа в тому, що штаб-квартира та завод компанії «SoliTek» знаходяться у литовському центрі високих та «зелених» технологій «L.I.G.H.T. WING» (http://www.solitek.eu/en/about/factory_and_technology). Будівля збудована за технологіями, які дозволяють заощаджувати до 40% енергії. Крім цього,  для опалення будівлі використовується геотермальна установка потужністю 1 МВт, а для  потреб в електроенергії – сонячна станція потужністю 150 кВт.

У свою чергу, Голова Держенергоефективності Сергій Савчук представив перспективи заснування подібних виробничих потужностей в Україні.

«В багатьох областях України, особливо південних, є високий потенціал використання сонячної енергії. Окрім цього, завдяки законодавчим стимулам чимало інвесторів активно встановлюють сонячні станції. Наприклад, у 2016 р. з-поміж 120,6 МВт нових встановлених потужностей об'єктів відновлюваної електроенергетики 99,1 МВт – це об'єкти сонячної енергетики. За 9 місяців 2017 р. маємо 202 МВт нових «зелених» потужностей, з яких 167 МВт – це СЕС», - повідомив С.Савчук.

Крім цього, в Україні на «сонячну» електроенергію активно переходять приватні домогосподарства. Стимулом до цього став прив’язаний до курсу євро «зелений» тариф на електроенергію, вироблену сонячними установками потужністю до 30 кВт.

Тож, для інвесторів, які працюють у сонячній енергетиці, відкриваються значні ринки для роботи в Україні.

Представники компанії запевнили, що вже розглядають Україну як потенційну платформу для роботи. Планується заснувати підприємство з виробництва сонячних модулів на Херсонщині. З цією метою у вересні цього року було підписано меморандум про співпрацю між «Global BOD Group» та Херсонською ОДА (http://www.solitek.eu/en/about/new/new.php?new=1504).

За підсумками зустрічі сторони домовилися розширювати співпрацювати та визначати можливості заснування підприємств з виробництва сонячних панелей в різних регіонах України за участю литовських інвестицій та технологій.

Довідково:

Дізнавайтеся більше про виробництво сонячних модулів на підприємстві «SoliTek» з відеоролику: https://www.youtube.com/watch?v=d7bzaHdSIDc.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

УРЯД І ПАРЛАМЕНТ ВІДКРИЛИ ШЛЯХ ДЛЯ МАСШТАБНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА

В пакеті із законопроектом про Державний бюджет на 2018 рік депутати ухвалили низку змін до Податкового кодексу (законопроект № 6776д). Ці правки збалансовують видаткову і дохідну частину бюджету, в тому числі за рахунок перекриття налагоджених контрабандних схем, а також створюють фінансові стимули для ввезення в Україну високотехнологічного обладнання. Не менш суттєва новела законодавчих змін – запровадження окремого фінансування заходів безпеки руху. Ця норма з’явиться за пропозицією уряду вперше, а її виконання дозволить зберегти тисячі людських життів.

Імпортні електромобілі подешевшають

Підтримані депутатами податкові зміни на п’ять років звільняють від  сплати ПДВ та акцизу операції з ввезення в Україну електромобілів. На той же термін від оподаткування ПДВ звільнені перевезення пасажирів в таксі, оснащених тільки електричним двигуном, а також надання електромобілів в оренду.

Створення окремих стимулів для ввезення електромобілів дозволить зменшити залежність України від імпортного  пального, стане ще одним кроком на шляху побудови енергонезалежної держави, дозволить значно скоротити витрати на паливо. Крім того, збільшення користувачів машин на електричних двигунах в подальшому поліпшить екологічну ситуацію, особливо у великих містах. Завдяки скасуванню податків вже до 2025 року частка електромобілів на українському ринку зможе збільшитись до 10%.

1,9 млрд грн. – на заходи з підвищення безпеки на дорогах

Уряд виконує свою обіцянкуне тільки покращити якість українських доріг, а й підвищити їх безпеку. 7 грудня депутати підтримали урядову пропозицію: 5% надходжень Дорожнього фонду буде направлено на реалізацію заходів з підвищення безпеки дорожнього руху. Крім цього, на підвищення безпеки на дорогах буде направлено ще 400 млн грн. нового траншу допомоги від ЄС, яку отримує Україна на фінансування інфраструктурних проектів. Таким чином на заходи безпеки в наступному році буде витрачено 1,9 млрд грн. За ці кошти буде збудоване сучасне розмежування зустрічного руху та нові переходи для пішоходів, запроваджено фото- та відеофіксацію порушень. Сьогодні на українських дорогах щодня гинуть 8 людей, десятки травмуються. Втілення в життя урядових ініціатив змінить цю сумну статистику.

Бізнес отримав стимули для модернізації виробництва

Депутати також підтримали пропозицію уряду і запровадили розстрочення на 24 місяці сплати ПДВ при ввезенні обладнання для технопарків або для виробництва кінцевого високотехнологічного продукту в Україні. Виключення складають випадки, коли обладнання завозиться з території держави-окупанта. Така розстрочка буде надаватися за заявою підприємства. Відповідна норма діятиме до 2020 року, що дозволить збільшити випуск вітчизняного продукту з високою доданою вартістю, а відтак – підвищити його конкурентноздатність на зовнішніх ринках. 

«Піджаки» більше не допоможуть контрабандистам

До сьогодні в Україні була налагоджена наступна схема «сірого» імпорту. Фури з імпортним товаром розвантажуються поблизу кордону, товар розподіляється між фізособами таким чином, щоб дотриматися законодавчих вимог (50 кг або 500 євро вартості на людину). Далі вже товар перевозиться через кордон нібито для власних потреб, а відтак без сплати податків. Поблизу прикордонних постів з обох сторін стоять так звані «піджаки». Їх за винагороду підсаджують в свої машини, якщо ліміт товару, що перевозиться, перевищено. Тоді в розрахунку на кількість осіб він не підлягатиме оподаткуванню.

Зупинити таку діяльність було складно, тому що схема формально не порушувала закону. Основною складністю було виокремити туристів та громадян, що провозять товари, користуючись пільгою, від тих, кого використовують «схемщики» для масових зловживань.

Депутати поклали край цій хибній практиці. Неупередженим та справедливим критерієм стала тривалість та періодичність перебування за кордоном. За новими правилами українці і далі можуть провозити товари загальною вартістю до 500 євро (в аеропортах - до 1000 євро) і вагою до 50 кг. Але таке правило діятиме для тих, хто був відсутній в країні більше 24 годин і в'їжджає в Україну не частіше одного разу за 72 години. Якщо не дотримуватися цих правил, ввезти товари в Україну можна на суму до 50 євро. Таким чином буде перекрито одну з найпоширеніших схем ухилення від оподаткування при ввезенні товарів в країну.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету міністрів України