Новини

«Творча сім’я – моя родина і я»

Все найкраще, що є на землі, починається з сім’ї. Сім’я — джерело любові, добра, поваги, взаємодопомоги та збереження кращих традицій людських взаємин. Міцна і дружна українська сім’я, в якій звучить дитячий сміх, панує злагода і мир  є запорукою сильної і успішної держави. А основа сім’ї та роду – материнство. Це безцінний дар, вічне джерело людського буття. Для кожного з нас немає нічого святішого, ніж наші матері.

16 квітня з нагоди  Міжнародного дня сім’ї за ініціативою Служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА у КОЦСПРД «Сезенків» відбулась тематична  зустріч вихованців з багатодітною родиною Юліана та Оксани Москаленків«Творча сім’я – моя родина і я», метою якої було  популяризувати повагу до батьків, сімейнихта родиннихцінностей.

Свято розпочалося неймовірним, вражаючим та яскравим концертом діток закладу.З привітальним словом до присутніх звернулись директор КОЦСПРД «Сезенків» Кордун Вікторія Вікторівна та начальник служби у справах дітей та сім’ї Ігнатенко Ганна Іванівна. Запрошеними гостями, які працюють над створенням відеоролика про бачення дітей щодо сім’ї і щасливого дитинства були працівники громадсько-політичного районного тижневика «Баришівський вісник» Наталія Ворона, Сергій Литвин та Олексій Надоленко.

 Цікаво пройшов майстер - клас від Москаленко Оксани по виготовленню привітальної листівки. Юліан провів  розминку по системі CrossFitпід музику   «Mobi-bringsalliup» та лекцію «Здоровий спосіб життя – запорука успіху».

Закінчилось свято родинним чаюванням!!!!

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА

Використано фотоматеріали ТОВ «Баришівський вісник»

Робоча зустріч

16 травня 2018 року, директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз, в складі робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради,  відвідав підприємців які розташовані в  старостинському окрузі с.Перемога Баришівської ОТГ. Підчас візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають невеличкий бізнес, такий як продуктові крамниці - ФОП «Шило Ігор Володимирович»; ФОП «Бишовець Андрій Віталійович»; ФОП «Мельничук Альона Олександрівна»; ФОП «Джура Надія Іванівна»; ПП «Бойко Олександр Миколайович»; ПП «Іванов», також  відвідали фермерські господарства такі як: ФГ «Куренівка»; СФГ «Фермер»; СФГ «Вікторія»; ФГ «Лідер Агро»; СФГ «Млин» які займаються обробкою землі, вирощуванням та реалізацією сільськогосподарської продукції. Даним підприємствам було презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор  Єгор Гарбуз

Дайджест новин Уряду за 17.05.2019

Горизонт 2020: Українські проекти отримали найбільше великих грантів для малого та середнього бізнесу серед країн Східного партнерства

Цей Парламент і Уряди за останні 5 років – найефективніші у реалізації реформ за весь час незалежності, – Геннадій убко

Заява МЗС України щодо 75-х роковин депортації кримських татар та вшанування жертв геноциду кримськотатарського народу

Олександр Власов: ДФС готова долучитися до заходів ГУАМ з покращення співробітництва

Ukraine NOW – це нові можливості та свобода використання

Україна та Латвія посилять співпрацю у сфері транспорту та логістики, сільського господарства, IT-технологій, – результати засідання міжурядової комісії

Децентралізацією повинен опікуватись кожен наступний президент і уряд, – Геннадій Зубко

Урядовці повинні використовувати сучасні інструменти комунікації, – Речник Уряду Німеччини

Володимир Омелян взяв участь у відкритті оновленого Музею пошти

В’ячеслав Кириленко взяв участь у відкритті конференції «Молодь та олімпійський рух»

Україні потрібні нові комунікаційні інструменти, щоб донести світу правду

В Україні поновить роботу Офіс державного Агентства інвестицій та розвитку Латвії

Ірина Фріз та Томо Медвед підписали міжнародний Меморандум про співробітництво

Урядові комунікаційники вдосконалюють свою майстерність

Мінрегіон розробив новий законопроект, направлений на вирішення проблеми з довгобудами

Український Уряд і Парламент мають час і шанс схвалити рішення для реактивного злету української економіки, – Володимир Гройсман

Я за якісні комунікації про складні реформи Уряду єдиним голосом, – Володимир Бондаренко

Зростання середньої зарплати обумовить вибір українців жити і працювати на Батьківщині, – Прем’єр-міністр

Субсидії і пільги будуть монетизовані, це кошти людей, – Володимир Гройсман

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

Відбулося засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї при Баришівській райдержадміністрації

16 квітня 2019 року в приміщенні  Баришівської райдержадміністрації під головуванням начальника служби у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації Ігнатенко Г.І. за участю керівників організацій, установ, управлінь району та структурних підрозділів райдержадміністрації відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї. На початку засідання Ганна Іванівна привітала всіх присутніх з днем Вищиванки: «Українська вишиванка, нарівні з українською писанкою, є одним із яскравих символів української культури. До того ж, одягаючи вишиту сорочку, демонструєш не тільки її красу й унікальність, але й засвідчуєш свою приналежність до віковічної української культурної традиції».

На розгляд членів ради та запрошених були винесені наступні питання:

-     «Протидія торгівлі людьми, ідентифікація постраждалих та робота з ними», ознайомила членів Ради головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Баришівської РДА Ілляш Юлія Вікторівна.

-     «Про роботу щодо попередження дитячої злочинності та насильства, розповсюдження алкоголізму, наркоманії та токсикоманії в дитячому середовищі та сім’ях з дітьми, які опинились в складних життєвих обставинах, оптимізація шляхів подолання цих негативних явищ», доповіли провідний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Хоменко Юлія Олександрівна; завідувач сектором соціального захисту дітей та сім’ї Баришівської селищної ради Павленко Марина Валеріївна, старший інспектор ювенальної превенції Баришівського відділення поліції Івасенко Людмила Леонідівна .

-     «Про шляхи організації та проведення оздоровчої кампанії в 2019 році», доповіла головний спеціаліст Служби Візір Ольга Сергіївна її виступ доповнила Павленко Марина Валеріївна.

-     «Про додержання в районі прав багатодітних та малозабезпечених сімей, зокрема належного забезпечення їх соціального захисту та реалізації передбачених законодавством пільг», доповіли: заступник начальника управління соціального захисту населення Сухенко Людмила Дмитрівна та головний спеціаліст Служби Візір Ольга Сергіївна.

За підсумками Координаційної ради прийнято відповідні рішення.

 

Служба у справах дітей та сім’ї Баришівської райдержадміністрації

Робоча поїздка

16 травня 2019 року комісія з вивчення освітніх питань, яку очолив заступник голови Баришівської районної державної адміністрації Плясецький  О.В., спільно  з в.о. начальника  управління освіти, молоді та спорту Баришівської райдержадміністрації Гапич С.Б., головою  Баришівської районної організації Профспілки працівників  освіти і науки  України Вороною В.І.,  радником голови Баришівської районної ради  Гордієнко К.А. відвідали Семенівську ЗОШ І-ІІІ ступенів Баришівської районної ради Київської області та Яблуневу ЗОШ І-ІІІ ступенів Баришівської районної ради Київської області.

Метою поїздки було вивчення актуальних освітніх питань, закінчення навчального року, роботи пришкільних таборів, проведення ремонтних робіт у літній період. У Яблуневому нагальні освітні питання було обговорено спільно  з сільським головою Холявко М.П.   Визначено основні пріоритети галузі освіти та обговорено шляхи їх вирішення.

 

 

в.о. начальника УОМС Баришівської райдержадміністрації Гапич С.Б.

Дайджест новин Уряду за 16.05.2019

Вишиванка – прекрасна традиція, яка уособлює таланти українського народу, – Володимир Гройсман

#єдинийголос збере на своїй платформі кращих спеціалістів публічних комунікацій

Наш інтелект – це наша перевага, – Глава Уряду під час IV Всеукраїнського фестивалю інновацій

Україні важливо продовжувати шлях системних перетворень і не втрачати темп, – Президент Латвії Раймондс Вейоніс

Підтримка діалогу через оборонні відомства важлива для регіональної безпеки, – Іванна Климпуш-Цинцадзе у Ризі

Павло Розенко: Закликаємо міжнародну спільноту здійснювати консолідовані заходи щодо захисту прав і свобод кримськотатарського народу та гідно вшанувати роковини його трагедії

В’ячеслав Кириленко вручив Премії Кабінету Міністрів України за розроблення і впровадження інноваційних технологій

Павло Розенко обговорив з представниками Всеукраїнської Ради Церков та релігійних організацій питання створення Держслужби України з етнополітики та свободи совісті

Іванна Климпуш-Цинцадзе подякувала Сейму Латвії за визнання депортації 1944 року геноцидом кримських татар

Уряд вимагає від НАК «Нафтогаз України» провести анбандлінг компанії за моделлю, визначеною у липні 2016 року

Україна і Латвія мають перспективи до збільшення товарообігу, - Іванна Климпуш-Цинцадзе

 

 

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

Новини за 16.05.2019 від ГУ ДФС у Київській області

Черговий цех з виготовлення алкогольного фальсифікату викрили податківці Київщини

В рамках проведення операції «Акциз-2019» та розслідування кримінального провадження, розпочатого за ч. 3 ст. 204 КК України, співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області спільно із працівниками Нацполіції, під процесуальним керівництвом Прокуратури Київської області припинено діяльність підпільного цеху з виготовлення фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів з недоброякісної сировини на території Київської області.

За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання 6 тис. 367 літрів фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів, 800 літрів спирту, 10 тис. 600 пачок тютюнових виробів, автотранспортний засіб, який використовувався для транспортування незаконно виготовленої продукції, а також  обладнання для масового виробництвафальсифікованої продукції.

Загальна вартість вилучених ТМЦ складає майже 2,5 млн. грн. Досудове розслідування кримінального провадження триває.

Олексій Кавилін: «На Київщині ріст кількості платників податків становить 7,6 тисяч»

За чотири місяці поточного року власний бізнес започаткували 6,2 тисячі суб’єктів господарювання. З них - 5,1 тисячі підприємців та 1,1 тисячі підприємств та організацій. Наразі в територіальних органах ГУ ДФС у Київській області обліковується понад 72,3 тисячі юридичних осіб та 98,1 тисяч фізичних осіб – підприємців. Загальна кількість суб’єктів господарювання станом на 01.05.2019 року становить 170,4 тисячі платників. Це на 7,6 тисячі платників або на 104,7 % більше ніж у відповідному періоді минулого року.

«Запровадження спрощеної процедури започаткування власного бізнесу, введення спеціальних режимів оподаткування, розробка сучасних електронних сервісів ДФС України дали поштовх для зростання кількості суб’єктів господарювання та створення нових робочих місць на Київщині», - зазначив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

Крім того, тенденція росту платників зберігається і в кількості платників єдиного соціального внеску. Так, реєстр налічує 227,2 тисячі суб’єктів. Це на 18,3 тисячі платників більше за відповідний періоді  2018 року. Із них 71,2 тисяч юридичних осіб та 156 тисяч фізичних-осіб-підприємців.

Реєстр платників податку на додану вартість налічує 17,3 тисячі платників.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу початківців, що на субсайті управління, за посиланням https://kyivobl.sfs.gov.ua, щоденно розміщуються новини щодо діяльності та інформаційно-роз’яснювальний матеріал із застосування норм діючого законодавства, податкового та митного кодексів.

Ігор Орленко: Мільйонери Київщини задекларували дохід на 3,6 млрд. грн.

За результатами цьогорічної кампанії декларування доходів, отриманих у 2018 році, 457 декларацій подано громадянами-мільйонерами, які зареєстровані у Київській області.  За інформацією заступника начальника ГУ ДФС Ігоря Орленка,  у своїх деклараціях вони вказали дохід на загальну суму в 3,6 млрд. грн. або 74% задекларованої по регіону. З цієї суми до бюджету надійде 80,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 17,1 млн. грн. військового збору. Як повідомив Орленко, питому вагу – 41 % – складають доходи від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого та/або нерухомого майна у сумі 1 мільярд гривень, зазначений у 132 деклараціях.

Окремо заступник начальника підкреслив, що в органах фіскальної служби Київської області зареєстрована чимала кількість відомих людей, які отримали досить значимі  статки у 2018 році. Серед них – популярні артисти, співаки, відомі спортсмени, тощо. «Здавалося б, саме такі люди повинні бути взірцем для решти співгромадян країни, зокрема, у виконанні свого конституційного обов’язку щодо декларування отриманих доходів та виявлення   патріотичного ставлення до країни, яка їх зростила, дала можливості стати відомими, є батьківщиною для них та їхніх дітей».

Піклуючись про добробут власних сімей,  знані у країні люди мають вболівати й за покращення соціального стану населених пунктів, де проживають вони та зростають їхні діти, - адже податок на доходи фізичних осіб, сплачений за результатами річного декларування, наповнює місцеві бюджети та є джерелом фінансування соціально-економічних програм, що втілюються у інфраструктурі міст та сіл, а  військовий збір спрямовується на покращення обороноздатності країни, укріплення й технічне переоснащення Збройних Сил.

«Тому я закликаю знаних краян, які ще не встигли подати декларацію про майновий стан та доходи за 2018 рік у визначений термін: зробіть це невідкладно – будьте взірцем для молодого покоління українців та власним прикладом продемонструйте свідоме ставлення до сплати податків, виконайте свій громадянський обов’язок, як це роблять ваші колеги в усіх високоцивілізованих країнах світу, де сплачувати податки є престижним», - говорить Ігор Орленко.

Встановлений  термін для подання податкової декларації про майновий стан і доходи завершився 02 травня 2019 року. За несвоєчасне подання декларації  Податковим  Кодексом передбачено накладення  штрафу у розмірі 170 грн. та вжиття контрольно-перевірочних заходів.

Зміни у порядках зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 117" Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

Зазначеними змінами введено ще одну умову для застосування «відсікаючої» ознаки, а саме: сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України), сплаченого у попередньому місяці, повинна бути більше 20 тис. гривень.

Також, відповідно до внесених змін, податкові накладні/розрахунки коригування перевіряються відповідно до таких ознак (одночасно виконуються такі умови):

- загальна сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;

- одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P <Pм х 1,4.

У новій редакції  викладено Додаток 1 «Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена», а Порядок №117 доповнено новими додатками: додаток 4 «Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість»; додаток 5 «Рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість».

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.05.2019  №87.

 

ГУ ДФС у Київській області

До уваги мешканців району!

Департамент економічного розвитку і торгівлі та департамент агропромислового розвитку Київської облдержадміністрації повідомляє, що  в області розпочато роботу з розробки проекту Стратегії розвитку Київської області на 2021-2027 роки.

З  метою врахування думки мешканців міст, сіл та селищ області на веб-сайті Департаменту економічного розвитку і торгівлі  облдержадміністрації розміщено  Анкету щодо визначення пріоритетів стратегічного розвитку Київської області на 2021-2027 роки:

 https://www.kyivregioneconomy.com/strategiya-kiyivskoyi-oblast-2027

Просимо долучитися до опитування та висловити свою думку, щодо розвитку Київської області.

Результати опитування будуть опрацьовані та доведені до відома керівного комітету із розробки Стратегії, створеного відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 18.03.19 № 146, а також робочої групи, склад якої подано на затвердження керівному комітету.

 Метою опитування є забезпечення принципу відкритості при розробці регіональних стратегічних документів та врахування інтересів  зацікавлених сторін і гендерних груп.

Але головне - це можливість донести до влади позицію громадян, які мешкають та працюють на території області, щодо того, як вони бачать перспективу розвитку області,  в чому полягає її унікальність, які, на їх переконання, напрями економічної діяльності будуть конкурентоспроможними на ринку країни та в міжнародному масштабі в наступні 10 років, як досягти того рівня економічного розвіитку, який би забезпечив їм відчуття  щастя.

 

Управління агропромислового розвитку Баришівської райдержадміністрації

За кордон на власному автомобілі: 7 практичних порад мандрівникам

Поїздка за кордон на власному авто - не така вже й ризикована справа, як це здається на перший погляд. Головне - ретельно підготувати автівку до тривалої подорожі, правильно спланувати автомобільний тур і мати всі необхідні документи: що підтверджують особу, договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів, свідоцтво про реєстрацію авто і посвідчення водія.

Які саме водійські права потрібні для закордонної подорожі?Це запитання часто викликає в колі кермувальників чимало суперечок. Тому перед початком сезону масових відпусток ми вирішили нагадати, в які країни світу можна їхати з вітчизняним посвідченням водія, а в які – лише з міжнародним.

Женевська конвенція.

Отже,міжнародне посвідчення водія використовується в країнах, на території яких керувати транспортним засобом можна лишеза наявності міжнародного водійського посвідчення. Це - 63 держави світу, що ратифікували Женевську конвенцією «Про дорожній рух» 1949 року: країни обох Америк, Азії, Африки, а також Австралія, Індія і 4 країни Євросоюзу.  

В територіальних сервісних центрах МВС можна отримати міжнародне посвідчення водія.

Міжнародні посвідчення видаються у будь-якому територіальному сервісному центрі МВСКиївської області (адреси – на сайті за посиланням: http://kyivobl.hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/) на підставі українського національного посвідчення водія.   Для отримання (обміну) міжнародного посвідчення водія необхідно звернутись до зручного за місцем розташування територіального сервісного центруМВС, надати  адміністратору оригінал водійського посвідчення, паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи), паспорт громадянина України для виїзду за кордон та фотокартку. Послуга надається упродовж 5 робочих днів з часу подання пакету документів. Видача (обмін) міжнародного посвідчення водія здійснюється без складання іспитів. Термін дії міжнародного водійського посвідчення – 3 роки, але не більше строку дії національного посвідчення водія.

До слова:з початку 2019 року фахівці дев’яти територіальних сервісних центрів МВС Київської області видали понад 19 тисяч 200 водійських посвідчень, 176 з яких – міжнародні. Щомісяця автолюбителі замовляють в середньому 45 таких документів.

Чи визнають українські національні посвідчення водія за кордоном?

Без проблем можна подорожувати за кермом багатьма країнами світу, маючи лише національні права. Відповідно до Віденської конвенції «Про дорожній рух» від 1968 року, яка значно спростила процес перетину кордонів, уніфікувала дорожні знаки, дорожню розмітку, регулювальники руху  (ці параметри стали єдиними для всіх країн учасниць), країни-учасницівизнають національні водійські посвідчення одна іншої. Та Доповнення до конвенції від 29.03.2011 року обумовлюють, що національні права повинні містити певну інформацію, зокрема, і дату закінчення їх дії. Дану графу 4b в українських національних посвідченнях стали заповнювати з того ж таки 2011-го. Тож видані після цього року наші водійські посвідчення з інформацією, дубльованою латинськими літерами, дійсні у 74 країнах-учасницях Віденської конвенції. Серед них – популярні туристичні напрямки: Таїланд, Сейшельські острови, Філіппіни, Ізраїль, Куба, Мексика та Об’єднані Арабські Емірати .

Тільки позитив.

Безсумнівний плюс міжнародних прав у тому, що вони можуть знадобитися не лише за кермом. Навіть у тих країнах, де визнають українські національні права, міжнародне посвідчення, ймовірно, проситимуть під час деяких юридичних дій. Таких, як оформлення оренди автомобіля чи при настанні страхового випадку. Також в багатьох країнах світу міжнародне водійське посвідчення дублює паспорт.

Що може завадити отриманню міжнародних прав?

Тим, хто й досі користується безстроковими правами - старими «книжечками» радянських часів або ламінованими - для виїзду на автомобілі за кордон необхідно їх обміняти на пластикові. Цю послугу надають всі територіальні сервісні центри МВС в Київській області. Процедура відбувається без складання іспитів. Проте, обов’язковою умовою є наявність відповідної медичної довідки.

Орендувати чужу автівку для закордонної мандрівки можливо!

Якщо ви не власник автівки, то ця обставина не зменшує шанси скористатися довіреним вам автомобілем для візиту в обрану зарубіжну країну.Для реалізації задуму потрібна заява  власника  транспортного засобу або документ, що підтверджує  право  користування і (або) розпорядження ТЗ. Особі, яка бажає здійснити поїздку за межі України, на період подорожі видається  свідоцтво  про реєстрацію  на її  ім’я.  

Вся інформація  - наочно.

  Звертаємо увагу на те, що лише у два кліки за посиланням  http://hsc.gov.ua/yaki-dokumenti-neobhidni-dlya-viyizdu-za-kordon-na-transportnomu-zasobi/ви детальніше дізнаєтесь, які документи необхідні саме для вашої поїздки автомобілем за кордон. Для цього із запропонованого списку потрібно обрати країну, до якої плануєте подорожувати. Далі - ту опцію, коли ви Є або НІ власником авто. Відповідно до вказаних параметрів, з’явиться перелік необхідних документів (списком та інфографіками). Сервіс автоматично розділяє країни на ті, що визнають українське національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути   міжнародне посвідчення водія.  

Слід зазначити, що керувати транспортними засобами за наявності міжнародного посвідчення водія дозволяється лише за кордоном.  В Україні громадяни, які постійно живуть на її території,  збираючись в дорогу, повинні мати національне посвідчення. Також автолюбителям  варто пам’ятати: номерні знаки, виготовлені на індивідуальне замовлення, дійсні лише на території України! За кордон необхідно виїжджати на транспортному засобі виключно з державними номерними знаками.

Для швидкого інформування та консультування громадян на офіційній сторінці Головного сервісного центру МВС у Facebook без вихідних і перерв працює чат-бот.  Також всю необхідну інформацію про послуги сервісних центрів МВС та порядок їх отримання ви зможете дізнатись за номером телефону (044) 290-19-88.

 

Територіальний сервісний центр 3241

Про Форум бізнес- і ІТ-лідерів

Рада голів державних адміністрацій інформує про проведенняукраїнською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес-події цього літа Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ, 14 червня 2019 р.

Місце проведення:м. Київ, Спортивна площа, 1.

Умови участі:безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація).

 

На Форумі зберуться понад 4000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM-і CRM-систем.

 

Програма Форуму складається з десяти тематичних секцій:

BUSINESS: пошук нових точок для прискорення бізнесу

• #accelerate  ―  стратегії та підходи найбільших компаній, які допомагають швидко розвиватися з урахуванням змін зовнішнього середовища.

•#thecustomer  ―  кейси впровадження інновацій в маркетингу, продажах і клієнтському сервісі.

•#transformation  ―  способи швидкої трансформації в умовах надшвидкостей: досвід експертів з різних галузей бізнесу.

 

TECHNOLOGY: глибоке занурення в цифрові технології і практику їх використання

•#everyone-a-developer  ―  епоха low-code: як автоматизувати будь-які бізнес-ідеї за лічені хвилини.

•#process-excellence  ―  передові практики управління бізнес-процесами та застосування BPM-технологій для підвищення продуктивності команди.

•#tech-point  ―  як отримати бізнес-результат від чат-ботів, AI, RPA та інших сучасних технологій.

 

ACADEMY: лише перевірені методики підвищення ефективності організації

•#how-to  ―  практика побудови процесів B2B-продажів, лідогенерації, управління проектами по Agile.

•#best-practice ― методології підвищення ефективності продажів, управління IТ-сервісами, побудови процесного офісу, управління знаннями.

 

OPEN STAGE: інтерактивний майданчик для нетворкінгу та пошуку нових рішень

•#it-ecosystem  ―  знайомство з готовими технологічними рішеннями, які допоможуть виконувати завдання різної складності.

•#braindates  ―  клуб для спілкування і знайомства з гостями та спікерами заходу в форматі «Business speed dating».

 

Більш детальну інформаціюпро Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефоном: +380(044)363-31-33. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev.

 

Гіперпосилання на сторінку реєстрації учасників на Форум для розміщення на сайті Адміністрації: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev.

Виїзний прийом громадян

15 травня 2019 року голова райдержадміністрації О.А. Левченко, за участю дільничних офіцерів поліції Баришівського відділення Переяслав – Хмельницького відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області Д.Г. Шпака та Д.О. Попикіна, головного спеціаліста з оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації Н.В. Шило провів виїзний прийом громадян та робочу зустріч з питання профілактики та протидії правопорушень у Баришівському районі.

Відповідно до графіку виїздів роботу проведено у Дернівському та Коржівському старостинських округах Баришівської селищної ради.

На зустрічі були присутні виконуючі обов’язки старост та жителі громад.

Під час зустрічі заслухали звіт дільничних офіцерів поліції Баришівського відділення Переяслав – Хмельницького відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області про стан правопорядку на території вищезазначених старостинських округах за 5 місяців 2019 року, розглянули актуальні проблеми у громаді.

В ході робочої зустрічі обговорили питання щодо забезпечення у с. Дернівка медичного працівника ФАПу, проведення ямкового ремонту доріг, питання проведення частіших зустрічей представників поліції з учнівською молоддю в с. Коржі.

У ході візиту до с. Дернівка голова райдержадміністрації Олег Левченко відвідав Баришівське лісництво Бориспільського Держлісгоспу та дитячий садочок «Лісова казка», в ході якого ознайомився з їх роботою.

Всі проблемні питання перебувають на контролі у керівництва райдержадміністрації.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Дайджест новин Уряду за 15.05.2019

«Європа починається з тебе»: для учнів понад 2 тисяч шкіл провели онлайн-урок про Європу

Органи місцевого самоврядування реалізують 340 проектів регіонального розвитку на 3,3 млрд грн за рахунок держпідтримки, – Геннадій Зубко

Монетизація пільг: готівкова та безготівкова форми

В рамках Дунайської транснаціональної програми очікуємо щонайменше 20 спільних з ЄС проектів, - Геннадій Зубко

Уряд підтримав оновлення енергетичного додатка до Угоди про асоціацію з ЄС

Україна запроваджує спеціальне мито на всі російські товари

Україна ввела ембарго на російський цемент та фанеру

Нам потрібно перезавантажити податкову та митну служби, – Володимир Гройсман

Глава Уряду виступає за проведення аудиту оборонно-промислового комплексу

17 травня стартує Третій Всеукраїнський форум фахівців у сфері урядових комунікацій

Вже 41 ВНЗ України долучився до сертифікації енергоаудиторів, – Геннадій Зубко

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

Новини за 15.05.2019 від ГУ ДФС у Київській області

Героїн, гашиш та амфетамін на мільйон USDвилучили митники Київської митниці ДФС у Борисполі

Київського митницею ДФС спільно з управлінням ГУ «К» СБ України та слідчими слідчого управління ГУ НП в м. Києві в рамках кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ст. 307 КК України, здійснювалися розшукові заходи та слідчі дії, спрямовані на документування та припинення протиправної діяльності міжнародної організованої злочинної групи, члени якої налагодили канал контрабандного переміщення з країн Близького Сходу до Канади, транзитом через територію нашої держави наркотичних засобів та психотропних речовин в особливо великих розмірах.

В ході документування протиправної діяльності вказаної злочинної групи, в зоні діяльності київської митниці ДФС України на території міжнародного аеропорту «Бориспіль» було виявлено вантаж, який прямував з Ірану до Канади, транзитом через територію України.

У речовинах, що знаходилися у вантажі загальною вагою 48  кг, при проведенні експрес-аналізу були виявлені наркотичні речовини - гашиш та героїн, а також психотропну речовину амфетамін.

Приблизна вартість вилученого на «чорному ринку» складає близько 1 мільйона доларів CША.

На теперішній час тривають слідчі дії.

Виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання палива з 01 липня 2019 здійснюється за наявності відповідної ліцензії

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII внесено зміни до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі – Закон №481).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію пального  у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання палива, що  відповідно до внесених змін, з 1 липня 2019 року виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання пального можуть здійснюватись суб’єктами господарювання за наявності відповідної ліцензії.

Ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років.

Розмір річної плати за ліцензії на право оптової торгівлі пальним складає:

- за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 5000 грн. за кожне таке місце;

- за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 10000 грн.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 грн. на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

·       документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

·       акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

·       дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Відповідно до ст. 2 Закону №481, виробництво пального здійснюється СГ незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.

Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (ст. 3 Закону № 481).

Ліцензія на право виробництва пального видається за заявою СГ, до якої додаються:

·       копії засновницьких документів;

·       договір з акредитованою згідно законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії відповідних документів.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що з 01.07.2019  набирають чинності зміни до ст. 17 Закону № 481, згідно з якими до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

·       виробництва пального без наявності ліцензії — 1 000 000 грн;

·       оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії — 500 000 грн;

·       роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії — 250 000 грн.

Платники збору за місця для паркування транспортних засобів

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

     Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

На Київщині розливали "елітний" алкогольний сурогат

14.05.2019 працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області спільно з працівниками управління захисту економіки в Київській області ДЗЕ Національної поліції України, слідчого відділу Бориспільського ВП ГУНП в Київській області, управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Київській області в рамках проведення спецоперації «Акциз – 2019» та досудового розслідування кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.190 КК України, виявлено та припинено діяльність підпільного цеху по виготовленню, розливу та фасуванню недоброякісних спиртовмісних лікеро-горілчаних виробів на території Київської області.

В рамках даного кримінального провадження та на підставі ухвали суду проведено обшук, за результатами якого вилучено алкогольну продукцію відомих марок «Chivas Regal», «Finlandia», «Kvint», «Smirnoff», «Absolut» загальної кількості 243 коробки, які розфасовані по 2 та 3 літри кожна, 467 коробок типу «Бег-iн-бокс» ємністю 10 літрів кожна, а також виробничі потужності для виробництва контрафактної горілчаної продукції.

Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає2,4 млн. гривень, з яких підакцизних товарів на суму понад 1,8 млн. гривень. Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Досудове розслідування кримінального провадження триває.

 

ГУ ДФС у Київській області

Робоча зустріч

14 травня 2019 року, директор Баришівської районної філії Київського обласного центру зайнятості Єгор Гарбуз в складі «Робочої групи з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення Баришівської селищної ради», з робочим візитом відвідав підприємців які розташовані в Гостролуцькому старостинському окрузі Баришівської ОТГ.

Під час візиту вдалося поспілкуватися з фізичними особами підприємцями що мають невеличкий бізнес, такий як продуктові крамниці - ФОП «Кошева Тетяна Миколаївна»; ФОП «Свириденко Володимир Миколайович»; ФОП «Гаркавенко Людмила Олексіївна»;ФОП «Іванов Юрій Андрійович»; ФОП «Волошина Наталія Валентинівна»; ПП «Бойко Олександр Миколайович», та ПП які займаються виробництвом та реалізацією металевого профілю це СТО ПП «Говоров Олексій Михайлович та ТОВ «БУЛАТ Ю.А».

Даним підприємствам було презентовано послуги що надає служба  зайнятості роботодавцям, надано буклети, інформаційні матеріали. За результатом зустрічі отримана згода на співпрацю по підбору працівників за допомогою центру зайнятості.

 

Директор  Є.В.Гарбуз

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

1.Доступ до державних реєстрів:

-       Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:

·      отримати відомостіпро зареєстровані речові права на нерухоме майно

·      перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно

·      попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

·      отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)

·      поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

 

-       Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:

·      отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

 

-       Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:

·      безкоштовно отримати відомості онлайн

·      отримати електронну виписку (довідку, витяг)

·      отримати відповідь на запит

·      подати заяву для проведення державної реєстрації

 

-       Реєстру громадських об’єднань

-       Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності

-       Єдиного реєстру громадських формувань

-       Єдиного реєстру арбітражних керуючих

-       Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень

-       Єдиного державного реєстру судових рішень

-       Єдиного реєстру апостилів

-       Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення

-       Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"

-       Єдиного реєстру нотаріусів

 

2.Доступ до веб-порталу звернень у сфері державноїреєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:

-  подати заяву онлайн

-  записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час

-  задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

 

3.Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

 

4.Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань(ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:

-       безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації

-       отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки

-       отримати відповідь на запит

-       оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

 

5.Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

 

6.Доступ до послуг електронного суду:

-       сплата судового збору онлайн

-       отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи

-       доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень

-       отримання процесуальних документів в електронному вигляді

-       надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень

-       вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

 

7.Замовлення електронного цифрового підпису

 

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/

Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)

Про проведення заходу

Кожній молодій людині рано чи пізно доводиться вибирати - чим він буде займатися в житті. Вибираючи професійний напрямок, важливо розуміти реальність здійснення своїх планів. Для цього дуже важливо бути максимально поінформованим щодо обраної професії, постаратися, щоб відомості не були перекрученими і односторонніми.         

Тому, 14 травня 2019 року провідним фахівцем Баришівської районної філії КОЦЗ  Поготовкою І.М.  було проведено профорієнтаційний захід  «Урок реального життя» з учнями 9 класів Баришівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М. Зерова на тему «Формула вибору професії. Складова "Хочу"».

Метою даного уроку є ознайомлення учнів з важливістю правильного вибору професій для особистості і суспільства, сформувати в учнів реальний погляд на вибір професії з урахуванням їх бажань, можливостей та потреб ринку праці,  формування правильних, усвідомлених мотивів вибору професії, професійних інтересів.

 

Карпенко Л.В., заступник директора

Дайджест новин Уряду за 14.05.2019

МОЗ: Україна переходить до єдиних стандартів в описі лікарських засобів

19 травня в Україні День пам'яті жертв політичних репресій

Підписано Меморандум про партнерство та співпрацю між Мінмолодьспорту і Центром Громадянського Представництва “Життя”

Держенергонагляд: Експлуатація електромереж має відбуватись за належних умов

Уряд присудив Премію імені Максима Рильського Юлії Джугастрянській

Ірина Садовська: У першому кварталі 2019 року видано понад 75 тисяч свідоцтв про народження

Чіткий орієнтир щодо середньої зарплати в Україні на 2021 рік – $620, – Глава Уряду під час підписання нової Генеральної угоди з профспілками

Національна поліція отримала 83 гібридні автомобілі Mitsubishi Outlander PHEV нового покоління

У Житомирі проходить Всеукраїнський вишкіл «Джура – Десантник»

Володимир Лапа та представники Української зернової асоціації обговорили експорт українського зерна до Китаю

Вже майже 600 млн грн «теплих кредитів» отримали українці у цьому році

Відшкодування втрат на суму понад 14 млн грн забезпечили тернопільські аудитори протягом січня-квітня

В Україні розпочала роботу місія Канади щодо оцінки системи державного контролю за виробництвом м’яса птиці та здоров’ям птиці

Міненерговугілля спільно з експертами опрацьовує можливості підвищення ефективності співпраці з громадськістю

Міненерговугілля розробляє План заходів із впровадження «розумних мереж» в Україні

Держпродспоживслужба: Оприлюднено вимоги для ввезення харчових продуктів до Тринідад і Тобаго

Підписано Генеральну угоду про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2019-2021 роки

Василь Полуйко: Українські біосферні резервати вчаться адаптуватися до змін клімату

МОЗ розпочинає інформаційну кампанію «Лікар має право»

Павло Петренко відкрив Всеукраїнський форум «Право&Свідомість»

За перший місяць нересту рибоохоронні патрулі зафіксували порушень на понад 7,5 млн грн, - Ярослав Бєлов

У Мінсоцполітики проходить семінар щодо протидії домашньому насильству

Кенія готова стати воротами до Сходу і Півдня Африки для України, – зустріч Глави Уряду зі Спікером Парламенту Кенії

З початку травня інспектори Держгеокадастру Херсонщини нарахували понад 56 тис. грн шкоди за порушення вимог земельного законодавства

Степан Кубів провів зустріч з Віце-прем'єр-міністром Республіки Болгарія Маріяною Ніколовою

Проблеми в держархбудконтролі потребують вирішення шляхом повного реформування діяльності ДАБІ, – Лев Парцхаладзе

Уряд схвалив кандидатури на здобуття державних стипендій в інформаційній сфері

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

Новини за 14.05.2019 від ГУ ДФС у Київській області

Олексій Кавилін: «Місцеві бюджети Київщини збільшилися на 28% порівняно з аналогічним періодом минулого року»

За період січень-квітень 2019 року до місцевих бюджетів Київщини надійшло 4,5 млрд. грн. Такі дані навів начальник фіскальної служби області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, порівняно з аналогічним періодом минулого року, ця сума зросла на 28% або 1 млрд. грн.

Так, він підкреслив, що, як і у попередні періоди, сплата податку на доходи фізичних осіб має питому вагу у розрізі надходжень до місцевих скарбниць, і наразі складає 2,9 млрд. грн. Такий показник перевищує минулорічний на 31% або 675,5 млн. грн.   

Представники малого та середнього бізнесу перерахували 743,6 млн. грн. єдиного податку з темпом росту до відповідного періоду 2018 року у 32%, що дорівнює 180,6 млн. грн. додаткових коштів.

Від плати за землю сплачено 445 мільйонів гривень, що на 16% або 62,2 млн. грн. більше за надходження того самого періоду 2018 року.

На 32% або 34 мільйона гривень зросла сума від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, протягом чотирьох місяців поточного року мешканці Київщини перерахували до бюджетів 139,3 млн. грн.

Власники елітного автотранспорту сплатили  7,8 млн. грн. транспортного податку. Цей показник на 22,4% або 1,4 млн. грн. перевищує суму, що надійшла минулоріч у січні-квітні.

У Київській області на 45,6 млн. грн. зменшилася сума податкового боргу

У квітні 2019 року завдяки ефективно вжитим заходам стягнення (направлення податкових вимог, опису майна в податкову заставу, ведення претензійно-позовної роботи з боргом, направлення інкасових доручень, вилучення готівки, продажу заставного майна), а також налагодженій взаємодії між підрозділами погашення боргу та іншими структурними підрозділами фіскальної служби області, загальна сума податкового боргу у регіоні зменшилася на 45,6 млн. грн. (або на 0,8%) і станом на 01 травня 2019 року вона становить 5 377,2 млн. гривень.

За продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім недоброчесні суб’єкти господарювання оштрафовані на 255 тисяч гривень

З початку поточного року за порушення статті 153 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 26 ліцензій (алкоголь – 14, тютюн – 12). Загальна сума штрафних санкцій складає 255 тис. грн.

Наразі на території Київської області діє 13639 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 7574, тютюновими виробами – 6065 ліцензій.

У квітні 2019 року видано 1194 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 695, тютюновими виробами – 499), призупинено – 73 ліцензій (алкогольними напоями – 45, тютюновими виробами - 28), анульовано – 156 ліцензій (алкогольними напоями - 88, тютюновими виробами – 68).

Чи дозволяється встановлення індивідуальних пільгових ставок місцевих податків та зборів або звільнення від них окремих юридичних та фізичних осіб?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє платників податків, що відповідно до норм Податкового кодексу України, сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов'язково визначаються об'єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи, визначенні статтею 7 Податкового Кодексу з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII Податкового Кодексу для відповідного місцевого податку чи збору.

При цьому нормами Податкового Кодексу встановлено, що сільським, селищним, міським радам та радам об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів – п.п.12.3.7 п.12.3. ст.12 Податкового Кодексу.

 

ГУ ДФС у Київській області

Робоча нарада

14 травня 2019 року у малій залі райдержадміністрації під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації В.М. Гордієнка, за участю начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Л.В. Маценко з керівниками та відповідальними особами житлово-комунальних організацій та АТ «Ощадбанк» відбулася робоча нарада з питань призначення житлової субсидії  з 1 травня 2019.

Під час наради розглянули питання щодо порядку призначення та виплати житлових субсидій в грошовій (готівковій, безготівковій) формі з травня 2019 року, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про  спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (із змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373).

За результатами наради надано відповідні рекомендації.

 

Відділ організаційної роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Дайджест новин Уряду за 13.05.2019

МТОТ: Освітні центри «Крим-Україна» та «Донбас-Україна» запрошують абітурієнтів вступати до українських вишів

Уряд планує подати до Парламенту законопроект про ратифікацію енергетичного додатка до Угоди про асоціацію з ЄС

У Львові визначено проекти-переможці у рамках здійснення українсько-польських обмінів молоддю у 2019 році

МОН оприлюднило графік, а також 5 кроків, які треба зробити для вступу в магістратуру за технологією ЗНО

У Харкові відбувся Всеукраїнський форум молодіжних лідерів "Здоровим бути модно!"

Новації «ЗНО в магістратуру» 2019: кількість спеціальностей зросла з 16 до 32, додаткова сесія та гнучкіші можливості для вступу на другу вищу освіту для контрактників

Ми працюємо над створенням якісно нової моделі системи психосоціальної адаптації та ресоціалізації ветеранів, – Ірина Фріз

Посівна-2019: В Україні посіяно 3,6 млн га кукурудзи

Ірина Фріз та Надзвичайний і Повноважний Посол Канади в Україні Роман Ващук обговорили роботу Міністерства у справах ветеранів України

Обліковано 1 378 532 внутрішньо переміщених осіб

Впровадження ризикоорієнтованого підходу в охороні праці в лісгоспах дало результат, - Володимир Бондар

З початку 2019 року на Закарпатті видано понад 11,5 тис. витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Доступні ліки: Українці отримали мільйон лікарських засобів за електронним рецептом

Вікові обмеження на безоплатну вакцинацію від кору скасували

Лісники зони відчуження отримали пожежну техніку від Уряду

Майже 900 ОТГ вже створено в Україні, – Геннадій Зубко

Уряд планує поступово монетизувати всі існуючі пільги, – Прем’єр-міністр

Диверсифікація та енергетична незалежність для нас має ключове значення, – Глава Уряду в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна»

Понад 900 тис. грн надійшло до бюджетів Сумщини в поточному році за надані землевпорядниками адміністративні послуги

Ігор Жданов: Київський турнір з боротьби вкотре підтвердив реноме України як великої спортивної держави

Вже понад 140 млн грн виділено місцевою владою для додаткового співфінансування «теплих кредитів» у 2019 році

Аудитори Івано-Франківщини протягом січня-квітня 2019 року забезпечили відшкодування втрат на суму 19,7 млн грн

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України